KOVE 450 RALLY

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι η ζωή συνεχίζεται σαφως. Το θέμα είναι πως η kove για πολύ κόσμο ήταν αυτός. Μάλιστα είδα ποστ να λένε πως παρήγγειλαν μηχανάκια επηρεασμένοι από την τρέλα αυτού του ανθρώπου και τώρα ξενέρωσαν. Ίδια σκέψη θα κάνουν και πολλοί που σκεφτοντουσαν να αγοράσουν και δεν θα αγοράσουν. Νομίζω ότι το αφεντικό της kove θα πάρει ένα δυνατό μάθημα μάρκετινγκ από αυτή τη περίπτωση και θα καταλάβει πόσο μεγάλη δύναμη έχει ένας άνθρωπος πολλές φορές που είναι ενα σύμβολο. Αυτά δεν αγοράζονται ούτε αντικαθίστανται ευκολα όσα λεφτά αν είσαι έτοιμος να δώσεις ενδεχομένως.
Η επένδυση σε ανθρώπους είναι πάντα συνταγή επιτυχίας και σίγουρα οι μεγάλοι επιχειρηματίες το γνωρίζουν
Αν ήταν σωστή ή λάθος κίνηση θα δείξει ο χρονος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και η ντουκατι εχασε τον ingeniere της ,και εχει αλλαξει 40 χερια,δεν ειδα να επαθε τιποτα.Τα νεκροταφεια ειναι γεματα απο ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥΣ.ΙΔΩΜΕΝ.
Η ducati είχε brand. Η kove δεν είχε τίποτα και απέκτησε ένα μια νυκτί με το 450 και το dakar. Προς το παρόν μια φούσκα είναι χωρίς πιστο πελατολόγιο. Τι σχέση έχει με καταξιωμενα brand?
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Παραμένει διαβάζω ένας από τους ιδιοκτήτες της Kove, απλά δεν είναι πλέον CEO
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Η ducati είχε brand. Η kove δεν είχε τίποτα και απέκτησε ένα μια νυκτί με το 450 και το dakar. Προς το παρόν μια φούσκα είναι χωρίς πιστο πελατολόγιο. Τι σχέση έχει με καταξιωμενα brand?
Οταν αρχισαν οι περιπετειες και το παρ ολιγον κλεισιμο της ντουκατι,τιποτα δεν θυμιζε το ''καταξιωμενο'' brand.Oμως τα ξεπερασε με κανεναν στο τιμονι ,απ αυτους που την καταξιωσαν,και παρ ολες τις αλλαγες ιδιοκτησιας,και δεκαδων team μηχανικων που περασαν εφτασε εκει που ειναι τωρα.Η εποχη των πεφωτισμενων,εχει περασει ανεπιστρεπτί.Σημερα οι δημιουργιες ειναι αποτελεσμα συλλογικων υπηρεσιων ,τεχνολογιας,ερευνας,και συγχρονων μεθοδων μαρκετινγκ.
 

Lioulios

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Crf 1000
Λεει πως ψαχνει νεο οδηγο , να του δωσει το λουλουδι που χει στ 'αυτί ...η και ενα αλλο το ίδιο να χει δυο ή κατι τετοιο...και μετα λεει πως βαριεται τωρα να περιμενει μεχρι του χρονου .
Τα υπολοιπα δεν τα καταλαβα.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Λεει πως ψαχνει νεο οδηγο , να του δωσει το λουλουδι που χει στ 'αυτί ...η και ενα αλλο το ίδιο να χει δυο ή κατι τετοιο...και μετα λεει πως βαριεται τωρα να περιμενει μεχρι του χρονου .
Τα υπολοιπα δεν τα καταλαβα.
Και εγω το στο τέλος λιγο το χασα..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
ενα μεγαλο ρομαντικο παιδι,συναισθηματικο,ονειροπολο,που -μαλλον- ομως παντελως ακαταλληλο-λογω ολων αυτων των κατα τα αλλα ωραιων προσοντων- να ηγηθει μιας εταιρειας που πρεπει να παλαιψει με τα καθεστωτα θηρια διπλα της.Γι αυτο και θα προσφερει απο αλλο ποστο.Μονο του μηχανικου ιδεων.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχει καλλιτεχνικό μυαλό, όλοι οι καλλιτέχνες είναι λίγο κούκου.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Κάπου είχα διαβάσει σε ένα ποστ στο φατσοβιβλιο ότι αυτό το μηχανάκι ως πρότζεκτ στήθηκε από έναν αμερικανό τον Garry Goodwill νομίζω και ότι η κόβε ήταν η μόνη που δέχθηκε να συζητήσει μαζί του και να κάνει την υλοποίηση

