Husqvarna Norden 901 Concept

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Λίγο transalp από μπροστά /\
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
το μονο κοινο με το τρανσαλπ ειναι οτι εχουν δυο ροδες :fun
Ε μα...
Το μηχανάκι έχει κάψει καρδιές πάντως... Όπου και να διαβάσω έχουν πάθει παράκρουση.
Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε μοτοσυκλέτα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ε μα...
Το μηχανάκι έχει κάψει καρδιές πάντως... Όπου και να διαβάσω έχουν πάθει παράκρουση.
Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε μοτοσυκλέτα.
Τοσα χρονια οι τρανσαλπακιδες σας τα ελεγαν , δεν ακουγατε !
Εκει να δεις παρακρουση , ετσι γίνεται με τα φανσυ μηχανακια .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τοσα χρονια οι τρανσαλπακιδες σας τα ελεγαν , δεν ακουγατε !
Εκει να δεις παρακρουση , ετσι γίνεται με τα φανσυ μηχανακια .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αφού πηγαίνανε με 80χ.α.ω ρε Κωστή, που να τους ακούσουμε, κάνανε το καλύτερο που μπορούσανε
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Το θέμα βέβαια είναι πως είναι απλά ένα concept και δεν ξερούμε ακόμα πως και αν θα φτάσει στην παραγωγή
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το θέμα βέβαια είναι πως είναι απλά ένα concept και δεν ξερούμε ακόμα πως και αν θα φτάσει στην παραγωγή

γενικα μοιαζει υπερβολικα ετοιμο το μηχανακι, και στην ουσια ειναι ενα 790 με αλλο κουστουμι, οποτε δε νομιζω πως ειναι απλα κονσεπτ...απλα περιμεναν αντιδρασεις μιας και το 790 γενικα δε παει και πολυ καλα, και θεωρω σχεδον βεβαιο οτι συντομα θα το δουμε στην παραγωγη...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπορεί φαινομενικά η Husqvarna να έχει την ίδια "στέγη" αλλά ταυτοχρόνως έχει και μια ανεξαρτησία κινήσεων. Το θέμα είναι πως ο στόχος "ήταν" το 2020 η KTM να είναι η 2η κατασκευάστρια μοτοσυκλετών Ευρωπαϊκής προέλευσης και η Husqvarna η 3η. Οι πωλήσεις και των δυο μαζί στοχεύουν να εκτοπίσουν.... μαντέψτε!

Στις 9 Ιανουαρίου 2016 -με αφορμή το 701 enduro- είχα γράψει τα παρακάτω, που νομίζω πως απαντούν στο ερώτημα τι κάνει η KTM στην KTM με την ύπαρξη της Husqvarna.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Σήμερα η Husqvarna αποτελεί μια εταιρεία που λειτουργεί υπό την πολιτική του badge engineering. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα μηχανοκίνητα προϊόντα της ουσιαστικά προέρχονται από την KTM. Είναι ένα καλό -οικονομικά- κόλπο όταν θέλεις να εξελίξεις από την αρχή ή να διατηρήσεις ένα μεγάλο λογότυπο (όπως αυτό της Husqvarna) στο προσκήνιο. Ο Stefan Pierer επικεφαλής ενός τεράστιου γκρουπ εταιριών (Pierer Industries AG, Cross Industries AG, Cross KraftFahrZeug Holding GmbH) ενσωμάτωσε σε αυτό -το γκρουπ- και την Husqvarna Sportmotorcycle GmbH, αφού νωρίτερα είχε δημιουργήσει κοινοπραξία με την KTM AG, η οποία με τη σειρά της είναι επικεφαλής ενός άλλου γκρουπ (KTM-Spostmotorcycle AG και Husaberg AB).
Αν και διάβασα πολλά στο διαδίκτυο περί εντάξεων ή μη στα χρηματιστήρια της Βιέννης του γκρουπ ή τμημάτων αυτού (ακόμη και πιθανών αποχωρήσεων από το χρηματιστήριο), δε θα σας απασχολήσω πολύ με αυτά καθώς για κάποιους μπορεί να είναι έως και κουραστικά. Είναι όμως πάντα εντυπωσιακό πως μέσα από ένα σωρό διοικητικές ή μαρκετινίστικες πληροφορίες μπορείς να αντιληφθείς πως θα κινηθούν κάποιες εταιρείες και να περιμένεις... να περιμένεις να έρθει το κατάλληλο προϊόν για σένα στο «φως».
Ο StefanPierer λοιπόν θέλει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η Husqvarnaνα να εξελίξει τους δικούς της κινητήτρες και μέχρι το 2020 να είναι η 3η μεγαλύτερη κατασκευαστική δύναμη στην Ευρώπη στο χώρο των μοτοσυκλετών (με 2η την ΚΤΜ). Αυτή η φιλοδοξία από μόνη της ακούγεται σαν μια τεράστια πρόκληση στα αυτιά μου, καθώς η Husqvarna τα τελευταία 10 χρόνια (αν και μας έχει χαρίσει μια σειρά από αξιόλογα μοντέλα) δεν έχει καταφέρει να ορθοποδήσει οικονομικά. Για να δούμε τι θα καταφέρει ο Stefan Pierer.

