kostas_366
Μέλος
- Όνομα
- Κωνσταντίνος
- Μοτό
- Πόρκα κρίση :)
Λίγο transalp από μπροστά /\
Ε μα...το μονο κοινο με το τρανσαλπ ειναι οτι εχουν δυο ροδες :fun
Τοσα χρονια οι τρανσαλπακιδες σας τα ελεγαν , δεν ακουγατε !Ε μα...
Το μηχανάκι έχει κάψει καρδιές πάντως... Όπου και να διαβάσω έχουν πάθει παράκρουση.
Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε μοτοσυκλέτα.
Αφού πηγαίνανε με 80χ.α.ω ρε Κωστή, που να τους ακούσουμε, κάνανε το καλύτερο που μπορούσανεΤοσα χρονια οι τρανσαλπακιδες σας τα ελεγαν , δεν ακουγατε !
Εκει να δεις παρακρουση , ετσι γίνεται με τα φανσυ μηχανακια .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ..(alekni)
Το θέμα βέβαια είναι πως είναι απλά ένα concept και δεν ξερούμε ακόμα πως και αν θα φτάσει στην παραγωγή
H Husqvarna με ηπιο και allround χαρακτηρα...ειναι ντροπη να περιγραφεται η husqvarna με αυτον τον τροπο...αλλα τι να πεις...η Husqvarna ιδιαίτερα στις μοτοσυκλέτες διπλού χαρακτήρα θα φροντίσει να έχουν περισσότερο ήπια και allround χαρακτηριστικά. Ελπίζω στο ενδιάμεσο αυτό διάστημα να προκύψουν υπέροχες μοτοσυκλέτες.
Χωρίς ίχνος ειρωνείας θα σου απαντήσω πως αυτή είναι μια ρομαντική διατύπωση. Το ειδικό κοινό πάντοτε θα επιθυμεί "ειδικές" μοτοσυκλέτες. Αλλά...H Husqvarna με ηπιο και allround χαρακτηρα...ειναι ντροπη να περιγραφεται η husqvarna με αυτον τον τροπο...αλλα τι να πεις...
Μόλις δουν την τιμή θα καταλάβουν πόσο γαμάτο μηχανάκι είναι το ΤΕΝΕΚΕΕ μα...
Το μηχανάκι έχει κάψει καρδιές πάντως... Όπου και να διαβάσω έχουν πάθει παράκρουση.
Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε μοτοσυκλέτα.
+1H Husqvarna με ηπιο και allround χαρακτηρα...ειναι ντροπη να περιγραφεται η husqvarna με αυτον τον τροπο...αλλα τι να πεις...
Ο μή αγωνιστικος κινητηρας του GS ας πουμε, γιατι πουλαει στο car σαν ζεστη τυροπιτα?Παιδιά κάνετε πάντοτε ένα λάθος. Ο κόσμος των forum (σε όλον τον πλανήτη) δεν εκπροσωπεί τη συνολική αγορά. Για την ακρίβεια μάλιστα είναι ένα πολύ μικρό τμήμα της. Επομένως οι "λίγοι" που ξέρουν τι πραγματικά σημαίνει ο παλιός κλασικός αγωνιστικός LC8 του 950 και του 990 είναι... μειοψηφία.
Η αλήθεια λοιπόν είναι πως στη χώρα μας πολύ λίγοι είναι πραγματικά "κολλημένοι", αλλιώς δε θα πουλιόντουσαν με σταθερή ροή στο car.gr, σχεδόν από τότε που υπάρχουν. Και τα περισσότερα είναι χρέπια γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τι έχουν και τις απαιτήσεις του!
To 790R μάλλον είναι καλύτερο από τα 950 & 990 παντού (στο δρόμο και στη πίστα), απλά τα 950 & 990 έχουν γράψει δικαίως τη δική τους ιστορία. Μην κοροϊδευόμαστε, τα 950 & 990 είναι δύσκολα μηχανάκια και ιδιότροπα και όσοι τα έχουν από άποψη είναι ΠΟΛΥ τυχεροί, γιατί αν μπορείς να σημειώσεις κάτι πολύ θετικό είναι πως έχουν χαρακτήρα.
Το Norden 901 τώρα, εκτός από τη ψευδαίσθηση της εξωτερικής ομοιότητας -τραβηγμένο από τα μαλλιά και αυτό- δε έχει καμία άλλη ομοιότητα με τα 950/990.
Δε χρειάζεται να ξέρεις πολλά για να το καταλάβεις, αυτά που έχουν ήδη "μαρτυρήσει" αρκούν. Ξεκινώντας από το κινητήρα που ΔΕΝ είναι αγωνιστικός και είναι εν σειρά (όπως και στο 790) και μετά στο βάρος του κινητήρα -που είναι ελαφρύτερος και από αυτόν του 790- και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Τελικά είναι σαν να συγκρίνεις μια Porsche 911 του 1995 με μια σύγχρονη Bugatti Veyron, τόσο χαοτική είναι η διαφορά τους. Φυσικά έχει πάντα ενδιαφέρον να έχεις μια Porsche 911 έστω και του 1995, αλλά ομοιότητες δεν θα βρεις.
Δε βρίσκω τον λόγο να ψάχνει κανείς τον αντικαταστάτη των 950/990, αντιθέτως θα έλεγα... έχει μπει στο Πάνθεον του μοτοσυκλετισμού.