KTM 1090-1090R

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Καλησπέρα , από εμπειρία τα μαμά κάγκελα προστατεύουν μια χαρά !

όσο για ποδιά, και εγώ κοιτούσα την givi αλλά πήρα την Held

Για λάστιχα στο ίδιο στυλ με εσένα έβαλα τα ΜΙΤAS E7+ και στα λίγα χιλιόμετρα άσφαλτο που έχω κάνει έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος
Από βροχή είσαι οκ
Θόρυβο; Θεωρητικά είναι 50/50 υστερεί στην άσφαλτο πολύ από ένα 80/20;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Από βροχή είσαι οκ
Θόρυβο; Θεωρητικά είναι 50/50 υστερεί στην άσφαλτο πολύ από ένα 80/20;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το Ε7 εχει θυρυβο και το ακους σιγουρα, τωρα αν ειναι ενοχλητικό ειναι άλλο θεμα.
Δεν το εχω δοκιμάσει ακομα σε μεγαλο ταξίδι.

Πριν ειχα για 6000χιλ, εκ των οποιων 5χιλ ταξλίδι, το ContiTrailAttackIII που απλα ηταν αθόρυβο!

Ακομα το εχω καβα δηλ μιας και δεν εχει τελειώσει ουτε τετραγωνίσει, μια υποψια μονο.

Βεβαια δεν καταλαβαίνω πως το λενε 90/10 μια και ειναι 100% δρομίσιο, οπως ενα supersport λαστιχο.

Στο ταξιδι ειχα 2 χασιματα και ξενέρωσα λίγο, ιδιως με το 2ο.
Πρωτο φευγωντας απο Pizza πρωί πάτησα λάδια δικάβαλος και περαν του ξαφνικου χασιματος η επαναφορα ήταν γρηγορη και ομαλή μιας και τα λαδια ηταν λίγα ( οταν τα ειδα μεσα στην στροφή νομιζα οτι ηταν λαστιχία)
Δευτερο σε στροφη βραδυ στην Ιταλια πριν τις Αλπεις σε ελαχιστο χωμα στην στροφή που δεν φαινόταν εχασα τελείως το μπροστινο αλλα ευτυχως δεν επεσα - ισως γιατι ημουν μονοκάβαλος.
Οπως το ειδα με την υποψια χαλικιου απλα δεν έχεις αίσθηση / επαφη με τον δομο οπως με ενα supersport.

Βεβαια Μετέωρα με καρέκλες ηταν τρενο, δεν μιλαω για αλπεις μιας και η ασφαλτος ειναι καλυτερη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Το Ε7 εχει θυρυβο και το ακους σιγουρα, τωρα αν ειναι ενοχλητικό ειναι άλλο θεμα.
Δεν το εχω δοκιμάσει ακομα σε μεγαλο ταξίδι.

Πριν ειχα για 6000χιλ, εκ των οποιων 5χιλ ταξλίδι, το ContiTrailAttackIII που απλα ηταν αθόρυβο!

Ακομα το εχω καβα δηλ μιας και δεν εχει τελειώσει ουτε τετραγωνίσει, μια υποψια μονο.

Βεβαια δεν καταλαβαίνω πως το λενε 90/10 μια και ειναι 100% δρομίσιο, οπως ενα supersport λαστιχο.

Στο ταξιδι ειχα 2 χασιματα και ξενέρωσα λίγο, ιδιως με το 2ο.
Πρωτο φευγωντας απο Pizza πρωί πάτησα λάδια δικάβαλος και περαν του ξαφνικου χασιματος η επαναφορα ήταν πιο ομαλή.
Δευτερο σε στροφη βραδυ στην Ιταλια πριν τις Αλπεις σε ελαχιστο χωμα στην στροφή που δεν φαινόταν εχασα τελείως το μπροστινο αλλα ευτυχως δεν επεσα - ισως γιατι ημουν μονοκάβαλος.
Οπως το ειδα με την υποψια χαλικιου απλα δεν έχεις αίσθηση / επαφη με τον δομο οπως με . Βεβαια Μετέωρα με καρέκλες ηταν τρενο, δεν μιλαω για αλπεις μιας και η ασφαλτος ειναι καλυτερη.
Όποτε στο νησί που παίζει και ελιά στον δρόμο...άσφαλτος 25 αιτίας και χαλίκια-χώματα είναι απαγορευτικά ...
Αναφορικά με τα μιτας καλά που το αναφέρατε γιατί ήταν πρώτα στην λίστα αλλά με τους επαρχιακούς μας δεν πας πουθενά...



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Το Ε7 εχει θυρυβο και το ακους σιγουρα, τωρα αν ειναι ενοχλητικό ειναι άλλο θεμα.
Δεν το εχω δοκιμάσει ακομα σε μεγαλο ταξίδι.

Πριν ειχα για 6000χιλ, εκ των οποιων 5χιλ ταξλίδι, το ContiTrailAttackIII που απλα ηταν αθόρυβο!

Ακομα το εχω καβα δηλ μιας και δεν εχει τελειώσει ουτε τετραγωνίσει, μια υποψια μονο.

Βεβαια δεν καταλαβαίνω πως το λενε 90/10 μια και ειναι 100% δρομίσιο, οπως ενα supersport λαστιχο.

Στο ταξιδι ειχα 2 χασιματα και ξενέρωσα λίγο, ιδιως με το 2ο.
Πρωτο φευγωντας απο Pizza πρωί πάτησα λάδια δικάβαλος και περαν του ξαφνικου χασιματος η επαναφορα ήταν γρηγορη και ομαλή μιας και τα λαδια ηταν λίγα ( οταν τα ειδα μεσα στην στροφή νομιζα οτι ηταν λαστιχία)
Δευτερο σε στροφη βραδυ στην Ιταλια πριν τις Αλπεις σε ελαχιστο χωμα στην στροφή που δεν φαινόταν εχασα τελείως το μπροστινο αλλα ευτυχως δεν επεσα - ισως γιατι ημουν μονοκάβαλος.
Οπως το ειδα με την υποψια χαλικιου απλα δεν έχεις αίσθηση / επαφη με τον δομο οπως με ενα supersport.

Βεβαια Μετέωρα με καρέκλες ηταν τρενο, δεν μιλαω για αλπεις μιας και η ασφαλτος ειναι καλυτερη.
οκ Αλλά αυτό είναι ασφάλτινο, εγώ ψάχνω κάτι που να μπαίνει και λίγο χώμα..
τελικα μάλλον θα πάω στα michelin wild και Όταν θα κάνω ασφάλτινη βόλτα θα βάζω τα street. Αυτό που θέλω να αποφύγω δλδ..

έχει κανείς δοκιμάσει τα Michelin anakee adventure?
 
Τελευταία επεξεργασία:

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Τα έχω σε tiger 800. Μένω Φλώρινα. Ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και έχουν πρόσφυση παντού και συνέχεια. Στρίβεις με τα μαρσπιε να ξύνουν, περνάς από πεσμένα φύλλα χωρίς να φοβάσαι και στο χώμα απλά διεκπεραιώνουν... Μακριά από λάσπη.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Τα έχω σε tiger 800. Μένω Φλώρινα. Ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και έχουν πρόσφυση παντού και συνέχεια. Στρίβεις με τα μαρσπιε να ξύνουν, περνάς από πεσμένα φύλλα χωρίς να φοβάσαι και στο χώμα απλά διεκπεραιώνουν... Μακριά από λάσπη.
Διακπεραιωνουν στο χώμα όπως θα το έκανε και ένα street λάστιχο?
γιατι αν είναι έτσι οροτιμω να πάω σε τελείως street.
από θόρυβο πως είναι?
για τα trailmax mission δεν έχω ακούσει κάποιον..
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
εδω καταλήγω για protection bars αφού φαίνεται προστατεύουν και ψηλα
Crash bars with Bags for KTM 1190/1050/1090 Adventure - black
εδω για skid plate
Engine guard for KTM 1190 / 1050 / 1090 ADVENTURE - aluminium black

όλα μαυρα
και μετά ψάχνομαι για decals..
Η γνώμη μου ειναι οτι τα ψηλά κάγκελα πεταν της αισθητική "σκαλωσιά" δεν είναι απαραίτητο να προστατέψουν, όταν πέφτει βρίσκει πρωτα χαμηλα και αν η τουμπα είναι καλή μετά θα βρει τιμόνι. Για να βρουν τα πλαστικά το βρισκω υπερβολικό αλλα οχι φυσικα απιθανο.

Επίσης, αν εισαι σε πετρώδες εδαφος δεν θα σε σωσουν τα ψηλά κάγκελα αφου ειναι τρούπια, σε ασφαλτο ναι αλλα παλι τα χαμηλα θα κανουν την δουλεια.

Ομως ο κύριος ενδοιασμός μου ειναι οτι με τοσο κάγκελο σκαλωσιά σε πτώση γινονται επικίνδυνα και μπορεί να χτυπήσεις εσυ απο αυτα !

Εγω έχοντας τα μαμα χαμηλα έπεσα σε ξυλινη γεφυρα + λάσπη με καμια 50αρια και προσγειωθηκα με το δεξί γόνατο και αγκώνα (οχι Ελλαδα και δεν ηξερα οτι στις ξυλινες γεφυρες και πεζος πέφτεις απο την γλίτσα).
Το δεξί γονατο προσγείωσης ΟΚ λογο της προστασίας, το αριστερο καπου βρηκε στην πτωση το εσωτερικο του (δεν πιστευω οτι γυρισε) και 2 μηνες τωρα με εχει σκίσει.

Το μηχανακι τιποτα αν και εκανε γκελ στο ξυλο της γεφυρας, μονο το καγκελο γδάρθηκε και ελαχιστα το πλαστικο της εξάτμισης, το τιμονι δεν ακουμπησε καν κατω .
ΥΓ το αδύναμο σημειο στην πτώση ειναι το ποδόφρενο που βρισκει κατευθειαν στο καπακι, εμενα έκανε μια ελαφρια γρατζουνιά.



Οσο για την ποδιά, την ιδια πηρα αλλα με επιασε η τσιγκουνια και πηρα την μεταλλική :rolleyes:
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Διακπεραιωνουν στο χώμα όπως θα το έκανε και ένα street λάστιχο?
γιατι αν είναι έτσι οροτιμω να πάω σε τελείως street.
από θόρυβο πως είναι?
για τα trailmax mission δεν έχω ακούσει κάποιον..
Δε ξέρω πως συμπεριφέρεται το καθαρά street στο χώμα. Αν εξαιρέσεις τη λάσπη, σε βατούς χωματόδρομους βρίσκει συνέχεια πρόσφυση, δε γλιστράει ανεξέλεγκτα και έχεις πληροφόρηση. Όχι enduro διαδρομή, δασικοί και πατημένοι χωματόδρομοι. Λόγω των καιρικών συνθηκών εδώ, δε ξαναπάω σε καθαρά Street ελαστικά, τα 80-20 είναι ο κατάλληλος συνδυασμός ακόμα και αν δε μπαίνεις σχεδόν καθόλου χώμα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
οκ Αλλά αυτό είναι ασφάλτινο, εγώ ψάχνω κάτι που να μπαίνει και λίγο χώμα..
τελικα μάλλον θα πάω στα michelin wild και Όταν θα κάνω ασφάλτινη βόλτα θα βάζω τα street. Αυτό που θέλω να αποφύγω δλδ..

έχει κανείς δοκιμάσει τα Michelin anakee adventure?
Καλησπέρα.
Παρατήρησε τη δεύτερη εικόνα του post.
Το GS με τα λάστιχα που ενδιαφέρεσαι έβγαλε όλη την βόλτα που δεν την έλεγες και εύκολη...
Μπορείς να ρωτήσεις και τον ιδιοκτήτη του για την άποψή του περί του ελαστικού. alexopoulos.s
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Η γνώμη μου ειναι οτι τα ψηλά κάγκελα πεταν της αισθητική "σκαλωσιά" δεν είναι απαραίτητο να προστατέψουν, όταν πέφτει βρίσκει πρωτα χαμηλα και αν η τουμπα είναι καλή μετά θα βρει τιμόνι. Για να βρουν τα πλαστικά το βρισκω υπερβολικό αλλα οχι φυσικα απιθανο.

Επίσης, αν εισαι σε πετρώδες εδαφος δεν θα σε σωσουν τα ψηλά κάγκελα αφου ειναι τρούπια, σε ασφαλτο ναι αλλα παλι τα χαμηλα θα κανουν την δουλεια.

Ομως ο κύριος ενδοιασμός μου ειναι οτι με τοσο κάγκελο σκαλωσιά σε πτώση γινονται επικίνδυνα και μπορεί να χτυπήσεις εσυ απο αυτα !

Εγω έχοντας τα μαμα χαμηλα έπεσα σε ξυλινη γεφυρα + λάσπη με καμια 50αρια και προσγειωθηκα με το δεξί γόνατο και αγκώνα (οχι Ελλαδα και δεν ηξερα οτι στις ξυλινες γεφυρες και πεζος πέφτεις απο την γλίτσα).
Το δεξί γονατο προσγείωσης ΟΚ λογο της προστασίας, το αριστερο καπου βρηκε στην πτωση το εσωτερικο του (δεν πιστευω οτι γυρισε) και 2 μηνες τωρα με εχει σκίσει.

Το μηχανακι τιποτα αν και εκανε γκελ στο ξυλο της γεφυρας, μονο το καγκελο γδάρθηκε και ελαχιστα το πλαστικο της εξάτμισης, το τιμονι δεν ακουμπησε καν κατω .
ΥΓ το αδύναμο σημειο στην πτώση ειναι το ποδόφρενο που βρισκει κατευθειαν στο καπακι, εμενα έκανε μια ελαφρια γρατζουνιά.



Οσο για την ποδιά, την ιδια πηρα αλλα με επιασε η τσιγκουνια και πηρα την μεταλλική :rolleyes:
Την πόδια ποια Λες ότι πηρες;
Της heed μόνο μεταλλική δεν έχει;
Βγαίνει και πλαστική;
Επίσης ποια λάστιχα φοράς;
φοβάμαι και τις ζάντες που στραβώνουν σαν βουτηρο αλλά οι ακτινωτής ειναι απλησίαστες.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Αν ενδιαφέρεσαι Γιάννη για συγκεκριμένα τα έχει φίλος με 2000χλμ να τον ρωτήσω τιμή
Ευχαριστω πολύ αλλά λέω να πάω για καινούργια, αν αποφασίσω ποτέ ποια θα βάλω τελικά..θα γλιστράνε λες πριν το Λεωνιδιο;; Χεχε, εκεί είναι το καλό τεσταρισμα..
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ευχαριστω πολύ αλλά λέω να πάω για καινούργια, αν αποφασίσω ποτέ ποια θα βάλω τελικά..θα γλιστράνε λες πριν το Λεωνιδιο;; Χεχε, εκεί είναι το καλό τεσταρισμα..
Χαχαχαχα :D
Στο στεγνό τα τακούνια κρατάνε καλά, στο βρεγμένο αρχίζουν τα τσιφτετέλια :wacky:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Την πόδια ποια Λες ότι πηρες;
Της heed μόνο μεταλλική δεν έχει;
Βγαίνει και πλαστική;
Επίσης ποια λάστιχα φοράς;
φοβάμαι και τις ζάντες που στραβώνουν σαν βουτηρο αλλά οι ακτινωτής ειναι απλησίαστες.
έχει σιδερένια και αλουμίνιο που είναι πιο βαριά, πιο φθηνή και θεωρητικά πιο ανθεκτική - για αυτό είπα τσιγκουνιά.

Λάστιχα έβαλα τα ΜΙΤΑS E7+, λόγω χυτών αλουμινίου είχα ζητήσει την έκδοση Dakar που έχει ενισχυμένο σκελετό αλλά ο λαστιχάς έκανε λάθος και έφερε την απλή. Εδώ που είμαι δεν με πειράζει μιας και έχει λάσπη και όχι πέτρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε παιδες λυστε μου μια απορια. Υπαρχει λαστιχο, ειτε ον, ειτε οφφ, ειτε ονοφφ, που να την παλευει σε λαδια και χαλικι στην ασφαλτο? Μην υπερβαλλουμε.

Για τις βρεγμενες γεφυρες, τον νου σας στις κινητες γεφυρες του Ισθμου, ειδικα στης Ποσειδωνιας εχει φυγει κοσμος και κοσμακης. Η πλακα ειναι οτι εχει και απαγορευτικες πινακιδες για δικυκλα (ξερω και αυτον που εκανε την αγωγη και μπηκαν) αλλα ακομη περνανε μοτο και ακομη πεφτουν.

Τα Ε07 τα παλια τα ορθοδοξα τα ειχα στο ΧΤΖ και γλιστρουσαν πολυ σε βρεγμενη ασφαλτο οταν ηταν καινουργια, οταν παλιωσαν δεν ξερω τι παιχτηκε αλλα απεκτησαν καλυτερη προσφυση, μαλλον γιατι ειχαν τετραγωνισει σαν λαστιχα αυτοκινητου. Τα Ε07+ λενε οτι εχουν καλυτερη προσφυση στο βρεγμενο απο τα παλια αλλα και παλι θελουν προσοχη.

Συμβουλη προς ενδιαφερομενους, τα Μιτας γενικα εχουν πλαινα τουμπανο, με μεγαλη δυσκολια ζαντωνονται/ξεζαντωνονται ακομη και τα απλα, οποτε τα Ντακαρ αν δεν πας σε κατσαβραχα με <20PSI πιεσεις δεν τα χρειαζεσαι, γιατι στην ουσια αυτος ειναι ο λογος υπαρξης τους και κανενας αλλος, να αντεχουν σε σκληρη χρηση με χαμηλες πιεσεις.

Τελος, τα πλαστικα του ντεποζιτου των 1090 ειναι σχετικα φθηνα καινουργια , μονοχρωμα γαρ. Αυτα που ειναι πανακριβα ειναι τα αυτοκολλητα τους. Τα πανω καγκελα παντως προσωπικα πιστευω οτι γενικα βοηθανε.



Edit: Ξεχασα για την περιπτωση τραυματισμου απο τα καγκελα, ειναι το ιδιο πιθανο με το να σε πλακωσει το ιδιο το μηχανακι, με αλλα λογια ειτε εχεις ειτε δεν εχεις πανω καγκελα αν ειναι να σε μαγκωσει θα σε μαγκωσει, δεν ειναι σαν πχ τις μεταλλικες βαλιτσες.

Ο τυπος με το 1090 και τα πανω καγκελα στο παρακατω βιντεο ειναι η αποδειξη οτι και τα πανω καγκελα κανουν δουλεια και δεν παγιδευουν ποδι απο κατω.

 
Τελευταία επεξεργασία:

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Ρε παιδες λυστε μου μια απορια. Υπαρχει λαστιχο, ειτε ον, ειτε οφφ, ειτε ονοφφ, που να την παλευει σε λαδια και χαλικι στην ασφαλτο? Μην υπερβαλλουμε.

Για τις βρεγμενες γεφυρες, τον νου σας στις κινητες γεφυρες του Ισθμου, ειδικα στης Ποσειδωνιας εχει φυγει κοσμος και κοσμακης. Η πλακα ειναι οτι εχει και απαγορευτικες πινακιδες για δικυκλα (ξερω και αυτον που εκανε την αγωγη και μπηκαν) αλλα ακομη περνανε μοτο και ακομη πεφτουν.

Τα Ε07 τα παλια τα ορθοδοξα τα ειχα στο ΧΤΖ και γλιστρουσαν πολυ σε βρεγμενη ασφαλτο οταν ηταν καινουργια, οταν παλιωσαν δεν ξερω τι παιχτηκε αλλα απεκτησαν καλυτερη προσφυση, μαλλον γιατι ειχαν τετραγωνισει σαν λαστιχα αυτοκινητου. Τα Ε07+ λενε οτι εχουν καλυτερη προσφυση στο βρεγμενο απο τα παλια αλλα και παλι θελουν προσοχη.

Συμβουλη προς ενδιαφερομενους, τα Μιτας γενικα εχουν πλαινα τουμπανο, με μεγαλη δυσκολια ζαντωνονται/ξεζαντωνονται ακομη και τα απλα, οποτε τα Ντακαρ αν δεν πας σε κατσαβραχα με <20PSI πιεσεις δεν τα χρειαζεσαι, γιατι στην ουσια αυτος ειναι ο λογος υπαρξης τους και κανενας αλλος, να αντεχουν σε σκληρη χρηση με χαμηλες πιεσεις.

Τελος, τα πλαστικα του ντεποζιτου των 1090 ειναι σχετικα φθηνα καινουργια , μονοχρωμα γαρ. Αυτα που ειναι πανακριβα ειναι τα αυτοκολλητα τους. Τα πανω καγκελα παντως προσωπικα πιστευω οτι γενικα βοηθανε.



Edit: Ξεχασα για την περιπτωση τραυματισμου απο τα καγκελα, ειναι το ιδιο πιθανο με το να σε πλακωσει το ιδιο το μηχανακι, με αλλα λογια ειτε εχεις ειτε δεν εχεις πανω καγκελα αν ειναι να σε μαγκωσει θα σε μαγκωσει, δεν ειναι σαν πχ τις μεταλλικες βαλιτσες.
Αλήθεια ποσό κάνουν αχρείαστα να είναι?

αν είναι όντως φθηνα ίσως δεν υπάρχει λόγος προστασίας..

διαβαζα ξένο review για τα λάστιχα αυτά και ήσουν τόσο ακριβης λες και έκανες copy paste το κείμενο.. μάλλον δεν είναι για μένα. Κάνω πολύ λίγα χλμ ετησιωσ και δε με ενδιαφέρει να είναι σκληρά. νομιζω ότι όντως δεν γίνονται όλα με ένα ζευγάρι λάστιχα.

πρεπει να έχεις 2 και να τα αλλάζεις..

αν έχεις και ακτινωτές παρέα με τα χωμάτινα ακόμα καλύτερα..μάλλον αυτή είναι μια επένδυση που αξίζει..ή παίρνεις ένα drz άμα βρεις ποτέ και πας βουνό με άλλον αέρα..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αλήθεια ποσό κάνουν αχρείαστα να είναι?

αν είναι όντως φθηνα ίσως δεν υπάρχει λόγος προστασίας..

διαβαζα ξένο review για τα λάστιχα αυτά και ήσουν τόσο ακριβης λες και έκανες copy paste το κείμενο.. μάλλον δεν είναι για μένα. Κάνω πολύ λίγα χλμ ετησιωσ και δε με ενδιαφέρει να είναι σκληρά. νομιζω ότι όντως δεν γίνονται όλα με ένα ζευγάρι λάστιχα.

πρεπει να έχεις 2 και να τα αλλάζεις..

αν έχεις και ακτινωτές παρέα με τα χωμάτινα ακόμα καλύτερα..μάλλον αυτή είναι μια επένδυση που αξίζει..ή παίρνεις ένα drz άμα βρεις ποτέ και πας βουνό με άλλον αέρα..
Γυρω στα 100€ η καθε πλευρα, και τα λευκα του R και τα μαυρα του S.

(Ακριβυναν, το 2017 ειχαν 70 αν θυμαμαι καλα)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom