Honda CRF300L

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Up

Πως είναι μέχρι τώρα τα λάστιχα;
Δεν μπορώ να έχω ακόμα ολοκληρωμένη άποψη διότι δεν έχω προλάβει να αποδράσω ακόμα και να τα τεστάρω σε πιο στριφτερα αλλά και χωμάτινα κομμάτια. Έχουν γύρω στα 1000 χιλιόμετρα και είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Σε στεγνό οδόστρωμα μπορεί να μην έχουν τεράστια διαφορά με τα μαμα ελαστικά αλλά στο βρεγμένο είναι μέρα νύχτα. Δεν έχει γλιστρήσει ποτέ και μου εμπνέει εμπιστοσύνη.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Δεν μπορώ να έχω ακόμα ολοκληρωμένη άποψη διότι δεν έχω προλάβει να αποδράσω ακόμα και να τα τεστάρω σε πιο στριφτερα αλλά και χωμάτινα κομμάτια. Έχουν γύρω στα 1000 χιλιόμετρα και είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Σε στεγνό οδόστρωμα μπορεί να μην έχουν τεράστια διαφορά με τα μαμα ελαστικά αλλά στο βρεγμένο είναι μέρα νύχτα. Δεν έχει γλιστρήσει ποτέ και μου εμπνέει εμπιστοσύνη.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Μια χαρά.

Πάντως, από ότι φαίνεται και από το γενικότερο feedback του ίντερνετ, τα στοκ IRC λάστιχα αν δεν θες το μηχανάκι για πολλά πολλά, και προσέχεις λίγο στο βρεγμένο, είναι αρκετά αξιοπρεπή.
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Δεν δουλευει!
Πράγματι, το έκανα και εγώ και το είχα για λίγο καιρό έτσι όπως το περιγράφει ο τυπάς αλλά αν έβγαζες τη θέση ήταν πολύ μπελαλίδικο να ξαναπετύχεις ακριβώς το βίδωμα της σέλας.
Το έκανα 2 - 3 φορές, αλλά μου έπαιρνε ώρα και αρκετό βρισίδι, οπότε την τελευταία φορά που έβγαλα τη σέλα επέστρεψα στην μαμά επιλογή κουμπώματός της ........
 

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Καλημέρα, γνωρίζει κάποιος τι είναι το εικονιζόμενο και αν είναι φυσιολογικό που είναι νωπό;




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλημέρα, γνωρίζει κάποιος τι είναι το εικονιζόμενο και αν είναι φυσιολογικό που είναι νωπό;




Sent from my iPhone using Tapatalk
Πρεπει να ειναι το νο6 στο σχεδιαγραμμα σε αυτο το λινκ
Διακοπτης για τις ταχυτητες Και αν υπαρχει διαρροη λαδιου οχι δεν ειναι φυσιολογικο Εχει ενα o-ring (το νο14) που μαλλον εχει χαλασει Αλλα ενδεχομενως απλα να εχει χαλαρωσει απλα η αλενοβιδα και με ενα ΕΛΑΦΡΥ σφιξιμο η διαρροη να σταματησει
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Είναι ο αισθητήρας για Neutral & Gear indicator. Δεν πρέπει να είναι υγρός εξωτερικά. Δοκίμασε να τον σφίξεις και αν δεν πάει για αλλαγή.



EDIT: με πρόλαβε ο Konkost.
 

Panosg4

Μέλος
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Honda CRF300L 2023
Καλησπέρα ομαδάρα! Σήμερα έγινε παραγγελία ολόσωμη Yoshimura για το CRFακι μετά από πολύ σκέψη και ανάμεσα σε αυτή και την akrapovic κατέληξα στην Yoshimura περισσότερο λόγο εμφάνισης κατ έμε ( και οι δυο το ίδιο φαρμάκι είναι στο πορτοφόλι έτσι και αλλιώς αλλά άμα κολλήσει το μυαλό τι να κάνουμε πρέπει να το πάρουμε)
Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής
Χρειάζεται να μπω στη διαδικασία για ρύθμιση εγκεφάλου με την τοποθέτηση εξάτμισης;
Επίσης συμβαίνει και εσάς στις χαμηλές στροφές να έχει σκοτσαρισματα το μηχανάκι ;

ΥΓ: επόμενο tunning να μπει ταιλανδεζικη μάσκα γιατί είναι έρωτας!
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Εξαρτάται με το τι εννοείς σκορτσαρίσματα. Ένα μικρό μονοκύλινδρο είναι, δεν θα είναι ποτέ ομαλό πχ με δυο ταχύτητες πάνω.
Η εξάτμιση, ειδικά ολόσωμη, είναι πολλά χρήματα για μικρό αποτέλεσμα, αν υπάρχει βελτίωση και όχι τρύπες. Βάλε και τον αυξημένο θόρυβο, θα σε αγαπήσει η γειτονιά!

Με ολόσωμη η μόνη σωστή προσέγγιση είναι να ψαχτείς με το φιλτροκούτι και την ECU σε κάποιον σοβαρό tuner (αλήθεια, υπάρχουν; )
 
Τελευταία επεξεργασία:

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Καλησπέρα ομαδάρα! Σήμερα έγινε παραγγελία ολόσωμη Yoshimura για το CRFακι μετά από πολύ σκέψη και ανάμεσα σε αυτή και την akrapovic κατέληξα στην Yoshimura περισσότερο λόγο εμφάνισης κατ έμε ( και οι δυο το ίδιο φαρμάκι είναι στο πορτοφόλι έτσι και αλλιώς αλλά άμα κολλήσει το μυαλό τι να κάνουμε πρέπει να το πάρουμε)
Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής
Χρειάζεται να μπω στη διαδικασία για ρύθμιση εγκεφάλου με την τοποθέτηση εξάτμισης;
Επίσης συμβαίνει και εσάς στις χαμηλές στροφές να έχει σκοτσαρισματα το μηχανάκι ;

ΥΓ: επόμενο tunning να μπει ταιλανδεζικη μάσκα γιατί είναι έρωτας!
Με γειά σου! Δεν χρειάζεται να κάνεις ρύθμιση με την αλλαγή της εξάτμισης. Αυτό λογικά θα στο επιβεβαιώνει και η ίδια η yoshimura στο εγχειρίδιο της εξάτμισης που αγόρασες. Αν πάλι έχεις όρεξη και δεν έχεις πρόβλημα οικονομικό, μπορείς να κάνεις και προγραμματισμό στον εγκέφαλο. Σκορτσάρισμα, όχι εμένα δεν μου κάνει. Απευθύνσου και στον μηχανικό σου να το δει, αν έχεις εντοπίσει κάτι, γιατί μέσω υπολογιστή είναι δύσκολη η λύση.
 

Panosg4

Μέλος
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Honda CRF300L 2023
Η εξάτμιση, ειδικά ολόσωμη, είναι πολλά χρήματα για μικρό αποτέλεσμα, αν υπάρχει βελτίωση και όχι τρύπες. Βάλε και τον αυξημένο θόρυβο, θα σε αγαπήσει η γειτονιά!
Την εξάτμιση την πήρα γιατί μου έχει κάτσει καλά στο μάτι και στο δικό μου γούστο κάθετε πολύ ωραία στο μηχανάκι δεν περιμενεις μια εξάτμιση να κανει τρελες διαφορές.Τωρα περί χρημάτων ο καθένας κάνει ότι θέλει με το πορτοφόλι του είναι πολύ σχετικό ο άλλος μπορεί να σου πει γιατί έδωσες 6300 για ένα μηχανάκι που δεν πάει και με το που το πάρεις πρέπει να πετάξεις αναρτήσεις; Δεν πα να του λες ότι είναι σκυλί αυτός θα λέει τα δικά του… Σου αρέσει το παίρνεις και τα αλλά είναι να κάνουμε συζήτηση!!
Φιλικά πάντα!
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Δεν έκρινα την επιλογή σου. Απλά ανέφερα το ότι δεν θα κερδίσεις σε απόδοση. Σίγουρα θα κερδίσεις σε εμφάνιση, ήχο και μάλλον και 1-2 κιλά.

