KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Η φλασιά της ημέρας!
Θα ταίριαζε άραγε το ντεπόζιτο του 1090/1190 (23λτ) ή ακόμα καλύτερα του SAT (30λτ) στο 1290S?

Πλαίσιο (μάλλον) είναι ίδιο, πάνω καπάκι ντεπόζιτου ίδιο, σέλες ίδιες, φιλτροκούτι ίδιο, δεν θα πρέπει να μπαίνει? Θεωρητικά, με ένα μτχ ντεπόζιτο και 2 πλαϊνά πλαστικά καλύμματα θα έχεις +3λτ αυτονομία ενώ με το ντεπόζιτο του Τ θα είσαι αρχηγός αλλά μάλλον θα θες και άλλα κάγκελα.
Στο νετ πάντως που έψαξα, κάποιος έχει βάλει το ντεπόζιτο του 1190 στο 1290Τ.
καλη απορία!!! μας αρέσουν τα μεγάλα ντεπόζιτα
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
ΕΡΏΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ CYCLOPS ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΟ 1090 ΥΠΑΡΧΕΙ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ΕΡΏΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ CYCLOPS ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΟ 1090 ΥΠΑΡΧΕΙ?
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε λάμπες led.
Γιατί να πας αποκλειστικά σε αυτές?
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε λάμπες led.
Γιατί να πας αποκλειστικά σε αυτές?
οχι συμφωνώ μαζί σου απλά δεν ξέρω τι παίζει ακριβώς. 209 που έχουν τωρα δεν δίνω σε καμία περίπτωση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
οχι συμφωνώ μαζί σου απλά δεν ξέρω τι παίζει ακριβώς. 209 που έχουν τωρα δεν δίνω σε καμία περίπτωση.
Χρειάζεσαι μια Η7 και μια Η3.
Οπότε με ένα 40αρι (διότι δυστυχώς πωλούνται σαν ζευγάρια, εκτός και εάν βρεις κάποιο σπασμένο σετ) θα κάνεις δουλειά.
Πλέον οι τελευταίες γενιές τους έχουν ενσωματωμένο ανεμιστήρα οπότε το μήκος τους είναι όσο μιας κλασικής λάμπας πυρακτώσεως.
Ο Padis είχε προτείνει μια πολύ καλή τώρα τελευταία...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λίγο προσοχή με το κάτοπτρο γιατι συνήθως τυχαίες led διαχέουν το φως όπου να'ναι. Γι αυτό οι cyclops πουλάνε, επειδή είναι μελετημένες και το μηχανάκι αποκτάει εκπληκτικό φωτισμό το βράδυ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λίγο προσοχή με το κάτοπτρο γιατι συνήθως τυχαίες led διαχέουν το φως όπου να'ναι. Γι αυτό οι cyclops πουλάνε, επειδή είναι μελετημένες και το μηχανάκι αποκτάει εκπληκτικό φωτισμό το βράδυ.
Έχει να κάνει με την τοποθέτηση της και φυσικά και με την ποιότητα της λάμπας.
Η σωστός τρόπος σε αυτό είναι με την λάμπα κάθετα.
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Έχει να κάνει με την τοποθέτηση της και φυσικά και με την ποιότητα της λάμπας.
Η σωστός τρόπος σε αυτό είναι με την λάμπα κάθετα.
ευχαριστώ πολύ θα το ψάξω λίγο παραπάνω να δω τι παίζει. ειχα δει και εδω στο φορουμ κατι παλιότερα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχει κανείς ψάξει αν υπάρχουν ελατήρια σε διαφορετικές σκληρότητες για 1290SAS?

Παρατήρησα στην χθεσινή βόλτα ότι σε γρήγορο στροφιλίκι, πέραν της ρύθμισης sport, δεν γινόταν να στρίψει το ΚΤΜ. Βουτούσε πολύ το μπροστινό που δυσκόλευε να το βάλω στην στροφή, η πλάκα είναι ότι στο προηγούμενο 1290 δεν θυμάμαι αντίστοιχη συμπεριφορά (αν θυμάμαι καλά όμως, τότε το είχα μόνιμα σε προφόρτιση 2 ατόμων ενώ τώρα σε 1 συν αποσκευές).

Πιο πολύ από περιέργεια και αν αποφασίσω στο μέλλον να ασχοληθώ.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Υπάρχουν ελατήρια για όλα τα μπροστινά!
48αρι wp .
Δοκίμασε πιο χοντρά λάδια και λίγα περισσότερα ml.
H πουλατο και πάρε r :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχει κανείς ψάξει αν υπάρχουν ελατήρια σε διαφορετικές σκληρότητες για 1290SAS?

Παρατήρησα στην χθεσινή βόλτα ότι σε γρήγορο στροφιλίκι, πέραν της ρύθμισης sport, δεν γινόταν να στρίψει το ΚΤΜ. Βουτούσε πολύ το μπροστινό που δυσκόλευε να το βάλω στην στροφή, η πλάκα είναι ότι στο προηγούμενο 1290 δεν θυμάμαι αντίστοιχη συμπεριφορά (αν θυμάμαι καλά όμως, τότε το είχα μόνιμα σε προφόρτιση 2 ατόμων ενώ τώρα σε 1 συν αποσκευές).

Πιο πολύ από περιέργεια και αν αποφασίσω στο μέλλον να ασχοληθώ.
Εντύπωση μου κάνει Γιώργο γιατί είναι τρένο ακόμα και στην sτreet ρύθμιση εκτός και αν έχει πολύ γρήγορο Ρυθμό με τέρμα γκάζι που θέλεις πολύ σκληρό σετάπ και καλη άσφαλτο.

Μήπως υπάρχει κάποια ανωμαλία με την ανάρτηση; Σέρβις ποτέ έκανες;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εντύπωση μου κάνει Γιώργο γιατί είναι τρένο ακόμα και στην sτreet ρύθμιση εκτός και αν έχει πολύ γρήγορο Ρυθμό με τέρμα γκάζι που θέλεις πολύ σκληρό σετάπ και καλη άσφαλτο.

Μήπως υπάρχει κάποια ανωμαλία με την ανάρτηση; Σέρβις ποτέ έκανες;
Το ΚΤΜ έχει 25500χλμ οπότε δεν νομίζω να έχει γίνει σέρβις ακόμα. Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι άλλο στο μηχανάκι, όταν το πήρα είχα την εντύπωση ότι ήταν πιο χαμηλό πίσω από ότι θυμόμουν στο προηγούμενο ενώ με δυσκόλευε πολύ περισσότερο να το βάλω στο διπλό σταντ. Τελικά, για κάποιον περίεργο λόγο το μηχανάκι πρέπει να έχει διπλό σταντ από το R οπότε θεώρησα ότι με ξεγέλασε και στο θέμα του πίσω ύψους ανάρτησης. Δεν ασχολήθηκα έκτοτε.
Τώρα για το σεταπ, δεν το βρήκα ασταθές ή κάτι άλλο. Απλά σε αυτή την βόλτα που σε κάποια κλειστά κομμάτια το κυνηγήσαμε λίγο, μου βουτούσε πολύ στα φρένα και με δυσκόλευε να το βάλω στην στροφή σε οτιδήποτε άλλο εκτός του σπορ, ένοιωθα ότι μπορούσα να το στρίψω. Επίσης κάτι που δεν θυμάμαι να είχα αντιμετωπίσει στο προηγούμενο. Βέβαια, δεν είμαι και ο καταλληλότερος για τέτοιες παρατηρήσεις γιατί αφενός δεν μπορώ να το πιέζω στα όρια του, αφετέρου έχοντας κάνει αρκετές αλλαγές μοτοσυκλετών ίσως να τα έχω λίγο ξεχασμένα/μπερδεμένα στο μυαλό μου.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
καλησπέρα έχει καταργήσει κάποιος την EVAP ?
Δεν έχω πειράξει κάτι ούτε στο 1090 ούτε στο 1290 .
Δεν ξέρω γιατί το κάνουν ,ίσως εάν αφαιρέσεις τα sas , λάμδα, φιλτροκουτι και λοιπά , τα βγάζεις!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
καλησπέρα έχει καταργήσει κάποιος την EVAP ?
Δεν το έχω κάνει ούτε εγώ ακόμα αν και το σκέφτομαι γιατί είναι σπαστικό που πιάνει το δοχείο όλο τον χώρο κάτω από την σέλα συνεπιβάτη. Δες εδώ για να το κάνεις έυκολα και απλά
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν το έχω κάνει ούτε εγώ ακόμα αν και το σκέφτομαι γιατί είναι σπαστικό που πιάνει το δοχείο όλο τον χώρο κάτω από την σέλα συνεπιβάτη. Δες εδώ για να το κάνεις έυκολα και απλά
Τι δουλειά κάνει αυτό?
Ξέρουμε?
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Τι δουλειά κάνει αυτό?
Ξέρουμε?
Τις αναθυμιάσεις από το ντεπόζιτο τις πάει σε αυτό το δοχείο, αν το αφαιρέσεις θα αερίζεται στο περιβάλλον. Δεν έχει κάποιο όφελος σε απόδοση, απλά κερδίζεις χώρο κάτω από την σέλα, τώρα είναι τραγικά λίγος (ούτε τα χαρτιά από το μηχανάκι δεν χωράει αν δεν τα διπλώσεις 2-3 φορές).
 
Top Bottom