Kle vs freewing vs pegasus vs transalp

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
o pegasos με την πενταβαλβιδη κεφαλη ταξιδευει μια χαρα...
οπως και το freewind(το ειχα)-το πιο απλο απο ολα και με φωταρες...
Ναι μια χαρα ταξιδευουν αλλα
α) τα δικυλυνδρα ταξιδευουν καλυτερα
και
β) ο kvlastaridis εθεσε την αξιοπιστια ως τον σημαντικοτερο παραγοντα Και σε αυτον τον τομεα το transalp δεν εχει αντιπαλο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ειχα παρομοιο διλημμα μεταξυ Transalp 600 και Kle και κατεληξα τελικα στο Kawasaki..

Καθαρα προσωπικη αισθηση που προκυπτει απο οσα διαβασα, ακουσα, ρωτησα - και ισως φανταστηκα και μονος μου πριν αποφασισω - ειναι πως το Kawasaki ειναι πιο συγκρατημενο σε καταναλωση, η πιο λεπτη σιλλουετα επισης του εδωσε ενα ακομη ποντο - καθε οφελος εστω και μικρο σε ευελιξια και ευκολια στο χειρισμο προσωπικα μετραει - και τελος πιστευω πως σε κοστος ανταλλακτικων ισως η Kawasaki ηταν ενα σκαλι πιο κατω απο την Honda (?)

Οπως και να χει πιστευω πως και τα 2 αφηνουν παρομοια αισθηση και εχουν κοντινες δυνατοτητες και η επιλογη ειναι κυριως θεμα προσωπικου γουστου και σε τι αγγελιες θα πεσεις...
50-50....
συμφωνώ/διαφωνώ....:D


Το KLE το έχω ζήσει για μια βδομάδα σε μικτές διαδρομές άσφαλτο/χώμα κι ήταν καταπληκτικό μηχανάκι! Σαφώς ανώτερο οδηγικά από το ΤΑ (μαμά και τα δυο, όπως παράγονται) και σε δύναμη και σε συμπεριφορά! Συν το ατού της στενής σιλουέτας!!! Νομίζω είναι και πιο ελαφρύ.
Στα μείον σε σχέση με το ΤΑ, είναι η κάλυψη από τον αέρα στο ταξίδι (φτιάχνει μάλλον εύκολα αυτό).
Το μόνο που δε γνωρίζω είναι τα θέματα αξιοπιστίας και κόστος αντ/κων σε σχέση με το Χόνδα.

