Ουτε travel enduro ουτε enduroΚαι επειδή είναι λιγότερα κιλά τι σημαίνει αυτό; Που κατατάσσεται σε travel enduro η enduro? Κάτι ενδιάμεσο είναι και σε ψηλή τιμή κατ εμε
Rally!
Ουτε travel enduro ουτε enduroΚαι επειδή είναι λιγότερα κιλά τι σημαίνει αυτό; Που κατατάσσεται σε travel enduro η enduro? Κάτι ενδιάμεσο είναι και σε ψηλή τιμή κατ εμε
Γιατι ειναι σε διαφορετικες κατηγοριες και γιατι η τιμολογηση δεν γινεται με ...απλη μεθοδο των τριωνΡε σις το 800 κάνει 9κ , το 450 γιατί κάνει 8;
Υπάρχει πάντως κάτι περίεργο με την τιμολόγηση Ελλάδα ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει περίπου 10k η απλή έκδοση.Γιατι ειναι σε διαφορετικες κατηγοριες και γιατι η τιμολογηση δεν γινεται με ...απλη μεθοδο των τριων
Η τιμή στην Ελλάδα μπορεί να έχει να κάνει με επιθετική πολιτική της αντιπροσωπείας και με μια θετική αντιμετώπιση από τους Κινέζους γιατί απλά μπορεί να θέλουν να το κάνουν για την Ελλάδα βοηθώντας και τον αντιπρόσωπο. Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι.Υπάρχει πάντως κάτι περίεργο με την τιμολόγηση Ελλάδα ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει περίπου 10k η απλή έκδοση.
Στην έκθεση στην Lyon τα μοντέλα ήταν με 3 τεποζιτα, 2 μπροστά συνδιαστικα 14λ και ένα πίσω 16λ.Από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας βγάζω το -προσωπικό- συμπέρασμα ότι κάτι δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια σε σχέση με το πίσω ντεπόζιτο. Παλιότερα έγραφαν σαφώς ότι θα έρθει ως στάνταρ έκδοση μόνο με μπροστινό ντεπόζιτο 14 λίτρων.
Τώρα γράφουν: "Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 RALLY βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών", δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια πάντως ότι είναι ντεπόζιτο καυσίμου και αυτό.
Στην έκθεση νομίζω με ερωτήσεις θα διαφωτιστούμε περισσότερο και ακόμη περισσότερο από τους νέους ιδιοκτήτες που θεωρητικά θα παραλάβουν εντός του μήνα.
Το πίσω ντεπόζιτο δεν αφαιρέθηκε ποτέ σε οποιαδήποτε αγορά.Απλά κάτι γινόταν με τις νόρμες της Ε.Ε. και έλεγαν οτι το πίσω δεν θα ειναι συνδεδεμένο (αλλά θα είναι κανονικά στην θέση του).Η τιμή στην Ελλάδα μπορεί να έχει να κάνει με επιθετική πολιτική της αντιπροσωπείας και με μια θετική αντιμετώπιση από τους Κινέζους γιατί απλά μπορεί να θέλουν να το κάνουν για την Ελλάδα βοηθώντας και τον αντιπρόσωπο. Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι.
Από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας βγάζω το -προσωπικό- συμπέρασμα ότι κάτι δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια σε σχέση με το πίσω ντεπόζιτο. Παλιότερα έγραφαν σαφώς ότι θα έρθει ως στάνταρ έκδοση μόνο με μπροστινό ντεπόζιτο 14 λίτρων.
Τώρα γράφουν: "Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 RALLY βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών", δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια πάντως ότι είναι ντεπόζιτο καυσίμου και αυτό.
Στην έκθεση νομίζω με ερωτήσεις θα διαφωτιστούμε περισσότερο και ακόμη περισσότερο από τους νέους ιδιοκτήτες που θεωρητικά θα παραλάβουν εντός του μήνα.
Για βοήθα λίγο... τι κιτ και από που...???Αν έχω καταλάβει καλά δεν έχει πάρει έγκριση για Ευρώπη και έρχεται χωρίς σύνδεση.
Συνδέεται φυσικά μετά από τους ιδιοκτήτες,μαζί με το κιτ για τα 10 χαμένα άλογα του EURO5
Ο υπόλοιπος κόσμος που δεν ακολουθεί κανόνες EURO παίρνει το κανονικό μηχανάκι με 53 η πόσα είναι άλογα και full τεποζιταΓια βοήθα λίγο... τι κιτ και από που...???
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:Ο υπόλοιπος κόσμος που δεν ακολουθεί κανόνες EURO παίρνει το κανονικό μηχανάκι με 53 η πόσα είναι άλογα και full τεποζιτα
Στον κόσμο του EURO5 το μηχανάκι για να πάρει έγκριση φιμώθηκε και αποσυνδέθηκε το πίσω τεπόζιτο,έρχεται δε με 43 αρκετά πάλι αλογάκια.
Υπάρχουν Κιτ που επαναφέρουν την κανονική κατάσταση και μάλιστα είναι τα εξής 2, σε τιμές Ιταλού αντιπροσώπου :
- φιλτροκούτι με φίλτρο racing + ecu stage 1 300€
-φιλτροκουτι με φίλτρο racing + ecu stage 2 + εξάτμιση τιτάνιο 1389€
Τα Κιτ είναι για τη γνωστή αγωνιστική χρήση,όπου απαγορεύεται η χρήση τους εκτός πίστας γιατί απλά δεν περνάνε τους ρύπους οπότε ο καθένας τα κυκλοφορεί με δική του ευθύνη.
Υγ δεν είμαι ειδικός,ούτε του χώρου,τα διαβάζω στο ιταλικό γκρουπακι για kove
Δεν είναι μόνο οι ρύποι εμπόδιο για να περάσει έγκριση μια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:
Τι σχέση έχει το έξτρα ντεπόζιτο με τους ρύπους!!! Για ποιο λόγο δεν είναι συνδεδεμένο εξαρχής!!!!!!!
Ακριβώς!Δεν είναι μόνο οι ρύποι εμπόδιο για να περάσει έγκριση μια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη.
Μερικά παραδείγματα,θόρυβος εξάτμισης, θόρυβος στην εισαγωγή,σημείο που βρίσκονται προβολέας,φλας κλπ.
Όσο αφορά τον θόρυβο θυμάμαι το CRF450L που ήρθε για δύο τρία χρόνια στην Ευρώπη στο οποίο είχαν βάλει γρανάζια με πλαστικό/λαστιχένιο υλικό στο σημείο επαφής τους με την αλυσίδα,ένα άλλο υλικό (ουρεθάνη αν θυμάμαι καλά) μέσα στο ψαλίδι ,ακόμα και πλαστικά καλύμματα στα καπάκια καμπάνας και πηνίων.Και όλα αυτά μόνο για να μειωθεί ο θόρυβος που εκπέμπαν.
Τώρα για το πίσω ντεπόζιτο του Kove δεν ξέρω λεπτομέρειες,οι 'σοφοί' της ΕΕ θα έχουν τους λόγους τους ..
Δεν είναι μόνο οι ρύποι εμπόδιο για να περάσει έγκριση μια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη.
[...]
Τώρα για το πίσω ντεπόζιτο του Kove δεν ξέρω λεπτομέρειες,οι 'σοφοί' της ΕΕ θα έχουν τους λόγους τους ..
Στο euro 5 , υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τους Υ/Α που μπορεί να χάνει/απελευθέρωνει στην ατμόσφαιρα ένα σύστημα τροφοδοσίας ή ένα μη μεταλλικό τεποζιτο. Μπορεί στο kove οι ταχύ σύνδεσμοι στο πίσω τεποζιτο ή και το ίδιο το τεποζιτο σαν υλικό να αφήνουν μεγαλύτερες ποσότητα καυσίμου να εξατμιστει από το επιτρεπόμενο όριο.Ακριβώς!
Όλα αυτά γνωστά, για το ντεπόζιτο δεν υπάρχει νομίζω καμμία λογική εξήγηση!!!!!
Αν ισχύει αυτό που λες, τότε η μαλακία πάει σύννεφο στην.... Ευρώπη!!!!!!!!Στο euro 5 , υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τους Υ/Α που μπορεί να χάνει/απελευθέρωνει στην ατμόσφαιρα ένα σύστημα τροφοδοσίας ή ένα μη μεταλλικό τεποζιτο. Μπορεί στο kove οι ταχύ σύνδεσμοι στο πίσω τεποζιτο ή και το ίδιο το τεποζιτο σαν υλικό να αφήνουν μεγαλύτερες ποσότητα καυσίμου να εξατμιστει από το επιτρεπόμενο όριο.
Σαν τις μολότοφ. Γι'αυτό τις έχουν απαγορεύσει στις διαδηλώσεις από το '93 με το euro1...Δλδ το χωνί και το μπιτονάκι μου είναι EURO 0