Honda CRF300L

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και αλλο ενα βιντεακι για τον Augotaraxos που αποδεικνυει οτι οταν υπαρχουν τα χερια και οι στοκ αναρτησεις του crf ...κααααλες ειναι
Ναι αλλά εσύ τώρα τη διαφορά μεταξύ μέτριας η κακής ανάρτησης από την καλή την ξέρεις. Νομίζω και στο τρανσαλπ είχες βάλει χέρι και είχες δει διαφορά σημαντική. Νομίζω το είχα κάνει παλιά βόλτα και ήταν καλό αρκετα.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Και αλλο ενα βιντεακι για τον Augotaraxos που αποδεικνυει οτι οταν υπαρχουν τα χερια και οι στοκ αναρτησεις του crf ...κααααλες ειναι
Μην παρεξηγηθώ, εγώ απλά ανήκω στην κατηγορία αυτών που δεν θα αλλάξουν τη στοκ ανάρτηση γιατί προς το παρών ο τρόπος που οδηγώ και η χρήση που του κάνω καθιστούν μία αναβάθμιση άσκοπη. Οι γνώστες καλά κάνετε και προσπαθείτε να βελτιώσετε την οδηγική εμπειρία.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην παρεξηγηθώ, εγώ απλά ανήκω στην κατηγορία αυτών που δεν θα αλλάξουν τη στοκ ανάρτηση γιατί προς το παρών ο τρόπος που οδηγώ και η χρήση που του κάνω καθιστούν μία αναβάθμιση άσκοπη. Οι γνώστες καλά κάνετε και προσπαθείτε να βελτιώσετε την οδηγική εμπειρία.
Ποτέ δεν είναι άσκοπη μια καλύτερη ανάρτηση....προσφέρει γενικά ασφάλεια και όχι μονο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ποτέ δεν είναι άσκοπη μια καλύτερη ανάρτηση....προσφέρει γενικά ασφάλεια και όχι μονο
Σωστο αυτο αλλα!
Αλλα μια καλη αναρτηση πολλες φορες για να δουλεψει πρεπει να σπαει αρκετα ο δεξιος καρπος
Και στην περιπτωση του crf που συζηταμε η στοκ αναρτηση ειναι απο θεμα ανεσης μαγικο χαλι (ο τονος στο χαλι μπαινει οπου θελει ο καθενας) Για οσο βεβαια κινειται καποιος σε περιηγητικους ρυθμους!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομίζω είναι το contour low...Νομίζω κάθονται οκ. ποιο σημείο στα δεξιά σε προβληματίζει;
Εχω το evo και αναρωτιεμαι αν οι συγκεκριμενες χουφτες της acerbis ενοχλουν τις ντιζες του γκαζιου
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μην παρεξηγηθώ, εγώ απλά ανήκω στην κατηγορία αυτών που δεν θα αλλάξουν τη στοκ ανάρτηση γιατί προς το παρών ο τρόπος που οδηγώ και η χρήση που του κάνω καθιστούν μία αναβάθμιση άσκοπη. Οι γνώστες καλά κάνετε και προσπαθείτε να βελτιώσετε την οδηγική εμπειρία.
Kαι καλα κανεις αν σε ικανοποιει και ταιριαζει στον τροπο οδηγηση σου!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Εχω το evo και αναρωτιεμαι αν οι συγκεκριμενες χουφτες της acerbis ενοχλουν τις ντιζες του γκαζιου
Βασικά θα επέλεγα άλλο τιμόνι ή και αν αφηνα το εργοστασιακο θα επελεγα τις barkbuster jet. Θα βγαλω κοντινες φωτο και θα σου στειλω.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τι ακριβώς είναι η " ταιλανδεζικη μάσκα " ;;;
Κάποιο λινκ ;;;
/// Β


Αυτην την μασκα και προβολαια εχουν τα crf 300L Ταυλανδης και μοιαζει με αυτη του crf 450
Σε καποιους αρεσει πολυ Λαι δεν ειναι καθολου ευκολη-φτηνη υποθεση να μπει στην ευρωπαικη/αμερικανικη εκδοση του crf

