Kle vs freewing vs pegasus vs transalp

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
ειμαι νέος εδώ αλλά θα το πω και ας πέσει χάμω...


να τον ακούτε τον μπαρμπα-Γιώργη.....

:yew:
Βρε καλωστονα κι'απο δωωωω :friendship: φιλαρακι ειδα οτι θα συνταξιδεψουμε παλι μαζι το φθινοπωρο :cool: δεν εχω προλαβει να πω ακομη κουβεντα ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μιας και καταληξατε σε ΤΑ ας πω δυο-τρια πραγματα
-Τα ιαπωνικα 600αρια εχουν ενα δισκοφρενο εμπρος Τα ιταλικα εχουν δυο και δεν βλεπω τον λογο καποιος να προτιμησει το ιαπωνικο απο το ιταλικο οταν και τα δυο ειναι σε παρομοια κατασταση και στα ιδια χρηματα Απο θεμα ποιοτητας κατασκευης και παρ' ολο που πολλοι λενε οτι τα ιαπωνικα ειναι πιο ποιοτικα εγω διαφωνω Και τα δυο ειναι το ιδιο ποιοτικα Εξ' αλλου απο' οσο ξερω η συναρμολογηση μονο γινοταν στην ιταλια
Θα συμφωνησω 100% με το παραπανω, η μονη διαφορα που εχουν αυτα που φτιαχνονται στην Ευρωπη ειναι πιθανα στη συναρμολογηση των πλαστικων που δεν ειναι "τυπου χρηματοκιβωτιου" οπως στα made in japan αλλα κατα τα αλλα ειναι το ιδιο ποιοτικα. Και το λεω αυτο εχοντας και VFR800 (και τωρα και CRF1000) made in japan. Αν ειχα καταληξει σε 600αρι, θα εψαχνα κυριως για assembled in Italy με τα δυο δισκοφρενα δηλ. 1997-1999.

ΥΓ Κυκλοφορησα τα ΤΑ650 ("Ισπανικο" του 2002) και VFR800 (γιαπαν) καποιους χειμωνες με χιονια, αλατια κλπ στο Νησι, κανοντας καθημερικο commuting στη δουλεια. Δεν τα επλυνα και τα δυο ποτε με κρυο νερο - οπως κανονικα πρεπει μετα τα αλατια κλπ. Το VFR800 εβγαλε καποιες ψιλοσκουριες απο κατω, τις οποιες αφου "καθαρισα", απεφυγα τα αλατια απο ενα σημειο και μετα, ενω το ΤΑ650 απολυτως τιποτα :) Ακομη και τωρα που χρησιμοποιω ενα δευτερο ΤΑ650 του 2006 ολο το χειμωνα στο Λονδινο, δεν ακουει μια :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
... Αν ειχα καταληξει σε 600αρι, θα εψαχνα κυριως για assembled in Italy με τα δυο δισκοφρενα δηλ. 1997-1999.
τα πλαστικά των οποίων σκευρώνουν με το χρόνο και χωρίς τρελο ήλιο....

παθών
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
τα πλαστικά των οποίων σκευρώνουν με το χρόνο και χωρίς τρελο ήλιο....

παθών
Εδω παω πασο καθως δεν ειχα τετοιο 600αρι "ιταλικο", απλα εξηγαγα συμπερασμα (extrapolated αγγλιστι :rolleyes:) απο το 650αρι "ισπανικο" που εχω.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
@RIGGER Ηλια χιουμορ εκανα για τον Πηγασο στον φιλο κ μελος εδω Τακη που ομως το εχει 16 χρονια με 150.000χλ κ εχει βγει σκυλι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παντως αν θελεις να μιλησουμε για αξιοπιστια τοτε να βαλω μια εξισωση εξω απο αυτο που εχεις θεσει. ΧΤ 600 φιλε μου. Ακομα και με σφυρια και βαριοπουλες να το βαραγε ο προηγουμενος -αναξαρτητα μοντελου και ετους- αυτο θα ταξιδευε ,θα εκανε τον χαμαλη της πολης ακομα και μεροκαματο βγαζει.Αποτελει ταμπου για πολλους η αγορα του λογω φτωχου παρουσιαστικου,παρωχημενης τεχνολογιας και γενικης εικονας.
Ολα τα ΧΤ600 ειχαν θεμα με καποιο γραναζι του σασμαν (δεν θυμαμαι με ποιο 2ας ή 3ης) το οποιο καποια στιγμη παρεδιδε πνευμα Προειδοποιουσε βεβαια πιο πριν με θορυβο αλλα τι να το κανεις; Το λυσιμο του κινητηρα δεν το γλυτωνες για την επισκευη Το δε πιστονι καπου μετα απο μερικες δεκαδες χιλ. χλμ και αναλογως χρησης "σκαμπιλιζε" οποτε στην καλυτερη χρειαζοταν ελατηρια και γυαλισμα ο κυλινδρος
Δεν νομιζω λοιπον οτι μπορει να συναγωνιστει το ΤΑ σε αξιοπιστια!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
αντε να βαλω κ γω τα 50cents πουμου αναλογουν αν κ ηδη εχουν εκφρασει την αποψη τους μοτοσυκλετιστες που χουν φερει το ΤΑ650 στα ακρα.