Το 50-50 της αρχής, αναφέρεατι στο "και τα 2 αφηνουν παρομοια αισθηση και εχουν κοντινες δυνατοτητες". Εκεί νομίζω ότι το KLE είναι σαφώς καλύτερο από ΤΑ. Γι άλλου λόγους θα επέλεγα μεταχείρω ΤΑ κι όχι KLE (αλλά όπως είπα, δεν έχω καλή γνώση σε τέτοια θέματα).
Το ΚΛΕ ειναι ανωτερο οδηγικα μονο στην ασφατο Στριβει μια χαρα απο οσο θυμαμαι και μαλλον εχει και πιο ζωηρο κινητηρα απο το τρανσαλπ Ομως εχει πολυ πιο αβολη (κατηφορικη)και κυριως μικρη σελα Και τα δυο παντως εχουν μαπα αναρτησεις και θελουν βελτιωση ειδικα το μπροστινο για να πεις οτι θα οδηγηθουν και θα στριψουν σβελτα
Και ΟΧΙ, δεν μπορει να αφηνουν την ιδια αισθηση κατα την οδηγηση αφου εχουν τελειως διαφορετικους κινητηρες Προκειτε για τελειως διαφορετικες μοτοσυκλετες Και σιγουρα στο χωμα το ΚΛΕ ειναι παρα πολυ κατωτερο του τρανσαλπ αλλα στην ασφαλτο και στην πολη το ΚΛΕ πρεπει να ειναι λιγο καλυτερο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@forester
Με το "και τα 2 αφηνουν παρομοια αισθηση και εχουν κοντινες δυνατοτητες" εννοω πως και με τα 2 θα κανεις ταξιδι με τις ιδιες αποσκευες, παρομοια ταχυτητα, θα περασουν τους ιδιους χωματοδρομους και οπου κολλησει το ενα, λογικα, καπου εκει θα κολλαει και το αλλο κλπ.. :)
Οχι δεν θα περασουν τους ιδιους χωματοδρομους Κατα τα αλλα συμφωνω εκτος απο το οτι με το τρανσαλπ θα ειναι πιο ανετο για δικαβαλο το ταξιδι λογω σελας Ειδικα με το ΤΑ650
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester
Παντως δεν νομιζω οτι οι κραδασμοι του μονοκ. ειναι αποτρεπτικος παραγοντας για την αγορα του.
Αυτό αλλάζει από χρήστη σε χρήστη...
Σαφώς για κάποιους είναι. Επίσης τα μονοκύλινδρα/δικύλινδρα δε διαφέρουν μόνο στους κραδασμούς. Τελείως διαφορετική λειτουργία και απόδοση σε κάθε τομέα . Ροπή/δύναμη/οικονομία/συντήρηση/βάρος... τα πάντα!
