Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο παρακατω βιντεο περιγραφεται αναλυτικα η τοποθετηση ενος οργανου θερμοκρασιας

Παρ ολο που το κοστος του κινεζοkoso ηταν χαμηλο
ημουν αρχικα διστακτικος στο να το τολμησω γιατι πρεπει να κοπει η μια σωληνα του ψυκτικου υγρου Οι οποιοι ομως ενδοιασμοι μου παραμεριστηκαν οταν ειδα οτι μπορω να εχω στην πορτα μου μια καινουρια με "μονο" 19,47 ευρω (Ταυλανδη) αν τυχον κατι παει στραβα
Ετσι πριν λιγες μερες εκανα την εκατασταση και το οπτικο αποτελεσμα ηταν αυτο:

Η μονη "δυσκολια" (χρονο ηθελε) που αντιμετωπισα ηταν στο να βαλω τον σωληνα στην θεση του


Ο αισθητηρας θερμοκρασιας και το οργανο φαινεται να λειτουργουν καλα με μια μικρη αποκλιση (περιπου μισου βαθμου κατω) που ειδα οταν τα τεσταρα με ενα θερμομετρο πριν τα βαλω πανω στην μηχανη Ή μπορει νσ φταιει το θερμομετρο, μικρη σημασια εχει ετσι κι αλλιως

Απο εντελως κρυο το μοτερ η σταθεροποιηση του ρελαντι ερχεται οταν το οργανο δειξει 30-35 βαθμους, ο θερμοστατης ανοιγει στους 45 και το βεντιλατερ στους 93 βαθμους

Η θερμοκρασια που δειχνει μεχρι και τους 45 βαθμους που ανοιγει ο θερμοστατης σιγουρα δεν ειναι η πραγματικη αφου το ζεστο παραφλου δεν εχει ακομα περασει απο τον αισθητηρα Οταν κατα το οργανο, στους 45 βαθμους συμβει αυτο, τοτε η θερμοκρασια ανεβαινει αρκετα γρηγορα μεχρι τους περιπου 55 βαθμους
Και κατοπιν και εφοσον κινειται συνεχως η μηχανη και αρα υπαρχει συνεχη ροη αερα στο ψυγειο η θερμοκρασια λειτουργιας φτανει καπου μεταξυ 70 και 85 βαθμους
Οταν ανοιξει το βεντιλατερ η θερμοκρασια μενει σταθερη στους 92-93 βαθμους
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
Εμένα πάλι, είχε κινέζικα λεντ φλας, αλλά τα άλλαξα με τα εργοστασιακά! :happy:
Ήταν λίγο "φασαρία" η επαναφορά τους, αλλά έγινε καλή δουλίτσα!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο γιαμαχα να φανταστω; Αυτα ειναι ωραια!

Και τα λεντ της χοντα (ιδια με αυτα που εβαλα) ομορφα ειναι σε αντιθεση με αυτα με τη λαμπα που ειχα
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
Βλέπω ότι σου είναι αναμένα όταν παίρνει μπρος το μηχανάκι, γιατί είχα δει ότι τα thrid party φλας δεν είναι συνέχεια αναμένα όπως τα μαμά, παρά ανάβουν μόνο όταν βγάλεις φλας.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βλέπω ότι σου είναι αναμένα όταν παίρνει μπρος το μηχανάκι, γιατί είχα δει ότι τα thrid party φλας δεν είναι συνέχεια αναμένα όπως τα μαμά, παρά ανάβουν μόνο όταν βγάλεις φλας.
Οχι, εχω συνδεσει μονο τα δυο καλωδια οποτε ειναι σβηστα οταν γυρναω το κλειδι, απλα ειναι το timing της φωτο τετοιο
Παντως μπορει ευκολα να συνδεθει και το τριτο καλωδιο και να ειναι συνεχεια αναμενα Δεν εχει να κανει με τα φλας αλλα με την συνδεση ή οχι του διχρωμου καλωδιου
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Μπηκαν και τα καινουρια λεντ φλας






Τα κινεζοhonda φλας κοστισαν 7,31 το ζευγαρι, αρα 14,62 η τετραδα συν 3,72 το φλασερ συν 2,99 τα μεταφορικα Νομιζω λοιπον οτι για μια τοσο μεγαλη κατα την γνωμη μου αισθητικη αναβαθμιση δεν ειναι πολλα τα 21,33 ευρω

