Προς έχοντες, πρώην κατέχοντες και νυν γνωρίζοντες...
Που αλλού πιστεύετε ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα "πονάει" και χρήζει βελτίωσης ή ιδιαίτερης περιποίησης;
Χρήστο, όπως έγραψαν κάποιοι φίλοι πιο πάνω, αλλά και από τον δικό μου πρότερο βίο με ένα 640 SixDays που αγόρασα καινούργιο το 2000,
το μηχανάκι αυτό θέλει τα παρακάτω :
- καλό ζέσταμα ΠΑΝΤΑ ... βιάζομαι, μιζιά, "γκάπ" 1η και αεροπορία είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν κακό σε αυτό το μηχανάκι
- ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά, και να δουλεύει "γεμάτα", κι όχι ¨γκλάπα-γκλούπα" η αλυσίδα ...
- συχνές αλλαγές λαδιών, το πολύ κάθε 3.000 χλμ
- αποφεύγουμε Εθνική και ταχύτητες ταξιδιού (αν υφίσταται αυτή η έννοια ...
) πάνω από 100-110 χλμ την ώρα
- ψήλωμα ελάχιστα το ρελαντί, να δουλεύει πάντα ΚΑΛΑ, και όχι "σβήνω δε σβήνω" ... αυτά είναι για ΧΤ ...
Το μόνο θέμα που έχουν τα μαύρα μοτέρ, είναι το ρουλμάν της καμπάνας, το οποίο μετά από κάποια χιλιόμετρα, διαλύεται
και αν συνεχίσει να δουλεύει, ακούς μέσα στο μοτέρ ένα θόρυβο, όπως της Mulinet που θρυματίζει παξιμάδι ...
Αυτό μαζί με την εργασία έίναι ένα κόστος 120 € περίπου, αλλά μαζί με τα παραπάνω ησυχάζεις.
Εγώ έκανα με το δικό μου 75.000 χλμ περίπου, χωρίς κανένα πρόβλημα, και μάλιστα από το 2000 έως το 2003,
έκανα σχεδόν όλα τα Trail Ride που γινόντουσαν, πλύσιμο και Δευτέρα - Παρασκευή δουλειά κάθε μέρα.
Τώρα τι θα γίνει με το 2ο, το περτικαλί, τι να σου πω ... είναι νωρίς ακόμα ... το μαύρο όμως το 1ο, βγήκε ΣΠΑΘΙ