KOVE 450 RALLY

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στο site τους θα εννοείς το Παγκόσμιο?

Η μοτοσυκλέτα πήρε έγκριση EURO 5 και βγάζει 42 άλογα. Οι εκδόσεις εκτός EURO είναι στα 51 που κυκλοφορούνε Αμερική, Αυστραλία κλπ.

υποθέτω βέβαια πώς χωρίς πολύ δυσκολία θα επανέρχεται στα 51 άλογα..
Ενταξει, και τα 625/660 της κτμ εβγαιναν με 27 αλογα. Δεν λεει τιποτα, σε καθε περιπτωση μιλαμε για κινητηρα αποδοσης 50+ ιππων
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενταξει, και τα 625/660 της κτμ εβγαιναν με 27 αλογα. Δεν λεει τιποτα, σε καθε περιπτωση μιλαμε για κινητηρα αποδοσης 50+ ιππων
Ναι, είναι ένας κινητήρας αν όχι πολύ υψηλής, καλής απόδοσης αλλά ταυτόχρονα στα όρια του πολιτικού μοτέρ με συντήρηση ανθρώπινη και αξιοπιστία για πολλές δεκάδες χιλιάδες χλμ χωρίς άνοιγμα προφανώς όπως απαιτούν τα αγωνιστικά.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Εγώ αυτό που έχω καταλάβει από ότι δοκιμή έχω δεί (οχι απο τα euro5) είναι ότι πρέπει να το δουλεύεις ψηλά το μοτέρ γιατί χαμηλά δεν (σε σύγκριση με τα άλλα του ανταγωνισμού του όχι πχ με το crf300) και ότι οι αναρτήσεις και γενικότερα όλο το μηχανάκι είναι στημένο για "ράλλυ" και όχι βόλτες ...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Κάτι σαν DR400 φαίνεται να είναι από μοτέρ το μηχανάκι....είναι και λίγο βαρύ και λίγο το γρανάζωμα και λίγο τα euro5 και φαίνεται πνηγμένο. Θεωρώ ότι με λίγο ψαχούλεμα θα αγριεύει. Αν και πάλι είναι μηχανάκι υπερβολικά περιορισμένης χρήσης...έχει το look του ταξιδευτή αλλά δεν βγαίνει εθνική....επίσης δεν κάνει για enduro με τη μάσκα μπροστά......δεν εννοώ ότι δεν είναι καλο μηχανάκι για φλαταδουρες και χωμάτινες εκδρομές από κάποιον που θέλει αυτό το πράμα, αλλά δε νομίζω ότι είναι μια μηχανή που θα αντικαταστήσει το τρανσαλπ ή το ΚΤΜ790 ή το ΤΕΝΕΡΕ για παράδειγμα......εδώ το ΤΕΝΕΡΕ είναι οριακά μηχανή για ταξίδι και φορτώματα κλπ......
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για εκδρομικό εντουρο που είναι κατασκευασμένο μια χαρά είναι.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Νομίζω ότι είναι ένα 690 με πύργους κλπ καλούδια, με λιγότερα όμως αλογάκια... αλλά με όλα έτοιμα
τοποθετημένα και ζυγισμένα από τη μαμά του... α και με ντεπόζιτα για μακρινές εκδρομικές χωμάτινες.

Έχω το 690... μια χαρά πάει σε εθνικές με λογικές ταχύτητες, άλλωστε τα τακούνια βάζουν όρια....
και δεν εμποδίζει η κατασκευη μπροστά....

Δεν πρόκειται να αντικαταστήσει Transalp, 790 ή T700 κλπ.... είναι τελείως άτοπο... μιλάει η ζυγαριά....

Τέλος, από αλογάκια έχει περίπου σαν CRF450... του οποίου του περισσεύουν σε χωμάτινες διαδρομές...
εδω μιλάμε για CRF300 και λέμε ότι πάνε μια χαρά...

Ο Κινέζος έξυπνα άκουσε την αγορά που χρόνια ζητάει τέτοιο μηχανάκι... που να τα κάνει όλα.... όχι άριστα
αλλά πάρα πολύ καλά....

Οι άλλοι κατασκευαστές χρόνια τώρα, θεωρώντας λίγους τους ενδιαφερόμενους, άρα και λίγα τα κέρδη,
μας πουλάνε μηχανάκια ... αφενός πολύ ακριβά... αφετέρου να θέλουν ένα σωρό φράγκα για να το φέρεις
σαν το KOVE450...