Οποιοσδήποτε από τους τομείς αυτούς (κι άλλους αν κάτσουμε και σκεφτούμε) μπορεί να αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα, είτε για την επιλογή δυκύλινδρου, είτε μονοκύλινδρου. Γι αυτό υπάρχουν όλα στην αγορά, επειδή έχουν λόγο ύπραξης και αντίστοιχο κοινό.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οχι δεν θα περασουν τους ιδιους χωματοδρομους Κατα τα αλλα συμφωνω εκτος απο το οτι με το τρανσαλπ θα ειναι πιο ανετο για δικαβαλο το ταξιδι λογω σελας Ειδικα με το ΤΑ650
Καλά μην ορκίζεσαι....
Σου υπογράφω ότι με KLE περνάω όπου περνάς.
Άλλη κουβέντα βέβαια αυτή, ας μη σπαμάρουμε ;)
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Μεταξύ ΚΛΕ και ΤΑ είναι η επιλογή...

Είχα το ΤΑ 600, έχω συν - ταξιδέψει με ΚΛΕ....

Το ΤΑ έχει το πλεονέκτημα οτι στροφάρει από χαμηλά (όχι οτι βάζει φωτιά στην ασφαλτο, ναι?) και ανεβάζει χωρίς ξεσπάσματα μέχρι την τελική του.
Το ΚΛΕ (όπως το είδα) έχει τη δύναμη ψηλά και δε μασάει να ταξιδεύει με τρελούς (για τα κυβικά του ρυθμούς)

Κανένα από τα δύο δε σπάει δε χαλάει
Το ΤΑ καίει πιο πολύ, ειδικά αν το πηγαίνεις τάπα....
Το ΤΑ ίσως είναι πιο άνετο με δύο και ίσως μπορεί να φορτωθεί καλύτερα


Αυτιά και από μένα
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
@forester Θοδορη τα ιδια εγραψα στο πρωτο ποστ.
Ο Γιαννης εχει τετρακυλ. κ η συγκριση ειναι αμεση.
Εγω που κανω 800-1000 χιλ. το μηνα στη Αθηνα το σκεφτομαι να χρεωθω το βαρος κ τη καταναλωση του τρανσαλπ.
Αν ο φιλος δεν ειχε προσφατα μηχανη μια χαρα θα του ερθει οτι κ να παρει αρκει να ειναι προσεγμενο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλά μην ορκίζεσαι....
Σου υπογράφω ότι με KLE περνάω όπου περνάς.
Άλλη κουβέντα βέβαια αυτή, ας μη σπαμάρουμε ;)
Δεν ειναι σπαμ να γραψουμε τι δυνατοτητες της καθε μιας
Και να διορθωσω το ανωτερω σχολιο μου:
Θα περασουν (;) μεν και τα δυο απο τα ιδια δυσκολα σημεια αλλα το θεμα ειναι αν θα εχει καταφερει ο αναβατης να το οδηγησει και με ποιο τροπο (χωρις να σαβουρδιαστει) μεχρι αυτα τα σημεια Ξαναλεω στο χωμα το κλε ειναι πολυ κατωτερο απο το τρανσαλπ Ειδικα απο το 600αρι που ειναι και πιο μαζεμενο απο το 650
Αυτο θυμαμαι απο μια μικρη εμπειρια που ειχα με κλε καποτε
 

