KTM 1090-1090R

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εγώ παίδες νομίζω ότι θα ομορφηνει το μηχανάκι πίσω λόγω όγκου
Άσε που μετά θα μπορείς να δένεις ότι σαμάρια θες για πλάκα .
Σακοι givi canyon ότι πρέπει!
Και αλλά σαμάρια.
Ναι από όγκο οκ!
Απλά δεν έχει συμμετρία όπως 990, στην μεριά της εξάτμισης εξεχουν πολύ!
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τα canyon ναι ,πολύ όμορφα ,αλλά αν δεις τιμή καλά είναι να πάρεις ένα υπογλωσσιο πρώτα :geek:

Απ' τη μεριά της εξάτμισης τα φορτώνεις αναλόγως πάντως.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πληροφορίακα το 1090 είναι απλούστερο από το 990 στο λύσε - δεσε τεπόζιτο και λοιπά.
Έτσι αφού χρόνος δεν υπήρχε από τα εξουσιοδοτημενο, ktm συνεργεία και ο απαραίτητος έλεγχος (λαδια, ξύδια, φυσωμα και λοιπά είχε γίνει σε εξουσιοδοτημενο)

Ασχολήθηκα εγώ με αλλαγή
αντίψυκτικου, έλεγχος φίλτρου αέρα.
Δεν θεώρησα απαραίτητο την αλλαγή του με after (μιας και ήταν πεντακάθαρο)

Και εάν κρίνω από το pipercross που είχα στο 990, που μου ζαλίζε το κεφάλι ο θόρυβος των πεταλούδων
Δεν χρειάζεται after ποτέ!

Υ. Γ. έπαιξε τον ρόλο του και o Κώστας el-Gatto βέβαια σε αυτό.
Ευχαριστώ Κωστάκη
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Έχει ασχοληθεί κάτοχος 1090 με αλλαγή γρανάζιου εμπρός, από 17 που έχει (μαμά)
σε 16αρι?
Οδήγησα το s και ήταν πιο δυνατό μόνο και μόνο από την διαφορά διαμέτρου τροχών.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχει ασχοληθεί κάτοχος 1090 με αλλαγή γρανάζιου εμπρός, από 17 που έχει (μαμά)
σε 16αρι?
Οδήγησα το s και ήταν πιο δυνατό μόνο και μόνο από την διαφορά διαμέτρου τροχών.
just do it.
Τα περισσότερα v2 ωφελούνται από το κόντυμα στην μετάδοση, το κόστος είναι μικρό και η μετατροπή εύκολα αλλάζει αν δεν σου αρέσει.
Στο 1290 ήταν ταμάμ.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
και στο 790 το σκεφτομαι οταν ερθει η ωρα για αλυσιδα γραναζια να το κοντινο λιγο ... αξιζει λετε?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
just do it.
Τα περισσότερα v2 ωφελούνται από το κόντυμα στην μετάδοση, το κόστος είναι μικρό και η μετατροπή εύκολα αλλάζει αν δεν σου αρέσει.
Στο 1290 ήταν ταμάμ.
Εννοείται ότι είδα αυξημένη κατανάλωση στο s σε σχέση με το R!
5.8 λίτρα στα 100χλμ r
6.4 λίτρα στα 100χλμ s
Και δεν ξέρω την διαφορά στις στροφές στα 160 χλμ (π.χ.)
Πολυ το ψάχνω βέβαια :)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εννοείται ότι είδα αυξημένη κατανάλωση στο s σε σχέση με το R!
5.8 λίτρα στα 100χλμ r
6.4 λίτρα στα 100χλμ s
Και δεν ξέρω την διαφορά στις στροφές στα 160 χλμ (π.χ.)
Πολυ το ψάχνω βέβαια :)
Στο δικό μου η αλλαγή σε 16 είχε θετικά αισθητή διαφορά.
Οι επιπλέον σ.α.λ στα ίδια km/h ήταν περίπου 500.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποπκορν και παρακολούθηση του δράματος. Οι λουληδες με τα XR του 21 φτιάχνονται που κατέβηκαν οι στροφές κατά 500 και καίνε μισό σφηνάκι λιγότερο, οι πορτοκαλί pride clan που δεν τρέχει τίποτα ζουν ευχαριστημένοι με 500 στροφές και ένα σφηνάκι παραπάνω...

