KTM 1090-1090R

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στην Αμερική το 790 θα έχει φτάσει μέχρι το Μάιο...το 1090 R είναι το πιο χωμάτινο μεγάλο adve κι εμφανισιακά να το δεις μοιάζει με παραφουσκωμενο εντουρο...και φτιάχτηκε για την αμερικανική αγορά. Για αυτό συνεχίζει εκεί και για το 2019 με λίγο διαφορετικά χρωματα. Όμως διαβασα ότι η KTM ετοιμάζει το 1150...για να χτυπήσει ίσως την καινούρια Africa που θα έχει 1080-1090 κυβικά πλέον. Το κακό είναι ότι εδω στην Ελλάδα είμαστε φτωχοί συγγενείς...σε κάποιες χώρες σε παίρνουνε τηλ να πας να δοκιμάσεις τα καινούρια μοντέλα....εδώ είναι πολυτέλεια λες και τα 10.000-15.000χιλιαρικα τα έχουμε για σκορπισμα και πρέπει να πάρουμε γουρούνι στο σακί...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στην Αμερική το 790 θα έχει φτάσει μέχρι το Μάιο...το 1090 R είναι το πιο χωμάτινο μεγάλο adve κι εμφανισιακά να το δεις μοιάζει με παραφουσκωμενο εντουρο...και φτιάχτηκε για την αμερικανική αγορά. Για αυτό συνεχίζει εκεί και για το 2019 με λίγο διαφορετικά χρωματα. Όμως διαβασα ότι η KTM ετοιμάζει το 1150...για να χτυπήσει ίσως την καινούρια Africa που θα έχει 1080-1090 κυβικά πλέον. Το κακό είναι ότι εδω στην Ελλάδα είμαστε φτωχοί συγγενείς...σε κάποιες χώρες σε παίρνουνε τηλ να πας να δοκιμάσεις τα καινούρια μοντέλα....εδώ είναι πολυτέλεια λες και τα 10.000-15.000χιλιαρικα τα έχουμε για σκορπισμα και πρέπει να πάρουμε γουρούνι στο σακί...
Το ΑΤ με 1080/1090/1100κεκ αντι για 95 θα εχει 100-105 αλογα. Αλλαζουν μοτερ κυριως για EuroV. Δεν νομιζω οτι εχει αναγκη η ΚΤΜ να βγαλει πιο δυνατο 1090/1150, ηδη ειναι 30 αλογα πανω το 1090. Διαβαζα ενα πολυ ευστοχο αρθρο με τιτλο "The new KTM 1090/1150: The bike no-one is asking for". Πραγματικα, για ποιο λογο? Αν ειναι για τα νεα ντεποζιτα για πιο χαμηλο κεντρο βαρους, νεο προβολεα στυλ 1290/790 και τα ηλεκτρονικα, τοτε βλεπω το 1290 να πηγαινει περιπατο ή να γινεται 1390 με 180 αλογα και αντε γεια. Ξεφευγουμε πολυ.


Διαφωνω με το οτι το 1090 φτιαχτηκε για αμερικανικη αγορα, καθως εκει και στην Αυστραλια το απλο 1090 δεν εισηχθη ποτε. Αλλα ακομη κι ετσι να ειναι, ειναι ενα καταπληκτικο μηχανακι για Ευρωπη καθως εκτος απο τις ικανοτητες στο χωμα, ταξιδευει πολυ ανετα σε εθνικες φορτωμενο και στριβει παρα πολυ ομορφα σε επαρχιακους για το στησιμο του (ψηλο και με 21" λαστιχο).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Mην με παρεξηγειτε, δεν τα γραφω απο κακια ή "μισος" για τη Χοντα, τον Αυγουστο του '17 ειχα φτασει ενα βημα πριν την καταθεση των χρηματων σε λογαριασμο Σαρακακη για την αποκτηση ΑΤ. Ειχα κανει ΤΗΝ ερευνα αγορας, ειχα διαβασει ο,τι αρθρο και ειχα δει ο,τι βιντεο υπαρχει, σε οποιαδηποτε γλωσσα, οπως ειχα βρει ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα αξεσουαρ που παιζανε για ΑΤ, ο @al800 καταλαβαινει. Ιδου και ενα πειστηριο απο αντιπροσωπεια του Αμπου Νταμπι τον Μαϊο του 2017...