*αν μένεις Αττική και παρκάρεις έξω να ξέρεις πως τέτοια επώνυμα έξτρα είναι εύκολη κλοπή. Ειδικά το τελικό.
 

Panosg4

Μέλος
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Honda CRF300L 2023
Δεν έκρινα την επιλογή σου. Απλά ανέφερα το ότι δεν θα κερδίσεις σε απόδοση. Σίγουρα θα κερδίσεις σε εμφάνιση, ήχο και μάλλον και 1-2 κιλά.

*αν μένεις Αττική και παρκάρεις έξω να ξέρεις πως τέτοια επώνυμα έξτρα είναι εύκολη κλοπή. Ειδικά το τελικό.
Δόξα το θεό μένω σε χωριό επαρχίας
και δεν έχουμε αυτό το πρόβλημα γιατί είναι κρίμα να πάρεις κάτι και να έρθει ο άλλος με το έτσι θέλω και να στο εξαφανίσει.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Την εξάτμιση την πήρα γιατί μου έχει κάτσει καλά στο μάτι και στο δικό μου γούστο κάθετε πολύ ωραία στο μηχανάκι δεν περιμενεις μια εξάτμιση να κανει τρελες διαφορές.Τωρα περί χρημάτων ο καθένας κάνει ότι θέλει με το πορτοφόλι του είναι πολύ σχετικό ο άλλος μπορεί να σου πει γιατί έδωσες 6300 για ένα μηχανάκι που δεν πάει και με το που το πάρεις πρέπει να πετάξεις αναρτήσεις; Δεν πα να του λες ότι είναι σκυλί αυτός θα λέει τα δικά του… Σου αρέσει το παίρνεις και τα αλλά είναι να κάνουμε συζήτηση!!
Φιλικά πάντα!
Γενικότερα διακρίνω μία επιθετικότητα σχετικά με αυτό που προσφέρει η Honda στα 6200, η οποία επηρεάζει και πολύ κόσμο που ψάχνεται για την αγορά μιας πασπαρτού μηχανής που να τα κάνει όλα και να συμφέρει. Προσωπικά θεωρώ ότι για την πλειονότητα του κόσμου που θέλει το μηχανάκι για καθημερινές μετακινήσεις και για λίγο βουνό, δεν θα χρειαστεί ποτέ του να αλλάξει τη στοκ μορφή του CRF. Απλά πολλές φορές δημιουργούνται λανθασμένες προσδοκίες βάση της εικόνας που βλέπουμε. Επίσης πολλοί αποφεύγουν να αναφέρουν το μοναδικό θετικό στοιχειο των αναρτήσεων, που είναι η φιλικότητα για νέους αναβάτες στο να πατήσουν στο έδαφος, στοιχείο που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Honda (κριτήριο που μαζί με την πανέμορφη εικόνα του με έκαναν να το αγοράσω ως αρχάριος). Το μηχανάκι με υπομονή θα σε πάει όπου θες, πάνω απ΄ όλα με αξιοπιστία. Κατά πάσα πιθανότητα στα ίδια και λιγότερα χρήματα, το VOGE, το CFMOTO και το RE θα σε πάνε πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα. Μια χαρά τότε, ποιο το πρόβλημα;