δεν θα πω για χωμα διοτι δεν παω
δεν θα πω για 2καβαλο 3βαλιτσο Ευρωπη διοτι το χω κανει πολλακις...

θα πω 2 πραματα φρεσκα.
1) αμα βρεις ενα καλοσυντηρημενο κ εισαι διατεθιμενος να το συντηρεις σωστα θα βαρεθεις να το χεις
2)χθες γυρισα απο ενα ορεινο 2ημερο στην κεντρικη Ελλαδα,1000 σχεδον χιλιομετρα συνολιικα μοιρασμενα σε εθνικη,σε επαρχιακο,
σε σφιχτο ορεινο επαρχιακο με μπαλωματα ....κ ξανα σε εθνικη με 120-130 σταθερα κ ανετα για πισω..ε...τι?
απλα δεν εχει αντιπαλο!τα κανει ολα αρκετα καλα παντου!
ισως εκει να οφειλεται κ η επιτυχια του τοσα χρονια πια...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
@konkost Κωστα το σκαμπιλισμα του πιστονιου το εχω ακουσει κ απο τον Χριστοφορο.
Πως το καταλαβαινεις ;; απο τον ηχο η την αισθηση στο δουλεμα ;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
@konkost Κωστα το σκαμπιλισμα του πιστονιου το εχω ακουσει κ απο τον Χριστοφορο.
Πως το καταλαβαινεις ;; απο τον ηχο η την αισθηση στο δουλεμα ;
Απ το τσουξιμο στα μαγουλα:hh:
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ολα τα ΧΤ600 ειχαν θεμα με καποιο γραναζι του σασμαν (δεν θυμαμαι με ποιο 2ας ή 3ης) το οποιο καποια στιγμη παρεδιδε πνευμα Προειδοποιουσε βεβαια πιο πριν με θορυβο αλλα τι να το κανεις; Το λυσιμο του κινητηρα δεν το γλυτωνες για την επισκευη Το δε πιστονι καπου μετα απο μερικες δεκαδες χιλ. χλμ και αναλογως χρησης "σκαμπιλιζε" οποτε στην καλυτερη χρειαζοταν ελατηρια και γυαλισμα ο κυλινδρος
Δεν νομιζω λοιπον οτι μπορει να συναγωνιστει το ΤΑ σε αξιοπιστια!
Ναι εχουν ακουστει προβληματα με το γραναζι της 2ας κυριως σε μοντελα του 94 εως 98 απο οσο ξερω. Σκαμπιλισμα πιστονιου εχει υπαρξει σε πολλα μοτερ και μηχανες μετα απο μακροχρονια σκληρη χρηση και σπασιμο του λαδιου απο θερμοκρασιες. Χανονταν η ευθυγραμιση και αποκτουσε ανοχες και ο κυλινδρος.Εχει συμβει και σε ΤΑ.Καποιο αυτι που ακουει "καλα" ακομα και στο ρελαντι θα καταλαβει και τοτε καλο ειναι να φυγει μακρυα γιατι πως σωστα λες παμε για λυσιμο , ελατηρια κτλ.
Ο συναγωνισμος αξιοπιστιας δεν τιθεται απο την πλευρα μου ουτε συγκριση αλλα οχι οτι το ΧΤ ειναι αχρηστο.Ακομα και σημερα κυκλοφορουν tenere του 89 χωρις κανενα απολυτως θεμα οπως και ΤΑ φυσικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
επειδη οι αλητες οι advtroffηδες :D με εχουν βαλει στην μπριζα να παρω κανα μηχανακι φθηνο για χωμα,και κοιταω στο 1000αρικο,kle 500 με 1500 ειναι 2003-2005 μοντελο ενω το τρανσαλπ 600 5-10 χρονια πισω.
δεν κατεχω κανενα απτα δυο,αλλα ξερω 2 ανθρωπους που ειναι κατοχοι.
το μεν τρανσαλπ 600 το εχει ενας ολλανδος ο γκρεγκ(διατηρει μπλογκ κλπ) τον οποιο ειχα φιλοξενησει πριν 4 χρονια,ο οποιος με ενα μανιουαλ,εμαθε και το φτιαχνει μονος του και καθε χρονο κανει 1 μηνα ταξιδι στην ευρωπη τιγκα φορτωμενος.
το δε κλε500 το εχει ενας φιλος (οι πατρινοι τον ξερουν) ο οποιος το βαζει σε οποιοδηποτε τερραιν,κανει και μεγαλες βολτες κλπ και του εχει πιει το αιμα αλλα δεν θυμαμαι να του εχει βγαλει βλαβη.επισης μαστορευει μονος του.
οτι και να αποφασισεις βρες ενα καλοσυντηρημενο,οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@RIGGER: Δυσκολο να συμβει σκαμπιλισμα στο ΤΑ Ηλια, και δεν εχει ακουστει ποτε στο τρανσαλπ φορουμ οπου υπαρχουν παρα πολλα μηχανακια με πανω απο 100Κ χιλιομετρα. Πχ το δικο μου τοχω οδηγησει παμπολες φορες (ιδιως τα πρωτα χρονια) με την 5η τερματισμενη, αλλαζω λαδια στα 6000χμ και το μοτερ με 170Κ χμ ακουγεται σαν καινουργιο.