ilikeyourbike

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Monster 620
Οχι δεν θα περασουν τους ιδιους χωματοδρομους Κατα τα αλλα συμφωνω εκτος απο το οτι με το τρανσαλπ θα ειναι πιο ανετο για δικαβαλο το ταξιδι λογω σελας Ειδικα με το ΤΑ650
Η σελα ειναι κατι που βελτιωνεται αρκετα ευκολα και με κοστος < 100 ευρω.. ουτως αλλως και η "μαμα" σελα του Transalp 600 μετα απο 15-20 χρονια χρησης -μαλλον- θα θελει αλλαγη και το κοστος δεν θα το γλυτωσει.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν ειναι σπαμ να γραψουμε τι δυνατοτητες της καθε μιας
Και να διορθωσω το ανωτερω σχολιο μου:
Θα περασουν (;) μεν και τα δυο απο τα ιδια δυσκολα σημεια αλλα το θεμα ειναι αν θα εχει καταφερει ο αναβατης να το οδηγησει και με ποιο τροπο (χωρις να σαβουρδιαστει) μεχρι αυτα τα σημεια Ξαναλεω στο χωμα το κλε ειναι πολυ κατωτερο απο το τρανσαλπ Ειδικα απο το 600αρι που ειναι και πιο μαζεμενο απο το 650
Αυτο θυμαμαι απο μια μικρη εμπειρια που ειχα με κλε καποτε
Πας να το σώσεις και πάλι το κάνεις τραγικά κακό για το KLE.:D
Συμφωνώ ότι KLE καλύτερο στην άσφαλτο, ΤΑ καλύτερο στο χώμα. Κανένα όμως δεν υπερτερεί/υστερει του άλλου δραματικά, σε κάθε τεραιν.
Έχουν σαφώς διαφορετικό στήσιμο και προσανατολισμό και μέχρι εκεί. Κανένα δε θα "σαβουρδιάσει" τον αναβάτη, αν αυτός δεν "ψάχνεται" για κάτι τέτοιο.
Η ουσία είναι ότι και τα 2 αποτελούν τίμιες προτάσεις στα λ7 που ψάχνει ο άνθρωπος και είναι προτιμότερα από τα τα μονοκύλινδρα, αν υπάρχει και ταξίδι στο μυαλό του. Αλλιώς ένα μονοκύλινδρο θα ήταν καλύτερη επιλογή και σαφώς πιο οικονομικό για αποκλειστική χρήση στην πόλη.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
με τα χρηματα αυτα μακρυα απο ΤΑ 650. Σε χρεπι θα μπλεξει ο φιλος. Παθων!!! Το οποιο εις γνωση μου αγορασα και δεν καταφερα να το φερω στα συγκαλα του με τιποτα, παρολο που βοηθησαν δυο -κατα την γνωμη μου- μαστορες-γνωστες που γραφουν εδω μεσα.Η μηχανη δεν εφταιγε γιατι ειναι ασπαστη. Στην δικη μου περιπτωση εφταιγε ο τριμαλ@κ@ς που το πηρα. Πληρωσα την καρμιρια του και την ασχετοσυνη του.Με παραπανω χρηματα βρισκει διαμαντια 650 με μονο μειον την καταναλωση οταν πιεστει καθως και την καταναλωση λαδιου.
Τον Pegaso προσωπικα εγω ουτε σε φωτογραφια δεν θελω να τον βλεπω. Οσο τον ειχα και ηταν σε επαρχια χωρις καθολου κινηση και χαλαρο δουλεμα δεν εκανε κιχ. Ταξιδεψα πολυ με αυτο παρεα με τους κραδασμους του-5αβαλβιδο και α@#$^ια- αλλα απο την πρωτη εβδομαδα που πατησαν οι τροχοι του Αθηνα εως που το σιχτιρισα................απλα εφτυσα το γαλα της μανας μου.
Το KLE ειναι ισαξιο του ΤΑ με μονο αλλα σημαντικο μειον την ΣΕΛΑ του. Ειναι μεγαλο βασανο στο ταξιδι και θελει βελτιωση με το καλημερα.Επισης μια προσοχη στο κατα ποσο ηταν συντηρημενο. Συγκεκριμενα αν δεν ηταν τακτικος ο προηγουμενος ιδιοκτητης στην συντηρηση του υπαρχει αμεσος κινδυνος με το θεμα πηνια ,ξεκολλημενους μαγνητες και οτι συνεπαγεται.
Το suzuki δεν το γνωριζω καθολου οποτε δεν εχω αποψη.
Οι αναρτησεις του KLE του TA ειναι απλα σωβρακολαστιχα για καποιον που απαιτει το κατιτις παραπανω απο μια απλη μετακινηση. Ο Pegasus εχει σαφως καλυτερες και ποιοτικοτερες αναρτησεις με upside down- Marzocchi εμπρος και sachs πισω πληρως ρυθμιζομενο αλλα και ποιοτικοτερα φρενα με brembo δγκανες και τρομπες.
υγ. Υπαρχουν παντως δυο ΤΑ 600 διαμαντια στο car αυτη την στιγμη. Με pm αν θελησεις σου λεω περισσοτερα.
Καλη αγορα ευχομαι και αν το υφος μου ειναι καπως οφειλεται στο οτι προσπαθησα να δωσω οσο πιο αντικειμενικη εικονα μπορουσα βασει οσων εχω ως εμπειρια.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στηρίζω μονοκυλινδρο για αυτα που λέει ο φίλος και βάζω στο παιχνίδι και το xt600