Το 2017 λοιπον το πριζακι ηταν εξτρα, 1000%. Και ζητουσαν 90κατι ευρω για αγορα και τοποθετηση. Προφανως για το 2018 καταλαβαν την γκαφα τους . Η δε ΚΤΜ δεν το εβαλε ποτε στο 1090, αλλα το δινει στανταρ πλεον στο 790, οποτε κι εκεινοι "ακουσαν" το κραξιμο που φαγανε.
Δεν ειναι θεμα παραξηγησης ..it is just laying out the facts. Οπως ειπα, σχεδον ολα τα Αφρικα που εχουν πουληθει στην Ευρωπη εχουν μπριζακι που η τιμη του σαν αξεσουαρ ειναι σχετικα ευτελης. Ξερω οτι εισουνα πολυ κοντα στο να παρεις Αφρικα 1000 επειδη εχω διαβασει τα σχετικα ποσταρισματα σου στο advrider.com (και σε πολυ καλα αγγλικα να προσθεσω :ok:), εγω εκει απλα διαβαζω κατα καιρους αλλα δε γραφω.

Επισης εχω διαβασει αυτα που εχεις γραψει εδω συγκριτικα για τα μηχανακια, και εχοντας Αφρικα με το οποιο εχω κανει σχεδον 50000χμ σε ολα τα τεραιν και εχοντας επισης οδηγησει το 1090R, σε αλλα συμφωνω και σε αλλα διαφωνω. Οπως εχω γραψει αλλου, αν ειμουνα 1.85 αντι για ενα 1.80μ πιθανα να ειχα παρει το 1090R. Απο την αλλη, σαν travel anywhere μηχανακι προτιμω σαφως το Αφρικα 1000. Παντως θα ειχα σιγουρα χαλαστει αν ειχα παρει το 1090R και ανακαλυπτα οτι η ΚΤΜ το σταματησε μετα απο 2 χρονια..
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
@k0k0s προσωπικά για μένα KTM σημαίνει ready to race...και αυτό σημαίνει R...όχι ότι το 1090 σκέτο δεν είναι καλό...αλλά κτμαρα θα πάρω για το χώμα. Πάντως από όσα έχω διαβάσει το 1090 R δεν το έβγαλαν μόνο για Αμερική αλλά ξέρανε ότι θα πουλήσει εκεί λόγω κάποιων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών στην εκεί αγορά και γεωμορφια...θεωρώ ότι αν βγει και 1150 με 130 άλογα θα οδηγήσει σε αύξηση τιμής του 1290 και ίσως σπρώξει το 790 λίγο πιο χαμηλά προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος.
Τελικά μπορεί ένα μηχανάκι να είναι κατά γενική ομολογία καλύτερο από ένα άλλο η οδήγηση μηχανής είναι και υπόθεση ας πούμε καλύτερης αίσθησης...και μπορεί το καλύτερο να μη σου κάθεται τόσο καλά σε πολλά επίπεδα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ειναι θεμα παραξηγησης ..it is just laying out the facts. Οπως ειπα, σχεδον ολα τα Αφρικα που εχουν πουληθει στην Ευρωπη εχουν μπριζακι που η τιμη του σαν αξεσουαρ ειναι σχετικα ευτελης. Ξερω οτι εισουνα πολυ κοντα στο να παρεις Αφρικα 1000 επειδη εχω διαβασει τα σχετικα ποσταρισματα σου στο advrider.com (και σε πολυ καλα αγγλικα να προσθεσω :ok:), εγω εκει απλα διαβαζω κατα καιρους αλλα δε γραφω.

Επισης εχω διαβασει αυτα που εχεις γραψει εδω συγκριτικα για τα μηχανακια, και εχοντας Αφρικα με το οποιο εχω κανει σχεδον 50000χμ σε ολα τα τεραιν και εχοντας επισης οδηγησει το 1090R, σε αλλα συμφωνω και σε αλλα διαφωνω. Οπως εχω γραψει αλλου, αν ειμουνα 1.85 αντι για ενα 1.80μ πιθανα να ειχα παρει το 1090R. Απο την αλλη, σαν travel anywhere μηχανακι προτιμω σαφως το Αφρικα 1000. Παντως θα ειχα σιγουρα χαλαστει αν ειχα παρει το 1090R και ανακαλυπτα οτι η ΚΤΜ το σταματησε μετα απο 2 χρονια..
Εζησα (σπουδασα) Αγγλια, εξ'ου και τα αγγλικα, τα οποια σκοτωσα δουλευοντας στον Περσικο... :p