Πάντως η KTM θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες σκληροπυρηνικού προφίλ ενώ η Husqvarna ιδιαίτερα στις μοτοσυκλέτες διπλού χαρακτήρα θα φροντίσει να έχουν περισσότερο ήπια και allround χαρακτηριστικά. Ελπίζω στο ενδιάμεσο αυτό διάστημα να προκύψουν υπέροχες μοτοσυκλέτες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η Husqvarna ιδιαίτερα στις μοτοσυκλέτες διπλού χαρακτήρα θα φροντίσει να έχουν περισσότερο ήπια και allround χαρακτηριστικά. Ελπίζω στο ενδιάμεσο αυτό διάστημα να προκύψουν υπέροχες μοτοσυκλέτες.
H Husqvarna με ηπιο και allround χαρακτηρα...ειναι ντροπη να περιγραφεται η husqvarna με αυτον τον τροπο...αλλα τι να πεις...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H Husqvarna με ηπιο και allround χαρακτηρα...ειναι ντροπη να περιγραφεται η husqvarna με αυτον τον τροπο...αλλα τι να πεις...
Χωρίς ίχνος ειρωνείας θα σου απαντήσω πως αυτή είναι μια ρομαντική διατύπωση. Το ειδικό κοινό πάντοτε θα επιθυμεί "ειδικές" μοτοσυκλέτες. Αλλά...

Δε θέλω να σας κουράζω αλλά επειδή μου αρέσει να παρακολουθώ τη πορεία των μοτοσυκλετιστικών εταιρειών, ελπίζω να έχει ελάχιστο ενδιαφέρον και για εσάς.

Η μέχρι σήμερα πορεία της Husqvarna έχει να δείξει υπέροχες και μοναδικές μοτοσυκλέτες. Η μοτοσυκλετιστική ιστορία της Σουηδικής Husqvarna ξεκινάει το 1903 (γιατί ως φίρμα υπάρχει αρκετούς αιώνες, από την εποχή που έφτιαχνε μουσκέτα τον 17ο αιώνα και αργότερα ποδήλατα, αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες).

Το 1987 εξαγοράστηκε από την Cagiva και ενσωματώθηκε στον όμιλο MV Agusta και άμεσα ξεκίνησε η ταλαιπωρία της αφού σχεδόν την ίδια στιγμή τμήμα διευθυντικών στελεχών αλλά και μηχανικών αρνήθηκαν να ακολουθήσουν τα σχέδια της νέας εταιρείας και δημιούργησαν την επόμενη χρονιά (1988) τη Husaberg.

Το 1995 η Husaberg εξαγοράστηκε από την KTM κι έτσι άλλο ένα ψυχοπαίδι Σουηδικής καταγωγής περνάει σε "άλλα" χέρια.

