Honda CRF300L

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Όταν κάποιος το αγοράζει για βουνό αυτή τη χρήση θέλει.
Προφανώς και συμφωνώ και έχω δει τα διαστημικά bounces της ανάρτησης σε πολλά off road βίντεο του CRF. Καλά κάνετε οι γνωστές και δίνετε συμβουλες βελτιώσης της οδηγικης εμπειρίας στο χώμα. Καταλαβαίνω απόλυτα τη σκέψη ότι είναι δύσκολο να χωνεψετε το τι αμορτισέρ έβαλε η Χοντα σύμφωνα με τα δεδομένα ενός έμπειρου αναβάτη. Ίσως η αγορά να καθορίζεται με άλλα κριτήρια και έφτιαξαν έτσι το μηχανάκι, ίσως κοιτούσαν να κόψουν από όπου μπορούν και να έχουν μεγαλύτερο κέρδος. Και φαντάσου έχω ακούσει ότι στο προηγούμενο, το CRF 250L ήταν ακόμα χειρότερες οι αναρτήσεις.
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Για να μην κάνω ξεχωριστό βιντεο. Δες αν θες απο 7,40 ως 10.00. Έχω πάρει στο κατόπι τον nibo στο trail ride. Πολύ καλό τιμονάκι και το πίεσε. Νομίζω 99% είναι φουλ μαμά απο αναρτήσεις.

Δες την ουρά του CRF πώς χορεύει κλακέτες. O Nίκος επάνω δουλευει με το σώμα του υπερωρίες την ώρα που εγώ πίσω με ένα μηχανακι με μέτριες αναρτήσεις, τίποτα σπουδαίο αλλά αξιοπρεπές, είμαι χαλαρός. Δες ειδικά στο 8,50 και στο 9.30 που το μηχανακι κάνει ότι μπορεί να τον πετάξει απο πάνω. Το γεγονός πώς κρατάει ένα ρυθμό και το κάνει χωρίς πτώση οφείλεται στην υπερπροσπάθεια που κάνει και στις ικανότητες του. Το αμορτισέρ όμως αυτό δεν έχει θέση πάνω σε ένα CRF300L και απο το εργοστάσιο δεν έχει θέση και απορώ με την Honda Που τόσα χρόνια που το βγάζει δεν έχει προχωρήσει σε βελτίωση.

Ναι είναι φουλ μαμα οι αναρτήσεις μου
Συμφωνώ με όσα γράφει ο Βαγγέλης για τις αναρτήσεις του CRF300L
Και όντως όπως γράφει το σώμα δουλεύει υπερωρίες εξαιτίας των κακών αναρτήσεων για την χρήση που κάνω, και αυτό γίνεται κάθε φορά που βγαίνω χώμα είτε πάω τάπα σε φλαταδουρα και μονοπάτι, είτε πάω αργά σε δύσκολα τεχνικά οι μαμα αναρτήσεις δεν δουλεύουν σωστά και θα τις αλλάξω κάποια στιγμή

Από την άλλη μεριά για κάποιον κάτοχο CRF300L που κινείται χαλαρά και αργά σε εύκολα χωμάτινα κομμάτια ίσως οι αναρτήσεις να μην του δημιουργήσουν πρόβλημα, αυτό θα το κρίνει ο ίδιος