Εντιτ: Με προλαβε ο απο πανω!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μην παρεξηγηθώ, εγώ απλά ανήκω στην κατηγορία αυτών που δεν θα αλλάξουν τη στοκ ανάρτηση γιατί προς το παρών ο τρόπος που οδηγώ και η χρήση που του κάνω καθιστούν μία αναβάθμιση άσκοπη. Οι γνώστες καλά κάνετε και προσπαθείτε να βελτιώσετε την οδηγική εμπειρία.
ποσα kg είσαι αν επιτρέπεται?!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
83 και σιγά σιγά ανεβαίνω.
Ακόμα και για απλή χρήση το μηχανακι είναι τελείως εκτός για τα κιλά σου. Για κάποιο λόγο τα φτιάχνουν για λεπτούς Ιάπωνες δε ξέρω. Αν μετρήσεις SAG θα δεις πως απο ελατήρια είναι τελείως off. Οτι μπορεί να τσουλάει επειδή έχει 2 ρόδες δεν σημαίνει πως το κάνει και σωστά. Δηλαδή αν απο τα 250mm διαδρομή του μπροστινού έχεις φάει λόγω λάθος ελατηρίου τα 160 αντί για τα 130 ας πούμε οκ θα τσουλάει το μηχανακι δε λέω. Αλλά πλήρωσες τόσα χρήματα απλά για να τσουλάει? Δεν σε πάω καν σε αποσβέσεις και ποιοτητα αποσβέσεων.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ακόμα και για απλή χρήση το μηχανακι είναι τελείως εκτός για τα κιλά σου. Για κάποιο λόγο τα φτιάχνουν για λεπτούς Ιάπωνες δε ξέρω. Αν μετρήσεις SAG θα δεις πως απο ελατήρια είναι τελείως off. Οτι μπορεί να τσουλάει επειδή έχει 2 ρόδες δεν σημαίνει πως το κάνει και σωστά. Δηλαδή αν απο τα 250mm διαδρομή του μπροστινού έχεις φάει λόγω λάθος ελατηρίου τα 160 αντί για τα 130 ας πούμε οκ θα τσουλάει το μηχανακι δε λέω. Αλλά πλήρωσες τόσα χρήματα απλά για να τσουλάει? Δεν σε πάω καν σε αποσβέσεις και ποιοτητα αποσβέσεων.
To εχω ξαναπει αλλα θα το ξαναπω Το μπροστινο του crf ειναι μια χαρα για τους περισσοτερους που θα κανουν τουριστικο χωμα (δεν εννοω μονο φλαταδουρες! ) Αντε να αλλαξουν καααααποια στιγμη ενα ελατηριο Για να μην πω οτι και με λιγη προφορτιση καλυμενοι θα ηταν οι περισσοτεροι με το μαμα ελατηριο
Το πισω ναι ειναι για πεταμα με το καλημερα! Και οχι τοσο για το ελατηριο που πραγματι ειναι ξερω γω, για 60 κιλα αναβατη ( ; ), αλλα πρωτιστως για τις πολυ γρηγορες αποσβεσεις του Της αποσβεσης επαναφορας κυριως

Διαδρομη 260mm εχει μπρος πισω, οχι 250 και σιγουρα ακομα και μαμα δεν ειναι για να τσουλαει απλως Οσο να ναι ε, κατι παραπανω κανει! (τα ποσα χρηματα εδωσε καποιος ειναι ασχετο)
 
Τελευταία επεξεργασία:

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Επίσης το πίσω, με ένα μόνο ελατήριο αλλάζει σημαντικά. Εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην επαναφορά, αλλά τουλάχιστον δεν βυθίζεται τόσο, λειτουργεί πολύ καλύτερα και προσωπική εκτίμηση, καλύπτει σίγουρα το μέσο όρο των αναβατών. Το είχα κάνει στο crf250 rally. Αλλαγή με ολόκληρο αμορτισέρ, όλα αλλάζουν.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Επίσης το πίσω, με ένα μόνο ελατήριο αλλάζει σημαντικά. Εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην επαναφορά, αλλά τουλάχιστον δεν βυθίζεται τόσο, λειτουργεί πολύ καλύτερα και προσωπική εκτίμηση, καλύπτει σίγουρα το μέσο όρο των αναβατών. Το είχα κάνει στο crf250 rally. Αλλαγή με ολόκληρο αμορτισέρ, όλα αλλάζουν.

Σκληρότερο ελατήριο σε ένα αμορτισέρ που ήδη έχει ελάχιστη απόσβεση επαναφοράς;
Πολύ κακή επιλογή που δεν δουλεύει ούτε καν σε πολύ μικρότερης διαδρομής αμορτισέρ.

Όταν με 350 αλλάζει όλο το πίσω, δεν βλέπω γιατί να δώσει κάποιος 100+ για ένα ελατήριο.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Σκληρότερο ελατήριο σε ένα αμορτισέρ που ήδη έχει ελάχιστη απόσβεση επαναφοράς;
Πολύ κακή επιλογή που δεν δουλεύει ούτε καν σε πολύ μικρότερης διαδρομής αμορτισέρ.
Εγώ και άλλοι 10 που οδήγησαν το crf250 rally που το είχα κάνει, δεν είχαν την ίδια άποψη μαζί σου (και δεν είναι άπειροι οδηγοί).
 
Top Bottom