Kle vs freewing vs pegasus vs transalp

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ολα τα τρανσαλπ 600αρια και 650αρια οπως επισης και στα αφρικα (...και μαλλον και στα ντομι) υπαρχει σοβαρη περιπτωση ο αξονας του μπροστα γραναζιου να ειναι υπερβολικα φθαρμενος Αν κατι τετοιο συμβει τοτε το κοστος επισκευης ειναι ΠΟΛΥ μεγαλο!!!! Η φθορα οφειλεται μαλλον σε υπερβολικο τεντωμα της αλυσιδας απο ασχετο με την συντηρηση της μοτοσυκλετας αναβατη (ή μλκ μηχανικο+ασχετο αναβατη) ή/και σε συνδοιασμο με μη καταλληλο αφτερ μαρκετ γραναζι (το γραναζι να ειναι πολυ πιο σκληρο απο τον αξονα)
Οποτε οταν βρειτε καποιο για αγορα ελεγξτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον αξονα Για να ελεγθει ο αξονας πρεπει να βγει οπωσδηποτε το γραναζι Δεν φαινεται αλλιως
Αυτό είναι πολύ σοβαρό, πανάκριβο και στανταράκι σαν βλάβη, που προέρχεται από κάποιον άσχετο που έβαλε χέρι στο μηχανάκι, όπως ακριβώς το λέει ο Κώστας!
Το είχα πάθει στην 1η Αφρικα με το που την αγόρασα!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
τα διαβασα ολα...
τα ειπαν οι προλαλησαντες σχεδον ολα....
για το σουζουκι δεν ξερω τιποτα...
τα υπολοιπα εχουν περασει και ''καλοπερασει'' απο τα σιδεροφαγα χερακια μου...
προτεινω και επιμενω στο ΤΑ 600 !!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το σουζουκι ειναι μηχαναρα !!!! αλλα το τρανσαλπ ειναι καλυτερο στο ταξιδι (δυο κυλινδρα)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βασικά μας ζητήθηκε να προτείνουμε μεταξύ πολύ διαφορετικών μηχανών με κύριο γνώμωνα την αξιοπιστία.

Επειδή μιλάμε για παλιά μηχανάκια. αν δεχθούμε ότι όλα έχουν λάβει παρόμοια συντήρηση και βρεθούν στα -πάνω/κάτω- ίδια χλμ να θυμόμαστε ότι οι μονοκύλινδρες επιλογές έχουν εργαστεί σχεδόν διπλάσια.

Είχα KLE500 με το οποίο το 1993 ταξίδεψα δικάβαλος και με πολλά, πολλά, πολλά, πάρα πολλά μπαγκάζια έως τη Βαρκελώνη μέσα από τα Πηρηναία όρη και την Κυανή ακτή (Γαλλική Ριβιέρα). Σε αυτό το ταξίδι η μηχανή ταλαιπωρήθηκε ασταμάτητα, από το ότι της έβαλα και έκαψε ντίζελ μέχρι του ότι δούλευε ο κινητήρας ασταμάτητα για 28 ώρες και έσβηνε μόνο στα βενζινάδικα. Και ο μέσος όρος ταχύτητας πολλές φορές ήταν αρκετά ψηλά με διάρκεια και αρκετές παρατεταμένες μεταξύ 160 και 180 χλμ. 200 ήταν η τελική (κοντερίσια) της συγκεκριμένη που είχα καθώς είχε στρωθεί ευλαβικά. Η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απλά εκπληκτική, ειδικά αν συνυπολογίζει κανείς πως μιλάμε για 500cc τα οποία είναι κατά 25% λιγότερα του ΤΑ650. Η επόμενη μηχανή ήταν ένα Honda Africa Twin 650 η οποία ήταν καναπές από άνεση αλλά από μοτέρ δε μπορούσε να σου προσφέρει την σπορ αίσθηση που σου έδινε το KLE με τον πολύστροφο κινητήρα του. Ανάμεσα σε πολλές μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου το KLE το ξαναπήρα άλλες 2 φορές (σύνολο 3) γιατί κατά τη γνώμη μου μπορούσε να τα κάνει όλα καλά στην άσφαλτο άνω του μέσου όρου. Στο χώμα θα χάσει στα σημεία από το ΤΑ αλλά νομίζω πως αυτό ΔΕΝ ενδιαφέρει το φίλο.
Η σέλα ήταν ένα αδύνατο σημείο αλλά αυτό διορθώνεται. Σε αποζημιώνει το εξαιρετικό για φόρτωμα υποπλαίσιο.

Προσωπικά δε πιστεύω πως υπάρχει πλεονέκτημα αξιοπιστίας του ΤΑ έναντι του KLE καθώς δεν υπάρχουν αναφορές για προβλήματα στα KLE. Το μόνο είναι ο γνωστός ήχος της καδένας του τεντωτήρα που όμως ήταν μόνο ηχητικό πρόβλημα και αν ήθελες και αυτός λυνόταν με αντικατάσταση από αυτόματο τεντωτήρα των KLR/Tengai 650.

Τα μονοκύλινδρα πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος γιατί τα παίρνεις και πρέπει να ξέρεις καλά τι θα πάρεις. Μεταξύ των 2 δικύλινδρων υπάρχει διαφορά στη φιλοσοφία. Προσωπική μου άποψη (και παρακαλώ να μη το πάρει κάποιος προσωπικά, υποκειμενική είναι): Στα δικά μου μάτια τα ΤΑ (σε οποιαδήποτε εκδοχή) είναι οι πιο αδιάφορες, άοσμες, χλιαρές και ανιαρές μηχανές που κατασκευάστηκαν ποτέ. Όσοι τις έχουν βέβαια ορκίζονται στο όνομα τους και σίγουρα κάτι θα ξέρουν.

EDIT: Τώρα πρόσεξα πως ο φίλος ήδη κατέληξε στην επιλογή του ΤΑ, οπότε όσα έγραψα ήταν πλέον περιττά. Με το καλό λοιπόν!
 
Τελευταία επεξεργασία:

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
με τα χρηματα αυτα μακρυα απο ΤΑ 650. Σε χρεπι θα μπλεξει ο φιλος. Παθων!!! Το οποιο εις γνωση μου αγορασα και δεν καταφερα να το φερω στα συγκαλα του με τιποτα, παρολο που βοηθησαν δυο -κατα την γνωμη μου- μαστορες-γνωστες που γραφουν εδω μεσα.Η μηχανη δεν εφταιγε γιατι ειναι ασπαστη. Στην δικη μου περιπτωση εφταιγε ο τριμαλ@κ@ς που το πηρα. Πληρωσα την καρμιρια του και την ασχετοσυνη του.Με παραπανω χρηματα βρισκει διαμαντια 650 με μονο μειον την καταναλωση οταν πιεστει καθως και την καταναλωση λαδιου.
Τον Pegaso προσωπικα εγω ουτε σε φωτογραφια δεν θελω να τον βλεπω. Οσο τον ειχα και ηταν σε επαρχια χωρις καθολου κινηση και χαλαρο δουλεμα δεν εκανε κιχ. Ταξιδεψα πολυ με αυτο παρεα με τους κραδασμους του-5αβαλβιδο και α@#$^ια- αλλα απο την πρωτη εβδομαδα που πατησαν οι τροχοι του Αθηνα εως που το σιχτιρισα................απλα εφτυσα το γαλα της μανας μου.
Το KLE ειναι ισαξιο του ΤΑ με μονο αλλα σημαντικο μειον την ΣΕΛΑ του. Ειναι μεγαλο βασανο στο ταξιδι και θελει βελτιωση με το καλημερα.Επισης μια προσοχη στο κατα ποσο ηταν συντηρημενο. Συγκεκριμενα αν δεν ηταν τακτικος ο προηγουμενος ιδιοκτητης στην συντηρηση του υπαρχει αμεσος κινδυνος με το θεμα πηνια ,ξεκολλημενους μαγνητες και οτι συνεπαγεται.
Το suzuki δεν το γνωριζω καθολου οποτε δεν εχω αποψη.
Οι αναρτησεις του KLE του TA ειναι απλα σωβρακολαστιχα για καποιον που απαιτει το κατιτις παραπανω απο μια απλη μετακινηση. Ο Pegasus εχει σαφως καλυτερες και ποιοτικοτερες αναρτησεις με upside down- Marzocchi εμπρος και sachs πισω πληρως ρυθμιζομενο αλλα και ποιοτικοτερα φρενα με brembo δγκανες και τρομπες.
υγ. Υπαρχουν παντως δυο ΤΑ 600 διαμαντια στο car αυτη την στιγμη. Με pm αν θελησεις σου λεω περισσοτερα.
Καλη αγορα ευχομαι και αν το υφος μου ειναι καπως οφειλεται στο οτι προσπαθησα να δωσω οσο πιο αντικειμενικη εικονα μπορουσα βασει οσων εχω ως εμπειρια.
Αν θες στείλε μου σε πμ τα transalp που ειναι στο car ευχαριστώ
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Αυτό είναι πολύ σοβαρό, πανάκριβο και στανταράκι σαν βλάβη, που προέρχεται από κάποιον άσχετο που έβαλε χέρι στο μηχανάκι, όπως ακριβώς το λέει ο Κώστας!
Το είχα πάθει στην 1η Αφρικα με το που την αγόρασα!
ποσο πάει το μαλλί σε αυτήν την περίπτωση ?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ποσο πάει το μαλλί σε αυτήν την περίπτωση ?
Απο χιλιαρικακι υπολογιζε...και βαλε!
Λυνεται ολο το μοτερ για να φτασεις εκει.
Και φυσικα ολο το μηχανακι.
Τοσα μου στοιχισε εμενα , αλλες εποχες βεβαια.
Πρεπει να μαθεις ποσο παιρνουν λυσε δεσε και να υπολογισεις ολα τα αντ/κα και ζουμια που θα αντικατασταθουν, συν ελατηρια κλπ.... Ανοιγεις που ανοιγεις, το κανεις καινουριο.
Τωρα ,συμφερει καιτι τετοιο;
Εγω λεω οχι. Αλλα αυτα ειναι προσωπικα του καθενος.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το KLR 650 το εχει δει?
KLR 650.Το πηρα απο σποντα (με κρυα καρδια μπορω να πω),τοχω μονο ενα χρονο αλλα του πινω το αιμα στην κυριολεξια(μεχρι και πιστα MX τοβαλα) το χρησιμοποιω σχεδον καθημερινα,κραδασμους πολυ λιγους για μονοκυλινδρο(αντικραδασμικου γαρ),τελικη 159χμ(πραγματικα-GPS),ταξιδι στην ασφαλτο με 130-140(δεν ταξιδευω ποτε στα ορια),αναρτηση ικανοποιητικη στην ασφαλτο(on-off ειναι)και στο χωμα κατω του μετριου αλλα στο χωμα τα ορια τα θετει συνηθως ο αναβατης και οχι το μηχανακι.
Στο μεταξυ το εχω αγαπησει και καθε φορα που καθομαι πανω του χαμογελαω μεσα απ το κρανος(ισως να εχω λιγες απαιτησεις).
Μειον:δεν υπαρχει μεγαλυτερο τεποζιτο (14λιτρα-250 εως 300 χμ),δεν υπαρχουν καγκελα για βαλιτσες (πρεπει να φτιαξεις μονος σου),απαραδεκτα βαρυ για μονοκυλινδρο(174-στεγνο,σταθερο ομως στα πολλα χμ)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ναι και το κουλούρι ειναι καταπληκτικό ειδικα του κόρακα που το εχω οδηγήσει
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Κ εδώ που το συζητάμε κ σε αλλα φόρουμ που διαβάζω σχεδόν παντού βλέπω ανάμεσα στο ta 600 κ το 650 να υπερτερεί στις κριτικές το μικρό (600) αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω ! Για πιο λόγο προτείνεται το 600; που υπερτερεί σε σχεσει με το 650 ; εγω είχα αρχίσει ν ψάχνω για 650 αλλα όσο διαβάζω άρχισα να καλο βλέπω το 600! Βέβαια θα πήγαινα στα τελευταία μοντέλα με τα δίπλα δισκόφρενα μπροστά !
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κ εδώ που το συζητάμε κ σε αλλα φόρουμ που διαβάζω σχεδόν παντού βλέπω ανάμεσα στο ta 600 κ το 650 να υπερτερεί στις κριτικές το μικρό (600) αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω ! Για πιο λόγο προτείνεται το 600; που υπερτερεί σε σχεσει με το 650 ; εγω είχα αρχίσει ν ψάχνω για 650 αλλα όσο διαβάζω άρχισα να καλο βλέπω το 600! Βέβαια θα πήγαινα στα τελευταία μοντέλα με τα δίπλα δισκόφρενα μπροστά !
Μηπως αυτα που διαβαζεις αναφερονται στην καλυτερη ποιοτητα κατασκευης του 600ριου;
Η δικια μου γνωμη ειναι οτι σαν ποιοτητα βρισκονται και τα δυο μοντελα σε υψηλα επιπεδα Αυτος ειναι και ο λογος που βλεπουμε να κυκλοφορουν ακομα τοοοοοσα πολλα παμπαλαια 600αρια και πολυ παλια πλεον 650αρια και εκ πρωτης οψεως φαινονται σε κατασταση σχεδον βιτρινας
Προσεχε!!!! Λεω φαινονται, οχι οτι ειναι Γιατι τις περισσοτερες φορες ειναι κακοσυντηρημενα απο ασχετους ιδιοκτητες!
Αλλα το 600 υπερτερει μονο σε ενα σημαντικο σημειο και ΜΟΝΟ αν η χρηση του θα ειναι ΚΑΙ χωματινη: Ειναι πολυ πιο μαζεμενο σε διαστασεις το κουστουμι του
Απο την αλλη το 650 εχει πιο ζωηρο κινητηρα (καλα μην φανταστεις και καμια τεραστια διαφορα...) και ακομα πιο ανετη σελα για ταξιδι