Για να μπουν τα φλας χρειαζονται ειτε καλωδιο-ανταπτορας ειτε να κοπουν τα καλωδια με τις φυσες των μαμα φλας και να ενωθουν με αυτα των λεντ Εκανα το δευτερο Τα γνησια μπροστα φλας ςχουν τρια καλωδια που καταληγουν σσε μια φυσα Το αριστερο εχει πρασινο, καφε, και καφε-ασπρο και το φεξι πρασινο γαλαζιο και γαλαζιο-ασπρο Το πρασινο ειναι το - και τα αλλα δυο ειναι +
Τα διχρωμα + ειναι αυτα που δινουν το συνεχομενο φως πορειας στα εμπρος φλας

Το κινεζοφλασερ εχει ακριβως την ιδια φυσα με το γνησιο και μονο λιγο στο συνολικο μεγεθος διαφερει το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο
Τα φλας νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια φωτεινοτητα με τα γνησια Επισης μπορουν να λειτουργησουν και με το μαμα φλασερ αλλα τοτε αναβοσβηνουν γρηγορα και επισης σε αυτη την περιπτωση δεν λειτουργει το αλαρμ
Ωραία δουλειά! Και προ πάντων πολύ όμορφα! Τα έχω πάρει και εγώ εδώ και καιρό και δεν τα έχω βάλει ακόμα. thanosxrv ακούς;;;;
 
Όνομα
christoforos
Μοτό
africa twin 1000
Καλησπέρα ομαδάρα! Σήμερα έγινε παραγγελία ολόσωμη Yoshimura για το CRFακι μετά από πολύ σκέψη και ανάμεσα σε αυτή και την akrapovic κατέληξα στην Yoshimura περισσότερο λόγο εμφάνισης κατ έμε ( και οι δυο το ίδιο φαρμάκι είναι στο πορτοφόλι έτσι και αλλιώς αλλά άμα κολλήσει το μυαλό τι να κάνουμε πρέπει να το πάρουμε)
Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής
Χρειάζεται να μπω στη διαδικασία για ρύθμιση εγκεφάλου με την τοποθέτηση εξάτμισης;
Επίσης συμβαίνει και εσάς στις χαμηλές στροφές να έχει σκοτσαρισματα το μηχανάκι ;

ΥΓ: επόμενο tunning να μπει ταιλανδεζικη μάσκα γιατί είναι έρωτας!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΡΑΛΛΙ ΜΕ 2000ΚΜ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ Κ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΝ ΛΕΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΡΥΟ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΩ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
 
Όνομα
christoforos
Μοτό
africa twin 1000
Να πω και εγώ με την σειρά μου την εμπειρία μου όσον αφορά την ανάρτηση που είναι για πέταμα για χωμάτινη χρήση με απαιτήσεις κατ εμέ. Ήμουν κάτοχος ενός crf 250 rally με yss ανάρτηση πίσω και μαμά μπροστά. Θα πω ότι ήταν σχετικά καλό πολύ καλύτερο από κάθε μαμά 250 και 300 αλλά και πάλι δεν έφτανε μόνο η πίσω βελτίωση ήθελε και επέμβαση εμπρός διότι βουταγε πολύ. Πλέον έχω ένα 300 rally πάλι το οποίο σε hard χωμάτινη χρήση άμα θες να κυνηγηθείς το μηχανάκι δεν θα σε βοηθήσει. Είμαι και αρκετά βαρύς αναβάτης λίγο κάτω από τα 100 κιλά οκ το δέχομαι αλλά η ανάρτηση του είναι καλή μόνο για καμία τσάρκα στην Αθήνα να μην καταλαβαίνεις τις λακούβες. Σε χωμάτινη χρήση θέλει αλλαγή οπωσδήποτε κατά την δικιά μου άποψη πάντα. Ένας φίλος με ραλλι είχε κάνει σέρβις στον Ρεμούνδο και του είχε βάλει άζωτο καθώς όπως είπε δεν είχε το απαιτούμενο μέσα και μάλλον λάδια και είδε τεράστια διαφορά μετά από αυτό. Το μηχανάκι είχε περίπου 5 χιλιάδες χιλιόμετρα όταν έγινε αυτό και ένα χρόνο χρήσης αν θυμάμαι καλά, έκανε μόνο χωμάτινη χρήση.
Και εδώ ακολουθεί η απορία μου: τι ανάρτηση θα πρότεινε κάποιος για χωμάτινη χρήση. Σκεφτόμουν για wilbers που έχει βάλει γνωστός μου και μου έχει πει καλά λόγια και είναι φουλ ρυθμιζόμενη. Ohlins με τίποτα (δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο).
Κάποιος αλλλςε εμπειρία σε αφτερμαρκετ ανάρτηση να μας πει την γνώμη του;

