Θα διαφωνήσω σε αυτό. Παρότι οι ζελατίνες-πύργοι "αγωνιστικού" τύπου προσθέτουν και στην ουσία βέβαια αλλά και στο... image μοτοσυκλετών τύπου 690/701, για κάποιους αναβάτες (μεταξύ αυτών κι εγώ) και για κάποιες χρήσεις ίσως μια μικρότερη ζελατίνα, που δεν είναι σταθερή αλλά πιάνει πάνω στη μάσκα-τιμόνι και διατηρεί το μίνιμαλ ντιζάιν αυτών των μοτοσυκλετών, να είναι υπεραρκετή.
Η δική μου εμπειρία με την OEM έξτρα ζελατίνα στο 690 αυτό έχει δείξει.
Υ. Γ. Καμία αντίρρηση βέβαια ότι το νέο "μούτρο" του 701 του συμφορουμίτη Srider είναι έργο τέχνης!
Mα όλα είναι υποκειμενικά. Απλά όπως είπες πολύ ωραία εξαρτάται απο την χρήση. Και η μαμά μάσκα της Husqvarna, είναι τέλεια αν πηγαίνει κάποιος Σαλαμίνα με την μοτοσυκλέτα του για εντούρο! Αν όμως θες να πας ταξίδια μακρινά (ως την Τζαμαϊκα που λέει και το άσμα...) και θες φώτα αλλά και ψηφιακή τεχνολογία μπροστά σου, τότε ο πύργος είναι μονόδρομος. Μια μάσκα έχει πολλά πλεονεκτήματα, τα οποία ιδίως σε μια μοτοσυκλέτα σαν το LR, χάνονται όταν έχεις ενα αρκετά ογκόδες τεπόζιτο γεμάτο περίπου στα 15 κιλά. Για μένα το 701 θα έπρεπε να έχει τις εξής εκδόσεις
- Enduro
- LR (με ζελατίνα όμως ή πύργο ή κάτι). Είναι Long Distance Traveler τέλος πάντων.
Το μούτρο το Γιώργου είναι πολύ όμορφο η αλήθεια είναι, αλλά σαν προσωπικό γούστο προτιμώ τις ζελατίνες σχεδόν ίδιου σχεδιασμού αλλά από ανθρακονημα.
Το πλεξιγκλάς το θεωρώ ξένο απάνω στο μηχανάκι.
Επαναλαμβάνω ότι είναι καθαρά προσωπική άποψη.
Δηλαδή κάτι τέτοιο ασουμε
Να διευκρινίσω, ότι το πλεξιγκλάς δεν είναι το υλικό της ζελατίνας. Είναι απο Nylon. Έχουμε συνηθήσει να τα λέμε όλα πλεξιγλάς (ότι πλαστικό είναι διάφανο εννοώ), όμως οι ιδιότητες του ενός με του άλλου είναι η μέρα με την νύχτα. Το ένα σπάει και αφήνει μύτες και σε σκοτώνει, ενώ το άλλο το ανεβαίνεις επάνω του και γίνεται σιδερότυπο. Υπάρχει λόγος που γίνονται διάφανες πλέον, ιδίως σε αυτές τις μοτοσυκλέτες και δεν είναι marketing ή διαφημιστικό τρικ. Δημιουργούν την αίσθηση της ''ελαφρότητας'' , βλέπεις απο μέσα τους και φωτίζουν γενικά τον χώρο του ''ταμπλό'' με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι την μοτοσυκλέτα ελαφρύτερη. To ανθρακόνημα, όσο και να ακούγεται παράξενο, είναι υλικό που πρέπει (μαζί με τον πολυεστέρα) να αποφεύγεται σε γεωμετρία ζελατίνας. Αν δεν γίνει πολύ ελαστικό (που μετά έχεις προβλήματα με τον άερα...) τότε σε περίπτωση που σε χτυπήσει στην κοιλιά ή το κράνος αν βρεις σε κάποιο ύψωμα απότομα, έχεις πραγματικό πρόβλημα. Ιδίως το CF είναι πολύ προβληματικό. Τι θέλω να πω. Πρέπει να βλέπουμε τι γίνεται στους αγώνες, ιδίως σε μοτοσυκλέτες που είναι top of the top (HRC, KTM) και να καταλάβουμε ότι, οτιδήποτε κάνουν, έχουν πραγματικό λόγο. Ακόμα και η καινούργια ζελατίνα της ΚΤΜ έχει λόγο που άλλαξε, κλπ. Το θέμα είναι αν αυτοί οι λόγοι κάνουν σε εμάς. Ας τους ξέρουμε, και αποφασίζουμε με όλα τα δεδομένα, αυτό εννοώ. Για μένα το 660 Rally που υπήρχε, και το 640 που βγήκε για λίγα χρόνια ήταν μοτοσυκλέτες σταθμός. Την δεύτερη πρέπει κάποια στιγμή να την μοντάρω, την πρώτη πρέπει κάποια στιγμή να την αγοράσω !