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@RIGGER γράψε μερικά πραγματα για τον Πήγασο και θα τα μεταφέρουμε μετά


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η ουσία είναι αυτή που λέει ο @RIGGER Ηλίας!!!
Σε τόσο παλιά μηχανάκια, παίζει ρόλο η ιστορία τους και αναφέρομαι στους ιδιοκτήτες!
Και πιστεύω ότι αυτο ισχύει για όλες τις επιλογές. Προσοχή στην επιλογή της συγκεκριμένης μηχανής! Ανεξαρτήτως μάρκας/μοντέλου (το είπε κι ο Πέτρος @petros KLR ).
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον που δείχνετε κ πραγματικά κάθε άποψη ειναι σημαντική για μένα !!! Ξανά μίλησα με τον υποψήφιο αγοραστή (ο οποίος ειναι 1.90 περίπου κ πάνω απο 100+++ όσο να ειναι παίζει κ ο σωματοτυπος ρόλο στην επιλογή ) κ συμφώνησε μετά κ απο την βοήθεια σας να πάμε για transalp μεριά ! ειναι σημαντικό για μας η αξιοπιστία ! Συμφωνήσαμε ότι το σημαντικό ειναι να πέρνει κάθε μέρα μπροστά κ να τον εξυπηρετεί στην βασική του ανάγκη (να τον πηγαίνει στην δουλειά του δλδ).
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
το ότι αποφασίσαμε τι θελουμε δεν σημαίνει βέβαια ότι ξεμπερδέψαμε κιόλας ! Κ έρχεται η δεύτερη ερώτηση !
600 ιαπωνικό ;
600 ιταλικό ;
650 ιταλικό;
650 ισπανικό ;!
Κάπως έτσι πάνε βάση της χρονολογίας που φτιάχνονταν !
Βασικά μάλλον θα πάμε για 650 ώστε να κερδίσουμε κ μερικά χρόνια ! Αλλα κάπου διάβασα ότι ειναι προτιμότερο το ιταλικό απο το ισπανικό ισχύει αυτό ;
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
@RIGGER γράψε μερικά πραγματα για τον Πήγασο και θα τα μεταφέρουμε μετά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κωστα οτι ειπα αναρτησεις φρενα κορυφη για την κατηγορια του.
Ανταλλακτικα αν εξαιρεσεις καποια τα οποια ηταν αδικαιολογητα ακριβα η καθημερινη του συντηρηση ηταν σε λογικα πλαισια.Πολλες εργασιες τις κανει καποιος μονος του.
Στο ταξιδι ειχε κραδασμους και απαιτουσε στασεις τουλαχιστον στους ανεφοδιασμους. Καταναλωση σε λογικα πλαισια δηλ απο 5 εως 6,5 λιτρα τα 100 αν το πιεζες. Ολα αυτα ομως 17-18 χρονα πισω με τιμη βενζινης τοτε. Καποιος σημερα μπορει να θεωρει και οχι αδικα μεγαλη την καταναλωση αυτη για μονοκυλινδρο,αλλα σημερα δεν υπαρχουν μονοκυλινδρα πια σε παραγωγη αυτης της κατηγοριας ωστε να εχουμε συγκριση.
Απο ζημιες τωρα εβγαλε.
1.Ψυγειο -με οτι πιο ποιοτικο και ακριβο αντιψυκτικο υπηρχε τοτε-τρυπησε την πρωτη εβδομαδα που κυκλοφορησε στην κινηση της Αθηνας.Κοστος τοτε στα 200+ ευρω ( μολις ειχαμε αλλαξει νομισμα) απο Aprilia και αναμονη ελεγαν κανα μηνα -εγω υπολογιζα 3- οποτε η λυση μεταχειρισμενο ηταν οτι επερεπε. Αγοραστικε καθαρίστηκε σχολαστικοτατα απο εμενα και τοποθετηθηκε με 80 ευρω αν θυμαμαι.
2.Αξονακι αντλιας νερου.Κοπηκε και η aprilia ζητουσε κατι σε νεφρο ως ανταλλαγμα οποτε η λυση ηταν ΚΤΜ με 2-3 ευρω.Ιδιο ακριβως.
3.Σαζμαν.Κουρεψε το γραναζι της 2ας. Να ηταν οι 2-3 σουζες με 2α που ειχα κανει ας πουμε οτι εφταιγα εγω......Κοστος 1600 ευρω το 2002 με αναμονη ανταλλακτικων 2 μηνες και βαλε και μπλεξιμο με τον χειροτερο μαστορα της aprilia τοτε-που με κρατησε η γυναικα μου να μην βιαιοπραγήσω.
4.Ανορθωτης....classic rock φυσικα με τοποθετηση after market απο γνωστο ηλεκτρολογειο στον Πειραια με πολυ μικρο κοστος σε σχεση με τον μαμα.
5.Κεντρικος διακοπτης. Κοστος 18 ευρω αλλα παρα λιγο να τα δω ολα αναποδα με τον τροπο που συνεβει -μεγαλη ιστορια το συμβαν για γελια και κλαματα μαζι- στην φαση αυτη αν και 6:30 το πρωι μετα απο καντηλια πηρα την αποφαση και το ιδιο απογευα το σιχτιρισα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Είχα για 1-1.5 χρόνο KLE και ο αδερφός μου είχε ΤΑ600 οπότε έχω ένα μέτρο σύγκρισης.
Το KLE είναι πιο άνετο στην πόλη και το ΤΑ σε ταξίδι.Η σέλα του ΤΑ είναι πιο ευρύχωρη και πιο άνετη για δύο άτομα .Πάντως με το KLE έχω κάνει 2καβαλο ταξίδι Αθήνα Λευκάδα με βαλίτσες και συναναβάτη τον αδερφό μου ο οποίος είναι 1.83 και 105+κιλά(1.86 και 85 κιλά εγώ).Δεν ήταν το πιο άνετο ταξίδι ever αλλά δεν μπορώ να πω ότι γίναμε σαν οχτάρια.