Στην άσφαλτο σε εμένα δουλεύουν μια χαρά οι μαμα αναρτήσεις του CRF300L και αν δεν έκανα χώμα δεν θα τις άλλαζα, αλλά δεν παίζει το σενάριο να αγοράσω μοτοσυκλέτα και να μην μπει χώμα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
To Χόνδα είναι για αρχάριους αναβάτες ή για αυτούς που είναι στη δύση της καριέρας τους...δλδ "συνταξιούχους"...δεν εχει αναρτηση. ευτυχως που δεν έχει άλογα...εμενα με εξυπηρετεί πολύ στην καθημερινη μετακίνηση αλλά 4 χρόνια πριν που το έκανα τεστ φαινόταν λίγο σε πολλά επίπεδα. Τωρα που ξαναέγινα αρχάριος ανοίγω τέρμα το γκάζι και ξέρω ότι δε χρειάζομαι τραξιο κοντρολ...γιατί ανοίγεις το γκάζι και δε γίνεται τίποτα. Αλλά ενα crf450l με 40-45 αλογα, 140-145 κιλά και καλύτερες αναρτήσεις θα ήταν μηχανάρα...αλλά και το 300αρι με ενα αμορτισερ πισω και 2 ελατηρια μπροστα θα βελτιωθεί θεαματικά αλλά μετά θα σου φαίνονται τα άλογά του πραγματικά πολύ λίγα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
To Χόνδα είναι για αρχάριους αναβάτες ή για αυτούς που είναι στη δύση της καριέρας τους...δλδ "συνταξιούχους"...δεν εχει αναρτηση. ευτυχως που δεν έχει άλογα...εμενα με εξυπηρετεί πολύ στην καθημερινη μετακίνηση αλλά 4 χρόνια πριν που το έκανα τεστ φαινόταν λίγο σε πολλά επίπεδα. Τωρα που ξαναέγινα αρχάριος ανοίγω τέρμα το γκάζι και ξέρω ότι δε χρειάζομαι τραξιο κοντρολ...γιατί ανοίγεις το γκάζι και δε γίνεται τίποτα. Αλλά ενα crf450l με 40-45 αλογα, 140-145 κιλά και καλύτερες αναρτήσεις θα ήταν μηχανάρα...αλλά και το 300αρι με ενα αμορτισερ πισω και 2 ελατηρια μπροστα θα βελτιωθεί θεαματικά αλλά μετά θα σου φαίνονται τα άλογά του πραγματικά πολύ λίγα.
Μηχανάκια για αρχάριους αναβάτες θα ήταν μια πολύ ωραία περιγραφή σε εύπορες χώρες. Εδώ είναι απλά επιλογές λόγω budget και 1/10 θα το πάρει κι εδω επειδή είναι αρχάριος αν και άμα είχε λεφτά κι αυτός θα πήγαινε στο ακριβό και απλά θα πρόσεχε!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Αρχάριος στο χώμα δεν είναι πάντα και νέος στην ηλικία...αλλά ναι το crf300l δεν είναι φτηνό καινούριο για αυτά που προσφέρει. μπορεις καλλιστα να βρεις μεταχειρισμενα μηχανακια πολυ πιο παλια και φτηνα...
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ως αρχάριος, θα σου πω ότι περισσότερο με ενόχλησε το στοκ τιμόνι από το αμορτισέρ, καθώς όταν σηκώνομαι όρθιος στο χώμα νιώθω ότι χρειάζομαι κάτι πιο ψηλό και στιβαρό.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
To Χόνδα είναι για αρχάριους αναβάτες ή για αυτούς που είναι στη δύση της καριέρας τους...δλδ "συνταξιούχους"...δεν εχει αναρτηση. ευτυχως που δεν έχει άλογα....
Ξερεις υπαρχουν και αλλοι αγοραστες του crf εκτος απο τους αρχαριους και τους "συνταξιουχους"
Ειναι αυτοι που συνειδητοποιημενα το επιλεγουν γιατι θελουν μια μικρη, σχετικα ελαφρια, κατα κοινη αποδοχη αξιοπιστη, υποκειμενικα ομορφη, οικονομικη στη χρηση και συντηρηση, ευκολη στην αστικη μετακινηση, και αξιολογη για πασης φυσης οφροαντ διελευσεις
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Ξερεις υπαρχουν και αλλοι αγοραστες του crf εκτος απο τους αρχαριους και τους "συνταξιουχους"
Ειναι αυτοι που συνειδητοποιημενα το επιλεγουν γιατι θελουν μια μικρη, σχετικα ελαφρια, κατα κοινη αποδοχη αξιοπιστη, υποκειμενικα ομορφη, οικονομικη στη χρηση και συντηρηση, ευκολη στην αστικη μετακινηση, και αξιολογη για πασης φυσης οφροαντ διελευσεις
+1000
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξερεις υπαρχουν και αλλοι αγοραστες του crf εκτος απο τους αρχαριους και τους "συνταξιουχους"
Ειναι αυτοι που συνειδητοποιημενα το επιλεγουν γιατι θελουν μια μικρη, σχετικα ελαφρια, κατα κοινη αποδοχη αξιοπιστη, υποκειμενικα ομορφη, οικονομικη στη χρηση και συντηρηση, ευκολη στην αστικη μετακινηση, και αξιολογη για πασης φυσης οφροαντ διελευσεις
Δεν το σωνεις....είσαι στην κατηγορία δυση :pointu:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξερεις υπαρχουν και αλλοι αγοραστες του crf εκτος απο τους αρχαριους και τους "συνταξιουχους"
Ειναι αυτοι που συνειδητοποιημενα το επιλεγουν γιατι θελουν μια μικρη, σχετικα ελαφρια, κατα κοινη αποδοχη αξιοπιστη, υποκειμενικα ομορφη, οικονομικη στη χρηση και συντηρηση, ευκολη στην αστικη μετακινηση, και αξιολογη για πασης φυσης οφροαντ διελευσεις
Τι ταπεινότητες και κουραφέξαλα είναι αυτές; Πες τους ρε πως γαμεί το εργαλείο σε όλα τα τερέν!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
You meet the nicest people on a Honda
Με 18 εκατομμύρια πωλήσεις Honda ετησίως, μακράν το μεγαλύτερο νούμερο απο κάθε άλλο κατασκευαστή και τον πλανήτη σε φάση χειρότερο απο ποτέ τύπου ουτε ο διάβολος δε θέλει να μας πάρει η στατιστική λέει το αντίθετο..:p
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τι ταπεινότητες και κουραφέξαλα είναι αυτές; Πες τους ρε πως γαμεί το εργαλείο σε όλα τα τερέν!
Παιδια το εργαλειο γαμει σε ολα τα τερεν!


ΤΟΥΣ ΤΟ 'ΠΑ! (...αλλα δεν ξερω αν με πιστεψαν)
 
Top Bottom