KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Μέσα στην πόλη βολεύει να δουλεύεις rain και off road. Το κακό είναι ότι σε περνάνε τα φτιαγμένα σκούτερ στα φανάρια και αυτό είναι αιτία πολέμου!
Δεν το έχω πάθει προς το παρόν :eek:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε ναι. Ο πρώτος κανόνας του fight club είναι ότι δεν μιλάς για το fight club. Τι να πείτε "έχω 160+ άλογα και με τσαγιασε Μπέβερλι κάνοντας ινσταστόρι λάιβ"

Μεγάλη μλκια του τύπου στα orange days που με ξέχασε και δεν οδήγησα το 1290R τελικά, τα μικρά δεν είχαν βήχα κλπ.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Οι πιάτσες δυτικών και ανατολικών προαστίων λένε ότι το 1290S είναι ο δικαστής της κόντρας και εδώ διαβάζω ότι το κερνάνε τσάγια beverli με εξάτμιση.
:eek::eek::eek:
Σε τι κόσμο ζούμε πιά! :brr:

Σωστά, είναι Τρίτη σήμερα.
Είναι Τρίτη ή Τετάρτη τελικά? ή μένει αδιευκρίνιστο για να πιάνει και τις 2? :pointu:
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Rain / Off road
Μονο οταν εχεις λαμπάκι και προβλέπεται να μεινεις..


Φρενο ο κινητηρας δε νομιζω οτι εχει σε κανενα mode..
:ha

hence τα 2-3 πισω ζευγάρια τακάκια καθε χρονο.
 

Renegade

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Θα δείξει
Όντως ένα από τα πρώτα πράγματα που με παραξενεψαν σε αυτό το μοτέρ είναι ότι δεν έχει φρένο κινητήρα!

Επίσης, τουλάχιστον στο 1090, στα modes off road και rain, έχει πολύ αργή απόκριση το γκάζι.

Το οποίο με βόλεψε σε ασφαλτο γυαλί με βροχή, αλλά στην ανάβαση της Καλιακούδας με απανωτές ανηφορικές φουρκέτες που είχαν νεροφαγωματα και πέτρες με δυσκόλεψε μιας και αν κόψεις αρκετά φλερτάρεις με σβήσιμο του μοτέρ και ξάπλα!

Μόνιμα στο Sport, για να γουστάρουμε και λίγο!!

Και μιας και πιάσαμε τα modes, γιατί η ΚΤΜ δεν ονόμασε RACE το SPORT mode?? Θα ταίριαζε με το σλόγκαν ready to race!
Χαμένη ευκαιρία γμτ!

Στάλθηκε από το 2109119DG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Renegade

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Θα δείξει
Ε όχι, σόρι, σε σχέση με Ι4 μια χαρά φρένο έχει.
Ναι οκ, και σε σχέση με δίχρονο έχει πολύ φρένο

Σε σχέση με άλλα V2 1000αρια δεν έχει.

Στάλθηκε από το 2109119DG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Rain / Off road
Μονο οταν εχεις λαμπάκι και προβλέπεται να μεινεις..


Φρενο ο κινητηρας δε νομιζω οτι εχει σε κανενα mode..
:ha

hence τα 2-3 πισω ζευγάρια τακάκια καθε χρονο.
Ποιός φρενάρει με το πίσω :eek::eek::eek::eek:


Δεν κινείσαι Κορυδαλλό και δυτικά προάστια και καλά κάνεις.
Όντως, μόνο κάτι Tracer πετυχαίνω αλλά τα ακουω να βροντάνε απο πισω :ha
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Από το κακό στο χειρότερο πάμε...

Περισσότερες δασικές πυρκαγιές
Ιστορικό ρεκόρ σε ύψη βροχοπτώσεων
Ξανά ο Μητσοτάκης
Πιο άσχημα ΚΤΜια
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Περίμενε, έρχεται το όριο 30 στην Αττική μετά τις δημοτικές εκλογές για να ικανοποιήσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα όσων δεν πληρώνουν για εξοπλισμό.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Από το κακό στο χειρότερο πάμε...

Περισσότερες δασικές πυρκαγιές
Ιστορικό ρεκόρ σε ύψη βροχοπτώσεων
Ξανά ο Μητσοτάκης
Πιο άσχημα ΚΤΜια
ναι λες και τώρα ξεκίνησαν με τα "άσχημα" η ΚΤΜ.
Απο το Duke IV το 2012 ξεκίνησε η ΚΤΜ να σχεδιάζει μαλ@κίες αλλά δεν το κάναμε και θέμα :p
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
καλησπέρα μια ερώτηση σε κατόχους που έχουν δοκιμάσει ή γνωρίζουν σχετικά με το θέμα, για 1090 χρειαζόμαστε άλλο φίλτρο αέρα? Έχει πρόβλημα όπως τα πρώτα 1190 με το να περνάει σκόνη μέσα στο φιλτροκουτι? έχετε να προτείνετε κάτι?
Ευχαριστώ
 

Renegade

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Θα δείξει
καλησπέρα μια ερώτηση σε κατόχους που έχουν δοκιμάσει ή γνωρίζουν σχετικά με το θέμα, για 1090 χρειαζόμαστε άλλο φίλτρο αέρα? Έχει πρόβλημα όπως τα πρώτα 1190 με το να περνάει σκόνη μέσα στο φιλτροκουτι? έχετε να προτείνετε κάτι?
Ευχαριστώ
Ενδιαφέρουσα απορία, θα ήθελα να μάθω κι εγώ!
Επίσης, με after market φίλτρο θα υπάρχει πρόβλημα εάν η μηχανή κάνει και χωμάτινη χρήση??


Σε συνέχεια της συζήτησης περί λαδιών, τι ιξώδες προτείνετε σε 1090??

5w40 ή 10w50??

Στάλθηκε από το 2109119DG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ενδιαφέρουσα απορία, θα ήθελα να μάθω κι εγώ!
Επίσης, με after market φίλτρο θα υπάρχει πρόβλημα εάν η μηχανή κάνει και χωμάτινη χρήση??


Σε συνέχεια της συζήτησης περί λαδιών, τι ιξώδες προτείνετε σε 1090??

5w40 ή 10w50??

Στάλθηκε από το 2109119DG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν υπάρχει θέμα με το φίλτρο κουτί μετά τα μοντέλα του 2016 .
Στο 1090 σου το έχω τσεκαρει και δεν έχει περάσει τίποτα μέσα ;)
Λάδια σε όλα τα μοντέλα 1050,1090,1190,1290 amsoil 10w50 metric (κίτρινο καπάκι)σε σύγκριση με τα motorex 10w50 , πολύ καλύτερο σασμάν!
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Δεν υπάρχει θέμα με το φίλτρο κουτί μετά τα μοντέλα του 2016 .
Στο 1090 σου το έχω τσεκαρει και δεν έχει περάσει τίποτα μέσα ;)
Λάδια σε όλα τα μοντέλα 1050,1090,1190,1290 amsoil 10w50 metric (κίτρινο καπάκι)σε σύγκριση με τα motorex 10w50 , πολύ καλύτερο σασμάν!
thanks!!!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Βοηθήστε λίγο οι κάτοχοι 1290 adventure .
Οι παρακάτω σιτες στις εισαγωγές αέρα μαζεύουν τα μεγάλα κομμάτια και ακαθαρσίες που μπορεί να περάσουν στο φίλτρο.
Κάνω ξεμπαζωμα πού και πού.
Υπάρχουν κάποιες εχτρα προστασίες (πορτοκαλί σφουγγάρια δεξιά - αριστερά)
Υπάρχει περίπτωση να δυσκολεύουν την ροή του αέρα που τραβάει το φίλτρο?
 
Top Bottom