Ξαναλεω, τα 2017 ερχονταν χωρις πριζα και το επιβεβαιωνει ο Μανος:
Επιβεβαιώνω την απουσία του (τουλάχιστον στο δικό μου ΜΥ2017) αλλά και την ανάγκη να λυθεί σχεδόν όλο το μπροστινό για να περαστεί το πριζάκι...για το κοστολόγιο για την εγκατάσταση του που αναφέρεται, τι να πω... ο φίλος @k0k0s είναι απόλυτα ενήμερος κι αξιόπιστος! :ok:

Τεσπα, δεν ειναι το θεμα μου το πριζακι, για ονομα... Οδηγησα και τα 2, για το 1,92 μου μου καθοταν καλυτερα το 1090 γιατι πολυ απλα το Αφρικα ηταν σαν να καθομαι στο ΧΤΖ750 μου. Καλο απο τη μια γιατι ειναι γνωριμη η αισθηση, αλλα δεν ηθελα να εχω απλα ενα πιο συγχρονο ΣουπερΤενερε. Το 1090 με τραβηξε περισσοτερο. Και ο λογος που θα επαιρνα παρατριχα το Αφρικα ηταν οτι δεν αφηνα τον εαυτο μου να παρει το ΚΤΜ που ηθελα πιο πολυ, λογω των φημων και των ιστοριων του ιντερνετ.

Οσο για το οτι σταματησε το 1090 μετα απο 2 χρονια, ουδωλως με ενοχλει. Αναμενομενο. Και το 1050 δυο χρονια το εβγαλε,και το 1190 μολις 3 χρονια. Αλλες εταιριες κανουν facelift ανα 2-3 χρονια, η ΚΤΜ αλλαζει μοντελα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ξαναλεω, τα 2017 ερχονταν χωρις πριζα και το επιβεβαιωνει ο Μανος:
Μιλαμε για να μιλαμε με φαινεται, το ιδιο εγραψα κι'εγω πιο πανω, απλα η τιμη του σαν αξεσουαρ σε αγορα καινουργιου Αφρικα 2017 ητανε ευτελης και γι'αυτο και σχεδον ολα τα πουλημενα μηχανακια στην Βρεταννια το εχουν πανω. Τωρα αν δεν το παρει κανεις με το μηχανακι και θελησει να το αγορασει εκ των υστερων, μαλλον θα πληρωσει 1 ωρα εργατικα για να περαστει, καθως χρειαζεται να λυθουν τα πλαϊνα πλαστικα και το μουτρο (το εχω κανει για να αλλαξω ασφαλεια την οποια εκαψα βαζοντας κομπρεσερακι που τραβαει ρευμα 10A ενω η ασφαλεια που εχει απο μαμα ειναι 7.5Α).

Τεσπα, φυσικα η διαφορα των δυο μηχανακιων δεν ειναι τα οποιαδηποτε αξεσουαρ, ειναι αρκετα διαφορετικα μηχανακια σε αισθηση και στησιμο παρα το οτι ανηκουν στην ιδια κατηγορια των on-OFF 1000 και ο οποιοσδηποτε αγοραστης διαλεγει αυτο που του καθεται καλυτερα και ταιριαζει στη χρηση που σκοπευει να κανει.
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Καλησπέρα παιδιά από Κέρκυρα!
Μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να είμαι ένα βήμα πλέον κοντά στην αγορά νέας μότο...Έχω καταλήξει στο 1090R διότι θεωρώ καλύπτει τις αναγκες μου και με το παραπάνω που έχουν κυρίως να κάνουν με ταξίδι, κατσάβραχα και ίσως το να μην βαριέμαι όποτε ανεβαίνω σε αυτό..
Η τιμή που δίνετε πλέον λόγο τησ παύσης είναι καλή σε σχέση πάντα με το σαμπρελοτό αφρικα πχ...
Αλλά!!!να φοβηθώ την κατάργηση του μοντελου??
Και τέλος το ποιο σημαντικό ..επειδή δεν υπάρχει προφανώς σε test ride γνωριζουμε κάποιον σε δυτική
Ελλάδα ή Αθηνα??Να ανέβω έστω στην μηχανή και να μου πει δύο λόγια ?Μην το πάρω γουρούνι στο σακί χωρίς να το έχω δει απο κοντά και ας μην το οδηγήσω...
Δεν θέλω να αλλάξω γνώμη αλλά θα ήθελα την άποψη σας για αυτό το εργαλείο την συγκεκριμένη στιγμη στην τιμή που έχει τώρα.
Είναι ότι ποιο ολοκληρωμένο για ταξίδι δικάβαλο - στροφιλίκια(σκεφτόμενος και την ζάντα που φοράει πάντα)-χώμα- γκάζι??
Ή ζω σε μία πορτοκαλί ουτοποία??
υγ. ύψος 1,90 100 κιλά πρώην κάτοχος Versys 650
Με όλο το θάρρος k0k0s θα ήθελα την γνώμη σου, για τοίχων προβλήματα, αλλά κυρίως σαν γενικό σύνολό αν σε καλύπτει,,,
Ευχαρστώ πολυ για τον χρόνο σας!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με το καλό καταρχήν...!!!
Ο πιο κοντινός σε σένα που γνωρίζω είναι ο Γρηγόρης ΥΑΚΙΝΘΟΣ από την Ζάκυνθο με το R.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Φίλε μου καλως ήρθες και καλή επιλογή-αγορά. Το 1090R το σκεφτόμουν ως επάνοδο στην adventure κατηγορία γιατί θα πάει και ταξίδι και έχει και χωμάτινες δυνατότητες περισσότερες από τα υπολοιπα θηρία της κατηγορίας, Νομίζω το χειρότερο του ειναι η κίνηση-μποτιλιάρισμα κτλ κινηση με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Δεν κατάφερα να το οδηγήσω και τελικά και λόγω όγκου ύψους κτλ και κυρίως επειδή θα σταματούσε η παραγωγή εγκατέλειψα την ιδέα...Δε νομίζω ότι θα έχεις θέμα με τα ανταλλακτικά για χρόνια σίγουρα.
Το μόνο πρόβλημα* που βλέπω με τη δημοσίευσή σου είναι ότι δε σε βλέπω πολύ αναποφάσιστο...δλδ άμα δηλώνεις ότι απλά θες να ανεβείς πανω χωρίς να το οδηγήσεις το έχεις πάρει και δεν το ξέρεις ήδη.

*όταν λέω πρόβλημα, εννοώ ότι σε αυτό εδώ το φόρουμ ξεκινάς τέτοια θέματα-δημοσιεύσεις με τίτλους του τύπου Μετά το Versys 650 τι; Αραδιάζεις καμιά δεκαριά μοντέλα μέσα...μετά σου ανταπαντάνε προτείνοντας άλλα δέκα κι εκεί κάπου στις 25-30 σελίδες αποφασίζεις για το πρώτο τεστ ride...καπου στις 50 σελίδες δίνεις την προκαταβολή...Εσένα όμως δε σε βλέπω να ανήκεις στην παραπάνω κατηγορία. Δηλαδή είσαι νορμάλ...και θα μου πεις τώρα ποιο το πρόβλημα να είναι κανείς νορμάλ; Ε σε αυτό εδώ το φόρουμ είμαστε και λίγο αντι-νορμάλ...
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Αυτό το μηχανάκι το ζηλεύω κ εγώ. Μου αρέσει παρά πολύ και θα ήθελα να είναι το επόμενο μου αύριο κιόλας αν γινόταν! Γενικά είναι πολύ καλό λένε. Ότι καταργείται δεν λέει κάτι .. εκτός αν θες να το δώσεις σε κάνα χρόνο . Καλορίζικο θα πω εγώ
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Είμαι αντί νορμαλ..έχω γράψει σε άλλα φορούμ από το 14 που έδωσα το versys..
Από 990 μουλτι κτλ...Ο πυξίδας πχ μου έχει γράψει σε άλλο φόρουμ....
Βασικά είμαι Παξούς όποτε η πόλη δεν με νοιάζει...εκτός από το νησι που θα κάνω τον Ταρζάν μια στο τόσο εχω σκοπό να βγαίνω 2-3 Ελλάδα και ένα εξωτερικό...
Όποτε θέλω κάτι να μην με περιορίζει ούτε στο γκάζι (πχ τενερε 700)
Ούτε στις ταρζανιές πχ super Ténéré 1200
Ούτε σε μηχανή 15κ και σαμπρέλα (αφρικα)
Οπότε θεωρώ ότι είναι η πιο value επιλογή ...
μόνος φόβος το κόψιμο του μοντέλου...
Και να το δω- ανέβω πάνω..
παρένθεση εχω οδηγήσει το απλό 1090...σε δοκιμή για Αγορά αλλά γουστάρω το r....
Αθήνα βολεύει πιο πολύ αεροπλάνο και μπαμ...γνώμη από κάποιον κάτοχο τι τον χαλάει ίσως υπάρχει κάτι που δεν πάει το μυαλό μου...
Και ρε παιδιααααα να φοβηθώ στο θέμα ανταλακτικαααα...;;;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απ'οσο ξερω 20 χρονια μετα δινουν κανονικα ανταλλακτικα για τα 640/950 κτλ. Δεν νομιζω οτι το 1090 θα εχει θεμα. Eχει παρα πολλα κοινα κομματια με τα τωρινα 1290 και 99% συμβατοτητα με τα 1050/1190. Οπως σου ειπαν παραπανω, το μονο μειον του καταργημενου μοντελου ειναι και καλα το θεμα μεταπωλησης του χρονου. Eξαλλου και τα 1190 μονο 3 χρονια ζωης ειχαν.

Το λοιπον, εχω το 1090R και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος, κανει πραγματικα τα παντα και παντου. Εχω ταξιδεψει πολυ ανετα Βαλκανια τριβαλιτσος, χτες κινηθηκα ανετα σβελτα μεσα σε καταρρακτωδη βροχη, εχω κανει και τις χωματινες βολτες μου χωρις να με φοβησει πουθενα, ισα-ισα που εμπνεει εμπιστοσυνη. Φυσικα δεν εχω κανει παπαδες hard enduro α λα Chris Birch γιατι πρεπει να εισαι πολυ χερας -αλλα και λεφτας- για να πας 240κιλα στο χωμα ετσι οπως το προμοταρουν. Εχει υπεραρκετη δυναμη για να κανεις και τις ταρζανιες σου εαν θες. Ειναι πολυ fun bike που μπορει ομως να ταξιδεψει και ανετα. Οντως η πολυ πηγμενη κινηση δεν ειναι και το καλυτερο του, αλλα παλι το ιδιο ισχυει και για πολλα αλλα μηχανακια επιδοσεων. Το τελευταιο διαστημα δουλευω σε εργο στην ανατολικη Αττικη, μενω στη δυτικη, οποτε διασχιζω πηγαινε-ελα την Αθηνα καθημερινα, υπερανετα και χωρις να με εχει κουρασει ουτε στο παραμικρο.

Τα μονα μειονεκτιματα που θα ελεγα οτι εχει ειναι α) η απαλευτη μαμα σελα και β) το οτι το τιμονι δεν κοβει αρκετα. Το β) μαλιστα κατα την αποψη μου δεν ειναι μονο θεμα για το μανουβραρισμα σε κινηση/στενους χωρους αλλα και στους επιτοπιους ελιγμους, εμενα προσωπικα ακομα με δυσκολευει παρα πολυ, τερματιζοντας το τιμονι τοσο νωρις σαν να με βγαζει απο τη θεση ισορροπιας μου , εαν μπορω να το περιγραψω ετσι.

Δυστυχως (?) συντομα μεταφερομαι Τριπολη ελεω δουλειας και γενικα δουλευω ωσάν τον Φλοξ καθε μερα, οποτε το βλεπω δυσκολο να σε εξυπηρετησω σε φαση τεστ ραιντ, αλλα ειμαι στη διαθεση σου για περισσοτερες πληροφοριες.
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Απ'οσο ξερω 20 χρονια μετα δινουν κανονικα ανταλλακτικα για τα 640/950 κτλ. Δεν νομιζω οτι το 1090 θα εχει θεμα. Eχει παρα πολλα κοινα κομματια με τα τωρινα 1290 και 99% συμβατοτητα με τα 1050/1190. Οπως σου ειπαν παραπανω, το μονο μειον του καταργημενου μοντελου ειναι και καλα το θεμα μεταπωλησης του χρονου. Eξαλλου και τα 1190 μονο 3 χρονια ζωης ειχαν.

Το λοιπον, εχω το 1090R και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος, κανει πραγματικα τα παντα και παντου. Εχω ταξιδεψει πολυ ανετα Βαλκανια τριβαλιτσος, χτες κινηθηκα ανετα σβελτα μεσα σε καταρρακτωδη βροχη, εχω κανει και τις χωματινες βολτες μου χωρις να με φοβησει πουθενα, ισα-ισα που εμπνεει εμπιστοσυνη. Φυσικα δεν εχω κανει παπαδες hard enduro α λα Chris Birch γιατι πρεπει να εισαι πολυ χερας -αλλα και λεφτας- για να πας 240κιλα στο χωμα ετσι οπως το προμοταρουν. Εχει υπεραρκετη δυναμη για να κανεις και τις ταρζανιες σου εαν θες. Ειναι πολυ fun bike που μπορει ομως να ταξιδεψει και ανετα. Οντως η πολυ πηγμενη κινηση δεν ειναι και το καλυτερο του, αλλα παλι το ιδιο ισχυει και για πολλα αλλα μηχανακια επιδοσεων. Το τελευταιο διαστημα δουλευω σε εργο στην ανατολικη Αττικη, μενω στη δυτικη, οποτε διασχιζω πηγαινε-ελα την Αθηνα καθημερινα, υπερανετα και χωρις να με εχει κουρασει ουτε στο παραμικρο.

Τα μονα μειονεκτιματα που θα ελεγα οτι εχει ειναι α) η απαλευτη μαμα σελα και β) το οτι το τιμονι δεν κοβει αρκετα. Το β) μαλιστα κατα την αποψη μου δεν ειναι μονο θεμα για το μανουβραρισμα σε κινηση/στενους χωρους αλλα και στους επιτοπιους ελιγμους, εμενα προσωπικα ακομα με δυσκολευει παρα πολυ, τερματιζοντας το τιμονι τοσο νωρις σαν να με βγαζει απο τη θεση ισορροπιας μου , εαν μπορω να το περιγραψω ετσι.

Δυστυχως (?) συντομα μεταφερομαι Τριπολη ελεω δουλειας και γενικα δουλευω ωσάν τον Φλοξ καθε μερα, οποτε το βλεπω δυσκολο να σε εξυπηρετησω σε φαση τεστ ραιντ, αλλα ειμαι στη διαθεση σου για περισσοτερες πληροφοριες.
Ευχαριστώ παρά πολύ για την άμεση και γεμάτη πληροφορίες απάντηση ...οπότε πάω άφοβα, γιατί σκεφτόμουν και γω οτι παίζουν θα ίδια ανταλκτικα..
Οπότε αρχικά πάω για άλλη σέλα ...όσο για το τιμόνι πραγματικά δεν το είχα διαβάσει ...ενδιαφέρον αλλά σίγουρα όχι απαγορευτικό για την μη αγορά αυτού...δεν σκοπεύω να το δόσω άμεσα γιατί από την στιγμή που θα με καλύπτει δεν υπάρχει λόγος...
Αθηνα μπορώ να ανέβω ανα πάσα ώρα και στιγμή...δεν χάνετε η ευκαιρία να το δω, για μια τέτοια αγορά δεν θέλω να μην εχω ούτε καν εικονα...θες να μιλήσουμε από μνμ;;;πραγματικά ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και χρόνο...
Σαμάρια εχω σταμπάρει μεταλλικά της κτμ τα φοράει κανείς;;
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ παρά πολύ για την άμεση και γεμάτη πληροφορίες απάντηση ...οπότε πάω άφοβα, γιατί σκεφτόμουν και γω οτι παίζουν θα ίδια ανταλκτικα..
Οπότε αρχικά πάω για άλλη σέλα ...όσο για το τιμόνι πραγματικά δεν το είχα διαβάσει ...ενδιαφέρον αλλά σίγουρα όχι απαγορευτικό για την μη αγορά αυτού...δεν σκοπεύω να το δόσω άμεσα γιατί από την στιγμή που θα με καλύπτει δεν υπάρχει λόγος...
Αθηνα μπορώ να ανέβω ανα πάσα ώρα και στιγμή...δεν χάνετε η ευκαιρία να το δω, για μια τέτοια αγορά δεν θέλω να μην εχω ούτε καν εικονα...θες να μιλήσουμε από μνμ;;;πραγματικά ευχαριστώ για την άμεση απάντηση και χρόνο...
Σαμάρια εχω σταμπάρει μεταλλικά της κτμ τα φοράει κανείς;;
Για τη σέλα μη βιαστείς. Μπορεί να σου ταιριάξει.
Το μικρό κόψιμο στο τιμόνι οφείλεται συνήθως στο μεγάλο μπροστινό που έχουν τέτοιου τύπου μηχανές. Ένας από τους λόγους που φοράει 43mm το καινούριο Tenere πιστεύω πως είναι και αυτός.
Πάντως για μένα δεν είναι ανασταλτικό μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα που προσφέρει αυτή η πανέμορφη μηχανή.

Σου εύχομαι με το καλό!
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Δεν θα βιαστώ με την σέλα, θα κοιτάξω πως θα μπορέσω να την δω από κοντά και αν όλα πάνε καλά θα προχωρήσω..
Αν κάποιος φοράει πλαϊνές βαλίτσες σε αυτή την σειρά θα με βοηθούσε Γιατί λέω να τα πάρω πακέτο ώστε να πάω άμεσος ταξίδι....
Για τα λοιπά έξτρα -πληροφορίες (φερινγκ, σέλα , φίλτρο αέρα, μούργα στο ντεπόζιτο) θα ενοχλήσω σε δεύτερο χρόνο...
Κάτι ακόμα γιατί είδα ότι έχει αναφερθεί ..παροχή ρεύματος να ζητήσω να την βάλουν πριν το πάρω στα χέρια μου;;ή όταν το παραλάβω να το πάω σε μάστορα;;;
Ευχαριστώ!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλα, σιγουρα δεν ειναι ανασταλτικος παραγοντας το κοψιμο του τιμονιου, αλιμονο. Απλα το εαν ειχα κατι για να γκρινιαξω για το συγκεκριμενο το ενα θα ηταν αυτο. Η μαμα σελα του 1090R ειναι αρκετα βαναυση, και το λενε πολλοι. Εχω βαλει τις ERGO διαιρουμενες σελες της ΚΤΜ και ειναι ΠΟΛΥ πιο ανετες.

Για βαλιτσες φοραω τα αφαιρουμενα καγκελα της Givi για βαλιτσες monokey πλαστικες, γιατι ειναι τα πιο στενα καγκελα που παιζουν. Εχω βγαλει τα γλωσσακια της Givi και εχω προσαρμοσει μεταλλικες βαλιτσες της NRTeam (απο Εσθονια) και σαμαρια της Held.

Ανεμοθωρακα το R εχει τον κλασσικο κοντο μαυρο. Ειμαι στα κυβικα σου και δεν μου εφτανε ουτε για ζητω. Εβαλα εναν της MRA με το φρυδακι και βρηκα την υγεια μου. Πεφτει αρκετα χαμηλα για χωμα, κανει απιστευτη δουλεια στην εθνικη για αερα και στροβιλισμους αλλα και για καλυψη απο βροχη.

Φιλτρο αερα εβαλα απο την πρωτη μερα το "φλατζοφιλτρο" της Unifilter και μετα το στρωσιμο και το πρωτο σερβις το φιλτρο της DNA. Εκανα και μοντα στα βιδακια του καπακιου του φιλτροκουτιου, γιατι ειχε βιδες στριφωνια που επιαναν σε πλαστικο στο κατω μερος του κουτιου, και φυσικα με 2-3 λυσιματα εφαγαν τις βολτες. Εβαλα λοιπον με κολλα βιδακια/φωλιες για επιπλα, εξωτερικα εχουν βολτες ξυλοβιδας και μεσα πασα για βιδα κανονικη. Λυθηκε κι αυτο.

11000χλμ και ποτε δεν ειχα θεμα με μουργα στο ντεποζιτο. Φυσικα επειδη ειμαστε στην Ελλαδαρα και ολοι εδω ειναι τιμιοι, εχω βαλει απο την πρωτη μερα φιλτρο στο στομιο του ρεζερβουαρ, ετσι, μπας και ποτε πετυχω σκαρτη βενζινη με σκουριες, νερα και σκουπιδια. Για την ιστορια, το αθραυστο γιαπωνεζικο DL650 μου χρειαστηκε 3 φορες στα 50,000χλμ αλλαγη και καθαρισμο φιλτρων βενζινης και μια φορα αλλαγη τρομπας... Γι'αυτο οταν ακουω απο τους ειδήμονες των φορουμ για το ... τεραστιο προβλημα στις τρομπες βενζινης της ΚΤΜ γινομαι Τουρκος... Ειναι αυτο το κακο της προκαταληψης που δεν το αντεχω με τιποτα, οχι μονο για τα μηχανακια φυσικα...

Το πριζακι ειναι πανευκολο να μπει, τραγικο εκ μερους της ΚΤΜ που το αφαιρεσε. Το βαζεις ανετα και μονος σου εαν μπορεις, αλλιως ζητα να στο παραδωσουν ετοιμο ή ζητα να στο βαλουν στο συνεργειο στο 1ο σερβις στρωσιματος.

Ο,τι αλλο θες ρωτας ελευθερα.
 
Reactions: STF

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παρτο πακετο να σου κανουν και τιμη ομορφη.
το μπροστινο συνηθιζεται...δεν εχει καλαμακι οδοντογλυφιδας μπροστα..
καλημερα φιλε
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Καλα, σιγουρα δεν ειναι ανασταλτικος παραγοντας το κοψιμο του τιμονιου, αλιμονο. Απλα το εαν ειχα κατι για να γκρινιαξω για το συγκεκριμενο το ενα θα ηταν αυτο. Η μαμα σελα του 1090R ειναι αρκετα βαναυση, και το λενε πολλοι. Εχω βαλει τις ERGO διαιρουμενες σελες της ΚΤΜ και ειναι ΠΟΛΥ πιο ανετες.

Για βαλιτσες φοραω τα αφαιρουμενα καγκελα της Givi για βαλιτσες monokey πλαστικες, γιατι ειναι τα πιο στενα καγκελα που παιζουν. Εχω βγαλει τα γλωσσακια της Givi και εχω προσαρμοσει μεταλλικες βαλιτσες της NRTeam (απο Εσθονια) και σαμαρια της Held.

Ανεμοθωρακα το R εχει τον κλασσικο κοντο μαυρο. Ειμαι στα κυβικα σου και δεν μου εφτανε ουτε για ζητω. Εβαλα εναν της MRA με το φρυδακι και βρηκα την υγεια μου. Πεφτει αρκετα χαμηλα για χωμα, κανει απιστευτη δουλεια στην εθνικη για αερα και στροβιλισμους αλλα και για καλυψη απο βροχη.

Φιλτρο αερα εβαλα απο την πρωτη μερα το "φλατζοφιλτρο" της Unifilter και μετα το στρωσιμο και το πρωτο σερβις το φιλτρο της DNA. Εκανα και μοντα στα βιδακια του καπακιου του φιλτροκουτιου, γιατι ειχε βιδες στριφωνια που επιαναν σε πλαστικο στο κατω μερος του κουτιου, και φυσικα με 2-3 λυσιματα εφαγαν τις βολτες. Εβαλα λοιπον με κολλα βιδακια/φωλιες για επιπλα, εξωτερικα εχουν βολτες ξυλοβιδας και μεσα πασα για βιδα κανονικη. Λυθηκε κι αυτο.

11000χλμ και ποτε δεν ειχα θεμα με μουργα στο ντεποζιτο. Φυσικα επειδη ειμαστε στην Ελλαδαρα και ολοι εδω ειναι τιμιοι, εχω βαλει απο την πρωτη μερα φιλτρο στο στομιο του ρεζερβουαρ, ετσι, μπας και ποτε πετυχω σκαρτη βενζινη με σκουριες, νερα και σκουπιδια. Για την ιστορια, το αθραυστο γιαπωνεζικο DL650 μου χρειαστηκε 3 φορες στα 50,000χλμ αλλαγη και καθαρισμο φιλτρων βενζινης και μια φορα αλλαγη τρομπας... Γι'αυτο οταν ακουω απο τους ειδήμονες των φορουμ για το ... τεραστιο προβλημα στις τρομπες βενζινης της ΚΤΜ γινομαι Τουρκος... Ειναι αυτο το κακο της προκαταληψης που δεν το αντεχω με τιποτα, οχι μονο για τα μηχανακια φυσικα...

Το πριζακι ειναι πανευκολο να μπει, τραγικο εκ μερους της ΚΤΜ που το αφαιρεσε. Το βαζεις ανετα και μονος σου εαν μπορεις, αλλιως ζητα να στο παραδωσουν ετοιμο ή ζητα να στο βαλουν στο συνεργειο στο 1ο σερβις στρωσιματος.

Ο,τι αλλο θες ρωτας ελευθερα.
Θα είσαι Αθήνα αυτή τη βδομάδα ;γιατί θα ήθελα να τα δω από κοντά σέλα φερινγκ φίλτρα ντεπόζιτου φίλτρα αερα(εκεί το έχασα)κτλ...και να μου δώσεις συντεταγμένες γενικά...Ότι μέρα να μου πεις ανεβαίνω, γιατί τα λεγόμενα σου έχουν πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα με την αγορά να προλάβω κάποια πράγματα που έχουν να κάνουν με την προστασία της μηχανής...
Συγνώμη αν γίνομαι πιεστικός αλλά είναι ευκαιρία να δω τη μηχανή από κοντά και να δω από κάποιον που την δουλεύει ποιες είναι οι ανάγκες της και ανάγκες μου για να γίνει ποιο ευχάριστο το ταξίδι..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα ειμαι στο Κορωπι και καποια στιγμη θα φυγω για Τριπολη. Ουτε ξερω μεχρι ποτε, ουτε κατι συγκεκριμενο μπορω να σου πω. Καλυτερα να επισκεφτεις την αντιπροσωπια να δεις τη μηχανη απο κοντα για σιγουρα.

Καλα, φιλτρα αερα και ντεποζιτου ουτως ή αλλως δεν τα βλεπεις, θελει ξηλωμα η μιση μηχανη για να τα δεις....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom