Honda CRF300L

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Είναι απλά βασικές αρχές λειτουργίας ενός αμορτισέρ. Ενα πιο σκληρό ελατήριο μόνο χειρότερη θα κάνει την επαναφορά.
Αυτό που θα βελτιωθεί πολύ είναι το sag και κατ' έπέκταση η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. Κι αυτό είναι που νοιώθετε σαν βελτίωση.

Αυτό θα την μεταμορφώσει:

Πίσω Αμορτισέρ YSS Για Honda CRF300L 20- ( 65-105kg)

Κι αυτό ως μεγάλο κεράσι στην τούρτα ολοκληρώνει το γλυκό:

 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ακόμα και για απλή χρήση το μηχανακι είναι τελείως εκτός για τα κιλά σου. Για κάποιο λόγο τα φτιάχνουν για λεπτούς Ιάπωνες δε ξέρω. Αν μετρήσεις SAG θα δεις πως απο ελατήρια είναι τελείως off. Οτι μπορεί να τσουλάει επειδή έχει 2 ρόδες δεν σημαίνει πως το κάνει και σωστά. Δηλαδή αν απο τα 250mm διαδρομή του μπροστινού έχεις φάει λόγω λάθος ελατηρίου τα 160 αντί για τα 130 ας πούμε οκ θα τσουλάει το μηχανακι δε λέω. Αλλά πλήρωσες τόσα χρήματα απλά για να τσουλάει? Δεν σε πάω καν σε αποσβέσεις και ποιοτητα αποσβέσεων.
Τι να σου πω ρε συ, εσείς ξέρετε καλύτερα. Αυτό που μπορώ να πω μόνο είναι ότι μέχρι τώρα στα σχεδόν δύο χρόνια που το έχω, με 12 χιλιάδες χλμ, μου έχει εκπληρώσει τις επιθυμίες που ήθελα όταν το αγόρασα. Δηλαδή να έχω ένα όμορφο και αξιόπιστο commuter και να με πηγαίνει σε μέρη που δεν μπορώ να πάω με το αμάξι. Στο βουνό σε καλές λακούβες πάντως δεν μου έχει τερματίσει ποτέ, και δικάβαλος όταν πήρα τη γυναίκα ένα διήμερο (150 κιλά πάνω στο μηχανάκι), πάλι δεν τερμάτισε σε ασφάλτινες λακούβες. Επίσης δεν έχω νιώσει να κινδυνεύω ποτέ από θέμα ισορροπίας και αποσβέσεων, όπου και αν πήγα και με όποια ταχύτητα. Εσείς που γνωρίζετε καλά κάνετε και δίνετε συμβουλές, απλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θέλω να μάθω και περισσότερα για τα ελατήρια κτλ, γιατί το μόνο που θα καταφέρω είναι να μπω σε περισσότερες σκέψεις, και δεν έχω το χρόνο να σκέφτομαι και αυτό. Πες με και τυπικό πελάτη Honda, μικρό το κακό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Τι να σου πω ρε συ, εσείς ξέρετε καλύτερα. Αυτό που μπορώ να πω μόνο είναι ότι μέχρι τώρα στα σχεδόν δύο χρόνια που το έχω, με 12 χιλιάδες χλμ, μου έχει εκπληρώσει τις επιθυμίες που ήθελα όταν το αγόρασα. Δηλαδή να έχω ένα όμορφο και αξιόπιστο commuter και να με πηγαίνει σε μέρη που δεν μπορώ να πάω με το αμάξι. Στο βουνό σε καλές λακούβες πάντως δεν μου έχει τερματίσει ποτέ, και δικάβαλος όταν πήρα τη γυναίκα ένα διήμερο (150 κιλά πάνω στο μηχανάκι), πάλι δεν τερμάτισε σε ασφάλτινες λακούβες. Επίσης δεν έχω νιώσει να κινδυνεύω ποτέ από θέμα ισορροπίας και αποσβέσεων, όπου και αν πήγα και με όποια ταχύτητα. Εσείς που γνωρίζετε καλά κάνετε και δίνετε συμβουλές, απλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θέλω να μάθω και περισσότερα για τα ελατήρια κτλ, γιατί το μόνο που θα καταφέρω είναι να μπω σε περισσότερες σκέψεις, και δεν έχω το χρόνο να σκέφτομαι και αυτό. Πες με και τυπικό πελάτη Honda, μικρό το κακό.
Έτσι όπως τα λες παλικάρι μου, απλά και όμορφα να απολαμβάνεις το μηχανάκι σου.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σκληρότερο ελατήριο σε ένα αμορτισέρ που ήδη έχει ελάχιστη απόσβεση επαναφοράς;
Πολύ κακή επιλογή που δεν δουλεύει ούτε καν σε πολύ μικρότερης διαδρομής αμορτισέρ.

Όταν με 350 αλλάζει όλο το πίσω, δεν βλέπω γιατί να δώσει κάποιος 100+ για ένα ελατήριο.
Εγώ και άλλοι 10 που οδήγησαν το crf250 rally που το είχα κάνει, δεν είχαν την ίδια άποψη μαζί σου (και δεν είναι άπειροι οδηγοί).
Νομιζω οτι και οι δυο δικιο εχετε! Και εξηγω:
Οταν εχουμε ενα αμορτισερ με ενα πολυ μαλακο ελατηριο με πολυ γρηγορες αποσβεσεις τοτε συμβαινουν τα εξης
Σε πολυ χαλαρους ρυθμους οδηγησης το πισω μερος περναει τα παντα χωρις σχεδον να καταλαβει τιποτα ο αναβατης και μαλιστα σχεδον χωρις κανενα χτυπημα στη μεση Μαγικο χαλί!

Οταν ομως ο ρυθμος της οδηγησης ανεβει περαν του ..."οδηγω και σε σκεφτομαι" τοτε
Αν εχουμε το μαμα ελατηριο οπου υπαρχουν απανωτα αποτομα μικρα κοφτα σαμαρακια, μικρες κοφτες λακουβες, πετρες, κλπ μικρα εμποδια, ο πισω τροχος θα βρισκεται σχεδον συνεχως στον αερα Γιατι το ελατηριο θα μενει συνεχως συμπιεσμενο (γρηγορη αποσβεση συμπιεσης+μαλακο ελατηριο) μην εχοντας ετσι επαρκη διαδρομη για την αποροφηση των συνεχομενων ανωμαλιων
Σε μεγαλα, ομως "γλυκα", βαθουλωματα του εδαφους που απεχουν και αρκετα μεταξυ τους εκει το ελατηριο προλαβαινει να εκτονωθει αλλα συνηθως οχι τελειως (γρηγορη αποσβεση επαναφορς+μαλακο εκατηριο) γιατι το προλαβαινει το επομενο εμποδιο, λακουβα, ή οτι αλλο Αλλα ακομα και αν εκτονωθει πληρως η απωλεια προσφησης θα ειναι στιγμιαια

Αν τωρα βαλουμε στο ιδιο αμορτισερ ενα σωστο για τα κιλα μας ελατηριο και αρα πολυ πιο σκληρο απο αυτο της χοντα τοτε
Στην πρωτη περιπτωση ο πισω τροχος σαφως θα παταει καλυτερα αφου δεν θα τερματιζει η διαδρομη ευκολα και την οποια δυνατη ή και την πληρη εκτονωση του ελατηριου θα την προλαβαινει το αμεσως επομενο κοφτο εμποδιο (πιο σκληρο ελατηριο+γρηγορη αποσβεση συμπιεσης)
Στην δευτερη ομως περιπτωση των ομαλων γρηγορων λακουβων τα πραγματα μπορουν να εξελιχθουν πολυ ασχημα αφου η αποτομη και πληρης εκτονωση του ελατηριου με αποτομη και μεγαλη απωλεια προσφησης ειναι σιγουρο οτι αργα ή γρηγορα θα συμβει (πιο σκληρο ελατηριο+γρηγορη αποσβεση επαναφορας)