Καποτε εκανα 420 συνεχομενα χιλιομετρα με το γκαζι κλειδωμενο στο τερμα με 5η (κυριολεκτικα τερματισμενο) για να προλαβω το καραβι στο Καλαι που αν τοχανα ηθελα διανυκτερευση και απλα εκαψε 300ml λαδι (εβγαλε βεβαια μεση καταναλωση 9.8λτ/100χμ :eek: :oops: :D).

Τωρα το ΧΤ600, ιδιως τo ψηλo μεχρι το 1989, ητανε ΤΟ μονοκυλινδρο on-off της εποχης και κρυφος ποθος εκεινα τα χρονια :cool: απλα η Γιαμαχα το κοντυνε και το "ευνουχισε" εμφανισιακα απο το 1990 και μετα. Παρ'ολα αυτα πουλησε κι'αυτο απιστευτα τη δεκαετια του 1990 και ειναι σιγουρα αξιοπιστο γιαπαν μηχανακι αλλα δεν ειναι του τυπου "το σπαζω μονο με βαρια" του Τρανσαλπ.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Αν και ήδη έχει παρθεί η απόφαση, απλά να πω ότι θεωρώ το ΤΑ650 μια αναβάθμιση που αξίζει σε σχέση με το ΤΑ600. Τα είχα και τα 2.
Το 650 έχει πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα-κινητήρα σαφώς ανώτερα. Το νιώθεις πως το στήσιμο του ενός και του άλλου έχουν 10 χρόνια διαφορά. (Προς θεού, δεν εννοώ πως το 650 είναι κανένα επίτευγμα τεχνολογίας.. μην πέσετε να με φάτε!:wacky:).
Και φυσικά μιλάω για μαμά μηχανάκια και στις 2 περιπτώσεις.
Αν υπάρχει λοιπόν υπομονή και θέληση για να μαζευτεί κανά ευρώ παραπάνω, πες του φίλου σου να κοιτάζει για 650. Σαν σύνολο είναι πολύ πιο κοντά στη σημερινή εποχή από το 600.
Όσο για σένα Άκη, από τη στιγμή που έχεις 650 ονοφφ (κι ας είναι περισσότερο "δρομίσιο"), θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις κάτι παρόμοιο. Κοίτα για μικρομεσαίο μονοκύλινδρο ονοφφάκι (250-650 κ.ε) γιατί πιστεύω πως θα το ευχαριστηθείς καλύτερα.
Είναι άλλη η χαρά και η ευκολία που σου δίνει στο χώμα το ελαφρύτερο μηχανάκι. ;)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν και ήδη έχει παρθεί η απόφαση, απλά να πω ότι θεωρώ το ΤΑ650 μια αναβάθμιση που αξίζει σε σχέση με το ΤΑ600. Τα είχα και τα 2.
Το 650 έχει πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα-κινητήρα σαφώς ανώτερα. Το νιώθεις πως το στήσιμο του ενός και του άλλου έχουν 10 χρόνια διαφορά. (Προς θεού, δεν εννοώ πως το 650 είναι κανένα επίτευγμα τεχνολογίας.. μην πέσετε να με φάτε!:wacky:).
Και φυσικά μιλάω για μαμά μηχανάκια και στις 2 περιπτώσεις.
Αν υπάρχει λοιπόν υπομονή και θέληση για να μαζευτεί κανά ευρώ παραπάνω, πες του φίλου σου να κοιτάζει για 650. Σαν σύνολο είναι πολύ πιο κοντά στη σημερινή εποχή από το 600.
Όσο για σένα Άκη, από τη στιγμή που έχεις 650 ονοφφ (κι ας είναι περισσότερο "δρομίσιο"), θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις κάτι παρόμοιο. Κοίτα για μικρομεσαίο μονοκύλινδρο ονοφφάκι (250-650 κ.ε) γιατί πιστεύω πως θα το ευχαριστηθείς καλύτερα.
Είναι άλλη η χαρά και η ευκολία που σου δίνει στο χώμα το ελαφρύτερο μηχανάκι. ;)
Σορρυ που "πατάω" σε θέμα αλλου.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες,έτσι ξεκίνησε η αναζήτηση αλλά τα μικρά μονοκύλινδρα είναι πιο ακριβά απτά λίγο μεγαλύτερα.
Όταν καταφέρω να μαζέψω το κασέρι θα το δούμε το θέμα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
@RIGGER: Δυσκολο να συμβει σκαμπιλισμα στο ΤΑ Ηλια, και δεν εχει ακουστει ποτε στο τρανσαλπ φορουμ οπου υπαρχουν παρα πολλα μηχανακια με πανω απο 100Κ χιλιομετρα. Πχ το δικο μου τοχω οδηγησει παμπολες φορες (ιδιως τα πρωτα χρονια) με την 5η τερματισμενη, αλλαζω λαδια στα 6000χμ και το μοτερ με 170Κ χμ ακουγεται σαν καινουργιο.

Καποτε εκανα 420 συνεχομενα χιλιομετρα με το γκαζι κλειδωμενο στο τερμα με 5η (κυριολεκτικα τερματισμενο) για να προλαβω το καραβι στο Καλαι που αν τοχανα ηθελα διανυκτερευση και απλα εκαψε 300ml λαδι (εβγαλε βεβαια μεση καταναλωση 9.8λτ/100χμ :eek: :oops: :D).

Τωρα το ΧΤ600, ιδιως τo ψηλo μεχρι το 1989, ητανε ΤΟ μονοκυλινδρο on-off της εποχης και κρυφος ποθος εκεινα τα χρονια :cool: απλα η Γιαμαχα το κοντυνε και το "ευνουχισε" εμφανισιακα απο το 1990 και μετα. Παρ'ολα αυτα πουλησε κι'αυτο απιστευτα τη δεκαετια του 1990 και ειναι σιγουρα αξιοπιστο γιαπαν μηχανακι αλλα δεν ειναι του τυπου "το σπαζω μονο με βαρια" του Τρανσαλπ.
@XLGeorge Ναι στο φορουμ δεν εχω διαβασει και εγω κατι οσα χρονια διαβαζω. Ομως το φορουμ ειναι ενα πολυ μικρο ποσοστο του αριθμου των ΤΑ που εχουν πουληθει στην χωρα μας. Ξερω δυο περιπτωσεις και για αυτο το λεω Γιωργο.
Βεβαια ολα εξαρτωνται απο την συντηρηση.
 
Top Bottom