amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Καλοτάξιδο, ωραίο!
Τρέλανε μας μωρή αρρωστιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχ Θανασάκη μου σε αγαπώ!
Kαλοταξιδο Θαναση!Έχει δοκιμάσει κανείς το παρακάτω σε 1050, 1090,1190?
Εαν είναι διαφήμιση να διορθωθεί
Αρχική | Makan TRT
ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΔΩMADE FOR ADVENTUREΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΔΩΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΔΩshop.makan.gr
Σου χρωστάω καφέ στην Κόρινθο!Kαλοταξιδο Θαναση!
Εχω το αντιστοιχο απο τα βαθη της Κινας με το 1/10 της τιμης στην κοντη μαυρη μαμα ζελατινα, μια χαρα δουλεια κανει.
Καθρεπτες και χουφτες αλλαξε, απο τα λιγα αλλα σιγουρα που κλαις σε πτωση. Χουφτες αλουμινιου επισης σινουα αντιγραφα της ΚΤΜ, καθρεπτες αναδιπλουμενοι απο ebay με 25-30ευρα.
Tσακω το, αυτη την ιδια εχω βαλει, και επειδη ειμαι τελειως τσιπης της περασα και ενα ντυσιμο με φιμε ζελατινα και εχει γινει σχεδον το ιδιο σκουρα με τη μαμα.Σου χρωστάω καφέ στην Κόρινθο!
Στείλε link για το σποιλερ.
Με τα υπόλοιπα μόλις σπάσουν(οι καθρέπτες θα βγαίνουν) το σκέφτομαι
Σόρρυ που πετάγομαι αλλά την συγκεκριμένη προέκτασή την είχα πάρει κι εγώ από Κίνα και σε λιγότερο από 2-3 μήνες έσπασαν κάποια πλαστικά από τον μηχανισμό (τα σημεία της άρθρωσης, τα αντικατέστησα με βίδα και κόντρα παξιμάδι). Επίσης είναι σχετικά βαριά και πιο μπροσθόβαρη κι έτσι δημιουργούσε επιπλέον ταλαντώσεις στην ζελατίνα του Beverly με αποτέλεσμα να ξεβιδωνονται οι βάσεις της μαμά ζελατίνας.Tσακω το, αυτη την ιδια εχω βαλει, και επειδη ειμαι τελειως τσιπης της περασα και ενα ντυσιμο με φιμε ζελατινα και εχει γινει σχεδον το ιδιο σκουρα με τη μαμα.
Motorcycle Clip on Windshield Spoiler Wind Screen Extension Deflector 280mm | eBay
1 Piece Windscreen Wind Deflector. Adjustable windshield, the above of original windshield, heightening for better head protection safety. The wind protection can be significantly better and faster driving noise can be minimized.www.ebay.de
Εχει αλλαξει και τιμη και δεν στελνει πια ο πωλητης Ελλαδα, 15 ευρω την ειχα παρει το 2020, δες πχ αυτη>> Adjustable Clip On Windshield Extension Spoiler Wind Deflector For Motorcycle | eBay
Εχει ευκολες ρυθμισεις σε πολλες θεσεις με δυο διακοπτακια που την "κλειδωνουν", χωρις εργαλεια.
Σε ευχαριστώ πολύ αγόρι!Σόρρυ που πετάγομαι αλλά την συγκεκριμένη προέκτασή την είχα πάρει κι εγώ από Κίνα και σε λιγότερο από 2-3 μήνες έσπασαν κάποια πλαστικά από τον μηχανισμό (τα σημεία της άρθρωσης, τα αντικατέστησα με βίδα και κόντρα παξιμάδι). Επίσης είναι σχετικά βαριά και πιο μπροσθόβαρη κι έτσι δημιουργούσε επιπλέον ταλαντώσεις στην ζελατίνα του Beverly με αποτέλεσμα να ξεβιδωνονται οι βάσεις της μαμά ζελατίνας.
Θανασεν Πρέπει κάπου να την έχω, αν θες να στην στείλω μετά τις 17/8 που γυρνάω να την δοκιμάσεις.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πιο παλιό σχέδιο με την κεντρική στήριξη. Πιο μαζεμένο, χωρίς πολλά ρυθμιστήρια, σε καλύτερη θέση στην ζελατίνα (πιο κοντά στον κορμό) ώστε να δημιουργεί κραδασμούς.
Αυτή είχε το Versys όταν το πήρα... Άσχημη όσο δε πάει... Λέω μόλις μαζέψω λίγα λεφτά θα τη πετάξω να βάλω άλλη.. Αμ δε... Για τη πόλη και κοντινές βγάζω τελείως το πάνω μέρος. Εθνική με το δεύτερο κομμάτι και στη χαμηλή θέση απολαμβάνω ταξίδι πλέον...Εγώ θα βάλω την πολύ άσχημη ζελατίνα που είχα στο 790 αλλά την καλύτερη από άποψη αεροδυναμικής κσι πρακτικότητας γιατί στο χώμα χρησιμοποιείς την χαμηλή και στην άσφαλτο βάζεις την προέκταση που είναι συρταρωτή. Σταθερότατη και φοβερή ποιότητα.
Givi airflow
Givi Ζελατίνα KTM 1050 Adventure 15-16/1090 Adventure 17-19/1190 Adventure/Adventure R 13-16
Βρείτε τις ζελατίνες της Givi για την μοτοσυκλέτα ή το σκούτερ σας στα καταστήματα Xmoto και στις καλύτερες τιμές! Κάντε τα δικά σας με Άτοκες Δόσεις, Δωρεάν Αποστολή και Δωρεάν Επιστροφή εάν χρειαστείτε για αγορές πάνω από 39€! Άμεσα Διαθέσιμα!www.xmoto.gr
Eγω έχω την πρωτη που ποσταρα πανω στο μηχανακι 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα, αλλα επειδη μιλαμε για Κινα ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις, ειναι 50-50 να βγει μαπα. Την αλλη με την κεντρικη στηριξη την ειχα στο ΧΤΖ, δεν εκανε τιποτα κατα την αποψη μου, γιατι για να κοψεις στροβιλισμους θες να δημιουργειται "πτερυγα" και η δευτερη δουλευει απλα σαν προεκταση της ζελατινας, ενω η πρωτη μπαινει παραλληλα με τη ζελατινα και δημιουργει αεροτομη. Και εκεινη μπορει να μπει παραλληλα με τη ζελατινα αλλα χανεις σε υψος και γενικα δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος, ειναι γενικα πιο ευελικτη η αλλη με τη διπλη στηριξη. Εχει να κανει βεβαια και με το καθε μηχανακι /φερινγκ. Τελος , ενα θεμα ειναι οτι η εργοστασιακη ζελατινα του 1090 κανει ενα σπασιμο στον αξονα στο κεντρο της και δεν κουμπωνει ευκολα κεντρικη προεκταση.Σόρρυ που πετάγομαι αλλά την συγκεκριμένη προέκτασή την είχα πάρει κι εγώ από Κίνα και σε λιγότερο από 2-3 μήνες έσπασαν κάποια πλαστικά από τον μηχανισμό (τα σημεία της άρθρωσης, τα αντικατέστησα με βίδα και κόντρα παξιμάδι). Επίσης είναι σχετικά βαριά και πιο μπροσθόβαρη κι έτσι δημιουργούσε επιπλέον ταλαντώσεις στην ζελατίνα του Beverly με αποτέλεσμα να ξεβιδωνονται οι βάσεις της μαμά ζελατίνας.
Θανασεν Πρέπει κάπου να την έχω, αν θες να στην στείλω μετά τις 17/8 που γυρνάω να την δοκιμάσεις.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πιο παλιό σχέδιο με την κεντρική στήριξη. Πιο μαζεμένο, χωρίς πολλά ρυθμιστήρια, σε καλύτερη θέση στην ζελατίνα (πιο κοντά στον κορμό) ώστε να δημιουργεί κραδασμούς.
Εμένα στο 790 με κυνηγάγανε να με δείρουν, τόσο άσχημη ήταν..Αυτή είχε το Versys όταν το πήρα... Άσχημη όσο δε πάει... Λέω μόλις μαζέψω λίγα λεφτά θα τη πετάξω να βάλω άλλη.. Αμ δε... Για τη πόλη και κοντινές βγάζω τελείως το πάνω μέρος. Εθνική με το δεύτερο κομμάτι και στη χαμηλή θέση απολαμβάνω ταξίδι πλέον...
Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ το δικό σποιλερ το είχα πιο μπροστά, ίσως γι'αυτό να δημιουργούσε και τις ταλαντώσειςEγω έχω την πρωτη που ποσταρα πανω στο μηχανακι 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα, αλλα επειδη μιλαμε για Κινα ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις, ειναι 50-50 να βγει μαπα. Την αλλη με την κεντρικη στηριξη την ειχα στο ΧΤΖ, δεν εκανε τιποτα κατα την αποψη μου, γιατι για να κοψεις στροβιλισμους θες να δημιουργειται "πτερυγα" και η δευτερη δουλευει απλα σαν προεκταση της ζελατινας, ενω η πρωτη μπαινει παραλληλα με τη ζελατινα και δημιουργει αεροτομη. Και εκεινη μπορει να μπει παραλληλα με τη ζελατινα αλλα χανεις σε υψος και γενικα δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος, ειναι γενικα πιο ευελικτη η αλλη με τη διπλη στηριξη. Εχει να κανει βεβαια και με το καθε μηχανακι /φερινγκ. Τελος , ενα θεμα ειναι οτι η εργοστασιακη ζελατινα του 1090 κανει ενα σπασιμο στον αξονα στο κεντρο της και δεν κουμπωνει ευκολα κεντρικη προεκταση.
Λιγο κουνημενη η φωτο αλλα ετσι ειναι η μαμα κοντη ζελατινα με το σποιλερ.
Η ακομα καλυτερη λυση που ειχα δοκιμασει ηταν η MRA με εξτρα σποιλερ, ασχημη αλλα οχι τοσο οσο η Givi που δειχνουν παραπανω, κανει δουλεια σε ολες τις ταχυτητες, μονο μειον οτι κανει ακομη πιο ζεστο το "κοκπιτ" του 1090 που γενικα εχει ενα θεμα με τη ζεστη.
Βγάζει η Puig ζελατίνες για τα 1Χ90 σε διάφορα μεγέθη.Σορρυ που επεμβαίνω στα πορτοκαλί προβλήματα σας, αλλά αυτές οι προεκτάσεις είναι πολύ άσχημες ρε γκαμοτο.
Η ermax δεν βγάζει για το 1090?