Ολα αυτα βεβαια στην θεωρια γιατι στην πραξη υπαρχουν απειροι συνδοιασμοι πιθανων ανωμαλιων, κλισεων, ολισθηροτητας, στροφων, ευθειων, τεραιν, τροπου οδηγησης κλπ, κλπ, κλπ
Και για να περπλακουν ακομα περισσοτερο τα πραγματα βαλτε στην εξισωση και το επιπλεον αμορτισερ που εχουμε οταν οδηγαμε ορθιοι που ειναι ...τα ποδια μας
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι να σου πω ρε συ, εσείς ξέρετε καλύτερα. Αυτό που μπορώ να πω μόνο είναι ότι μέχρι τώρα στα σχεδόν δύο χρόνια που το έχω, με 12 χιλιάδες χλμ, μου έχει εκπληρώσει τις επιθυμίες που ήθελα όταν το αγόρασα. Δηλαδή να έχω ένα όμορφο και αξιόπιστο commuter και να με πηγαίνει σε μέρη που δεν μπορώ να πάω με το αμάξι. Στο βουνό σε καλές λακούβες πάντως δεν μου έχει τερματίσει ποτέ, και δικάβαλος όταν πήρα τη γυναίκα ένα διήμερο (150 κιλά πάνω στο μηχανάκι), πάλι δεν τερμάτισε σε ασφάλτινες λακούβες. Επίσης δεν έχω νιώσει να κινδυνεύω ποτέ από θέμα ισορροπίας και αποσβέσεων, όπου και αν πήγα και με όποια ταχύτητα. Εσείς που γνωρίζετε καλά κάνετε και δίνετε συμβουλές, απλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θέλω να μάθω και περισσότερα για τα ελατήρια κτλ, γιατί το μόνο που θα καταφέρω είναι να μπω σε περισσότερες σκέψεις, και δεν έχω το χρόνο να σκέφτομαι και αυτό. Πες με και τυπικό πελάτη Honda, μικρό το κακό.
Αν είσαι εσύ χαρουμενος και δεν ειναι κάτι να σε χαλάει η να σε κάνει να νιώθεις άβολα εννοείται δεν πειράζεις βίδα! Δεν έχουμε όλοι ούτε τις ίδιες απαιτήσεις ούτε τα ίδια γούστα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικά δεν πιστεύω πως ένα σωστό ελατήριο για το βάρος του αναβάτη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόσβεση επαναφοράς και αυτό γιατί η τελευταία είναι υδραυλική λειτουργία και η δύναμη του ελατηρίου δεν αρκεί για να επιταχύνει την κίνηση του λαδιού. Στη πραγματικότητα η ταχύτητα επαναφοράς ή συμπίεσης θα είναι πάντα η ίδια (καλή ή κακή από το εργοστάσιο) στις ανάλογες ίδιες ρυθμίσεις (θα είναι δηλαδή αυτή που είναι) και το μόνο που θα μπορούσε να την αλλάξει είναι ένα revalving.
Το σωστό ελατήριο μόνο ευεργετικά θα λειτουργήσει χωρίς όμως να μπορεί να προσφέρει καλύτερη επαναφορά στην απόσβεση, απλά θα διορθώσει το SAG κα τις γεωμετρίες (που δεν είναι λίγο κατά τη γνώμη μου).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Εγώ θα κάνω την εξής ερώτηση κρίσεως....
 
Reactions: STF

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Προσωπικά δεν πιστεύω πως ένα σωστό ελατήριο για το βάρος του αναβάτη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόσβεση επαναφοράς και αυτό γιατί η τελευταία είναι υδραυλική λειτουργία και η δύναμη του ελατηρίου δεν αρκεί για να επιταχύνει την κίνηση του λαδιού. Στη πραγματικότητα η ταχύτητα επαναφοράς ή συμπίεσης θα είναι πάντα η ίδια (καλή ή κακή από το εργοστάσιο) στις ανάλογες ίδιες ρυθμίσεις (θα είναι δηλαδή αυτή που είναι) και το μόνο που θα μπορούσε να την αλλάξει είναι ένα revalving.
Το σωστό ελατήριο μόνο ευεργετικά θα λειτουργήσει χωρίς όμως να μπορεί να προσφέρει καλύτερη επαναφορά στην απόσβεση, απλά θα διορθώσει το SAG κα τις γεωμετρίες (που δεν είναι λίγο κατά τη γνώμη μου).
Ολα λαθος! Δεν διαβζεις προσεκτικα
...Αυριο με τον κηδεμονα σου! :roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καθήστε ρε σεις να πιούμε έναν καφέ...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Εγώ θα κάνω την εξής ερώτηση κρίσεως....
Όταν σε μια εργοστασιακή μαλακή ανάρτηση, βάζεις ένα πιο σκληρό ελατήριο, το υδραυλικό μέρος της ανάρτησης δουλεύει σωστά; Η εργοστασιακή ανάρτηση είναι σχεδιασμένη να διαχειριστεί την αυξημένη σκληρότητα του καινούργιου ελατηρίου; Όχι τόσο η συμπίεση αλλά κυρίως η επαναφορά του πιο σκληρού ελατηρίου μήπως μειώσει κατά πολύ την αντοχή των σωθικων της μπουκάλας; Μήπως τα πιο σκληρά ελατήρια ενδείκνυται για πιο sofisticated σύνολα; Μήπως εν τέλη, αντί να αλλάξει κάποιος ελατήριο στο συγκεκριμένο μηχανάκι, να κάνει μια επένδυση και να αλλάξει ολόκληρη την ανάρτηση με μια aftermarket?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ θα κάνω την εξής ερώτηση κρίσεως....
Καθήστε ρε σεις να πιούμε έναν καφέ...
Όταν σε μια εργοστασιακή μαλακή ανάρτηση, βάζεις ένα πιο σκληρό ελατήριο, το υδραυλικό μέρος της ανάρτησης δουλεύει σωστά; Η εργοστασιακή ανάρτηση είναι σχεδιασμένη να διαχειριστεί την αυξημένη σκληρότητα του καινούργιου ελατηρίου; Όχι τόσο η συμπίεση αλλά κυρίως η επαναφορά του πιο σκληρού ελατηρίου μήπως μειώσει κατά πολύ την αντοχή των σωθικων της μπουκάλας; Μήπως τα πιο σκληρά ελατήρια ενδείκνυται για πιο sofisticated σύνολα; Μήπως εν τέλη, αντί να αλλάξει κάποιος ελατήριο στο συγκεκριμένο μηχανάκι, να κάνει μια επένδυση και να αλλάξει ολόκληρη την ανάρτηση με μια aftermarket?
Ουφ!!!
Ελα ρε αυτο ηταν;
...Ειπα και γω!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H αλήθεια όπως την βλέπω κι εγώ είναι κάπου εκεί που την έθεσε ο konkost

