Ρε παιδες λυστε μου μια απορια. Υπαρχει λαστιχο, ειτε ον, ειτε οφφ, ειτε ονοφφ, που να την παλευει σε λαδια και χαλικι στην ασφαλτο? Μην υπερβαλλουμε.
Για τις βρεγμενες γεφυρες, τον νου σας στις κινητες γεφυρες του Ισθμου, ειδικα στης Ποσειδωνιας εχει φυγει κοσμος και κοσμακης. Η πλακα ειναι οτι εχει και απαγορευτικες πινακιδες για δικυκλα (ξερω και αυτον που εκανε την αγωγη και μπηκαν) αλλα ακομη περνανε μοτο και ακομη πεφτουν.
Τα Ε07 τα παλια τα ορθοδοξα τα ειχα στο ΧΤΖ και γλιστρουσαν πολυ σε βρεγμενη ασφαλτο οταν ηταν καινουργια, οταν παλιωσαν δεν ξερω τι παιχτηκε αλλα απεκτησαν καλυτερη προσφυση, μαλλον γιατι ειχαν τετραγωνισει σαν λαστιχα αυτοκινητου. Τα Ε07+ λενε οτι εχουν καλυτερη προσφυση στο βρεγμενο απο τα παλια αλλα και παλι θελουν προσοχη.
Συμβουλη προς ενδιαφερομενους, τα Μιτας γενικα εχουν πλαινα τουμπανο, με μεγαλη δυσκολια ζαντωνονται/ξεζαντωνονται ακομη και τα απλα, οποτε τα Ντακαρ αν δεν πας σε κατσαβραχα με <20PSI πιεσεις δεν τα χρειαζεσαι, γιατι στην ουσια αυτος ειναι ο λογος υπαρξης τους και κανενας αλλος, να αντεχουν σε σκληρη χρηση με χαμηλες πιεσεις.
Τελος, τα πλαστικα του ντεποζιτου των 1090 ειναι σχετικα φθηνα καινουργια , μονοχρωμα γαρ. Αυτα που ειναι πανακριβα ειναι τα αυτοκολλητα τους. Τα πανω καγκελα παντως προσωπικα πιστευω οτι γενικα βοηθανε.
Edit: Ξεχασα για την περιπτωση τραυματισμου απο τα καγκελα, ειναι το ιδιο πιθανο με το να σε πλακωσει το ιδιο το μηχανακι, με αλλα λογια ειτε εχεις ειτε δεν εχεις πανω καγκελα αν ειναι να σε μαγκωσει θα σε μαγκωσει, δεν ειναι σαν πχ τις μεταλλικες βαλιτσες.