Κινητήρες
Το ΤΑ είναι πολύ πιο γεμάτο στις χαμηλομεσαίες ενω το KLE χαμηλά είναι ψόφιο και ψηλά λυσάει(σε σχέση με το ΤΑ πάντα ..).Παρ'όλο το detuned που έχει γίνει στο (προερχόμενο απ'το GPZ500S) μοτέρ η καταγωγή δεν κρύβεται.

Συμπεριφορά σε χώμα/άσφαλτο
Το KLE με ένα αφτερμαρκετ αμορτισέρ στρίβει απίστευτα καλά σε ορεινά στροφιλίκια,ακόμα και με TKC80 οι μαρσπιέδες ελαφραίνουν για πλάκα :happy:.
Αν προσέξετε την σχεδίαση του πλαισίου θα δείτε και θα καταλάβετε ότι το μηχανάκι είναι ένα στρητ με ον-οφ άκρα(αναρτήσεις/τροχοί).
Από την άλλη το ΤΑ είναι πιο προβλέψιμο και υπάκουο στο χώμα και με τον χαμηλόροπο και με φλατ λειτουργία κινητήρα σε ξαφνιάζει ευχάριστα με τις δυνατότητες του.
Και τα δύο πάντως για να οδηγηθούν σβέλτα θέλουν δουλειά στις αναρτήσεις τους (αναφέρθηκε πολλάκις)

Από πλευράς αξιοπιστίας το KLE είναι αρκετά αξιόπιστο αλλά το ΤΑ είναι το Toyota Corolla του δίτροχου κόσμου.Αλλά και πάλι πρέπει να έχουν μια στοιχειώδη συντήρηση(αναφέρθηκε επίσης ξανά).
Προσωπικά αν είχα να διαλέξω μεταξύ των δύο θα διάλεγα το ΤΑ.

Για την σύγκριση 2κύλινδρων και μονοκύλινδρων
Είχα στο παρελθόν διάφορα μεγάλα 4Κ αλλά μια χαρά πορεύομαι(μονοκάβαλος)τόσα χρόνια με μεγάλο μονοκύλινδρο που μάλιστα δεν είναι και το πιο άνετο της κατηγορίας του.
Ήξερα καλά τι ήθελα να κάνω και δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή την τελευταία μετάβαση από 4κύλινδρο 140 ίππων σε μονοκύλινδρο 40 μουλαριών.
Το θέμα επιλογής τύπου και μοντέλου μοτοσυκλέτας είναι καθαρά προσωπικό γιατί έχουμε διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις.Αν δεν ήταν θα κυκλοφορούσαμε όλοι με το ίδιο μηχανάκι.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@RIGGER το 4 και το 5 ειναι κλασικά , έχω ακούσει και το 2 , για τα αλλα δεν ξέρω .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
το ότι αποφασίσαμε τι θελουμε δεν σημαίνει βέβαια ότι ξεμπερδέψαμε κιόλας ! Κ έρχεται η δεύτερη ερώτηση !
600 ιαπωνικό ;
600 ιταλικό ;
650 ιταλικό;
650 ισπανικό ;!
Κάπως έτσι πάνε βάση της χρονολογίας που φτιάχνονταν !
Βασικά μάλλον θα πάμε για 650 ώστε να κερδίσουμε κ μερικά χρόνια ! Αλλα κάπου διάβασα ότι ειναι προτιμότερο το ιταλικό απο το ισπανικό ισχύει αυτό ;
Μιας και καταληξατε σε ΤΑ ας πω δυο-τρια πραγματα
-Τα ιαπωνικα 600αρια εχουν ενα δισκοφρενο εμπρος Τα ιταλικα εχουν δυο και δεν βλεπω τον λογο καποιος να προτιμησει το ιαπωνικο απο το ιταλικο οταν και τα δυο ειναι σε παρομοια κατασταση και στα ιδια χρηματα Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης και παρ' ολο που πολλοι λενε οτι τα ιαπωνικα ειναι πιο ποιοτικα εγω διαφωνω Και τα δυο ειναι το ιδιο ποιοτικα Εξ' αλλου απο' οσο ξερω η συναρμολογηση μονο γινοταν στην ιταλια
-Τα 600αρια εχουν θεμα με τον ανορθωτη Και ειναι και το μονο "σοβαρο" θεμα που βγαζουν Υπαρχουν ομως ποιοτικοι ανορθωτες αφτερ μαρκετ σε τιμη πολυ χαμηλη Καποια ιαπωνικα μοντελα που ειχαν δυο ηλεκτρονικες (δεν θυμαμαι μεχρι ποια χρονια) ειχαν θεμα με την μια ηλεκτρονικη η οοποια πιεζοταν απο την σελα και τα 'πεζαν καποιες επαφες της Το προβλημα μπαλωθηκε απο την χοντα τοποθετωντας την μεσα σε καποιο προστατευτικο νομιζω, και λυθηκε δια παντος οταν μπηκε μια ηλεκτρονικη
-Τα 650αρια εμενα το ιδιο μου φαινονται απο θεμα ποιοτητας Ειτε ιταλικα ειτε ισπανικα Και ειναι και αυτα ολα πολυ ποιοτικα αλλα σε σχεση με τα 600αρια υποδεεστερα
-Ζημια που θα σε αφησει στην ακρη του δρομου δεν βγαζουν καμια
Η πιο συχνη παντως ειναι το πλαστικο γραναζι του ατερμονα οποτε το πολυ πολυ καποιος να μεινει καποτε χωρις κοντερ μεχρι να δωσει τα 20 περιπου ευρω που κανει το ανταλακτικο
Επισης σε ολα τα μοντελα (και στα αφρικα) τα ρουλεμαν του τιμονιου ειναι του κ@λου με μπιλιες και καποια στιγμη -συντομα αν καποιος το παει χωμα- θελουν αντικατασταση και καλυτερα να ειναι με κωνικα

