KOVE 450 RALLY

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Να κάνω μια ερώτηση.......??? Γιατί να πάρεις ένα κινέζικο enduro με φαιρινγκ και να μην πάρεις ένα ευρωπαϊκο enduro χωρίς φαιρινγκ ???? Το φαιρινγκ ειναι για να βάλεις τα όργανα για να κάνεις πλόγηση σε ραλλυ.....δεν υπάρχει άλλος λόγος που υπάρχει.........δεν έχει το νόημα της προστασίας από τον αέρα όπως στα on-off μηχανάκια........ούτε προφανώς ταξιδεύει κανένας με 450enduro........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να κάνω μια ερώτηση.......??? Γιατί να πάρεις ένα κινέζικο enduro με φαιρινγκ και να μην πάρεις ένα ευρωπαϊκο enduro χωρίς φαιρινγκ ???? Το φαιρινγκ ειναι για να βάλεις τα όργανα για να κάνεις πλόγηση σε ραλλυ.....δεν υπάρχει άλλος λόγος που υπάρχει.........δεν έχει το νόημα της προστασίας από τον αέρα όπως στα on-off μηχανάκια........ούτε προφανώς ταξιδεύει κανένας με 450enduro........
Να σου πώ εγώ αν μου επιτρέπεις τί ξέρουμε ως τώρα.

Και να κάνουμε και μια σύγκριση με 2 δημοφιλή Enduro 450cc ας πούμε το KTM και το BETA.

Η απλή έκδοση του KOVE είναι ουσιαστικά ένα ελαφρώς De-tuned RALLY με κατα 5 ποντους κοντύτερες αναρτήσεις και πιο απλές, συνεπώς χαμηλότερο ύψος σέλας στα 910mm και οι φήμες και οι υπολογισμοί μέχρι ΄τωρα το δείχνουν για κάπου 8500€.

KTM EXC 450 2022 (απλή έκδοση). 13.150€

ύψος σέλας κάπου 960mm, δεξαμενή 9.2lt, συντήρηση αγωνιστικού

BETA RR 480 2022 (απλή έκδοση) 10.800€

Υψος σέλας 930mm, δεξαμενή καυσίμου 9.5lt, συντήρηση αγωνιστικού


Συνεπώς στην περίπτωση του KOVE (απλή έκδοση) έχει ένα ελαφρώς κοντύτερο μηχανακι αρα λίγο πιο προσβάσιμο στον ερασιτέχνη με λίγο μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων απο ένα καθαρό enduro, έχεις ένα τεπόζιτο 15lt, έχεις ένα πλήρες όργανο tablet όπως σε μεγάλη μοτοσυκλέτα και όχι ένα μικρό οργανάκι enduro, έχεις συντήρηση που η KOVE μέχρι τώρα πληροφορίες δίνει διαστήματα Service 3.000km αντί για 15-30 ώρες που έχουν τα αγωνιστικά, έχεις τη μάσκα μπροστά που το κάνει rally και προσφέρει και μια ανεμοκάλυψη καθώς σίγουρα θα ταξιδέψει κόσμος μαζί του και δεν εννοώ εθνικές να πάει Θεσσαλονίκη. Και υποθέτω κάτι που πρέπει να δούμε μόλις έρθει ακριβώς, πιο ενισχυμένο υποπλαίσιο για φορτώματα. Και επίσης σέλα Rally και όχι enduro.

Αν υποθέσουμε πώς ένα τεπόζιτο μεγάλο και ένα βασικό κιτ Rally θες σίγουρα 1500€ αυτό σημαίνει πώς σήμερα θες περίπου 14.500€ για ένα KTM EXC 450 με αυτό το κιτ, περίπου 12,300 το ΒΕΤΑ.

Υποθέτω το ενδιαφέρον προκύπτει απο την επιθυμία αρκετών για ένα ελαφρύ χωμάτινο, με πραγματικά αυξημένες δυνατότητες off road και ιπποδύναμη καλή και ροπή που ξεφευγει απο τα αδύναμα 300cc πολιτικά, δυνατότητα για τις βασικές ανέσεις απο αυτονομία και φόρτωμα για χωμάτινα ταξίδια, συντήρηση λογική, όχι αγωνιστικου και όχι τιμή διαμερίσματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να κάνω μια ερώτηση.......??? Γιατί να πάρεις ένα κινέζικο enduro με φαιρινγκ και να μην πάρεις ένα ευρωπαϊκο enduro χωρίς φαιρινγκ ???? Το φαιρινγκ ειναι για να βάλεις τα όργανα για να κάνεις πλόγηση σε ραλλυ.....δεν υπάρχει άλλος λόγος που υπάρχει.........δεν έχει το νόημα της προστασίας από τον αέρα όπως στα on-off μηχανάκια........ούτε προφανώς ταξιδεύει κανένας με 450enduro........
Η κάλυψη του αέρα από το φερινγκ ενός ράλλυ είναι πολύ καλή.
 
Reactions: Mic

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η κάλυψη του αέρα από το φερινγκ ενός ράλλυ είναι πολύ καλή.
Υπάρχουν απόψεις και απόψεις σε αυτό και πολλές συζητήσεις με επιχειρήματα.

Για καθιστή θέση ας πούμε ότι "εξαρτάται από τον αναβάτη".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπάρχουν απόψεις και απόψεις σε αυτό και πολλές συζητήσεις με επιχειρήματα.

Για καθιστή θέση ας πούμε ότι "εξαρτάται από τον αναβάτη".
Εγώ μιλάω για την δική μου περίπτωση και είναι εντυπωσιακή η κάλυψη πάντα σε σχέση με την μαμά ζελατίνα που είχε το domi .
Μέχρι 1.85 φίλος που το καβάλησε μου είπε το ίδιο για την κάλυψη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η κάλυψη του αέρα από το φερινγκ ενός ράλλυ είναι πολύ καλή.
Οντως. Δοκιμασμένο στο πρώην 690 μου.
Πήγαινα & Γύρναγα πίσω απο χωμάτινα 2-3ήμερα άνετα ,ακόμα κ απο ΕΟ ,προσπαθώντας να μην υπερβαίνω τα 130-140 κοντερίσια ,με μόνο λόγο ,να έχω πίσω λάστιχο κ για την επόμενη.
Αυτό όμως ,αφορά μόνον εκείνον ,που θα τις ταξιδέψει κ ασφαλτο κ χώμα ,κ ο οποίος θα κανει συμβιβασμό σε ΟνΟφφ ελαστικά (για να αντεχουν ασφαλτο) με τις όποιες υποχωρήσεις (οχι extreme οδηγηση) στο χώμα.
Για όλους όσους φορτώνουν σε τρέϊλερ προς & από τα χώματα ,δεν υπάρχει κανένας λόγος να πληρώσουν κ να κουβαλάνε φερινγκ κ 2α κ 3α τεπόζιτα.*
Υπαρχουν λιτές βασεις για τα απαραίτητα οργανάκια ,αν θελουν αν συμμετεχουν με ένα Enduro μηχανακι σε TrailRides κλπες ομορφιές.


*ΥΓ: Εξαιρούνται όσοι προγραμματίζουν να συμμετασχουν σε αγώνες Ραλλύ στην έρημο ,κ μπορούν να πηγαίνουν στην άμμο όλη μερα με 3ψήφιες ταχύτητες.
Αυτοί χρειάζονται κ τα φερινγκ κ τα τεπόζιτα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ μιλάω για την δική μου περίπτωση και είναι εντυπωσιακή η κάλυψη πάντα σε σχέση με την μαμά ζελατίνα που είχε το domi .
Μέχρι 1.85 φίλος που το καβάλησε μου είπε το ίδιο για την κάλυψη.
Σε άλλη περίπτωση στο advrider αναβάτης έφτιαξε ένα (νομίζω από πλέξιγκλας) καπάκι για να κλείσει το κενό κάτω από τον προβολέα και τα καλάμια γιατί τον ενοχλούσε η ροή και μετά ήταν καλά.

Θεωρητική συζήτηση τώρα, σε ένα πολιτικό μηχανάκι πιθανότερο είναι να είναι λυμένο το ζήτημα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οντως. Δοκιμασμένο στο πρώην 690 μου.
Πήγαινα & Γύρναγα πίσω απο χωμάτινα 2-3ήμερα άνετα ,ακόμα κ απο ΕΟ ,προσπαθώντας να μην υπερβαίνω τα 130-140 κοντερίσια ,με μόνο λόγο ,να έχω πίσω λάστιχο κ για την επόμενη.
Αυτό όμως ,αφορά μόνον εκείνον ,που θα τις ταξιδέψει κ ασφαλτο κ χώμα ,κ ο οποίος θα κανει συμβιβασμό σε ΟνΟφφ ελαστικά (για να αντεχουν ασφαλτο) με τις όποιες υποχωρήσεις (οχι extreme οδηγηση) στο χώμα.
Για όλους όσους φορτώνουν σε τρέϊλερ προς & από τα χώματα ,δεν υπάρχει κανένας λόγος να πληρώσουν κ να κουβαλάνε φερινγκ κ 2α κ 3α τεπόζιτα.*
Υπαρχουν λιτές βασεις για τα απαραίτητα οργανάκια ,αν θελουν αν συμμετεχουν με ένα Enduro μηχανακι σε TrailRides κλπες ομορφιές.


*ΥΓ: Εξαιρούνται όσοι προγραμματίζουν να συμμετασχουν σε αγώνες Ραλλύ στην έρημο ,κ μπορούν να πηγαίνουν στην άμμο όλη μερα με 3ψήφιες ταχύτητες.
Αυτοί χρειάζονται κ τα φερινγκ κ τα τεπόζιτα.
Πές το ρε Κώστα και ήθελα να τρέξω κάνα δυο αγώνες στην έρημο και είχα κολλήσει τί μηχανάκι να φτιάξω..:roflmao:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πές το ρε Κώστα και ήθελα να τρέξω κάνα δυο αγώνες στην έρημο και είχα κολλήσει τί μηχανάκι να φτιάξω..:roflmao:
Άμα είσαι για Ντακάρ να κανονίσουμε ομαδική μήπως μας έρθει πιο φτηνά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άμα είσαι για Ντακάρ να κανονίσουμε ομαδική μήπως μας έρθει πιο φτηνά.
ωραία μοιραζόμαστε άμα είναι βενζίνες διόδια για αμάξι-τρέιλερ και φτιάχνουμε σάντουιτς για το δρόμο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μην ξεχνάμε και το αισθητικό κομμάτι, γιατί αρέσει σε πολύ κόσμο ο πύργος και τα τσιτσιμπλονια που βάζεις πάνω.
Σωστό κι αυτό.
Πανέμορφα είναι τα άτιμα τα Rally Look.
Κι αυτό ,μάλλον οφείλεται στην ονείρωξη του κάθε ενός από εμάς τους κοινούς θνητούς, ότι με την κτήση του ,καταφέραμε να πλησιάσουμε κάτι από την εικόνα του Παγκόσμιου χερα που θαυμαζούμε στα βίντεο.
Μάρκετινγκ λέγεται.
Γι αυτό σπρώχνουν οι εταιρίες τόσα λ7 για αγώνες κ διαφήμιση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πληροφορίες απο τον τοπικό αντιπρόσωπο στη Σλοβενία σε σχετική σελίδα στο FB μαζί με λίγο οπτική ανάλυση και έρευνα στα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνουν τα εξής ενδιαφέροντα..

Ο κινητήρας του 450 RALLY πρόκειται για ένα μπλοκ κινητήρα κατασκευής ZONGSHEN. Ο βασικός κινητήρας κατασκευής ZONGSHEN είναι αυτός..


upload pic

Το πιο οικείο σε εμάς μοντέλο που τον έχουμε δει φορεμένο αν και σπάνιο για Ελλάδα μοντέλο είναι το FANTIC CABALLERO 500




Η επιβεβαίωση έρχεται και απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς αν δούμε την διαδρομή εμβόλου και το πλάτος εμβόλου μιλάμε για τα ίδια μεγέθη. Στο αρχικό ποστ του τοπικ έχω βάλει τα τεχνικα χαρακτηριστικά του KOVE, στην φωτό απο πάνω φαίνονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα της Zongshen και επιπλέον βάζω και του FANTIC



Έχουμε λοιπόν ένα μπλοκ κινητήρα απο την ZONGSHEN και μετά η KOVE εξέλιξε δική της κεφαλή DOHC (2 εκκεντροφόροι επικεφαλής) αντί για έναν εκκεντροφόρο όπως το βγάζει η ZONGSHEN και τον δίνει για το FANTIC. Υποθέτω πώς για να βλέπουμε σχεδόν 12 άλογα παραπάνω στο KOVE εκτός απο τον καταλυτικό ρόλο της κεφαλής μιλάμε για επιπλέον εξέλιξη στο σύστημα εισαγωγής, εξαγωγής, στα ηλεκτρονικά και υποθέτω να χρησιμοποίησαν σφυρήλατη μπιέλα και έμβολο όπως και κάποια επίστρωση στον κύλινδρο για να αντέχει την μεγαλύτερη ισχύ.Αυτά όμως είναι δική μου υπόθεση καθαρά. Θα το δούμε στο μέλλον. Παρόλα αυτά μιλάμε για ένα κατα βάση πολιτικό μοτέρ που δέχτηκε μεγάλες και εκτεταμένες βελτιώσεις. Ίσως να μην έχει τα διαστήματα σερβις ενός FANTIC αλλά θα έχει λογικά διαστήματα σερβις.

Εδώ μια φωτό απο το μοτέρ του KOVE που φάινεται η διαφορετική κεφαλή όπως και οι τροποποιησεις στο σώμα του μοτέρ για να κουμπώνει στο πλαίσιο του RALLY οπως και στην αντλία νερού λόγω άλλης διάταξης.

 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πληροφορίες απο τον τοπικό αντιπρόσωπο στη Σλοβενία σε σχετική σελίδα στο FB μαζί με λίγο οπτική ανάλυση και έρευνα στα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνουν τα εξής ενδιαφέροντα..

Ο κινητήρας του 450 RALLY πρόκειται για ένα μπλοκ κινητήρα κατασκευής ZONGSHEN. Ο βασικός κινητήρας κατασκευής ZONGSHEN είναι αυτός..


upload pic

Το πιο οικείο σε εμάς μοντέλο που τον έχουμε δει φορεμένο αν και σπάνιο για Ελλάδα μοντέλο είναι το FANTIC CABALLERO 500




Η επιβεβαίωση έρχεται και απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς αν δούμε την διαδρομή εμβόλου και το πλάτος εμβόλου μιλάμε για τα ίδια μεγέθη. Στο αρχικό ποστ του τοπικ έχω βάλει τα τεχνικα χαρακτηριστικά του KOVE, στην φωτό απο πάνω φαίνονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα της Zongshen και επιπλέον βάζω και του FANTIC



Έχουμε λοιπόν ένα μπλοκ κινητήρα απο την ZONGSHEN και μετά η KOVE εξέλιξε δική της κεφαλή DOHC (2 εκκεντροφόροι επικεφαλής) αντί για έναν εκκεντροφόρο όπως το βγάζει η ZONGSHEN και τον δίνει για το FANTIC. Υποθέτω πώς για να βλέπουμε σχεδόν 12 άλογα παραπάνω στο KOVE εκτός απο τον καταλυτικό ρόλο της κεφαλής μιλάμε για επιπλέον εξέλιξη στο σύστημα εισαγωγής, εξαγωγής, στα ηλεκτρονικά και υποθέτω να χρησιμοποίησαν σφυρήλατη μπιέλα και έμβολο όπως και κάποια επίστρωση στον κύλινδρο για να αντέχει την μεγαλύτερη ισχύ.Αυτά όμως είναι δική μου υπόθεση καθαρά. Θα το δούμε στο μέλλον. Παρόλα αυτά μιλάμε για ένα κατα βάση πολιτικό μοτέρ που δέχτηκε μεγάλες και εκτεταμένες βελτιώσεις. Ίσως να μην έχει τα διαστήματα σερβις ενός FANTIC αλλά θα έχει λογικά διαστήματα σερβις.

Εδώ μια φωτό απο το μοτέρ του KOVE που φάινεται η διαφορετική κεφαλή όπως και οι τροποποιησεις στο σώμα του μοτέρ για να κουμπώνει στο πλαίσιο του RALLY οπως και στην αντλία νερού λόγω άλλης διάταξης.

γυρω στα 34 αλογα τροχισια το φαντικ βγαζει...
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Αμερικανός εισαγωγέας. Δίνει υλικό για το εργαλείο,τιμές, ακόμα και αξεσουάρ που θα είναι διαθέσιμα,ημερομηνίες παράδοσης ( σκούρα τα πράγματα) και αρχίζει να παίρνει προκαταβολές από Γενάρη. Άμα αρχίσουν να ψωνίζουν οι Αμερικανοί και μπουν και τίποτα Αυστραλοί στο κόλπο δεν θα το δούμε διαθέσιμο το εργαλείο ούτε σε δύο χρόνια Ευρώπη..
 
Top Bottom