Husqvarna 701 Enduro

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Πρώτη επίσημη παρέμβαση, από την Rally raid για το Baja
Πρόσθηκη ρεζερβουάρ μπροστά για μεγαλύτερη αυτονομία και 300άρια καλάμια της WP... :geek::geek::geek:






και πίσω "κάτι" πρέπει να γίνεται Stefan, μου φαίνεται αρκετά πιο ψηλό ...
το φανάρι και το φτερό είναι από τα ΤΕ/FE του 2015 ...
πάντως είτε ΚΤΜ είτε HUSKY, είναι μηχανάκι για "τσαντιές" ... :D κουκλί ... :ok:
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Πρώτη επίσημη παρέμβαση, από την Rally raid για το Baja
Πρόσθηκη ρεζερβουάρ μπροστά για μεγαλύτερη αυτονομία και 300άρια καλάμια της WP... :geek::geek::geek:





Σαν βαρβάτος τράγος είναι στις φωτό,με ανεμόσκαλα θα ανεβαίνεις?Ντάξει σίγουρα το παραγωγής θα είναι σαν τα σημερινά 690.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
το 701 είναι???
σαν να έχει άλλο φανάρι...
Το 701 απλά έχει πάρει έξτρα τα τεπόζιτα τις rallyraid...

και πίσω "κάτι" πρέπει να γίνεται Stefan, μου φαίνεται αρκετά πιο ψηλό ...
το φανάρι και το φτερό είναι από τα ΤΕ/FE του 2015 ...
πάντως είτε ΚΤΜ είτε HUSKY, είναι μηχανάκι για "τσαντιές" ... :D κουκλί ... :ok:
Πρέπει να φορά το ρεζερβουάρ από το 450 το μοντέλο και να φαίνετε ποιο ψηλο!!!


Σαν βαρβάτος τράγος είναι στις φωτό,με ανεμόσκαλα θα ανεβαίνεις?Ντάξει σίγουρα το παραγωγής θα είναι σαν τα σημερινά 690.

Project είναι για το baja, 480€ και έχεις τα 300άρια και το κατσίκι έτοιμο!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
HUSQVARNA 701 ENDURO R 2016 (ON/OFF)



…ή μάλλον καλύτερα OFF/ON αφού τα χαρακτηριστικά της παραπέμπουν σε μια μηχανή διπλού χαρακτήρα που όμως όλος ο εξοπλισμός της και ο σχεδιασμός της είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να τα πηγαίνει καλύτερα στις εκτός δρόμου διαδρομές από οτι στις ασφάλτινες.




Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Σήμερα η Husqvarna αποτελεί μια εταιρεία που λειτουργεί υπό την πολιτική του badge engineering. Τι σημαίνει αυτό; Οτι τα μηχανοκίνητα προϊόντα της ουσιαστικά προέρχονται από την KTM. Είναι ένα καλό -οικονομικά- κόλπο όταν θέλεις να εξελίξης από την αρχή ή να διατηρήσης ένα μεγάλο λογότυπο (όπως αυτό της Husqvarna) στο προσκήνιο. Ο Stefan Pierer επικεφαλής ενός τεράστιου γκρουπ εταιριών (Pierer Industries AG, Cross Industries AG, Cross KraftFahrZeug Holding GmbH) ενσωμάτωσε σε αυτό -το γκρουπ- και την Husqvarna Sportmotorcycle GmbH, αφού νωρίτερα είχε δημιουργήσει κοινοπραξία με την KTM AG, η οποία με τη σειρά της είναι επικεφαλής ενός άλλου γκρουπ (KTM-Spostmotorcycle AG και Husaberg AB).
Αν και διάβασα πολλά στο διαδίκτυο περί εντάξεων ή μη στα χρηματιστήρια της Βιέννης του γκρουπ ή τμημάτων αυτού (ακόμη και πιθανών αποχωρήσεων από το χρηματιστήριο), δε θα σας απασχολήσω πολύ με αυτά καθώς για κάποιους μπορεί να είναι έως και κουραστικά. Είναι όμως πάντα εντυπωσιακό πως μέσα από ένα σωρό διοικητικές ή μαρκετινίστικες πληροφορίες μπορείς να αντιληφθείς πως θα κινηθούν κάποιιες εταιρείες και να περιμένεις... να περιμένεις να έρθει το κατάλληλο προϊόν για σένα στο «φως».
Ο StefanPierer λοιπόν θέλει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η Husqvarnaνα να εξελίξει τους δικούς της κινητήτρες και μέχρι το 2020 να είναι η 3η μεγαλύτερη κατασκευαστική δύναμη στην Ευρώπη στο χώρο των μοτοσυκλετών (με 2η την ΚΤΜ). Αυτή η φιλοδοξία από μόνη της ακούγεται σαν μια τεράστια πρόκληση στα αυτιά μου, καθώς η Husqvarna τα τελευταία 10 χρόνια (αν και μας έχει χαρίσει μια σειρά από αξιόλογα μοντέλα) δεν έχει καταφέρει να ορθοποδήσει οικονομικά. Για να δούμε τι θα καταφέρει ο StefanPierer.
Πάντως η KTM θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες σκληροπυρηνικού προφίλ ενώ η Husqvarna ιδιαίτερα στις μοτοσυκλέτες διπλού χαρακτήρα θα φροντίσει να έχουν περισσότερο ήπια και allround χαρακτηριστικά. Ελπίζω στο ενδιάμεσο αυτό διάστημα να προκύψουν υπέροχες μοτοσυκλέτες.