Να είσαι εξελικτής/σχεδιαστής και να διαβάζεις φόρα για να δεις τι θα κάνεις με το επόμενο μοντέλο, ψυχοφαρμακα.

Λες και δεν έχει έξι σχέσεις το κιβώτιο...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ποπκορν και παρακολούθηση του δράματος. Οι λουληδες με τα XR του 21 φτιάχνονται που κατέβηκαν οι στροφές κατά 500 και καίνε μισό σφηνάκι λιγότερο, οι πορτοκαλί pride clan που δεν τρέχει τίποτα ζουν ευχαριστημένοι με 500 στροφές και ένα σφηνάκι παραπάνω...

Να είσαι εξελικτής/σχεδιαστής και να διαβάζεις φόρα για να δεις τι θα κάνεις με το επόμενο μοντέλο, ψυχοφαρμακα.

Λες και δεν έχει έξι σχέσεις το κιβώτιο...
Σε λατρεύω!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε λατρεύω!!!
Βασικά τα λέμε συνεχώς.

Θες πενφέ και την ψάχνεις σε λάθος εταιρεία. Με το 1250 θα είχες σχεδόν στα ίδια χρήματα μεγαλύτερη άνεση, καλύτερα φώτα, κιβώτιο "τόσο όσο" για κάθε χρήση, μηδέν ανάγκη για αλλαγές και δήθεν βελτιώσεις... Και κάμποσα χρόνια πιο φρέσκο μηχανάκι.

Αλλά όχι, θες να πιέζεται ο ψυχισμός σου να μπεις σε καλούπι που δεν σε χωράει.

Αφού κοντύνει η έκτη σχέση, να δούμε κανένα ποστ "έχει βάλει κανείς άξονα σε **90 να μας πει εντυπώσεις"
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Να είσαι εξελικτής/σχεδιαστής και να διαβάζεις φόρα για να δεις τι θα κάνεις με το επόμενο μοντέλο, ψυχοφαρμακα.
ειδικά αν διαβάζει το δικό μας.... τουλάχιστον ομαδικές αυτοκτονίες...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θες πενφέ και την ψάχνεις σε λάθος εταιρεία
Ρε Μπούκουρα, ο άνθρωπος θέλει/εχει μηχάνημα με ζωή μέσα του, γιατί θέλεις να τον σθείλεις σε τάφο;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε Μπούκουρα, ο άνθρωπος θέλει/εχει μηχάνημα με ζωή μέσα του, γιατί θέλεις να τον σθείλεις σε τάφο;
Για τάφους.....νομίζω ότι μόνο ένας πρέπει να μιλάει :waiting:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε Μπούκουρα, ο άνθρωπος θέλει/εχει μηχάνημα με ζωή μέσα του, γιατί θέλεις να τον σθείλεις σε τάφο;
Τάφος το 1250 ούτε σε ονείρωξη του Στέφανου.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αλλάξτε κουβέντα ρέει!!!
Το μηχάνημα με φτιανει 100%
Αφηστε τα bmw σε άλλη ενότητα!
Απλά θέλω σούζα ισχύος, σε λιγότερο από 6000 στροφές με δεύτερη ταχύτητα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Απλά θέλω σούζα ισχύος, σε λιγότερο από 6000 στροφές με δεύτερη ταχύτητα.
Θες το τηλέφωνο του Χρηστάκη του Μπερτς μου φαίνεται και άσε τα γραναζώματα...
 
Top Bottom