Κοντός ψαλμός αλληλούια, τέλος Γενάρη-αρχές Φλεβάρη θα το δούμε και live.... και νομίζω θα πέσει πολύ κλάμα....

Όλα τα παραπάνω με τα λόγου γνώσεως...
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Εγω περιμενω να το δω απο κοντα, όπως επίσης και την υποστηριξη που θα εχει στους πρώτους μηνες κυκλοφορίας του... πολυ σημαντικο το after sales support.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Λοιπόν μου κίνησε το ενδιαφέρον αυτη η μοτοσικλέτα!
Και οπτικά και με τις δυνατότητες που έχει και έχω λοξόδιαβάσει ,εδώ και εκεί!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βαλβιδούλες κάθε 2000km το εργαλειο? υπερβολή σαφώς...
καλά αυτά δεν πρέπει να το λέμε έτσι στον αέρα μεταξύ τυριού και αχλαδιού .
Αν το ορίζει ο κατασκευαστής κάτι παρά πάνω θα ξέρει από εμένα πχ, παρόλο που είμαι εκολαπτομενος τορναδορος .
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Βαλβιδούλες κάθε 2000km το εργαλειο? υπερβολή σαφώς...
Ισως αλλα όσο θα είσαι στην εγγύηση θα πρέπει να το πηγαίνεις για την ρύθμιση μαζί με την αλλαγή λαδιών.
Συμφωνα με αυτό έχεις 4 αλλαγές λαδιών και φίλτρου μέχρι τα 2000 χλμ ...
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Δηλαδή στα 2000 χιλιόμετρα θες....αλλαγή λαδιού-φιλτρου λαδιού-φιλτρου αέρα και ρύθμιση βαλβίδων. Αγωνιστικό μοτέρ συμφωνώ αλλά πόσα άλογα βγάζει και είναι αγωνιστικό μοτέρ? Πόσα άλογα βγάζει ένα drz 400 που είναι παρόμοια κυβικά και κατηγορία? Να έχεις αγωνιστικό μοτέρ και αγωνιστική συντήρηση αλλά χωρίς τα ανάλογα άλογα....μ@ λ@κι@....
 
Τελευταία επεξεργασία:

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
αντιγραφω απο το service manual της HONDA για το CRF 450RL. ενα μηχανακι ιδιας φιλοσοφιας με το kove και μικροτερης υπποδυναμης

The Honda CRF450L, being an enduro motorcycle, has quite narrow 600 mile / 1000 km service intervals. At every service, change the oil and filter,, and give the motorcycle a once-over. Every three services — every 1800 miles / 3000 km — change the spark plug and check the valve clearances
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
προφανώς και δεν είναι αγωνιστικό μοτέρ ας αρχίσουμε απο αυτό..

Το έψαξα λίγο το θέμα. Tα διαστήματα service καθορίστηκαν όπως φαίνεται με βάση τη σκληρή χρήση και με την εμπειρία της εταιρείας που λανσάρισε τα μοντέλα στην Αμερική και είδε πως η πλειοψηφία των χρηστών τους σκίζει τα ράμματα. Οπότε το παίζει safe και σου βάζει την αναγκη συντήρησης για σοβαρή χωμάτινη χρήση.

2000km Λάδια, 2000χλμ βαλβίδες έλεγχο (όσα έχουν ελεγξει πριν τις 10.000km κανένα δεν ήθελε ρύθμιση) , φίλτρο αέρα κάθε 1000km (μπορεί να ναι και πολλά αναλογως των συνθηκών θα πω.

Απο τη μια είναι σφιχτά διαστήματα και καποιος όσο διαρκεί η εγγύηση προφανώς προβληματίζεται, κατανοητό.

Η πράξη απο Αμερική έδειξε πως για χρήση απο χομπίστα (αυτό θα έκανα εγώ τουλάχιστον και το ίδιο έκανα και στο 640 είναι :2000km λάδι, ένα check βαλβίδες ανα 5000km και φιλτρο αερα καθαρισμα ανα 2-3 βολτες. Είναι η σωστη συντηρηση για ενα μονοκυλινδρο που κακοποιείται στο χώμα. Τίποτα παράλογο σε γενικες γραμμές και διαφορετικό απ ότι καναμε σε lc4,drz και συναφή.
 
Top Bottom