KTM 1090-1090R

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λοιπόν, ήρθε το "kaoko" και τοποθετήθηκε, δοκιμή μάλλον ΣΚ. Από στατική δοκιμή φαίνεται ότι κάνει την δουλειά του και κλειδώνει το γκάζι. Τσίμπησα και μια ζελατίνα Τούρινγκ φιμέ για αλλαγή/δοκιμή και μερικά ακόμα τζιτζιλομπλιμπλίκια.





:):)

Α, μην το ξεχάσω! Τελικά πήρα και μια τρόμπα φρένου από 1290S (ακτινική) και λέω να την βάλω πάνω για δοκιμή. Οι δαγκάνες είναι ίδιες σε όλα τα 1*90 οπότε θεωρώ ότι θα δουλέψει καλά.
Καλορίζικα τα αξεσουάρ Γιωργάρα, αλλά να χαρείς βρε παιδί μου...
Βάλε ένα χαρτονάκι εκεί που πιάνει το κεντρικό stand να μην χαράζεις το μωσαϊκό :cry:
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλορίζικα τα αξεσουάρ Γιωργάρα, αλλά να χαρείς βρε παιδί μου...
Βάλε ένα χαρτονάκι εκεί που πιάνει το κεντρικό stand να μην χαράζεις το μωσαϊκό :cry:
Δεν είναι μωσαϊκό κλασσικό αλλά πλακάκι τύπου μωσαικό. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά 15 χρόνια στην υπόγα και δεν έχω δει κάποια φθορά στο πάτωμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι μωσαϊκό κλασσικό αλλά πλακάκι τύπου μωσαικό. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά 15 χρόνια στην υπόγα και δεν έχω δει κάποια φθορά στο πάτωμα.
Γρανίτης είναι για αυτό δεν χαλαει

Άκυρο...είδα την φλου την φωτο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
375χλμ για να ανάψει η ένδειξη για ρεζέρβα! Ξεκίνησα από εκεί καθώς μου φάνηκε εντυπωσιακό, βέβαια το όργανο έλεγε 5,1λτ/100 και το ντεπόζιτο είναι 23αρι (στο 1290 είναι 20) αλλά και πάλι έμεινα εντυπωσιασμένος!

Το 1090 τα κάνει όλα και συμφέρει, σχετικά άνετο, γκάζι όσο θέλεις. Δεν έχει το μπραπ του 1290 αλλά είναι πιο γραμμικό, "σηκώνει" 3ες στα εσάκια χωρίς να διαμαρτύρεται. Αναρτήσεις μια χαρά, έχει ένα βύθισμα στα φρένα που σε ξενίζει αν έχεις μάθει στα ηλεκτρονικά αλλά μπαίνει σταθερά και κρατάει γραμμή, δεν πλέει, δεν διαμαρτύρεται στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης, δεν έχει αυτό το περίεργο ξερό κοπάνημα των ηλεκτρονικών αναρτήσεων σε κοφτές λακούβες. Σίγουρα προτιμώ κουμπάκια που σφίγγουν ή μαλακώνουν την ανάρτηση αλλά και με τις "απλές" του 1090 διασκεδάζεις. Φρένα καλύτερα από την πρώτη φορά, έκανα μια πρόχειρη εξαέρωση και καθάρισα δαγκάνες που βοήθησε, έχει πλέον άμεσο άρπαγμα αλλά κάτι μου λείπει. Δύναμη ή πληροφόρηση, δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Το "καόκο" κάνει δουλειά, αξίζει τα λεφτά του και ξεκουράζει το δεξί χέρι. Μοναδικό πρόβλημα του ότι σαν κλείδωμα της γκαζιέρας, δεν προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες οπότε μπορεί να το έχεις κλειδώσει στα 130 και στις ανηφόρες να πάει 120, στις κατηφόρες 140. Μικρό το πρόβλημα καθώς μπορείς να διορθώσεις την θέση της γκαζιέρας. Επίσης, δεν ξέρω σε βάθος χρόνου αν θα έχει φθορά στο κόκκαλο της γκαζιέρας αφού ουσιαστικά εκεί μαγκώνει.
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν κατάλαβα αν είναι καλύτερη ή χειρότερη, σίγουρα στην επάνω θέση μετά τα 150-160 δημιουργεί πολλές αναταράξεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agelis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Angelis
Μοτό
690 enduro R 12'
1090 adventure R 19'
Μοναδικό πρόβλημα του ότι σαν κλείδωμα της γκαζιέρας, δεν προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες οπότε μπορεί να το έχεις κλειδώσει στα 130 και στις ανηφόρες να πάει 120, στις κατηφόρες 140. Μικρό το πρόβλημα καθώς μπορείς να διορθώσεις την θέση της γκαζιέρας.
Το καλό με αυτή τη λειτουργία είναι ότι κερδίζεις σε κατανάλωση.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το καλό με αυτή τη λειτουργία είναι ότι κερδίζεις σε κατανάλωση.
Κερδίζεις σε κατανάλωση αν το κάνει ο εγκέφαλος, ο οποίος κόβει το καύσιμο όταν δεν χρειάζεται (κατηφόρα) και δίνει "τόσο-όσο" στις ανωφέρειες.

Τα κλειδώματα γκαζιέρας απλά αντικαθιστούν το χέρι μας σε μιά θέση, έχει ανηφόρα θα κόψει, κατηφόρα θα επιταχύνει, κρατώντας μιά σταθερή παραγωγή έργου από το μοτέρ χωρίς να κάνει οικονομία κάπου.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάρχιες όταν τα λένε για τα χόντα αυτά λυσσάτε ότι είναι μίξερ και πλυντήρια, για τα ΚΤΜ είναι τεράστιο προσόν και φαν φάκτορ.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
375χλμ για να ανάψει η ένδειξη για ρεζέρβα! Ξεκίνησα από εκεί καθώς μου φάνηκε εντυπωσιακό, βέβαια το όργανο έλεγε 5,1λτ/100 και το ντεπόζιτο είναι 23αρι (στο 1290 είναι 20) αλλά και πάλι έμεινα εντυπωσιασμένος!

Το 1090 τα κάνει όλα και συμφέρει, σχετικά άνετο, γκάζι όσο θέλεις. Δεν έχει το μπραπ του 1290 αλλά είναι πιο γραμμικό, "σηκώνει" 3ες στα εσάκια χωρίς να διαμαρτύρεται. Αναρτήσεις μια χαρά, έχει ένα βύθισμα στα φρένα που σε ξενίζει αν έχεις μάθει στα ηλεκτρονικά αλλά μπαίνει σταθερά και κρατάει γραμμή, δεν πλέει, δεν διαμαρτύρεται στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης, δεν έχει αυτό το περίεργο ξερό κοπάνημα των ηλεκτρονικών αναρτήσεων σε κοφτές λακούβες. Σίγουρα προτιμώ κουμπάκια που σφίγγουν ή μαλακώνουν την ανάρτηση αλλά και με τις "απλές" του 1090 διασκεδάζεις. Φρένα καλύτερα από την πρώτη φορά, έκανα μια πρόχειρη εξαέρωση και καθάρισα δαγκάνες που βοήθησε, έχει πλέον άμεσο άρπαγμα αλλά κάτι μου λείπει. Δύναμη ή πληροφόρηση, δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Το "καόκο" κάνει δουλειά, αξίζει τα λεφτά του και ξεκουράζει το δεξί χέρι. Μοναδικό πρόβλημα του ότι σαν κλείδωμα της γκαζιέρας, δεν προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες οπότε μπορεί να το έχεις κλειδώσει στα 130 και στις ανηφόρες να πάει 120, στις κατηφόρες 140. Μικρό το πρόβλημα καθώς μπορείς να διορθώσεις την θέση της γκαζιέρας. Επίσης, δεν ξέρω σε βάθος χρόνου αν θα έχει φθορά στο κόκκαλο της γκαζιέρας αφού ουσιαστικά εκεί μαγκώνει.
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν κατάλαβα αν είναι καλύτερη ή χειρότερη, σίγουρα στην επάνω θέση μετά τα 150-160 δημιουργεί πολλές αναταράξεις.
Εάν βρεις μια κοντή ζελατίνα από 1090R τσιμπατην. Εστω και κινεζιά. Δεν θα βαλεις αλλη μετα!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το 1090 είναι από τα πιο καλά που βγάλανε οι Αυστριακοί....μην λέμε τα ίδια.
Λείπει αυτό που νομίζουν οι πορτοκαλί ότι είναι γρήγορο...μπραπ μπρουπ, αλλά είναι καλό εργαλειο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εάν βρεις μια κοντή ζελατίνα από 1090R τσιμπατην. Εστω και κινεζιά. Δεν θα βαλεις αλλη μετα!!!
Το σκεφτόμουν να σου πω την αλήθεια, έχει το aliexpress μαϊμουδιές αλλά τελικά είπα να δοκιμάσω την μεγαλύτερη παρόλο που και η "μαμίσια" μου φαινόταν ΟΚ. Ίσως την παραγγείλω και αυτήν, δεν θέλω να σπρώχνω πολύ χρήμα στο μηχανάκι γιατί είναι μεταβατικό.
Θα μου πεις, ουδέν μονιμότερον του προσωρινού...
:ha


Έντιτ: έχει βάλει κάποιος αποστάτες ψηλότερους στο τιμόνι και αν ναι, πως του φάνηκε?
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 1090 είναι από τα πιο καλά που βγάλανε οι Αυστριακοί....μην λέμε τα ίδια.
Λείπει αυτό που νομίζουν οι πορτοκαλί ότι είναι γρήγορο...μπραπ μπρουπ, αλλά είναι καλό εργαλειο
ρε σεις για όνομα του θεού, της παναγίας, όλων των αγίων όλων των θρησκειών και των ιερών βιβλίων όλης της ανθρώπινης ιστορίας, κάπου λυπηθείτε μας με τις ιστορίες περί των "καλύτερων" που είναι καλύτερα μόνο την στιγμή που κυκλοφόρησαν και αμέσως μετά τι είχαμε τι χάσαμε απλά τα ξεπεράσαμε. Νισάφι. Ζητάνε και αυτοί τα μαλλιά της κεφαλής των τσάκα καν που ήταν πολλά και άφρο, γιατί έτσι λένε στο ίντερνετ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ρε σεις για όνομα του θεού, της παναγίας, όλων των αγίων όλων των θρησκειών και των ιερών βιβλίων όλης της ανθρώπινης ιστορίας, κάπου λυπηθείτε μας με τις ιστορίες περί των "καλύτερων" που είναι καλύτερα μόνο την στιγμή που κυκλοφόρησαν και αμέσως μετά τι είχαμε τι χάσαμε απλά τα ξεπεράσαμε. Νισάφι. Ζητάνε και αυτοί τα μαλλιά της κεφαλής των τσάκα καν που ήταν πολλά και άφρο, γιατί έτσι λένε στο ίντερνετ.
Οι αλήθειες να λέγονται
Εγώ το έκανα όταν είχε έρθει πρώτη φορά, από έναν φίλο δημοσιογράφο, μου έκανε εντύπωση η ομαλή του λειτουργία και όχι μόνο.
Έμοιαζε πολύ με το απλό gs...δεν ξέρω αν προσβληθούν ή χαρούν οι πορτοκαλάδες με αυτό
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή το οδήγησα, το πιο ορθόδοξο από όλα το άγRιο δισκοπότηρο του μοτοσικλετισμού, είναι όντως εξαιρετικό αλλά δεν είχε το "100% σίγουρο" πάτημα του 950, ήταν πιο νευρικό. Το μοτέρ μου άρεσε πολύ (για V2 τέλος πάντων). Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά που ζητάνε στην διεστραμμένη (και ουχί διαστρεβλωμένη) αγία αγορά μας, κάτι 13000+ που είχα δει και για αυτό τελευταία φορά που ασχολήθηκα.

Το ότι έμοιαζε με το GS το αποδίδω σε ληγμένο μανιτάρι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επειδή το οδήγησα, το πιο ορθόδοξο από όλα το άγRιο δισκοπότηρο του μοτοσικλετισμού, είναι όντως εξαιρετικό αλλά δεν είχε το "100% σίγουρο" πάτημα του 950, ήταν πιο νευρικό. Το μοτέρ μου άρεσε πολύ (για V2 τέλος πάντων). Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση τα λεφτά που ζητάνε στην διεστραμμένη (και ουχί διαστρεβλωμένη) αγία αγορά μας, κάτι 13000+ που είχα δει και για αυτό τελευταία φορά που ασχολήθηκα.

Το ότι έμοιαζε με το GS το αποδίδω σε ληγμένο μανιτάρι.
ΑΑΑβάδιστα ΑΑΑβίαστα. Κάλεσε τώρα.
Έχουμε και φθηνότερο.
:ha

Πέρα από την πλάκα, νευρικό πάτημα σε καμία περίπτωση, λες μήπως για το R? Ίσως παίζουν ρόλο και τα λάστιχα, το έχω ξαναγράψει ότι τα Road5 και τώρα τα 6 είναι καταπληκτικά.
 

Agelis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Angelis
Μοτό
690 enduro R 12'
1090 adventure R 19'
Κερδίζεις σε κατανάλωση αν το κάνει ο εγκέφαλος, ο οποίος κόβει το καύσιμο όταν δεν χρειάζεται (κατηφόρα) και δίνει "τόσο-όσο" στις ανωφέρειες.

Τα κλειδώματα γκαζιέρας απλά αντικαθιστούν το χέρι μας σε μιά θέση, έχει ανηφόρα θα κόψει, κατηφόρα θα επιταχύνει, κρατώντας μιά σταθερή παραγωγή έργου από το μοτέρ χωρίς να κάνει οικονομία κάπου.
Προφανώς υπάρχουν προηγμένα cruise control τα οποία λαμβάνουν πολλές παραμέτρους, επιτρέπουν μέσα σε όρια την εναλλαγή ταχύτατα και περιορίζουν τις μεγάλες αλλαγές στη στιγμιαία κατανάλωση. ( βλέπε φορτηγά, αεροπλάνα )Ένα απλό λογισμικό, στη περιπτωση μας του 1090, που προσπαθεί να κρατησει τη ταχυτητα με ακρίβεια χιλιομετρου και εναλλάσσει συνέχως τη στιγμιαια κατανάλωση, στο τέλος της διαδρομή θα έχει καταναλώσει περισσότερο καύσιμο από ένα χέρι που κρατάει σταθερά το άνοιγμα του γκαζιού. Και όλα αυτά σε ένα ανάγλυφο με συνεχείς εναλλαγές κλισεις όπως το ελληνικό. Σε μια επίπεδη ευθεια όλα εχουν το ίδιο αποτελεσμα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Το 1090 είναι από τα πιο καλά που βγάλανε οι Αυστριακοί....μην λέμε τα ίδια.
Λείπει αυτό που νομίζουν οι πορτοκαλί ότι είναι γρήγορο...μπραπ μπρουπ, αλλά είναι καλό εργαλειο
Πιστεύω οτι ειναι απο τα πιο ολοκληρωμένα μοτο, βελτίωση μόνο στις αναρτήσεις (εάν το στιβεις), αντρεάνι εμπρος, ολινς πίσω, μια επενδυση 1200- 1300 € και εισαι οκ.
Οι 125 ιπποι ειναι αρκετοι, το μοτέρ "κεντάει".
Στριβει απίστευτα, δεν ειναι μαούνα, εχει στιβαρο πλαισιο κ στα επαρχιακά δεν εχει αντίπαλο.
Η τιμή του λογικότατη......
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πιστεύω οτι ειναι απο τα πιο ολοκληρωμένα μοτο, βελτίωση μόνο στις αναρτήσεις (εάν το στιβεις), αντρεάνι εμπρος, ολινς πίσω, μια επενδυση 1200- 1300 € και εισαι οκ.
Οι 125 ιπποι ειναι αρκετοι, το μοτέρ "κεντάει".
Στριβει απίστευτα, δεν ειναι μαούνα, εχει στιβαρο πλαισιο κ στα επαρχιακά δεν εχει αντίπαλο.
Η τιμή του λογικότατη......
Δεν έχεις άδικο.
Βέβαια, βάζοντας τα λεφτά για αναβάθμιση αναρτήσεων (που νομίζω πως έχεις υπολογίσει μάλλον συντηρητικά, το πίσω αμορτισέρ ΠΡΕΠΕΙ να έχει υδραυλική προφόρτιση ώστε να πλησιάζει σε ευχρηστία τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις+εργατικά) πλησιάζουμε πολύ σε μπάτζετ 1290 και εκεί υπάρχει δίλλημα. Προσωπικά δεν είμαι ο συνειδητοποιημένος αγοραστής που μπορεί να εκτιμήσει τα ατού της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας (ότι γράφεις + το 23αρι ντεπόζιτο) και θέλω το έξτρα μπλινκ του μεγάλου.
Εδώ είμαστε βέβαια και θα τα συζητάμε, δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η κατοχή του 1090. Ήδη, ένα μεγάλο θέμα που είχα με αυτό (το cruise) λύθηκε.
 
Top Bottom