Husqvarna 701 Enduro

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αν δεις πόσο όμορφα βγάζει την δύναμη του, θα εντυπωσιαστεις.
Πολύ πιο όμορφα και από το προηγούμενο 690, που και αυτό είναι θεριο.
Νομίζω έχουν αγγίξει την τελειότητα
Δε διαφωνω καθολου για τον τροπο που δουλευει το μοτερ. Το μονο που λεω ειναι πως στο χωμα τι να το κανεις τοσο πολυ μοτερ και στο δρομο δε μπορεις να κανεις κατι παραπανω απο ο,τι με ενα πχ dr650, πλην της ατελειωτης σουζας στο γκαζι. Το οποιο δεν ειναι και λιγο, αλλα πιστευω ακραδαντα πως ενα τετοιο μοτερ θα επρεπε να μπει (και) σε ενα μικρο 950.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δε διαφωνω καθολου για τον τροπο που δουλευει το μοτερ. Το μονο που λεω ειναι πως στο χωμα τι να το κανεις τοσο πολυ μοτερ και στο δρομο δε μπορεις να κανεις κατι παραπανω απο ο,τι με ενα πχ dr650, πλην της ατελειωτης σουζας στο γκαζι. Το οποιο δεν ειναι και λιγο, αλλα πιστευω ακραδαντα πως ενα τετοιο μοτερ θα επρεπε να μπει (και) σε ενα μικρο 950.
Το προβλημα ειναι οτι οι κατασκευαστες δεν βλεπουν πλεον αγοραστικο κοινο για να δικαιολογισουν μια τετοια κινηση, τα μονοκυλιδρα εχουν πεθανει σαν μεριδιο αγορας, οι κραδασμοι ειναι νο-νο για το συνολο των αναβατων που πλεον ζηταει αμαξι με δυο ροδες στην ουσια. Κατι σαν τα σπορ αυτοκινητα, τα θελουν ολοι, αλλα δεν θα τα αγορασει κανεις. Δεν ειναι περιεργο που δε βγαινει, ειναι ομως κριμα γιατι θα μπορουσε να ηταν εξαιρετικη βαση για οποιον θελει να εστιασει στην οδηγηση περισσοτερο απο την ανεση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Χαίρομαι όταν μπαίνουμε σε μηχανολογικά κομμάτια.
ΤΗν ακριβή γεωμετρία μπορείς να την φτιάξεις με ενα laser scanner που κοστίζει απο 5 εώς 10 χιλιάδες ευρώ, μπορείς όμως να το νοικιάσεις και ξοδεύοντας αρκετές (το τονίζω) ώρες να έχεις μια καλή εικόνα του συστήματος. Εμείς έχουμε στην κατοχή μας βραχίονα προς το παρών, και σκάνερ είναι στα σχέδια να αγοράσουμε, μέχρι τώρα νοικιάζουμε...
Επειδή πάντα το κόστος και οι εργατoώρες είναι πολλές, ακόμα και ένα 701 Enduro να χρησιμοποιήσεις που υπάρχει 3D, με λίγες αλλαγές που τις έχεις δει απο τα σκαναρίσματα έχεις αρκετά καλό αποτέλεσμα (κόστος vs results).
Δουλεύω πακέτα της ANSYS και της Autodesk (παλιά καραβάνα στο Fluent και Gambit κάπου στο 1998...) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο που δούλευα στην Αγγλία. Απο το τότε κάνω αρκετά CFD ακόμα και για βιολογικούς καθαρισμούς ή για διάφορες συναρμογές που αφορούν λίπανση κιβωτίων. Είναι πανάκεια? Όχι. Δίνουν καλή εικόνα? Ναι. Θα σε σώσουν? Όχι. Μπουφάν, κράνη, σωματότυπος, κλπ κλπ είναι χαοτικά. Για μένα είναι μια καλή βάση για σημείο εκκίνησης και μετά την σκυτάλη παίρνει η πραγματικότητα όπου ξεκινάς να βάζεις την ζελατίνα στην μοτοσυκλέτα, σε διαφορετικές θέσεις με διαφορετικούς οδηγούς, κράνη κλπ.
Η κάθετη ζελατίνα που λες δεν είναι κατ ανάγκη άσχημη, μιας και όπως ξέρεις, αν είμαι ακριβώς πίσω απο μια κάθετη ζελατίνα, με το κράνος χαμηλότερα απο το πάνω μέρος της ζελατίνας, έχω κρυφτεί δηλαδή πίσω της, είμαι σε καλό επίπεδο. Όσο πιο μακριά είσαι απο κάθετη, τόσο χειρότερα. Και εδώ βοηθάει το CFD που είπα. Βάζω αναβάτη με κράνος, λυτό μπουφάν δικάβαλο με σαμάρια? Εννοείται πως όχι. Χρησιμοποιώ μόνο ανθρώπινα ''μοντέλα'' (τα λεγόμενα μαΝκέν :D ) και έχω μια εικόνα του τι πίεση τρώει το κεφάλι οι ώμοι κλπ.

Αυτό που θέλω να τονίζω, είναι ότι πρέπει σε τέτοιες κουβέντες, ιδίως μηχανολογικού περιεχομένου, να θέτουμε στόχους και όρια. Αν ο στόχος είναι να γίνει RT, και τα όρια μας ατελειώτα, το ντύνεις και σαν σκούτερ BMW με καμπίνα και τελειώνεις. Αν στόχος είναι η πολύ μεγάλη βελτίωση σε σχέση με την αρχική του κατάσταση (φως εντούρο μόνο και μασκάκι...) τότε όλα τα fairing είναι μονόδρομος. Και μάλιστα πολύ καλός. Απο όλες τις εταιρίες. Έχει τύχει να έρθει οδικώς 701 Εντούρο, απο (κάθεστε?) την Γερμανία, οδικώς non stop. Και το ίδιο να φύγει οδικώς non stop για περιοδικό στο Μιλάνο με lite κιτ. Πραγματικά, μόλις τελειώσουμε το Xplorer 690 εδώ, αν βρεθούμε σε κάποια βόλτα με χαρά μου να το οδηγήσετε σε Εθνική να δείτε την διαφορά.
Η ansys εχει αγορασει τους παντες και τα παντα. Εχει γινει αυτοκρατορια του simulation!
Παντως μπραβο που χρησιμοποιεις τετοιου ειδους εργαλεια για την δουλεια σου. Και μιας και ανεφερες την πιεση που τρωει ο αναβατης, απλα να προτεινω (αν δεν το κανεις ηδη) να συμπεριλαβεις και την προσομειωση της μη μονιμης ροης καθως και του ακουστικου πεδιου ως πιο αντιπροσωπευτικο δεικτη της ανεσης του αναβατη. Η απολυτη τιμη της πιεσης δεν δημιουργει μεγαλα θεματα, τα μεταβατικα της και το γενικοτερο συμπουρμπουλο της τυρβης ειναι που μας σκιζει.

Edit.
Αυτο το τελευταιο για τη μη μονιμη ροη το παιρνω πισω διοτι ειναι πρακτικα αδυνατο να το κανεις αν δεν εχεις μερικες δεκαδες επεξεργαστες να τρεχουν παραλληλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δε διαφωνω καθολου για τον τροπο που δουλευει το μοτερ. Το μονο που λεω ειναι πως στο χωμα τι να το κανεις τοσο πολυ μοτερ και στο δρομο δε μπορεις να κανεις κατι παραπανω απο ο,τι με ενα πχ dr650, πλην της ατελειωτης σουζας στο γκαζι. Το οποιο δεν ειναι και λιγο, αλλα πιστευω ακραδαντα πως ενα τετοιο μοτερ θα επρεπε να μπει (και) σε ενα μικρο 950.
Τι να το κάνεις μωρε......αφού σε 50.000κμ θα σπάσει....που να προλάβεις να κάνεις χλμ στα ταξίδια..........χα,χα,χα,χα...............
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Προβλέπω project ικανό για ονειρωξεις :ok:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έχει τύχει να έχω δύο πρωτότυπα στο μαγαζί. Είναι παράξενα ενδιαφέρον. Αυτό μπορώ να πω μόνο. Για τώρα.
Μπορεί να αποδειχτεί πολύ αποτελεσματική αυτη η ζελατίνα αλλά νομίζω ότι δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία και το στυλ αυτης της μηχανης. Ναι σε ενα πιο μεγαλο adve μηχανάκι μπορεί να ταιριάζει αλλά σε αυτά τα μηχανάκια η μόνη ζελατίνα που φαίνεται ωραία είναι η αγωνιστική...της KTM...και ειδικά της προηγούμενης γενιάς, όχι η τωρινή τόσο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εβαλες και την καινούρια οθόνη;
Δεν είναι άμεσα διαθέσιμη. Είναι στη φάση προπαραγγελίας η πρώτη παρτίδα.
Παρόλαυτα την παρήγγειλα εχθές και μέσα σε 2 με 3 εβδομάδες θα την στείλουν.
Θα βγάλω φωτογραφίες αφού την εγκαταστήσω.

Κάτι άσχετο: μιας και είχα λυμένο το μηχανάκι έβαλα το fuel dongle.
Μεγάλη διαφορά... Το μηχανάκι δεν σκορτσάρει πλέον χαμηλά, ειδικά σε χαμηλές στροφές με δευτέρα και έχω την εντύπωση ότι λειτουργεί πιο κρύο. Αλλά θέλω να γράψω περισσότερα χιλιόμετρα να το επιβεβαιώσω.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ειναι Euro 5 το δικό σου; γιατί λεγανε ότι για τα Euro 5 τα ευρωπαϊκά καποια μαλλον αμερικανικα fuel dongle δεν εκαναν.
Οχι το δικό μου είναι 2020 (Euro 4), τα 2021 ευρωπαϊκά μοντέλα είναι Euro 5.
Αν και αυτός εδώ έχει βγάλει για Euro 5: RALLY-MOTOR fuel dongle EU 2021+ KTM 690 - Husky 701
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το θέμα με αυτά τα ready to race μηχανάκια είναι ότι δίνεις αρκετά χρήματα και μετά πρέπει να δίνεις και για τα dongle. dongle για το διακόπτη του σταντ, μετά dongle για τον ψεκασμό, dongle για το abs...μηπως να τα πούνε καλύτερα ready to dongle;
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Έχει τύχει να έχω δύο πρωτότυπα στο μαγαζί. Είναι παράξενα ενδιαφέρον. Αυτό μπορώ να πω μόνο. Για τώρα.
Μπορεί να αποδειχτεί πολύ αποτελεσματική αυτη η ζελατίνα αλλά νομίζω ότι δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία και το στυλ αυτης της μηχανης. Ναι σε ενα πιο μεγαλο adve μηχανάκι μπορεί να ταιριάζει αλλά σε αυτά τα μηχανάκια η μόνη ζελατίνα που φαίνεται ωραία είναι η αγωνιστική...της KTM...και ειδικά της προηγούμενης γενιάς, όχι η τωρινή τόσο.
Θα διαφωνήσω σε αυτό. Παρότι οι ζελατίνες-πύργοι "αγωνιστικού" τύπου προσθέτουν και στην ουσία βέβαια αλλά και στο... image μοτοσυκλετών τύπου 690/701, για κάποιους αναβάτες (μεταξύ αυτών κι εγώ) και για κάποιες χρήσεις ίσως μια μικρότερη ζελατίνα, που δεν είναι σταθερή αλλά πιάνει πάνω στη μάσκα-τιμόνι και διατηρεί το μίνιμαλ ντιζάιν αυτών των μοτοσυκλετών, να είναι υπεραρκετή.
Η δική μου εμπειρία με την OEM έξτρα ζελατίνα στο 690 αυτό έχει δείξει.

Υ. Γ. Καμία αντίρρηση βέβαια ότι το νέο "μούτρο" του 701 του συμφορουμίτη Srider είναι έργο τέχνης!
 
Top Bottom