Χρήστο, όπως έγραψαν κάποιοι φίλοι πιο πάνω, αλλά και από τον δικό μου πρότερο βίο με ένα 640 SixDays που αγόρασα καινούργιο το 2000,
το μηχανάκι αυτό θέλει τα παρακάτω :
- καλό ζέσταμα ΠΑΝΤΑ ... βιάζομαι, μιζιά, "γκάπ" 1η και αεροπορία είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν κακό σε αυτό το μηχανάκι
Στο ανωτερω μονο το αεροπορια απαγορευεται οπως φυσικα και σε καθε μηχανακι οποτε μπορει χωρις να τραβηξει κανενα ζορι το μοτερ να βαλει μπρος καποιος και γκαπ 1η (που δεν κανει γκαπ δηλαδη γιατι το σασμαν του ειναι πολυ γλυκο) και εφυγε Αλλα χαλλλαρα μεχρι να ζεσταθει
- ένα δόντι μικρότερο γρανάζι μπροστά, και να δουλεύει "γεμάτα", κι όχι ¨γκλάπα-γκλούπα" η αλυσίδα ...
Το ¨γκλάπα-γκλούπα" η αλυσίδα κοινως δηλαδη το σκορτσαρισμα μπορει καποιος να το γλυτωσει Λιγο προσεχτικος απλα πρεπει να ειναι Και πραγματι κανει πολυ κακο Οπως σε ολα τα μηχανακια φυσικα
- συχνές αλλαγές λαδιών, το πολύ κάθε 3.000 χλμ
- αποφεύγουμε Εθνική και ταχύτητες ταξιδιού (αν υφίσταται αυτή η έννοια ...
) πάνω από 100-110 χλμ την ώρα
Ε ενταξει μπορεις να προσθεσεις 10-20 χλμ/ω ή και αρκετα περισσοτερα αν κανεις κεφι και αντεχεις ΤΟΥΣ κραδασμους! Αυτο που δεν πρεπει να κανει καποιος ειναι να το πηγαινει για πολυ ωρα σταθερο γκαζι με αυτες τις ταχυτητες Τουτεστιν κανε ενα ανοιγμα μεχρι τα 150-160 αν γουσταρεις κοψε στα 130 και μετα απο λιγο κατεβα στα 110 Ανοιξε μετα απο λιγο στα 120,χωστου τα ελαχιστα μεχρι οπου αντεχεις και ξαναπεσε στα 120 Κλπ, κλπ, κλπ
- ψήλωμα ελάχιστα το ρελαντί, να δουλεύει πάντα ΚΑΛΑ, και όχι "σβήνω δε σβήνω" ... αυτά είναι για ΧΤ ...
Το μόνο θέμα που έχουν τα μαύρα μοτέρ, είναι το ρουλμάν της καμπάνας, το οποίο μετά από κάποια χιλιόμετρα, διαλύεται
και αν συνεχίσει να δουλεύει, ακούς μέσα στο μοτέρ ένα θόρυβο, όπως της Mulinet που θρυματίζει παξιμάδι ...
Αυτό μαζί με την εργασία έίναι ένα κόστος 120 € περίπου, αλλά μαζί με τα παραπάνω ησυχάζεις.
Εγώ έκανα με το δικό μου 75.000 χλμ περίπου, χωρίς κανένα πρόβλημα, και μάλιστα από το 2000 έως το 2003,
έκανα σχεδόν όλα τα Trail Ride που γινόντουσαν, πλύσιμο και Δευτέρα - Παρασκευή δουλειά κάθε μέρα.
Τώρα τι θα γίνει με το 2ο, το περτικαλί, τι να σου πω ... είναι νωρίς ακόμα ... το μαύρο όμως το 1ο, βγήκε ΣΠΑΘΙ