Ας επιστρέψουμε στο 701 Enduro R. Φυσικά δανείζεται πολλά στοιχεία από το KTM 690 Enduro R, αλλά η εφαρμογή ουσιαστικών διαφοροποιήσεων κανούν ήδη την εμφάνιση τους:

Πρώτα από όλα στον κινητήρα, έχουμε 67 άλογα αντί των 54 του KTM, μάλιστα ένας διακόπτης κάτω από τη σέλα σου επιτρέπει να επιλέξεις μεταξύ “Standard”, “Soft” και “Advanced” προσαρμόζωντας τον κινητήρα στην διάθεση ή στην εμπειρία του αναβάτη. Επίσης ο χάρτης τροφοδοσίας είναι νέος προσδίδοντας ομαλότερη απόκριση στο γκάζι.



Οι αναρτήσεις της WP είναι τελείως διαφορετικές από αυτές του KTM. Τα upside/down μπροστινά καλάμια μπορεί να είναι ίδια ως προς τα 48mm αλλά οι διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω βρίσκονται στα 275mm, δηλαδή είναι μεγαλύτερες κατά 25 ολόκληρα mm (KTM εμπρός/πίσω 250mm) ενώ η πίσω διαθέτει προοδευτικό μοχλικό. Το ύψος σέλας παραμένει στα 910mm (όσο και του KTM) όταν όμως ο αναβάτης ανέβει στη σέλα του το σύνολο «βυθίζεται» λίγο περισσότερο, πράγμα που διευκολύνει τη χρήση στο χώμα.



Η σέλα στο 701 Enduro R είναι περισσότερο χωμάτινη από αυτή του KTM.



Το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων –που είναι τοποθετημένο οπισθο-κεντρικά στη μοτοσυκλέτα- είναι κατά 1 λίτρο μεγαλύτερο από του KTM (12lt), αλλά ενδιαφέρον έχει πως μόνο η Husqvarna ανακοινώνει την εξέλιξη ενός μεγαλύτερου έξτρα ρεζερβουάρ κατά 7 λίτρα που θα μεγαλώσει την αυτονομία του στα 400 χλμ (250 χλμ με το standard των 13 λίτρων).



Το τιμόνι έχει μεγαλύτερο κόψιμο από αυτό του KTM.
Τέλος δευτερευούσης σημασίας είναι η επιλογή των ελαστικών –αφού αυτά αντικαθιστούνται εύκολα ή έτσι και αλλιώς όταν έρθει η ώρα- όπου η Husqvarna έχει επιλέξει την χρήση των TKC-80 αντί των Sahara που χρησιμοποεί η KTM.
Σε γενικές γραμμές θα έλεγα πως η Husqvarna προσάρμοσε τη μηχανή ώστε να γίνει πιο φιλική στο εκδρομικό endurο σε σχέση με την KTM και σίγουρα με οτιδήποτε άλλο υπάρχει τον ευρύ ανταγωνισμό.




Κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το 701:
Τροχοί: 21 εμπρός, 18 πίσω
ABS: Επιλογή on/off ή μόνο εμπρός.
Όργανα: Λιτά χωρίς στροφόμετρο και δείκτη βενζίνης (υπάρχει λαμπτήρας για την ένδειξη χαμηλής στάθμης καυσίιμου).
Κατανάλωση: 5,2 lt/100km.
Αναρτήσεις: Πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός/πίσω
Πλαίσιο: Χαλύβδινο χωροδικτύωμα
Φρένα: Εμπρός δίσκος 300mm 4 εμβόλων, Πίσω δίσκος 240mm 2 εμβόλων
Τελική σχέση μετάδοσης: 15/45
Διαστήματα Σέρβις: 10.000km
Τιμή: 9.700€




Συμπέρασμα: Όσοι ψάχνετε για μια ON/OFF μηχανή με περισσότερη κλίση στις OFF δυνατότητες, η Husqvarna 701 Enduro R είναι εδώ για εσάς! Αρκεί βέβαια να μπορείτε να αρκεστείτε στις ταχύτητες των 120km/h ασφάλτινου ταξιδιού και τα 160km/h της τελικής ταχύτητας.


Σημείωση: Όλες οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες έχουν αντληθεί από την ιστοσελίδα της Husqvarna και δημοσιογραφικές ιστοσελίδες του εξωτερικού και του εσωτερικού του μοτοσυκλετιστικού χώρου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το απόλυτο όπλο...

(έγινε merge με το προϋπάρχον θέμα)
Σόρυ αλλά πριν ποστάρω το θέμα έψαξα με τη μηχανή αναζήτησης του forum και δε μου βρήκε κάτι για το 701! Την πάτησα!
Ευχαριστώ για τη συγχώνευση!

:cool:

Στάλθηκε από το τηλέφωνο στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Σόρυ αλλά πριν ποστάρω το θέμα έψαξα με τη μηχανή αναζήτησης του forum και δε μου βρήκε κάτι για το 701! Την πάτησα!
Ευχαριστώ για τη συγχώνευση!

:cool:

Στάλθηκε από το τηλέφωνο στο BAR του JOE
The search could not be completed because the search keywords were too short, too long, or too common.

Έχεις δίκιο, για να μην φορτώνει στιγμιαία τρελά το database, η μηχανή αναζήτησης ψάχνει λέξεις από 4 και πάνω γράμματα.
(και μια και το είδα ας μεταφράσουμε και το μήνυμα που βγάζει!) :D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
The search could not be completed because the search keywords were too short, too long, or too common.

Έχεις δίκιο, για να μην φορτώνει στιγμιαία τρελά το database, η μηχανή αναζήτησης ψάχνει λέξεις από 4 και πάνω γράμματα.
(και μια και το είδα ας μεταφράσουμε και το μήνυμα που βγάζει!) :D
Και όμως δεν έβαλα απλώς 701, αλλά 701 Εnduro R...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ο πίσω σαν να ταπαιξε λίγο :p:D
Έκαστο στο είδος του και στο συγκεκριμένο τεραίν το 2χρονο κλέβει εκκλησίες.Αν όμως απέχουν καμιά εκατοστή ασφάλτινα χιλιόμετρα απο την βάση τους(και δεν υπάρχει τρειλερ) ποιός θα τα παίξει τότενες? :D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έκαστο στο είδος του και στο συγκεκριμένο τεραίν το 2χρονο κλέβει εκκλησίες.Αν όμως απέχουν καμιά εκατοστή ασφάλτινα χιλιόμετρα απο την βάση τους(και δεν υπάρχει τρειλερ) ποιός θα τα παίξει τότενες? :D
Ο δίχρονος! Ο δίχρονος!
Στο 701 είναι pouroduros, φοράει κράνος και δεν φαίνεται!

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Δεν είναι το 701 στον βίντεο, FE 450 είναι. οι πουροντουροι ραντεβού με τον οπτικό αύριο πρωί πρωί. :pointu:

πολύ ωραίο βιντεο.
:laugh: Και σήμερα υπερηφανευόμουν σε έναν φίλο ότι δεν φοράω τα γυαλιά μου όταν κάθομαι στον υπολογιστή γιατί συνηθίζουν και δεν εκπαιδευονται τα μάτια μου :roflmao:
:ok: για την παρατήρηση σου
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν είναι το 701 στον βίντεο, FE 450 είναι. οι πουροντουροι ραντεβού με τον οπτικό αύριο πρωί πρωί. :pointu:

πολύ ωραίο βιντεο.
Ω ρε γ@μωτ0... :p

Μα κι αυτοί... όλα ένα χρώμα τα βγάζουν...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Top Bottom