Έχω ξαναπεί ότι το να προσπαθείς εναγωνιωδώς να βρεις το μονόκερο, δεν θα τον βρεις ποτέ και θα οδηγηθείς σε γκρίνια και δυστυχία. Και ακόμα χειρότερα οδηγείσαι σε μία ψευδαίσθηση ότι έχεις την πραγματική γνώση και βάζεις σκοπό να σώσεις τους άλλους υποψήφιους αγοραστές - κορόιδα από τα νύχια των μεγάλων εταιρειών - απατεώνων. Η ελευθερία της επιλογής των ανθρώπων δεν βασίζεται σε αντικειμενικούς παράγοντες, πως να το κάνουμε. Πάρε αυτό που σε κάνει χαρούμενο και ξεκίνα τις μικρές και μεγάλες εξερευνήσεις, η ζωή είναι μικρή.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γενικότερα διακρίνω μία επιθετικότητα σχετικά με αυτό που προσφέρει η Honda στα 6200, η οποία επηρεάζει και πολύ κόσμο που ψάχνεται για την αγορά μιας πασπαρτού μηχανής που να τα κάνει όλα και να συμφέρει. Προσωπικά θεωρώ ότι για την πλειονότητα του κόσμου που θέλει το μηχανάκι για καθημερινές μετακινήσεις και για λίγο βουνό, δεν θα χρειαστεί ποτέ του να αλλάξει τη στοκ μορφή του CRF. Απλά πολλές φορές δημιουργούνται λανθασμένες προσδοκίες βάση της εικόνας που βλέπουμε. Επίσης πολλοί αποφεύγουν να αναφέρουν το μοναδικό θετικό στοιχειο των αναρτήσεων, που είναι η φιλικότητα για νέους αναβάτες στο να πατήσουν στο έδαφος, στοιχείο που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Honda (κριτήριο που μαζί με την πανέμορφη εικόνα του με έκαναν να το αγοράσω ως αρχάριος). Το μηχανάκι με υπομονή θα σε πάει όπου θες, πάνω απ΄ όλα με αξιοπιστία. Κατά πάσα πιθανότητα στα ίδια και λιγότερα χρήματα, το VOGE, το CFMOTO και το RE θα σε πάνε πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα. Μια χαρά τότε, ποιο το πρόβλημα;

Έχω ξαναπεί ότι το να προσπαθείς εναγωνιωδώς να βρεις το μονόκερο, δεν θα τον βρεις ποτέ και θα οδηγηθείς σε γκρίνια και δυστυχία. Και ακόμα χειρότερα οδηγείσαι σε μία ψευδαίσθηση ότι έχεις την πραγματική γνώση και βάζεις σκοπό να σώσεις τους άλλους υποψήφιους αγοραστές - κορόιδα από τα νύχια των μεγάλων εταιρειών - απατεώνων. Η ελευθερία της επιλογής των ανθρώπων δεν βασίζεται σε αντικειμενικούς παράγοντες, πως να το κάνουμε. Πάρε αυτό που σε κάνει χαρούμενο και ξεκίνα τις μικρές και μεγάλες εξερευνήσεις, η ζωή είναι μικρή.
Φιλικοτητα μπορει να εχει καποιος και απο αναρτηση που δουλευει σωστα Οπου με λιγο ψαξιμο στις ρυθμισεις μπορει περα απο το να περνα με ανεση απο "παντου" να περνα και με ασφαλεια οταν θα εχει το κεφι να ανοιξει λιγο παραπανω απο οτι εχει συνηθισει το γκαζι

Το αμορτισερ του crf ειναι σκουπιδι! Τελεια και παυλα!
Αντιθετα το μπροστινο παρ' ολο που δεν ρυθμιζεται ειναι γενικως αποδεκτο και πραγματι οι περισσοτεροι δεν χρειαζεται να κανουν καμια αναβαθμιση σε αυτο Αντε πες καποια στιγμη ενα ελατηριο με την σωστη σκληροτητα

Το VOGE (rαlly; ), το CFMOTO (450 mt; ) και το RE (himalayan; ) γιατι θα σε πανε πιο γρηγορα και πιο ξεκουραστα;

Στα υπολοιπα μαλλον συμφωνουμε!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom