KOVE 450 RALLY

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Μονόκερος= μεγάλη αυτονομία, διαστάσεις τροχών 21-18 και η λέξη rally στο ονομα του μοντέλου με συντήρηση πολιτικού μοντέλου όχι αγωνιστικού...απλά τα πράματα...οπότε νομίζω το kove ανηκει σε αυτην την κατηγορία. το αν θα αποδειχτεί αξιόπιστο ή όχι, είναι άλλο θέμα...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Επίσης δείτε τη Rally εκδοση του 800Kove...δικυλινδρο 170 κιλά γεμάτο 21-18, 95 αλογα...το αν ο θησαυρος αποδειχτει ανθρακες θα το δούμε, αλλά πόσοι από εδώ μεσα δε θα ήθελαν μηχανάκια με αυτά τα χαρακτηριστικά και ποιες εταιρίες σημερα τα προσφέρουν; Οι Κινέζοι ξέρουν ότι δεν εχουν όνομα, πρόσωπο σε αυτές τις κατηγορίες οπότε πανε να κανουν το μπαμ...
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Αξεσουάρ να ετοιμάζονται όσοι παρήγγειλαν και θέλουν το κάτι παραπάνω!! Γνωστός ο Uncle Wang Πλέον.

"ευρωπαϊκές" οι τιμές στα περιφερειακά βλέπω..
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Επίσης δείτε τη Rally εκδοση του 800Kove...δικυλινδρο 170 κιλά γεμάτο 21-18, 95 αλογα...το αν ο θησαυρος αποδειχτει ανθρακες θα το δούμε, αλλά πόσοι από εδώ μεσα δε θα ήθελαν μηχανάκια με αυτά τα χαρακτηριστικά και ποιες εταιρίες σημερα τα προσφέρουν; Οι Κινέζοι ξέρουν ότι δεν εχουν όνομα, πρόσωπο σε αυτές τις κατηγορίες οπότε πανε να κανουν το μπαμ...

Σε ποιά κατηγορία έχουν ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ποιά κατηγορία έχουν ;
Δεν ξέρω τί σημαίνει έχω πρόσωπο. Παρουσία στην κατηγορία καταλαβαίνω.

Πρόσωπο ξεπρόσωπο με μοτοσυκλέτες σαν το 525 ήδη κάνουν απόβαση στην Ευρώπη



image upload
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δεν ξέρω τί σημαίνει έχω πρόσωπο. Παρουσία στην κατηγορία καταλαβαίνω.

Πρόσωπο ξεπρόσωπο με μοτοσυκλέτες σαν το 525 ήδη κάνουν απόβαση στην Ευρώπη


tc-drift ο προβληματισμός μου είναι ο εξής..και δεν σε ξέρω . στο αλλο θέμα με την προστασία για χώμα δεν είδα κάτι κινέζικο ή και να είχε κινέζικο η φιλοσοφία ήταν "σοβαρός εξοπλισμός=ακριβός εξοπλισμός"
δλδ παίρνω ενα ακριβό εξοπλισμό που αν πεέσω να με σώσει και να μπορώ να το ξαναχρησιμοποιήσω.
Στην προστασία τσέπης γιατί να προτιμήσω κινεζικο..?
Μου είναι ενδιαφέτον να μου εξηγήσεις απο πού πήγαζει ο ενθουσιασμός στα κινέζικα και οχι εμπιστοσύνη στα νούμερα,
Όταν Ιαπωνία,Γερμανια, Αυστρία είχανε μηχανάκια στα dakar, οι κινέζοι ανακαλύπτανε τον τροχό.(και ακόμα δεν είναι σίγουρο και το ξέρουμε όλοι)

δλδ ανέβηκε ο Ακράτητος Α εθνική και θα παώ να ποντάρω πανω του ενω ξέρω οτι οι παίκτες είναι ΟΣΦΠ ΠΑΟ ΑΕΚ ΠΑΟΚ??

8000 για να αγοράζω κινέζικο??
είναι καλή επένδυση ή μια γρήγορη λύση?
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Σιγα σιγα,βελτιωνονται,συνεργαζονται με καταξιωμενες εταιρεις εξαρτηματων,γινονται πιο αξιοπιστες απ το παρελθον,και κερδιζουν πελατεια λογω χαμηλοτερης τιμης.Και σιγουρα σιγα σιγα αφαιρουν την δυσπιστια στο νεο,αγνωστο ,και καινουργιο.Αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μέλι.Ιδωμεν.ΔΕΝ υαρχει βασιλική οδός για την γνωση.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μου είναι ενδιαφέτον να μου εξηγήσεις απο πού πήγαζει ο ενθουσιασμός στα κινέζικα και οχι εμπιστοσύνη στα νούμερα,
Όταν Ιαπωνία,Γερμανια, Αυστρία είχανε μηχανάκια στα dakar, οι κινέζοι ανακαλύπτανε τον τροχό.(και ακόμα δεν είναι σίγουρο και το ξέρουμε όλοι)

δλδ ανέβηκε ο Ακράτητος Α εθνική και θα παώ να ποντάρω πανω του ενω ξέρω οτι οι παίκτες είναι ΟΣΦΠ ΠΑΟ ΑΕΚ ΠΑΟΚ??

8000 για να αγοράζω κινέζικο??
είναι καλή επένδυση ή μια γρήγορη λύση?
Αυτοί οι προβληματισμοι εινσι οι ίδιοι που είχαν οι μοτοσυκλετιστές-καταναλωτές και με τις Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες (και όχι μόνο βέβαια) κάποτε.

Λογικοί μεν βραχυπροθεσμα, αλλά, έχει αποδειχθεί ιστορικά ότι όποιος έχει την θέληση, να δουλέψει, το δυναμικό για να το κάνει, και βέβαια την δυνατότητα, είναι βέβαιο ότι θα συμβεί.

Και θα συμβεί πολύ πιο γρήγορα με τους Κινεζους (ήδη συμβαίνει δηλαδή), γιατί ενώ οι Ιάπωνες έκαναν την αντιγραφή από μακριά, οι Κινέζοι με τις συνεργασίες που έχουν συνάψει με όλα τα γνωστά εργοστάσια Eυρωπης και Ιαπωνίας, κάνουν την αντιγραφή από μέσα.

Κάποιος που έχει την δυνατότητα, (και την θέληση) να δώσει 25.000-30.000 δεν θα κοιτάξει εκεί έτσι κι αλλιώς.

Αλλά κάποιος που αυτά τα χρήματα τα βγάζει σε (πχ) δύο χρόνια, θα πάει σ αυτό που θεωρεί vfm.

Bαλε τώρα εσύ πόσοι έχουν 30.000 που δεν τους πονάνε, και πόσοι δουλεύουνε σκληρά για τέτοια €€€, και η απάντηση γιατι να "πάει" κάποιος Κίνα είναι προφανής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το... Περίεργο documentary βίντεο με τον επικεφαλής της Κόβε, με την πετριά στο κρανίο από μικρή ηλικία και τα φετινά που βλέπεις την σπίθα στο μάτι όταν λέει ότι στόχος είναι η νίκη στο Ντακάρ τα επόμενα χρόνια...

Αυτό πουλάει πιο καλά την μοτοσυκλέτα από τον οποιοδήποτε μάνατζερ με το καλοπροβαρισμένο χαμόγελο που θέλει να σε πείσει ότι το... νέο R12 είναι επανάσταση και πρέπει να το ψωνίσεις.

Δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος Κινέζος θα επέτρεπε στα μηχανάκια του να διαλύονται. Μπορεί να λέω βλακείες και να έχω φάει το κόκκινο μάρκετινγκ βέβαια, αλλά αυτό το origin story είναι πολύ διαφορετικό από κάποιου γνωστού Ιάπωνα από το χαμαματσου;
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Μπορεί να λέω βλακείες και να έχω φάει το κόκκινο μάρκετινγκ βέβαια, αλλά αυτό το origin story είναι πολύ διαφορετικό από κάποιου γνωστού Ιάπωνα από το χαμαματσου;
Story or not story or any different story,china is the real future.End of story
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
tc-drift ο προβληματισμός μου είναι ο εξής..και δεν σε ξέρω . στο αλλο θέμα με την προστασία για χώμα δεν είδα κάτι κινέζικο ή και να είχε κινέζικο η φιλοσοφία ήταν "σοβαρός εξοπλισμός=ακριβός εξοπλισμός"
δλδ παίρνω ενα ακριβό εξοπλισμό που αν πεέσω να με σώσει και να μπορώ να το ξαναχρησιμοποιήσω.
Στην προστασία τσέπης γιατί να προτιμήσω κινεζικο..?
Μου είναι ενδιαφέτον να μου εξηγήσεις απο πού πήγαζει ο ενθουσιασμός στα κινέζικα και οχι εμπιστοσύνη στα νούμερα,
Όταν Ιαπωνία,Γερμανια, Αυστρία είχανε μηχανάκια στα dakar, οι κινέζοι ανακαλύπτανε τον τροχό.(και ακόμα δεν είναι σίγουρο και το ξέρουμε όλοι)

δλδ ανέβηκε ο Ακράτητος Α εθνική και θα παώ να ποντάρω πανω του ενω ξέρω οτι οι παίκτες είναι ΟΣΦΠ ΠΑΟ ΑΕΚ ΠΑΟΚ??

8000 για να αγοράζω κινέζικο??
είναι καλή επένδυση ή μια γρήγορη λύση?
Ένα εργαλείο έχει ως σκοπό την επιτέλεση του καθήκοντος για το οποίο κατασκευάστηκε. Στο άλλο θέμα με τα προϊόντα προστασίας η διαθεσιμότητα στην αγορά σε εξειδικευμένο εξοπλισμό προέρχεται από συγκεκριμένες εταιρείες. Αν αύριο βγει μια αντίστοιχη εταιρεία προέλευσης Κίνας Ινδίας Ταϊλάνδης η οπουδήποτε με σοβαρή προιοντικη τοποθέτηση και τεχνογνωσία και προσφέρει κάτι προσωπικά δεν θα έχω εγκεφαλικά στεγανά να το δοκιμάσω και να το κρίνω.

Αυτη τη στιγμή Κινεζικές τεράστιες εταιρείες επενδύουν κεφάλαια και δυναμικό προσωπικό και με τεράστια βιομηχανοποίηση βγάζουν κάποια προϊόντα. Όπου υπάρχει χρήμα και θέληση το branding πόσο στατικούς πρέπει να μας κρατάει σε μια παγκόσμια αγορά και με παγκοσμιότητα στην διάθεση τεχνογνωσίας και τεχνολογίας?

Και να σου πω ένα παράδειγμα. TESLA. Εταιρεία λίγων ετών. Κανονικά άνθρωπος δεν έπρεπε να τα προτιμάει μπροστά σε δυνάμεις όπως toyota vw mercedes. Και όμως το κάνουν. Γιατί? Επειδή είναι κάποιας άλλης εθνικότητας η εταιρεία Δυτικής? Πιστεύουμε αλήθεια ότι έχουμε κληρονομήσει την ευφυία και το όραμα ως δώρο θεού ενώ άλλοι λαοί πάνω στο κόσμο μαζεύουν κάστανα απο τις καστανιές? Εγώ δεν έχω τέτοια κολλήματα. Κρίνω ένα προϊόν με αυτό που βλέπω όχι με αυτό που φαντάζομαι.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Has a lot of bread to eat,for INDIA to be the future,it is in the middle ages,compared to china.A trip there would conviνce everybody
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Has a lot of bread to eat,for INDIA to be the future,it is in the middle ages,compared to china.A trip there would conviνce everybody
Μιλησες για το μελλον, οχι το παρον. Η Κινα εχει αφ ενος μεγαλα οικονομικα προβληματα και αφ'ετερου λημαινεται απο κομουνιστικη δικτατορια.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Μιλησες για το μελλον, οχι το παρον. Η Κινα εχει αφ ενος μεγαλα οικονομικα προβληματα και αφ'ετερου λημαινεται απο κομουνιστικη δικτατορια.
Λυμαινεται η οχι ,αν δεις ντοκυμαντερ,η πας απο κει θα δεις τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορες στο επιπεδο διαβιωσης του λαου,μεταξυ μιας ''δικτατοριας'',και μιας ''δημοκρατιας''.Οι ΙΝΔΟΙ ουσιαστικη δημοκρατια ΔΕΝ εχουν ,διοτι ζουν σε ΚΑΣΤΕΣ,που ΔΕΝ ειναι δημοκρατια επι της ουσιας.Απ την αλλη μερια η πραξη εχει δειξει οτι τοσο μεγαλες πληθυσμιακα χωρες ΔΕΝ μπορει να κυβερνηθουν με ''.δημοκρατια'' ,(εδω πασχει η δημοκρατια σε πολυ μικροτερες,που εχουν τον χαρακτηρισμο αυτον αλλα ζουν σε ασυδοσια καθημερινη,που τους στερει ουσιαστικα αυτον τον χαρακτηρισμο ,επι της ουσιας).Τελος παντων για να μην ξεφευγουμε απο την ουσια του θεματος.Αληθεια ολοι οι ''αρνητες'' του κινεζικου,θαυματος, ας μετρησουν επι της ουσιας στο σπιτι τους σε πρωτη φαση,τι προελευση εχει το συντριπτικο ποσοστο των συσκευων που χρησιμοποιουν.Μια απογραφη θα τους κανει να προβληματισθουν, ετι δέ περαιτερω.Το μηχανακι βγαινει σε παραγωγη και στις αγορες και θα κριθει οσονουπω.
 
Top Bottom