Αυτό είναι πολύ σοβαρό, πανάκριβο και στανταράκι σαν βλάβη, που προέρχεται από κάποιον άσχετο που έβαλε χέρι στο μηχανάκι, όπως ακριβώς το λέει ο Κώστας!ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ολα τα τρανσαλπ 600αρια και 650αρια οπως επισης και στα αφρικα (...και μαλλον και στα ντομι) υπαρχει σοβαρη περιπτωση ο αξονας του μπροστα γραναζιου να ειναι υπερβολικα φθαρμενος Αν κατι τετοιο συμβει τοτε το κοστος επισκευης ειναι ΠΟΛΥ μεγαλο!!!! Η φθορα οφειλεται μαλλον σε υπερβολικο τεντωμα της αλυσιδας απο ασχετο με την συντηρηση της μοτοσυκλετας αναβατη (ή μλκ μηχανικο+ασχετο αναβατη) ή/και σε συνδοιασμο με μη καταλληλο αφτερ μαρκετ γραναζι (το γραναζι να ειναι πολυ πιο σκληρο απο τον αξονα)
Οποτε οταν βρειτε καποιο για αγορα ελεγξτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον αξονα Για να ελεγθει ο αξονας πρεπει να βγει οπωσδηποτε το γραναζι Δεν φαινεται αλλιως
Το είχα πάθει στην 1η Αφρικα με το που την αγόρασα!