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ολα τα τρανσαλπ 600αρια και 650αρια οπως επισης και στα αφρικα (...και μαλλον και στα ντομι) υπαρχει σοβαρη περιπτωση ο αξονας του μπροστα γραναζιου να ειναι υπερβολικα φθαρμενος Αν κατι τετοιο συμβει τοτε το κοστος επισκευης ειναι ΠΟΛΥ μεγαλο!!!! Η φθορα οφειλεται μαλλον σε υπερβολικο τεντωμα της αλυσιδας απο ασχετο με την συντηρηση της μοτοσυκλετας αναβατη (ή μλκ μηχανικο+ασχετο αναβατη) ή/και σε συνδοιασμο με μη καταλληλο αφτερ μαρκετ γραναζι (το γραναζι να ειναι πολυ πιο σκληρο απο τον αξονα)
Οποτε οταν βρειτε καποιο για αγορα ελεγξτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον αξονα Για να ελεγθει ο αξονας πρεπει να βγει οπωσδηποτε το γραναζι Δεν φαινεται αλλιως
Επισης εχε υποψην σου οτι το μπροστινο οπως ερχεται απο το εργοστασιο και στα δυο μοντελα ειναι αθλιο και χρηζει βελτιωσης με μεγαλυτερο ιξωδες λαδιου ή/και με ελατηρια
Το αμορτισερ του 600αριου ειναι για τα σκουπιδια (αν και ομολογουμενως πολυ ανετο) ενω του 650 ΟΚ, "τρωγεται" Βεβαια στα παρα πολλα πλεον χλμ που πιθανοτατα θα εχει γραψει σε συνδοιασμο με το βαρος του φιλου σου οτι και να παρεται ετσι και αλλιως για πεταμα θα ειναι το αμορτισερ του

Τελος (εκτος και αν θυμιθω και κατι αλλο) κρινοντας απο το υψος του φιλου σου υπαρχει σοβαρο ενδεχομενο να μη "κουμπωσει" πανω στο ΤΑ650 Τουλαχιστον οχι χωρις καποιες μετατροπες στο υψος της σελας ή των μασπιε ή και των δυο
 
Top Bottom