Το 2007 η Husqvarna εξαγοράστηκε από την BMW, παραμένοντας η παραγωγή της στο Varese της Ιταλίας.

Το 2013 ο Pierer την εξαγόρασε και την ενσωμάτωσε στο τμήμα της Husaberg που είχε αγοράσει κάμποσα χρόνια νωρίτερα. Την επόμενη χρονιά το 2014 η Husaberg έπαψε να υπάρχει.

Η σύγχρονη ιστορία της προσπαθεί να επανασυνδεθεί με το παρελθόν. Φυσικά αυτή είναι μια στρατηγική του μάρκετινγκ. Μηχανές δρόμου ξαναείχε η Husqvarna όταν ήταν Σουηδική. Τα VITPILEN 401 και 701 καθώς και το SVARTPILEN 401 είναι ένα τέτοιο πείραμα επαναπροσδιορισμού της εταιρείας.
Θυμίζω πως στα χέρια της BMW ο 800αρής κινητήρας του GS έγινε 900αρής και είχαμε τη τύχη να παραχθεί το Nuda. Τώρα αντί να χρησιμοποιήσει τον 790 κινητήρα πάει με το Norden στον 890...

Δεν ξέρω αν θα επαληθευτεί ο ήπιος και allround χαρακτήρας των επερχόμενων μοτοσυκλετών. Ξέρω πως μεγαλύτερη ντροπή θα ήταν να χαθεί μια εταιρεία με το έμβλημα της Husqvarna και πως μάλλον υπάρχουν πάντοτε κάποιοι άνθρωποι (στο εσωτερικό της εταιρείας) που συνεχίζουν να προσπαθούν να προσδώσουν έναν διαφοροποιημένο χαρακτήρα από αυτόν των αγοραστών της (βλ. Cagiva, BMW, KTM).

Αλλά... αν συνεχίσει να "υπάρχει" πάντοτε θα έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε κάτι νέο. Και που ξέρεις, καμιά φορά μπορεί και να μην είναι τόσο ήπιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ε μα...
Το μηχανάκι έχει κάψει καρδιές πάντως... Όπου και να διαβάσω έχουν πάθει παράκρουση.
Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε μοτοσυκλέτα.
Μόλις δουν την τιμή θα καταλάβουν πόσο γαμάτο μηχανάκι είναι το ΤΕΝΕΚΕ

H Husqvarna με ηπιο και allround χαρακτηρα...ειναι ντροπη να περιγραφεται η husqvarna με αυτον τον τροπο...αλλα τι να πεις...
+1
Με κινητήρα χουσκβάρνα τρέχουν οι παγκόζμιοι της ΚΤΜ κι αν δεν την αγόραζαν
την είχανε βαμμένη (όμορφα κι ωραία)
Τώρα που βρήκαν τα λεφτά?
Ε μη σας μπλέξω με τραπεζοοικονομικά αλλά και το κράτος έχε βάλει μια χερούκλα !
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αυτο ειπωθηκε απο τον Pierer το τωρινο αφεντικο, για τα περι μαλακου και ηπιου χαρακτηρα

η χουσκ οντως εχει αλλαξει πολλα χερια, αλλα γενικα, δεν εβγαλε ποτε μαλακα και ηρεμα μηχανακια, μιας και μεχρι τα τελη του 10 οτι εβγαζε ηταν στην ουσια οπλο. Ακομα και το νουντα ηταν τρομερο μηχανακι, που ειναι αγνωστο γιατι βγηκε εκτος παραγωγης...οσοι προλαβαν να το αγορασουν ηταν σιγουρα πολυ τυχεροι....

προς το παρον, τουλαχιστον στα μηχανακια δρομου, σιγουρα ειναι πιο σκληροπυρηνικα απο τον ανταγωνισμο...τα αγωνιστικα της ομως οχι...τωρα στα competition μηχανακια βλ. μοτοκρος και αγωνιστικα σμ σιγουρα δε πειραζει, αλλα σε καμμια περιπτωση δε θα ηθελα να δω χουσκβαρνα που να μοιαζει με τρανσαλπ και λοιπα μετριοπαθη μηχανακια

το 901 σιγουρα δε δειχνει τετοιο, μενει να δουμε ομως....