Έχεις ένα αμορτισέρ ας πούμε με Α αποσβέσεις. Βάζοντας ένα ισχυρότερο ελατήριο ουσιαστικά μεγαλώνεις την δύναμη που χρειάζεται για να συμπιεστεί η ανάρτηση και ταυτόχρονα κάνεις πιο ισχυρή την δύναμη και εμμέσως την ταχύτητα επαναφοράς.

Συνεπως πάλι όπως το βλέπω εγώ. Αν έχεις ένα αμορτισέρ με γρήγορη απόσβεση συμπίεσης και αργή απόσβεση επαναφοράς το ισχυρότερο ελατήριο εκτός του οτι θα σου φτιάξει το SAG και θα δουλέψει πιο καλά για το βάρος σου στην διαθέσιμη διαδρομή της ανάρτησης ταυτόχρονα θα βελτιώσει λίγο και το αποτέλεσμα (εμμέσως) με τις προβληματικές αποσβέσεις καθώς θα λειτουργήσει αντίροπα προς το πρόβλημα σου.

Αν πάλι έχεις ένα αμορτισέρ που έχει αργή απόσβεση συμπίεσης και γρήγορη επαναφορά το ισχυρότερο ελατήριο θα χειροτερέψει τα πράγματα στις αποσβέσεις! Αν δηλαδή στο χώμα σε απανωτά σαμαράκια είχες μια πιθανότητα να φας το μηχανακι στη πλάτη μετά θα μεγαλώσει αυτό το φαινόμενο!

Συνεπώς, σίγουρα η σωστή λύση είναι ένα ποιοτικό αμορτισέρ με της κατάλληλης σκληρότητας ελατήριο και με δυνατότητα ρυθμίσεων αποσβέσεων έτσι ώστε να βρεις την σωστή ισορροπία αφού πας να κάνεις κάτι πειραματικό γιατί πειραματικό είναι.

Αν πάλι πας μόνο σε ελατήριο έχε υποψιν σου τα παραπάνω και βάλτο μόνο αν όντως τερματίζει η αναρτηση σου λόγω βάρους και δεν έχεις λεφτά για αμορτισέρ

Στο CRF που απ οτι καταλαβαίνω εχει ήδη γρήγορη αποσβεση επαναφοράς πίσω δεν μου φαίνεται καλή ιδέα ένα σκληροτερο ελατήριο μόνο του παρα μόνο ως λύση αναγκης αν κάποιος είναι βαρύς και όντως το τερματίζει. Αλλιώς σε έναν ελαφρύ αναβάτη κινδυνευει να γίνει πιο ασταθής η ουρά στα δύσκολα.

Ένα ελατήριο δεν είναι σχεδιασμένο να φτιάξει την ποιοτητα λειτουργίας της αναρτησης παρα μόνο να διατηρεί την ωφέλιμη διαδρομή της ανάρτησης στα επιθυμητά πλαίσια και να αποτρέπει τον τερματισμό της διαδρομής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι να σου πω ρε συ, εσείς ξέρετε καλύτερα. Αυτό που μπορώ να πω μόνο είναι ότι μέχρι τώρα στα σχεδόν δύο χρόνια που το έχω, με 12 χιλιάδες χλμ, μου έχει εκπληρώσει τις επιθυμίες που ήθελα όταν το αγόρασα. Δηλαδή να έχω ένα όμορφο και αξιόπιστο commuter και να με πηγαίνει σε μέρη που δεν μπορώ να πάω με το αμάξι. Στο βουνό σε καλές λακούβες πάντως δεν μου έχει τερματίσει ποτέ, και δικάβαλος όταν πήρα τη γυναίκα ένα διήμερο (150 κιλά πάνω στο μηχανάκι), πάλι δεν τερμάτισε σε ασφάλτινες λακούβες. Επίσης δεν έχω νιώσει να κινδυνεύω ποτέ από θέμα ισορροπίας και αποσβέσεων, όπου και αν πήγα και με όποια ταχύτητα. Εσείς που γνωρίζετε καλά κάνετε και δίνετε συμβουλές, απλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θέλω να μάθω και περισσότερα για τα ελατήρια κτλ, γιατί το μόνο που θα καταφέρω είναι να μπω σε περισσότερες σκέψεις, και δεν έχω το χρόνο να σκέφτομαι και αυτό. Πες με και τυπικό πελάτη Honda, μικρό το κακό.
Για να μην κάνω ξεχωριστό βιντεο. Δες αν θες απο 7,40 ως 10.00. Έχω πάρει στο κατόπι τον nibo στο trail ride. Πολύ καλό τιμονάκι και το πίεσε. Νομίζω 99% είναι φουλ μαμά απο αναρτήσεις.

Δες την ουρά του CRF πώς χορεύει κλακέτες. O Nίκος επάνω δουλευει με το σώμα του υπερωρίες την ώρα που εγώ πίσω με ένα μηχανακι με μέτριες αναρτήσεις, τίποτα σπουδαίο αλλά αξιοπρεπές, είμαι χαλαρός. Δες ειδικά στο 8,50 και στο 9.30 που το μηχανακι κάνει ότι μπορεί να τον πετάξει απο πάνω. Το γεγονός πώς κρατάει ένα ρυθμό και το κάνει χωρίς πτώση οφείλεται στην υπερπροσπάθεια που κάνει και στις ικανότητες του. Το αμορτισέρ όμως αυτό δεν έχει θέση πάνω σε ένα CRF300L και απο το εργοστάσιο δεν έχει θέση και απορώ με την Honda Που τόσα χρόνια που το βγάζει δεν έχει προχωρήσει σε βελτίωση.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μπορεί ο Αυγοτάραχος να μην θέλει να έχει τόσο γρήγορο ρυθμό ρε Βάγγο, για αυτόν η ανάρτηση τον καλύπτει απ'οτι κατάλαβα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μπορεί ο Αυγοτάραχος να μην θέλει να έχει τόσο γρήγορο ρυθμό ρε Βάγγο, για αυτόν η ανάρτηση τον καλύπτει απ'οτι κατάλαβα.
Ναι το ξεκαθάρισε ο άνθρωπος πώς τον καλύπτει απλά για να μην φανεί κι εμείς καμία φορα πως είμαστε τίποτα κολλημένοι ή υπερβολικοί έβαλα το βιντεο που φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα. Η χρήση του CRF300L είναι αυτή που φαίνεται στο βίντεο. Όταν κάποιος το αγοράζει για βουνό αυτή τη χρήση θέλει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ναι το ξεκαθάρισε ο άνθρωπος πώς τον καλύπτει απλά για να μην φανεί κι εμείς καμία φορα πως είμαστε τίποτα κολλημένοι ή υπερβολικοί έβαλα το βιντεο που φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα. Η χρήση του CRF300L είναι αυτή που φαίνεται στο βίντεο. Όταν κάποιος το αγοράζει για βουνό αυτή τη χρήση θέλει.
Ειμαι ο πρωτος που εχει πει οτι η ανατηση του crf ειναι σκουπιδι αλλα
Οχι η χρηση στο βουνο ενος μικρου ον οφ οπως ειναι το crf δεν ειναι μονο για να το πηγαινουμε "ταπα" στην φλαταδουρα Ειναι και για να μπορει καποιος να πατησει και σε πιο δυσκολα χωματα, κανα λαιτ μονοπατακι, κλπ, κλπ,
Και φυσικα και με πιο αργους εως και περιηγητικους ρυθμους Οπου σε αυτους τους περιηγητικους ρυθμους οι γρηγορες αποσβεσεις του αμορτισερ σε κρατανε απιστευτα ξεκουραστο!
 
Top Bottom