το ότι αποφασίσαμε τι θελουμε δεν σημαίνει βέβαια ότι ξεμπερδέψαμε κιόλας ! Κ έρχεται η δεύτερη ερώτηση !
600 ιαπωνικό ;
600 ιταλικό ;
650 ιταλικό;
650 ισπανικό ;!
Κάπως έτσι πάνε βάση της χρονολογίας που φτιάχνονταν !
Βασικά μάλλον θα πάμε για 650 ώστε να κερδίσουμε κ μερικά χρόνια ! Αλλα κάπου διάβασα ότι ειναι προτιμότερο το ιταλικό απο το ισπανικό ισχύει αυτό ;
Μιας και καταληξατε σε ΤΑ ας πω δυο-τρια πραγματα
-Τα ιαπωνικα 600αρια εχουν ενα δισκοφρενο εμπρος Τα ιταλικα εχουν δυο και δεν βλεπω τον λογο καποιος να προτιμησει το ιαπωνικο απο το ιταλικο οταν και τα δυο ειναι σε παρομοια κατασταση και στα ιδια χρηματα Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης και παρ' ολο που πολλοι λενε οτι τα ιαπωνικα ειναι πιο ποιοτικα εγω διαφωνω Και τα δυο ειναι το ιδιο ποιοτικα Εξ' αλλου απο' οσο ξερω η συναρμολογηση μονο γινοταν στην ιταλια
-Τα 600αρια εχουν θεμα με τον ανορθωτη Και ειναι και το μονο "σοβαρο" θεμα που βγαζουν Υπαρχουν ομως ποιοτικοι ανορθωτες αφτερ μαρκετ σε τιμη πολυ χαμηλη Καποια ιαπωνικα μοντελα που ειχαν δυο ηλεκτρονικες (δεν θυμαμαι μεχρι ποια χρονια) ειχαν θεμα με την μια ηλεκτρονικη η οοποια πιεζοταν απο την σελα και τα 'πεζαν καποιες επαφες της Το προβλημα μπαλωθηκε απο την χοντα τοποθετωντας την μεσα σε καποιο προστατευτικο νομιζω, και λυθηκε δια παντος οταν μπηκε μια ηλεκτρονικη
-Τα 650αρια εμενα το ιδιο μου φαινονται απο θεμα ποιοτητας Ειτε ιταλικα ειτε ισπανικα Και ειναι και αυτα ολα πολυ ποιοτικα αλλα σε σχεση με τα 600αρια υποδεεστερα
-Ζημια που θα σε αφησει στην ακρη του δρομου δεν βγαζουν καμια
Η πιο συχνη παντως ειναι το πλαστικο γραναζι του ατερμονα οποτε το πολυ πολυ καποιος να μεινει καποτε χωρις κοντερ μεχρι να δωσει τα 20 περιπου ευρω που κανει το ανταλακτικο
Επισης σε ολα τα μοντελα (και στα αφρικα) τα ρουλεμαν του τιμονιου ειναι του κ@λου με μπιλιες και καποια στιγμη -συντομα αν καποιος το παει χωμα- θελουν αντικατασταση και καλυτερα να ειναι με κωνικα
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ολα τα τρανσαλπ 600αρια και 650αρια οπως επισης και στα αφρικα (...και μαλλον και στα ντομι) υπαρχει σοβαρη περιπτωση ο αξονας του μπροστα γραναζιου να ειναι υπερβολικα φθαρμενος Αν κατι τετοιο συμβει τοτε το κοστος επισκευης ειναι ΠΟΛΥ μεγαλο!!!! Η φθορα οφειλεται μαλλον σε υπερβολικο τεντωμα της αλυσιδας απο ασχετο με την συντηρηση της μοτοσυκλετας αναβατη (ή μλκ μηχανικο+ασχετο αναβατη) ή/και σε συνδοιασμο με μη καταλληλο αφτερ μαρκετ γραναζι (το γραναζι να ειναι πολυ πιο σκληρο απο τον αξονα)
Οποτε οταν βρειτε καποιο για αγορα ελεγξτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον αξονα Για να ελεγθει ο αξονας πρεπει να βγει οπωσδηποτε το γραναζι Δεν φαινεται αλλιως
Επισης εχε υποψην σου οτι το μπροστινο οπως ερχεται απο το εργοστασιο και στα δυο μοντελα ειναι αθλιο και χρηζει βελτιωσης με μεγαλυτερο ιξωδες λαδιου ή/και με ελατηρια
Το αμορτισερ του 600αριου ειναι για τα σκουπιδια (αν και ομολογουμενως πολυ ανετο) ενω του 650 ΟΚ, "τρωγεται" Βεβαια στα παρα πολλα πλεον χλμ που πιθανοτατα θα εχει γραψει σε συνδοιασμο με το βαρος του φιλου σου οτι και να παρεται ετσι και αλλιως για πεταμα θα ειναι το αμορτισερ του
Τελος (εκτος και αν θυμιθω και κατι αλλο) κρινοντας απο το υψος του φιλου σου υπαρχει σοβαρο ενδεχομενο να μη "κουμπωσει" πανω στο ΤΑ650 Τουλαχιστον οχι χωρις καποιες μετατροπες στο υψος της σελας ή των μασπιε ή και των δυο