Πληροφορίες απο τον τοπικό αντιπρόσωπο στη Σλοβενία σε σχετική σελίδα στο FB μαζί με λίγο οπτική ανάλυση και έρευνα στα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνουν τα εξής ενδιαφέροντα..
Ο κινητήρας του 450 RALLY πρόκειται για ένα μπλοκ κινητήρα κατασκευής ZONGSHEN. Ο βασικός κινητήρας κατασκευής ZONGSHEN είναι αυτός..
upload pic
Το πιο οικείο σε εμάς μοντέλο που τον έχουμε δει φορεμένο αν και σπάνιο για Ελλάδα μοντέλο είναι το FANTIC CABALLERO 500
Η επιβεβαίωση έρχεται και απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς αν δούμε την διαδρομή εμβόλου και το πλάτος εμβόλου μιλάμε για τα ίδια μεγέθη. Στο αρχικό ποστ του τοπικ έχω βάλει τα τεχνικα χαρακτηριστικά του KOVE, στην φωτό απο πάνω φαίνονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα της Zongshen και επιπλέον βάζω και του FANTIC
Έχουμε λοιπόν ένα μπλοκ κινητήρα απο την ZONGSHEN και μετά η KOVE εξέλιξε δική της κεφαλή DOHC (2 εκκεντροφόροι επικεφαλής) αντί για έναν εκκεντροφόρο όπως το βγάζει η ZONGSHEN και τον δίνει για το FANTIC. Υποθέτω πώς για να βλέπουμε σχεδόν 12 άλογα παραπάνω στο KOVE εκτός απο τον καταλυτικό ρόλο της κεφαλής μιλάμε για επιπλέον εξέλιξη στο σύστημα εισαγωγής, εξαγωγής, στα ηλεκτρονικά και υποθέτω να χρησιμοποίησαν σφυρήλατη μπιέλα και έμβολο όπως και κάποια επίστρωση στον κύλινδρο για να αντέχει την μεγαλύτερη ισχύ.Αυτά όμως είναι δική μου υπόθεση καθαρά. Θα το δούμε στο μέλλον. Παρόλα αυτά μιλάμε για ένα κατα βάση πολιτικό μοτέρ που δέχτηκε μεγάλες και εκτεταμένες βελτιώσεις. Ίσως να μην έχει τα διαστήματα σερβις ενός FANTIC αλλά θα έχει λογικά διαστήματα σερβις.
Εδώ μια φωτό απο το μοτέρ του KOVE που φάινεται η διαφορετική κεφαλή όπως και οι τροποποιησεις στο σώμα του μοτέρ για να κουμπώνει στο πλαίσιο του RALLY οπως και στην αντλία νερού λόγω άλλης διάταξης.