Και 450 και κινέζικο ??????Για 2ο μηχανάκι, να σου φύγει και η κάψα για DAKAR LOOK με φθηνό τρόπο μια χαρά είναι........για κάθε μέρα δεν είναι.......την σέλα του την είδατε ?????
Kαι στα 8500 ευρόπουλα δε το λες και φτηνό αλλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε αυτά τα κυβικά και εκεί ποντάρουν. Μάλλον πρέπει να πούμε ακριβά τα 300ρια της Χόντα και όχι τον Κινέζο φτηνό κι ας έχει πλήρη εξοπλισμό.
Εμένα η απορία μου είναι πως θα περάσει euro 5 προδιαγραφές και αν είναι τόσο εύκολο γιατί οι Ιάπωνες παράτησαν την κατηγορία των μεγάλων μονοκυλίνδρων στην Ευρώπη?
Γιατί ας πούμε δεν έρχεται Ευρώπη το klr650 που το έχουν έτοιμο και πουλάει πολυ στην Αμερική?