KTM 1290 super adv ...2021

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ποιος σου έδωσε αυτή την πληροφορία?
Οκ, με τις τελευταιες αντιδρασεις σου στο θεμα αυτο σχετικα με το "φτηνο" μοντελο 1290, να υποθεσουμε οτι εργαζεσαι στην ΚΤΜ SEE και γνωριζεις οτι κατι τετοιο δεν ισχυει?
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Πωλητης μου είπε οτι δεν θα έχει ηλεκτρονικά καλούδια.
18.000 με 19.000 υπολογιζουν
Εν έτη 2021. 160 hp χωρις traction control στο χώμα, (και όχι μόνο) =
Η χαρά του ορθοπεδικού.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εν έτη 2021. 160 hp χωρις traction control στο χώμα, (και όχι μόνο) =
Η χαρά του ορθοπεδικού.
ABS και traction control είναι τα βασικά και αν υπάρξει τέτοια απλή έκδοση σίγουρα θα έχει.
Εννοεί το ρανταρ για το κρουζ κοντρόλ και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις που ανεβάζουν την τιμή.

Και η ducati με το 950 multistrada είχε παρόμοιες εκδόσεις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ABS και traction control είναι τα βασικά και αν υπάρξει τέτοια απλή έκδοση σίγουρα θα έχει.
Εννοεί το ρανταρ για το κρουζ κοντρόλ και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις που ανεβάζουν την τιμή.

Και η ducati με το 950 multistrada είχε παρόμοιες εκδόσεις.
Και το Quick Shifter
κ το Rally Mode
κ τα θερμαινόμενα γκρίπς
κ τις θερμαινόμενες σέλες
κ διάφορα άλλα γκατζετάκια που έχει η φούλ βέρσιον.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Οκ, με τις τελευταιες αντιδρασεις σου στο θεμα αυτο σχετικα με το "φτηνο" μοντελο 1290, να υποθεσουμε οτι εργαζεσαι στην ΚΤΜ SEE και γνωριζεις οτι κατι τετοιο δεν ισχυει?
Κατά καιρούς υπάρχουν διάφορα δημοσιεύματα για τις περισσότερες εταιρίες που προμηνύουν μοντέλα που τελικά δεν έρχονται πότε τελικά. Αυτό είναι ένα θέμα που συμβαίνει καλώς ή κακώς όπως και η αναπαραγωγή αυτών των ειδήσεων που ο χρόνος θα δείξει αν είναι πραγματικότητα ή όχι. Είμαι σε θέση να σου πω πως η συγκεκριμένη δεν είναι... εξού και η απορία ότι κάποιος πωλητής έδωσε μέχρι και τιμή. Αναρωτιέμαι εύλογα πως προέκυψε μια τέτοια πληροφορία.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κατά καιρούς υπάρχουν διάφορα δημοσιεύματα για τις περισσότερες εταιρίες που προμηνύουν μοντέλα που τελικά δεν έρχονται πότε τελικά. Αυτό είναι ένα θέμα που συμβαίνει καλώς ή κακώς όπως και η αναπαραγωγή αυτών των ειδήσεων που ο χρόνος θα δείξει αν είναι πραγματικότητα ή όχι. Είμαι σε θέση να σου πω πως η συγκεκριμένη δεν είναι... εξού και η απορία ότι κάποιος πωλητής έδωσε μέχρι και τιμή. Αναρωτιέμαι εύλογα πως προέκυψε μια τέτοια πληροφορία.
Δεν αντιλεγω, αλλα αυτη τη στιγμη μαλλον μονο ο κυρ Στεφανος μπορει να δωσει την απαντηση με σιγουρια. Εχω ιδια πειρα απο την εγχωρια ενημερωση της ΚΤΜ, σε φαση κατα την παραδοση να μου λενε οτι ο κοφτης των R μοντελων βγαινει αμα βαλω ασφαλτινα λαστιχα, αναφεροντας μαλιστα και κοστος με ακριβεια, ενω 2 μηνες μετα που ρωτησα τους ιδιους να εχουν... πληρη αγνοια για τι πραγμα τους μιλουσα.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ο κυρ Στέφανος μπορεί να αλλάξει γνώμη κάθε 5 λεπτά και ανάλογα να αλλάζει η γκάμα για τα επόμενα χρόνια
Πέρα από τη πλάκα η εμπειρία σου έχει πιο τεχνικές πληροφορίες και μια σύγχυση θα μπορούσε να ειναι έως και δικαιολογημένη μέχρι ένα βαθμό. Αν έρχεται ή όχι ακόμα μια έκδοση του S και ειδικά πιο οικονομική - σημαντικό πλεονέκτημα για την εγχώρια αγορά - και να μην το ξέρει κανείς (εκτός από τον πωλητή που έδωσε και τιμή) είναι κάτι διαφορετικό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οπως το δει κανεις, εγω το βλεπω απο την αποψη οτι μιλουσαμε για υπαρχον μοντελο. Το παρελαβα απο SEE, και στην SEE ξαναρωτησα. Και υπηρξε συγχυση. Ποσο μαλλον με ενα υποθετικο υπομοντελο ενος ολοφρεσκου μοντελου.

Τεσπα, το ζητημα ειναι οχι απλα ελασσονος αλλα για εμενα ανυπαρκτης σημασιας. Απλα καπως μου φαινεται να εχουμε πληροφοριες για ενα μοντελο και να μιλαμε λες και ειναι ο φακελος Οντεσσα... Ειτε ετσι ειτε αλλιως, ο χρονος θα δειξει.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Και το Quick Shifter
κ το Rally Mode
κ τα θερμαινόμενα γκρίπς
κ τις θερμαινόμενες σέλες
κ διάφορα άλλα γκατζετάκια που έχει η φούλ βέρσιον.
Μόνο που όλα αυτά είναι έξτρα δεν υπάρχουν στάνταρ σε καμία έκδοση..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το αστείο είναι ότι το R που δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση είναι πιο ακριβό.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Και το αστείο είναι ότι το R που δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση είναι πιο ακριβό.
Και στην προηγούμενη γενιά αρχικά ήταν ακριβότερο το R μετά εξισορροπήθηκαν οι τιμές, το αποδίδουν στους ακριβότερους τροχούς, κάγκελα κτλ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε, η αλήθεια είναι απλά ότι το μάρκετινγκ καθορίζει την τιμή γιατί τα υπόλοιπα δεν την δικαιολογούν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ-πολύ πιο όμορφο το R (κατά τη γνώμη μου) αλλά με τη μάλλον νέα ταξιδιωτική φιλοσοφία θα έπρεπε η σέλα να έχει ρυθμιζόμενο ύψος. Δε μου άρεσε η αναφορά με το ύψος των μαρσπιέ (που προφανώς έχει να κάνει με τη σέλα).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πολύ-πολύ πιο όμορφο το R (κατά τη γνώμη μου) αλλά με τη μάλλον νέα ταξιδιωτική φιλοσοφία θα έπρεπε η σέλα να έχει ρυθμιζόμενο ύψος. Δε μου άρεσε η αναφορά με το ύψος των μαρσπιέ (που προφανώς έχει να κάνει με τη σέλα).
Οντως, επρεπε η σελα του οδηγου να ρυθμιζεται ψηλοτερα, ειναι προφανες οτι την χαμηλωσαν για να πουλησουν και στους φιλους του amyroukai. Σιγουρα θα ειναι αβολο για τους ανω του 1.80 πλεον. Ειμαι 1.90 και παρολο που στην προηγουμενη γενια η αποσταση σελα/μασπιε δεν ηταν αβολη, χαμηλωσα λιγο τα μασπιε για περισσοτερη ανεση. Φανταζομαι στα νεα 1290 θα επιβαλεται να το κανεις...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οντως, επρεπε η σελα του οδηγου να ρυθμιζεται ψηλοτερα, ειναι προφανες οτι την χαμηλωσαν για να πουλησουν και στους φιλους του amyroukai. Σιγουρα θα ειναι αβολο για τους ανω του 1.80 πλεον. Ειμαι 1.90 και παρολο που στην προηγουμενη γενια η αποσταση σελα/μασπιε δεν ηταν αβολη, χαμηλωσα λιγο τα μασπιε για περισσοτερη ανεση. Φανταζομαι στα νεα 1290 θα επιβαλεται να το κανεις...
Τουλάχιστον φαντάζομαι πως θα βγάλουν και ψηλότερη σέλα σαν aftermarket. Έτσι και αλλιώς αυτό διορθώνεται σχετικά εύκολα. Πάντως στα χρώματα αυτά.... κούκλα!
 
Top Bottom