Husqvarna 701 Enduro

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το μούτρο το Γιώργου είναι πολύ όμορφο η αλήθεια είναι, αλλά σαν προσωπικό γούστο προτιμώ τις ζελατίνες σχεδόν ίδιου σχεδιασμού αλλά από ανθρακονημα.

Το πλεξιγκλάς το θεωρώ ξένο απάνω στο μηχανάκι.
Επαναλαμβάνω ότι είναι καθαρά προσωπική άποψη.

Δηλαδή κάτι τέτοιο ασουμε

 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Θα διαφωνήσω σε αυτό. Παρότι οι ζελατίνες-πύργοι "αγωνιστικού" τύπου προσθέτουν και στην ουσία βέβαια αλλά και στο... image μοτοσυκλετών τύπου 690/701, για κάποιους αναβάτες (μεταξύ αυτών κι εγώ) και για κάποιες χρήσεις ίσως μια μικρότερη ζελατίνα, που δεν είναι σταθερή αλλά πιάνει πάνω στη μάσκα-τιμόνι και διατηρεί το μίνιμαλ ντιζάιν αυτών των μοτοσυκλετών, να είναι υπεραρκετή.
Η δική μου εμπειρία με την OEM έξτρα ζελατίνα στο 690 αυτό έχει δείξει.

Υ. Γ. Καμία αντίρρηση βέβαια ότι το νέο "μούτρο" του 701 του συμφορουμίτη Srider είναι έργο τέχνης!
Ξέρω σε ποια ζελατίνα αναφέρεσαι, την έβαλα κι εγώ και είδα πολύ μεγάλη διαφορά. Και είμαι και ψηλός 1.92

Αυτή:



Οι λόγοι που πήγα σε πυργο ειναι οι εξής:
  • καλύτερα φώτα
  • καλύτερη κάλυψη από αέρα
  • σωστή θέση του GPS
  • καθαρά αισθητικό. Μου αρέσει στο δικό μου LR μοντέλο η παλιά ζελατίνα (αυτή που έχω δηλαδή) και οχι η καινούργια γενιά που χρησιμοποιεί ο Rebel X
Σίγουρα υπάρχουν προϊοντα για να λύσεις τα παραπάνω θέματα αλλά στο τέλος κοστίζουν κιόλας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξέρω σε ποια ζελατίνα αναφέρεσαι, την έβαλα κι εγώ και είδα πολύ μεγάλη διαφορά. Και είμαι και ψηλός 1.92

Αυτή:



Οι λόγοι που πήγα σε πυργο ειναι οι εξής:
  • καλύτερα φώτα
  • καλύτερη κάλυψη από αέρα
  • σωστή θέση του GPS
  • καθαρά αισθητικό. Μου αρέσει στο δικό μου LR μοντέλο η παλιά ζελατίνα (αυτή που έχω δηλαδή) και οχι η καινούργια γενιά που χρησιμοποιεί ο Rebel X
Σίγουρα υπάρχουν προϊοντα για να λύσεις τα παραπάνω θέματα αλλά στο τέλος κοστίζουν κιόλας.
Βγαλε και μια φώτο το κοκπιτ... Να δούμε τον πυργο
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Θα διαφωνήσω σε αυτό. Παρότι οι ζελατίνες-πύργοι "αγωνιστικού" τύπου προσθέτουν και στην ουσία βέβαια αλλά και στο... image μοτοσυκλετών τύπου 690/701, για κάποιους αναβάτες (μεταξύ αυτών κι εγώ) και για κάποιες χρήσεις ίσως μια μικρότερη ζελατίνα, που δεν είναι σταθερή αλλά πιάνει πάνω στη μάσκα-τιμόνι και διατηρεί το μίνιμαλ ντιζάιν αυτών των μοτοσυκλετών, να είναι υπεραρκετή.
Η δική μου εμπειρία με την OEM έξτρα ζελατίνα στο 690 αυτό έχει δείξει.

Υ. Γ. Καμία αντίρρηση βέβαια ότι το νέο "μούτρο" του 701 του συμφορουμίτη Srider είναι έργο τέχνης!
Mα όλα είναι υποκειμενικά. Απλά όπως είπες πολύ ωραία εξαρτάται απο την χρήση. Και η μαμά μάσκα της Husqvarna, είναι τέλεια αν πηγαίνει κάποιος Σαλαμίνα με την μοτοσυκλέτα του για εντούρο! Αν όμως θες να πας ταξίδια μακρινά (ως την Τζαμαϊκα που λέει και το άσμα...) και θες φώτα αλλά και ψηφιακή τεχνολογία μπροστά σου, τότε ο πύργος είναι μονόδρομος. Μια μάσκα έχει πολλά πλεονεκτήματα, τα οποία ιδίως σε μια μοτοσυκλέτα σαν το LR, χάνονται όταν έχεις ενα αρκετά ογκόδες τεπόζιτο γεμάτο περίπου στα 15 κιλά. Για μένα το 701 θα έπρεπε να έχει τις εξής εκδόσεις
  • Enduro
  • LR (με ζελατίνα όμως ή πύργο ή κάτι). Είναι Long Distance Traveler τέλος πάντων.
Το μούτρο το Γιώργου είναι πολύ όμορφο η αλήθεια είναι, αλλά σαν προσωπικό γούστο προτιμώ τις ζελατίνες σχεδόν ίδιου σχεδιασμού αλλά από ανθρακονημα.
Το πλεξιγκλάς το θεωρώ ξένο απάνω στο μηχανάκι.
Επαναλαμβάνω ότι είναι καθαρά προσωπική άποψη.
Δηλαδή κάτι τέτοιο ασουμε
Να διευκρινίσω, ότι το πλεξιγκλάς δεν είναι το υλικό της ζελατίνας. Είναι απο Nylon. Έχουμε συνηθήσει να τα λέμε όλα πλεξιγλάς (ότι πλαστικό είναι διάφανο εννοώ), όμως οι ιδιότητες του ενός με του άλλου είναι η μέρα με την νύχτα. Το ένα σπάει και αφήνει μύτες και σε σκοτώνει, ενώ το άλλο το ανεβαίνεις επάνω του και γίνεται σιδερότυπο. Υπάρχει λόγος που γίνονται διάφανες πλέον, ιδίως σε αυτές τις μοτοσυκλέτες και δεν είναι marketing ή διαφημιστικό τρικ. Δημιουργούν την αίσθηση της ''ελαφρότητας'' , βλέπεις απο μέσα τους και φωτίζουν γενικά τον χώρο του ''ταμπλό'' με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι την μοτοσυκλέτα ελαφρύτερη. To ανθρακόνημα, όσο και να ακούγεται παράξενο, είναι υλικό που πρέπει (μαζί με τον πολυεστέρα) να αποφεύγεται σε γεωμετρία ζελατίνας. Αν δεν γίνει πολύ ελαστικό (που μετά έχεις προβλήματα με τον άερα...) τότε σε περίπτωση που σε χτυπήσει στην κοιλιά ή το κράνος αν βρεις σε κάποιο ύψωμα απότομα, έχεις πραγματικό πρόβλημα. Ιδίως το CF είναι πολύ προβληματικό. Τι θέλω να πω. Πρέπει να βλέπουμε τι γίνεται στους αγώνες, ιδίως σε μοτοσυκλέτες που είναι top of the top (HRC, KTM) και να καταλάβουμε ότι, οτιδήποτε κάνουν, έχουν πραγματικό λόγο. Ακόμα και η καινούργια ζελατίνα της ΚΤΜ έχει λόγο που άλλαξε, κλπ. Το θέμα είναι αν αυτοί οι λόγοι κάνουν σε εμάς. Ας τους ξέρουμε, και αποφασίζουμε με όλα τα δεδομένα, αυτό εννοώ. Για μένα το 660 Rally που υπήρχε, και το 640 που βγήκε για λίγα χρόνια ήταν μοτοσυκλέτες σταθμός. Την δεύτερη πρέπει κάποια στιγμή να την μοντάρω, την πρώτη πρέπει κάποια στιγμή να την αγοράσω !
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ξέρω σε ποια ζελατίνα αναφέρεσαι, την έβαλα κι εγώ και είδα πολύ μεγάλη διαφορά. Και είμαι και ψηλός 1.92

Αυτή:



Οι λόγοι που πήγα σε πυργο ειναι οι εξής:
  • καλύτερα φώτα
  • καλύτερη κάλυψη από αέρα
  • σωστή θέση του GPS
  • καθαρά αισθητικό. Μου αρέσει στο δικό μου LR μοντέλο η παλιά ζελατίνα (αυτή που έχω δηλαδή) και οχι η καινούργια γενιά που χρησιμοποιεί ο Rebel X
Σίγουρα υπάρχουν προϊοντα για να λύσεις τα παραπάνω θέματα αλλά στο τέλος κοστίζουν κιόλας.
Χαχα... ναι! Ακριβώς αυτή!!!
Εγώ 1,85 είμαι και με κάλυψε μια χαρά, από μονοπάτι ή τελοσπάντων αργά τεχνικά κομμάτια, οπου η οπτική επαφή με το τεραίν μπροστά είναι σημαντική και δεν διακόπτεται από τον όγκο μιας μεγαλύτερης κατασκευής (πύργου), μέχρι και ταξίδι. Και το έχω ταξιδέψει μακριά το 690, ίσως όχι μέχρι τη Τζαμάικα που λέει και ο 640Armageddon, αλλά μακριά!

Και πάλι τη δική μου εμπειρία -προτίμηση καταθέτω... Για το αισθητικό κομμάτι, μαζί σου 1000%!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αρρώστησα... :inlove:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βγαλε το ευρώ σου... Και άσε τις αρρώστιες για άλλους.
Τι λες μαρή;;;
Ποιος ξηλώνει μαξιλάρια τώρα;;
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εσυ θα μας πείς όταν είναι να στο κάνουμε ανοδίωση μπλΕ :secret:
Δημήτρη δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς (το back plate ή το κάλυμα του Speedo-X), αλλά το μπλε ακούγεται ωραίο!
Έχω προπαραγγείλει το Speedo-X από τις 21 Ιουνίου (order #SO-000229)
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Δημήτρη δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς (το back plate ή το κάλυμα του Speedo-X), αλλά το μπλε ακούγεται ωραίο!
Έχω προπαραγγείλει το Speedo-X από τις 21 Ιουνίου (order #SO-000229)
Το SpeedoX σαν case είναι απο αλουμίνιο και acetal. Sandwich, άρα πάνω αλουμίνιο, στην μέση Acetal και κάτω αλουμίνιο. Θα κάνουμε το αλουμίνιο μπλέ και θα είναι μοναδικόΝ. Απλά για να μην μπλέκουμε με dealer κλπ, μιας και πρέπει να στοκάρουν και δεν είναι T-shirt, είπαμε να τα κάνουμε όλα μαύρα, αλλά στην περίπτωσή σου θα το κάνουμε μπλέ.


έχει μείνει καμία οθόνη διαθέσιμη ή έφυγαν όλες για εξωτερικό; έρχονται οι ξένοι και μας παίρνουν τις οθόνες.
Όλα εκτός... Ούτε για δείγμα στο τέλος θα δώσουμε και την δική μας :D
Περιμένω τον κομπουτερά να βάλει 'sold out' . Τώρα πάμε για το 2ο batch που θα παραγγείλουμε και παραπάνω πράγματα, αλλά δεν περίμενε κανείς να εξαφανιστούν όλα σε μία μέρα.
 

Marba1065

Μέλος
Όνομα
Μάνος
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro 2021
Καλημέρα σε όλους και καλό καλοκαίρι!

Ερώτηση σπέσιαλ (τύπου, «δουλειά δεν είχε ο διάολος…):

Πρόσφατα αγόρασα ένα καινούργιο 701 enduro στο οποίο θέλω να «ξεβάψω» το μαύρο χρώμα που έχουν οι ζάντες (DID DirtStar), ώστε να έχουν το ωραίο χρώμα του αλουμινίου.

Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο (από μάστορα βέβαια), χωρίς να βγουν ακτίνες, κέντρα, κλπ;

Και θα γίνει με αμμοβολή ή με paint remover;

Φχαριστώ εκ των προτέρων, Μάνος.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλημέρα σε όλους και καλό καλοκαίρι!

Ερώτηση σπέσιαλ (τύπου, «δουλειά δεν είχε ο διάολος…):

Πρόσφατα αγόρασα ένα καινούργιο 701 enduro στο οποίο θέλω να «ξεβάψω» το μαύρο χρώμα που έχουν οι ζάντες (DID DirtStar), ώστε να έχουν το ωραίο χρώμα του αλουμινίου.

Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο (από μάστορα βέβαια), χωρίς να βγουν ακτίνες, κέντρα, κλπ;

Και θα γίνει με αμμοβολή ή με paint remover;

Φχαριστώ εκ των προτέρων, Μάνος.
:omg2: . . . :wht: . . . :brr:
 

Marba1065

Μέλος
Όνομα
Μάνος
Μοτό
Husqvarna 701 Enduro 2021
βαμμένες ή ανοδιωμένες, ξεφλουδίζουν εύκολα και μάλιστα η βαφή/ανοδίωση είναι πολύ χαμηλής ποιότητας.

Πάντως, γτ τέτοια αντίδραση, δεν είναι ωραίο το χρώμα του φυσικού αλουμινίου;;;
 
Top Bottom