πιστευω οτι ειναι ενα κλικ πριν την παραγωγη το μηχανακι, στο αδβ ανεβασαν φωτο που φαινονται ροπες συσφιξης (!!!!!)






δεδομενου οτι εχει γινει ενας μικρος χαμουλης, θεωρω οτι ειναι βεβαιο οτι το μηχανακι θα βγει στις βιτρινες, ενδεχομενως μετα τα μισα της επομενης χρονιας...
το θεμα ειναι τι θα γινει με το 790/μελλοντικο 890...θα το καταργησουν η θα βγαινουν και τα δυο μηχανακια μαζι?
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Για κάποιον που έχει ή είχε 950/990 είναι ξεκάθαρο πως είναι ένα μηχανάκι που προσπαθεί να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό. Πιστεύω πως τυχαίο δεν είναι καθώς οι έχοντες 950/990 δικαίως είναι κολλημένοι με αυτό και δεν θα είναι υπερβολή αν πω πως μέχρι σήμερα δύσκολα θα βρεθεί μηχανάκι που θα τους ενθουσιάσει ώστε να το αποχωριστούν. Το 790 καλό χρυσό αλλά και πάλι δεν θα αντικαταστήσει το 990 οπότε λογική κίνηση να το μεγαλώσουν και να μοιάσει περισσότερο στο 990 που και σήμερα για πολλούς (βάζω και τον εαυτό μου μέσα ) δεν ξεπερνιέται!!
Αυτά τα ολίγα από μένα και αν βγεί έτσι στην παραγωγή πιστεύω θα τραβήξει πολλούς από τα 950/990 αλλά φαίνεται πως έχει απήχηση και σε πολύ κόσμο ακόμη . Εμφανισιακά τουλάχιστον κάνει τα άλλα onoff να φαίνονται πολύ street
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιδιά κάνετε πάντοτε ένα λάθος. Ο κόσμος των forum (σε όλον τον πλανήτη) δεν εκπροσωπεί τη συνολική αγορά. Για την ακρίβεια μάλιστα είναι ένα πολύ μικρό τμήμα της. Επομένως οι "λίγοι" που ξέρουν τι πραγματικά σημαίνει ο παλιός κλασικός αγωνιστικός LC8 του 950 και του 990 είναι... μειοψηφία.

Η αλήθεια λοιπόν είναι πως στη χώρα μας πολύ λίγοι είναι πραγματικά "κολλημένοι", αλλιώς δε θα πουλιόντουσαν με σταθερή ροή στο car.gr, σχεδόν από τότε που υπάρχουν. Και τα περισσότερα είναι χρέπια γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τι έχουν και τις απαιτήσεις του!

To 790R μάλλον είναι καλύτερο από τα 950 & 990 παντού (στο δρόμο και στη πίστα), απλά τα 950 & 990 έχουν γράψει δικαίως τη δική τους ιστορία. Μην κοροϊδευόμαστε, τα 950 & 990 είναι δύσκολα μηχανάκια και ιδιότροπα και όσοι τα έχουν από άποψη είναι ΠΟΛΥ τυχεροί, γιατί αν μπορείς να σημειώσεις κάτι πολύ θετικό είναι πως έχουν χαρακτήρα.

Το Norden 901 τώρα, εκτός από τη ψευδαίσθηση της εξωτερικής ομοιότητας -τραβηγμένο από τα μαλλιά και αυτό- δε έχει καμία άλλη ομοιότητα με τα 950/990.
Δε χρειάζεται να ξέρεις πολλά για να το καταλάβεις, αυτά που έχουν ήδη "μαρτυρήσει" αρκούν. Ξεκινώντας από το κινητήρα που ΔΕΝ είναι αγωνιστικός και είναι εν σειρά (όπως και στο 790) και μετά στο βάρος του κινητήρα -που είναι ελαφρύτερος και από αυτόν του 790- και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Τελικά είναι σαν να συγκρίνεις μια Porsche 911 του 1995 με μια σύγχρονη Bugatti Veyron, τόσο χαοτική είναι η διαφορά τους. Φυσικά έχει πάντα ενδιαφέρον να έχεις μια Porsche 911 έστω και του 1995, αλλά ομοιότητες δεν θα βρεις.

Δε βρίσκω τον λόγο να ψάχνει κανείς τον αντικαταστάτη των 950/990, αντιθέτως θα έλεγα... έχει μπει στο Πάνθεον του μοτοσυκλετισμού.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν ειπε κανεις κατι για το 950/990, το μονο που ειπωθηκε ειναι πως ειναι πιο κοντα σε εμφανιση απ οτι κυκλοφορει τωρα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πως το σχόλιο του Θάνου tripper.gr είχε τέτοια κατεύθυνση. Αν κατάλαβα λάθος και η ταύτιση περιοριζόταν μόνο στο εμφανισικακό μέρος ζητώ συγνώμη.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
O
Παιδιά κάνετε πάντοτε ένα λάθος. Ο κόσμος των forum (σε όλον τον πλανήτη) δεν εκπροσωπεί τη συνολική αγορά. Για την ακρίβεια μάλιστα είναι ένα πολύ μικρό τμήμα της. Επομένως οι "λίγοι" που ξέρουν τι πραγματικά σημαίνει ο παλιός κλασικός αγωνιστικός LC8 του 950 και του 990 είναι... μειοψηφία.

Η αλήθεια λοιπόν είναι πως στη χώρα μας πολύ λίγοι είναι πραγματικά "κολλημένοι", αλλιώς δε θα πουλιόντουσαν με σταθερή ροή στο car.gr, σχεδόν από τότε που υπάρχουν. Και τα περισσότερα είναι χρέπια γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τι έχουν και τις απαιτήσεις του!

To 790R μάλλον είναι καλύτερο από τα 950 & 990 παντού (στο δρόμο και στη πίστα), απλά τα 950 & 990 έχουν γράψει δικαίως τη δική τους ιστορία. Μην κοροϊδευόμαστε, τα 950 & 990 είναι δύσκολα μηχανάκια και ιδιότροπα και όσοι τα έχουν από άποψη είναι ΠΟΛΥ τυχεροί, γιατί αν μπορείς να σημειώσεις κάτι πολύ θετικό είναι πως έχουν χαρακτήρα.

Το Norden 901 τώρα, εκτός από τη ψευδαίσθηση της εξωτερικής ομοιότητας -τραβηγμένο από τα μαλλιά και αυτό- δε έχει καμία άλλη ομοιότητα με τα 950/990.
Δε χρειάζεται να ξέρεις πολλά για να το καταλάβεις, αυτά που έχουν ήδη "μαρτυρήσει" αρκούν. Ξεκινώντας από το κινητήρα που ΔΕΝ είναι αγωνιστικός και είναι εν σειρά (όπως και στο 790) και μετά στο βάρος του κινητήρα -που είναι ελαφρύτερος και από αυτόν του 790- και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Τελικά είναι σαν να συγκρίνεις μια Porsche 911 του 1995 με μια σύγχρονη Bugatti Veyron, τόσο χαοτική είναι η διαφορά τους. Φυσικά έχει πάντα ενδιαφέρον να έχεις μια Porsche 911 έστω και του 1995, αλλά ομοιότητες δεν θα βρεις.

Δε βρίσκω τον λόγο να ψάχνει κανείς τον αντικαταστάτη των 950/990, αντιθέτως θα έλεγα... έχει μπει στο Πάνθεον του μοτοσυκλετισμού.
Ο μή αγωνιστικος κινητηρας του GS ας πουμε, γιατι πουλαει στο car σαν ζεστη τυροπιτα?

Τι το δυσκολο εχει ενα 950/990 ?
 
Top Bottom