Στα γρήγορα που έψαξα δεν το ξαναβρήκα ….
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Αντίστοιχη περίπτωση με τον Κασσελάκη στον Συριζα. :D
η διαφορα του με τον Στεφανο,ειναι οτι ο Στεφανος εχει πολυ χρημα,αυτος για παιδι των λουλουδιων μου φαινεται.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
θα σου απαντήσω εγώ,η φωνή της Κίνας στην Ελλάδα.. :roflmao:

Όχι δεν είναι καλό, είναι κακό, πολύ κακό. Η KOVE είναι μια νεοσύστατη εταιρεία που δεν είναι καν κατασκευαστής σε κινητήρες. Είναι κατα βάση R&D και συναρμολογητής. Αυτό σημαίνει πως αυτό που πουλάει κατα βάση είναι όραμα, design, ιδέες, project.

Το Maverick 500 έχει μοτέρ Loncin, το 450 RALLY έχει μοτέρ Zongshen, το 800X έχει μοτέρ CFMOTO όσο και να χτυπιονται πως το φτιάχνουν αυτοί (ναι καλά), το αγωνιστικό που έτρεξε ο Mason KLEIN στο Dakar και το καινούργιο MX 250, η αγωνιστική σειρά δηλαδή που προωθούν έχουν μοτέρ LONCIN (VOGE).

Που θέλω να καταλήξω. Ο ZHANG έφυγε απο την εταιρεία επειδή διαφώνησε με τις απαιτήσεις της ιδιοκτησίας, των μετόχων. Προφανώς δηλαδή του είπαν κάνε πίσω σε αγώνες και πολύ χώμα και κοιτα να φτιάξεις κάνα αντι-transalp ή κάνα αντι-benelli TRK502. Ο ZHANG με σαβούρα mainstream δεν θέλει να ασχολείται, θέλει οι μοτοσυκλετες που εξελίσσει να έχουν νόημα και χρήση πιο ειδική και με έμφαση στην χωμάτινη απόδοση. οι μέτοχοι θέλουν λεφτά και χ@στηκαν τι θέλει ο ZHANG οπότε άντε γεια.

ΕΛΑ ΟΜΩΣ που η εξέλιξη της KOVE ήταν ταχύτατη απλά και μόνο επειδή ήταν απο πίσω ο ZHANG και το όραμα του και οι δημιουργίες του συνεπώς φεύγοντας αυτός απο εκεί δεν θα είναι ποτέ ο συναρμολογητής KOVE το ίδιο, 100%. Ήδη έχει ξενερώσει πολύς κόσμος σε Ευρώπη και Αμερική. Κανείς δεν ενδιαφερεται για ένα KOVE mainstream Πουλανε κι αλλοι τέτοια.

Σίγουρα θα πάει σε κάποιον μεγάλο ανταγωνιστή και θα εξαργυρώσει αυτός ο ανταγωνιστής το όνομα του και τον μύθο που έφτιαξε, ας πρόσεχαν οι άλλοι.

Μακάρι να πάει στην Loncin και να αναλάβει το χωμάτινο department της.

Η κίνηση της ιδιοκτησίας της KOVE ήταν στα όρια της αυτοκτονίας. Όχι μόνο για την όποια αξία του ZHANG αλλά περισσότερο για το αίσθημα αδικίας και Corporate κυνισμού που αποπνέει. Κι εγώ γουσταρα KOVE πολύ και ξενέρωσα. Έτσι είναι. Ο Ronaldo ηταν η Real ο Messi η Barcelona. Μόνο που εκεί υπήρχαν κι αλλοι με βαριά φανέλα εδώ κανείς.

Σημείωση: Όλα αυτά έγιναν λίγες μερες μετά την φυγή του Mason Klein προς τη Honda racing. Bye bye KOVE dream εν ολίγοις.
Μέχρι σήμερα ήταν ο μόνος Κινέζος που είχε κερδίσει το σεβασμό μου και αυτό γιατί φαινόταν από τις περιπτώσεις των ανθρώπων που είχαν πραγματική αγάπη και όραμα. Τέτοιους του θέλουμε! Tο βασικά πρόβλημα των Κινέζων είναι ακριβώς αυτό, δεν έχουν όραμα. O Zhang αποτελούσε εξαίρεση και για αυτό του βγάζω το καπέλο.

Θα μου πεις έχουν μήπως όραμα -σήμερα- οι Ιάπωνες ή οι Ευρωπαίοι; Όχι, αλλά έχουν την ιστορία και την εξαργυρώνουν. Οι μόνοι που στα μάτια μου δείχνουν να έχουν μια στάλα όραμα είναι οι Ιταλοί και πιο συγκεκριμένα οι της Aprilia και οι της MG, οι δεύτεροι για όσο ακόμη θα τους αφήνουν λίγο χώρο οι της Piaggio.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αρχίσαμε... Κινα- Ινδία βλέπω 1-0



 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αρχίσαμε... Κινα- Ινδία βλέπω 1-0



Φαίνεται να δουλεύουν σωστά οι αναρτησεις. Και αφού δε σκόρπισε εκεί στο αλματακι καλό σημάδι.. :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η kove στο παγκόσμιο site της ανέβασε αναθεωρημένο πρόγραμμα συντήρησης με μια σημαντική διαφορά στο 450 rally. Προφανώς μετά από την υπερένταση της αντιμετώπισης του σαν αγωνιστικό καθαρό (που μοτερικα δεν είναι) έκαναν κάποιες προσαρμογές στα πλαίσια χρήσης από ένα μέσο χρήστη. Όχι δηλαδή αγωνιζόμενο.

Λάδια 2000km βαλβίδες 8000km. Ένα πολύ λογικό πρόγραμμα συντήρησης για ένα μηχανάκι του είδους. Προφανώς αυτή η αναθεώρηση θα ήρθε και σαν αποτέλεσμα του feedback από αγορές όπως η Αμερική που θα άνοιγαν μηχανάκια ανά 2000χλμ και ήταν όλα προφανώς και αναμενόμενα κομπλέ.

Στα υπόλοιπα της εταιρείας και το 800Χ είναι στα 5000 λάδια 20.000 βαλβίδες και το maverick 500X 6000 λάδια 24.000 βαλβίδες.

Όλα καλά. Όσοι δεν το διαλέξατε λόγω βαλβίδων ( που σιγά τα ωα δηλαδή) μπορείτε να το ξανασκεφτείτε. Όσο το έχετε ήδη προπαραγγειλει όλα καλά. Θα έχετε ένα φυσιολογικό πρόγραμμα συντήρησης όπως το θελατε. Πάντως το είχαμε πει από αρχή πως το μηχανάκι δεν είναι καθαρό αγωνιστικό. Έχει ένα πολιτικό μοτέρ με μια βελτιωμένη κεφαλή. Εξαρχής φαινόταν ανοησία και υπερβολή αυτό το 2000χλμ βαλβιδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom