Σύμφωνα με αυτόν, το μόνο σοβαρό μειονέκτημα είναι τα μαρσπιέ που έχουν κλίση προς τα εμπρός και σπρώχνουν τον αναβάτη προς τα εμπρός, συν το γεγονός ότι το κενό στο εσωτερικό των γονάτων είναι αρκετά μεγάλο μη μπορώντας να βάζεις κόντρα για να αντισταθείς στην τάση των μαρσπιέ να σε ρίξουν μπροστά αλλά και όταν ασκείς πίεση με το εξωτερικό γόνατο για να μπεις με ταχύτητα σε στροφή, τεχνική που χρησιμοποιούν στα μεγάλα ον-οφφ και όχι μόνο.
Εγώ θα επιμείνω, αντίθετα με τον Ryan ότι η χυτή ζάντα είναι μεγάλο fail, έχουμε δει στις βόλτες να στραβώνουν στο χείλος και να χάνουν τον αέρα και δυστυχώς η ΚΤΜ δε φημίζεται για την ποιότητα των μετάλλων που χρησιμοποιεί στους τροχούς της. Στην εορταστική του '18, ο Ηλίας έχασε τον αέρα στο 1190R επειδή έφαγε σφαλιάρα το στεφάνι και έσπασε η σφράγιση του ελαστικού.
Στο χώμα η σαμπρέλα είναι μονόδρομος.
Εδώ το 640 με στεφάνι τριαντάφυλλο.......η σαμπρέλα εντουρίσια δεν έχασε ούτε ένα psi και με πήγε σπίτι μου κανονικά.
Γενικά το 390ADV δεν είναι για σκληρό χώμα, ούτε για να το πιέσεις αν κατέχεις την τεχνική.
Νομίζω μπαίνει χώμα τόσο όσο και ένα multistrada (όχι enduro) ή έστω ένα tiger xr.
Αργά αργά και βασανιστικά.