Ευχαριστώ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
......Είμαι και αρκετά βαρύς αναβάτης λίγο κάτω από τα 100 κιλά......
Μας γάμ......ες την ψυχολογία τώρα!!!!! :ha

Άκου βαρύς........ με ούτε καν τριψήφιο νούμερο κιλών!!!!!
 
Όνομα
christoforos
Μοτό
africa twin 1000
Μας γάμ......ες την ψυχολογία τώρα!!!!! :ha

Άκου βαρύς........ με ούτε καν τριψήφιο νούμερο κιλών!!!!!
Θα μπω σε πρόγραμμα να χάσω κάνα δεκακιλο μπας και πάρει κάνα άλογο το μηχανάκι χαχαχα
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Και εδώ ακολουθεί η απορία μου: τι ανάρτηση θα πρότεινε κάποιος για χωμάτινη χρήση. Σκεφτόμουν για wilbers που έχει βάλει γνωστός μου και μου έχει πει καλά λόγια
Καλησπερα ο konkost θα σου απαντήσει σε αυτό, εχει ασχοληθει πολυ, μπροστά εχει βαλει andreani αν θυμάμαι καλά...και πισω wilbers.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σκεφτόμουν για wilbers που έχει βάλει γνωστός μου και μου έχει πει καλά λόγια και είναι φουλ ρυθμιζόμενη. Ohlins με τίποτα (δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο).
Κάποιος αλλλςε εμπειρία σε αφτερμαρκετ ανάρτηση να μας πει την γνώμη του;
Εγω κατεληξα στο wilbers 640 (αποσβεση επαναφορας και εννοειται προφορτιση) Για τους εξης λογους:
Η wilbers το εξελιξε απο τo μηδεν ειδικα για το crf300L
Απαντωντας σε ενα ερωτηματολογιο παραμετροποιηται πριν την αγορα του για καθε αναβατη ξεχωριστα
Γιατι μαλλον φημιζεται για την ποιοτητα (για τα ελατηρια για το μπροστινο του crf υπαρχουν παραπονα)
Υπαρχει επισημος εισαγωγεας στην Ελλαδα
Και τελος γιατι το βρηκα σε τιμη ...εκπληξη!
Τα υπολοιπα υποψηφια για αγορα αμορτισερ ηταν:
ohlins, rally raid, ktech, yss, nitron, hyperpro, cogent, emc Oλα λογω κοστους με μονο ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας (και προφορτισης εννοειται) Kαι για διαφορους λογους το καθενα απο αυτα αποριφτηκαν

Ειναι τελειο το wilbers; Προφανως και οχι! Αλλα για την χρηση χωματινη και ασφαλτινη που κανω εγω ειμαι ευχαριστημενος απο την αγορα του Θα ηθελα μονο τα κλικς να ειναι πιο ευδιακριτα στο αυτι και στο χερι
 
Όνομα
christoforos
Μοτό
africa twin 1000
Καλημέεερα. Να ρωτήσω κάτι, έχει παραγγείλει ποτέ κανένας τώρα πρόσφατα από RALLY RAID να μας πεί τι παίζει με το τελωνείο;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλημέεερα. Να ρωτήσω κάτι, έχει παραγγείλει ποτέ κανένας τώρα πρόσφατα από RALLY RAID να μας πεί τι παίζει με το τελωνείο;
Αν παραγγειλεις απο το επισημο eshop τους δεν το γλυτωνεις το τελωνειο
Ομως μπορεις να παραγγειλεις τα προιοντα τους απο Oλανδια εδω:CRF300 L/Rally Archieven - Adventure Bike Experience Center
 
Όνομα
christoforos
Μοτό
africa twin 1000
Αν παραγγειλεις απο το επισημο eshop τους δεν το γλυτωνεις το τελωνειο
Ομως μπορεις να παραγγειλεις τα προιοντα τους απο Oλανδια εδω:CRF300 L/Rally Archieven - Adventure Bike Experience Center
EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ESHOP. ΘΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ WILBERS ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ. ΘΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.
 
Top Bottom