Και τα δυο πινουν λαδι και καμποση βενζινη οταν πιεστουν δουλευοντας τα σε ψηλες στροφες
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κ εδώ που το συζητάμε κ σε αλλα φόρουμ που διαβάζω σχεδόν παντού βλέπω ανάμεσα στο ta 600 κ το 650 να υπερτερεί στις κριτικές το μικρό (600) αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγω ! Για πιο λόγο προτείνεται το 600; που υπερτερεί σε σχεσει με το 650 ; εγω είχα αρχίσει ν ψάχνω για 650 αλλα όσο διαβάζω άρχισα να καλο βλέπω το 600! Βέβαια θα πήγαινα στα τελευταία μοντέλα με τα δίπλα δισκόφρενα μπροστά !
Στο μονο σημειο που υπερτερει το 600 ειναι η πιο χωματινη θεση οδηγησης: πιο "εντουραδικο" τιμονι με μπαρα και ρεζερβουαρ που δεν σου ανοιγει τα ποδια οπως στο 650. Απο την αλλη, το 650 ειναι σαφως περισοτερο γεματο χαμηλα και λιγο πιο ζωηρο ψηλα, εχει πολυ πιο ακαμπτο πλαισιο (ιδιο με του 700), καλυτερο πισω αμορτισερ και σαφως πιο GT λειτουργια / προστασια για ταξιδια στην ασφαλτο. Επισης ολα τα 600αρια εχουν θεμα με τον ανορθωτη (και τα πολυ παλια των αρχων των 1990's με την ηλεκτρονικη) ενω το 650 δεν εχει απολυτως κανενα θεμα - παιζει να ειναι και το πιο αξιοπιστο μηχανακι που κυκλοφορει. Αλλα ψιλα: το 650 εχει προστασια του αμορτισερ απο τον πισω τροχο, κατι που δεν εχει το 600, και εχει επισης πολυ ευκολη ρυθμιση του προβολεα με πλαστικη ροδελα.

Και τα δυο θελουν αλλαγη λαδιων/ελατηριων μπροστα για απαιτητικη χρηση (βλεπε κυνηγημα) σε ασφαλτο και χωμα, οδοντωτα μαρσπιε για απαιτητικη χρηση σε χωμα και το 650 επισης αλλαγη τιμονιου για τετοια χρηση. Οποιο και να παρεις δεν θα το μετανοιωσεις, εχουν μια σπανια ικανοτητα να κανουν απολυτως τα παντα, απο καθημερινη χρηση στο κεντρο της πολης μεχρι αγριες χωματαδες μεχρι κυνηγημα "ολα κατω" σε στροφιλικια μεχρι δικαβαλο πανανετο ταξιδι φορτωμενο με δυο ατομα σε Ευρωπη/Ασια ή οπουδηποτε οσο οι ταχυτητες δεν ξεπερνουν τα 130χμω (600) και 140χμω (650) - μιλαμε για πραγματικα χιλιομετρα GPS. Το 650 παντως ειναι πολυ ικανοτερο για ασφαλτινη χρηση οπως εγραψα και πιο πανω (περσι εκανα το Βελιγραδι-Αθηνα με παρεα "μεγαλα" μηχανακια και τα ΤΑακι καρυδωμενο, το κανει κι'αυτο - απλα ρουφαει βενζινη). Ο φιλος @est τα ειχε και τα δυο και εχει ακομη το 650 οποτε μπορει ισως να προσθεσει κατι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Στο μονο σημειο που υπερτερει το 600 ειναι η πιο χωματινη θεση οδηγησης: πιο "εντουραδικο" τιμονι με μπαρα και ρεζερβουαρ που δεν σου ανοιγει τα ποδια οπως στο 650. Απο την αλλη, το 650 ειναι σαφως περισοτερο γεματο χαμηλα και λιγο πιο ζωηρο ψηλα, εχει πολυ πιο ακαμπτο πλαισιο (ιδιο με του 700), καλυτερο πισω αμορτισερ και σαφως πιο GT λειτουργια / προστασια για ταξιδια στην ασφαλτο. Επισης ολα τα 600αρια εχουν θεμα με τον ανορθωτη (και τα πολυ παλια των αρχων των 1990's με την ηλεκτρονικη) ενω το 650 δεν εχει απολυτως κανενα θεμα - παιζει να ειναι και το πιο αξιοπιστο μηχανακι που κυκλοφορει. Αλλα ψιλα: το 650 εχει προστασια του αμορτισερ απο τον πισω τροχο, κατι που δεν εχει το 600, και εχει επισης πολυ ευκολη ρυθμιση του προβολεα με πλαστικη ροδελα.

Και τα δυο θελουν αλλαγη λαδιων/ελατηριων μπροστα για απαιτητικη χρηση (βλεπε κυνηγημα) σε ασφαλτο και χωμα, οδοντωτα μαρσπιε για απιτητικη χρηση σε χωμα και το 650 επισης αλλαγη τιμονιου για τετοια χρηση. Οποιο και να παρεις δεν θα το μετανοιωσεις, εχουν μια σπανια ικανοτητα να κανουν απολυτως τα παντα, απο καθημερινη χρηση στο κεντρο της πολης μεχρι αγριες χωματαδες μεχρι κυνηγημα "ολα κατω" σε στροφιλικια μεχρι δικαβαλο πανανετο ταξιδι φορτωμενο με δυο ατομα σε Ευρωπη/Ασια ή οπουδηποτε οσο οι ταχυτητες δεν ξεπερνουν τα 130χμω (600) και 140χμω (650). Το 650 παντως ειναι πολυ ικανοτερο για ασφαλτινη χρηση οπως εγραψα και πιο πανω. Ο φιλος @est τα ειχε και τα δυο και εχει ακομη το 650 οποτε μπορει ισως να προσθεσει κατι.
ειμαι νέος εδώ αλλά θα το πω και ας πέσει χάμω...


να τον ακούτε τον μπαρμπα-Γιώργη.....

:yew:
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πάντως για χρήση πόλης και 2-3 ταξιδάκια το χρόνο, θα έβαζα στο παιχνίδι και το ΧΤ 600 Ε. Το δύσκολο βέβαια είναι να καταφέρεις να βρεις ένα μαμά, γιατί πρέπει να είναι το πιο καγκουρεμένο μηχανάκι, μαζί με το TDM φυσικά!
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Με 1500 εως 1800 ευρω ΔΕΝ θα βρεις 650 σε καλη κατασταση. Με 2500-2700 υπαρχουν πολυ καλα ΤΑ 650 εως μοντ 2006.
Το 600 με το μονο δισκοφρενο εμπρος ειναι Japan με οτι συνεπαγεται στην στην συναρμογη του την ποιοτητα του (ακομα και το χρωμα ειναι λαμπερο και ζωντανο ακμα και σημερα μετα απο 20 χρονια) και την αντοχη του στον χρονο. Για τα παλια 600 υπαρχει μια θεωρια η οποια επιβεβαιωνεται συνηθως οτι οσοι ειχαν 600αρια ηταν συνειδητοποιημενοι στο τι αγοραζαν και το προσεχαν κανοντας με ευλαβεια τα προβλεπομενα της συντηρησης,ταξιδευαν με αυτα -εχει σημασια ιδιαιτερη αυτο- και γενικα ηταν αυτο που λεμε ψειρες με την μηχανη. Οχι βεβαια οτι αυτο δεν συνεβαινε με τους ιδιοκτητες των επομενων μοντελων αν και εγινε μοδα το ΤΑ απο στομα σε στομα και αγοραστηκε ακομα και απο νοικοκυρες. Να με συγχωρεσετε οι κατοχοι -ημουν και εγω κατοχος αλλα ετσι ηταν.
Παντως αν θελεις να μιλησουμε για αξιοπιστια τοτε να βαλω μια εξισωση εξω απο αυτο που εχεις θεσει. ΧΤ 600 φιλε μου. Ακομα και με σφυρια και βαριοπουλες να το βαραγε ο προηγουμενος -αναξαρτητα μοντελου και ετους- αυτο θα ταξιδευε ,θα εκανε τον χαμαλη της πολης ακομα και μεροκαματο βγαζει.Αποτελει ταμπου για πολλους η αγορα του λογω φτωχου παρουσιαστικου,παρωχημενης τεχνολογιας και γενικης εικονας.
υγ Για τον φιλο που λεει για θαψιμο του Pegaso να προσθεσω οτι αυτα μου ετυχαν και τα εγραψα ακριβως και με ολη την αληθεια.3χρονια στην κατοχη μου τον 1,5 πικρα και τον 1,5 χαρα.
 
Top Bottom