Πάντως αν θες σοβαρό μάστορα για ktm στη Πάτρα στείλε μου πμπρόσφατα αγόρασα κι εγώ ένα 640 adv του 2002 με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη... Όπου κι αν ρώτησα ,ακόμα και ο μηχανικός μου εδώ Πάτρα μου είπαν να μην το πάρω.. Χαίρομε που δεν τους άκουσα..
Η μοτοσυκλέτα είναι απίστευτη.. Λίγο βάρος, πολύ καλό στήσιμο, γεωμετρία για να ζωγραφίζεις σε κάθε τερεν που κινήσε και απίστευτη δύναμη για 650 κυβικά μέχρι πολύ ψηλά στο στροφόμετρο..
Συντήρηση δεν έχω ξεκινήσει ακόμα αλλά πιστεύω θα την κάνω μόνος. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που την είχε αγοράσει το 2002 καινούργια με ενημέρωσε οτι το μοτερ δεν ανοίχτηκε ποτέ... ( και διαπιστώθηκε αυτό και από τους δυο μηχανικούς που τα πήγα, ένας εκ των οποίων ο Χελιωτης ).
Χιλιόμετρα στο βουνό δεν έχω γράψει ακόμα αρκετά αλλά έγραψα αρκετά σε αμμώδες έδαφος και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημενος και με ένα τεράστιο χαμόγελο και πολλούς άμμους στα ρούχα .
Όσων αφορά για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα αυτό που σκεφτόμουν είναι η προσθήκη ενός ψυγείου λαδιού αλλά δεν το έχω ψάξει αρκετά ακόμα ώστε να δω αν και κατά πόσο είναι εφικτό και δεν βλάπτει την λειτουργία του κυκλώματος.
Ελπίζω και ευχομαι να πάει καλά η συμβίωσή μας, για όποιο πρόβλημα η ότι νεότερο θα γράψω εδώ προς ενημέρωση των ενδιαφερομενων σχετικά με το μοντέλο.
καλοριζικο Νικολα και καλολασπωτο... εχω το ιδιο αλλα του 2003 (δεν γνωριζω αν εχουν καποιες διαφορες). αν θες την γνωμη μου πριν αρχισεις να ψαχνεις για ψυγειο λαδιου κανε μια καλη συντηρηση και εναν καλο καθαρισμο στο ψυγειο.καλο πλυσιμο εσωτερικα, ελεγχο εξωτερικα για στραβες ψυκτρες και ελεγχο στο βεντιλατερ. το δικο μου οσο και αν ζεσταθηκε σε μονοπατια και κλειστα κομματια με μικρες ταχυτητες ποτε δεν ειχα προβλημα... δωσε μεγαλη προσοχη στα ηλεκτρικα του. θα βρεις πολλες οξιδωσεις σε εκτεθημενα καλωδια. ενα σπασιμο ενος απο αυτα μπορει να σε αφησει στη μεση του πουθενα... οι αναρτησεις θεωρω πως ειναι αυτονοητο οτι θα ελεγχθουν. κανε ελεγχο σε ολα τα ρουλεμαν (τιμονιου, τροχων, μοχλικο)... αυτα για τωρα... σου ευχομαι πολλα και ομορφα χιλιομετρα...πρόσφατα αγόρασα κι εγώ ένα 640 adv του 2002 με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη... Όπου κι αν ρώτησα ,ακόμα και ο μηχανικός μου εδώ Πάτρα μου είπαν να μην το πάρω.. Χαίρομε που δεν τους άκουσα..
Η μοτοσυκλέτα είναι απίστευτη.. Λίγο βάρος, πολύ καλό στήσιμο, γεωμετρία για να ζωγραφίζεις σε κάθε τερεν που κινήσε και απίστευτη δύναμη για 650 κυβικά μέχρι πολύ ψηλά στο στροφόμετρο..
Συντήρηση δεν έχω ξεκινήσει ακόμα αλλά πιστεύω θα την κάνω μόνος. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που την είχε αγοράσει το 2002 καινούργια με ενημέρωσε οτι το μοτερ δεν ανοίχτηκε ποτέ... ( και διαπιστώθηκε αυτό και από τους δυο μηχανικούς που τα πήγα, ένας εκ των οποίων ο Χελιωτης ).
Χιλιόμετρα στο βουνό δεν έχω γράψει ακόμα αρκετά αλλά έγραψα αρκετά σε αμμώδες έδαφος και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημενος και με ένα τεράστιο χαμόγελο και πολλούς άμμους στα ρούχα .
Όσων αφορά για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα αυτό που σκεφτόμουν είναι η προσθήκη ενός ψυγείου λαδιού αλλά δεν το έχω ψάξει αρκετά ακόμα ώστε να δω αν και κατά πόσο είναι εφικτό και δεν βλάπτει την λειτουργία του κυκλώματος.
Ελπίζω και ευχομαι να πάει καλά η συμβίωσή μας, για όποιο πρόβλημα η ότι νεότερο θα γράψω εδώ προς ενημέρωση των ενδιαφερομενων σχετικά με το μοντέλο.
Ακριβεστατος !!!!!!!!!!!!!!!!καλοριζικο Νικολα και καλολασπωτο... εχω το ιδιο αλλα του 2003 (δεν γνωριζω αν εχουν καποιες διαφορες). αν θες την γνωμη μου πριν αρχισεις να ψαχνεις για ψυγειο λαδιου κανε μια καλη συντηρηση και εναν καλο καθαρισμο στο ψυγειο.καλο πλυσιμο εσωτερικα, ελεγχο εξωτερικα για στραβες ψυκτρες και ελεγχο στο βεντιλατερ. το δικο μου οσο και αν ζεσταθηκε σε μονοπατια και κλειστα κομματια με μικρες ταχυτητες ποτε δεν ειχα προβλημα... δωσε μεγαλη προσοχη στα ηλεκτρικα του. θα βρεις πολλες οξιδωσεις σε εκτεθημενα καλωδια. ενα σπασιμο ενος απο αυτα μπορει να σε αφησει στη μεση του πουθενα... οι αναρτησεις θεωρω πως ειναι αυτονοητο οτι θα ελεγχθουν. κανε ελεγχο σε ολα τα ρουλεμαν (τιμονιου, τροχων, μοχλικο)... αυτα για τωρα... σου ευχομαι πολλα και ομορφα χιλιομετρα...
Πρόσεξε αν ο μάστορας δε ξερει απο lc4 κινητηρα θα εχεις περισσοτερα προβληματαΣας ευχαριστώ για τις υποδείξεις.. όποιος άλλος έχει κάτι που πρέπει να προσέξω ας το πει μιάς και μέσα στο μήνα σκέφτομαι να το λύσω για να βρω και να διορθώσω τυχόν ατέλειες. Βασικά μάλλον θέλει κάποια φλάντζα αλλαγή μιας και έχω δει πως έχουν λάδια οι λαιμοί της εξάτμισης εκεί που πιάνουν πάνω στον κινητήρα.. Είχε κανείς κάτι παρόμοιο?
Στάλθηκε από το Elite 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πιθανον να χανει απο το καπακι της κεφαλης Εκει δεν εχει φλατζα αλλα μονον φλατζοκολα Αν τελικα ειναι απο κει το κοστος επισκευης ειναι μικροΣας ευχαριστώ για τις υποδείξεις.. όποιος άλλος έχει κάτι που πρέπει να προσέξω ας το πει μιάς και μέσα στο μήνα σκέφτομαι να το λύσω για να βρω και να διορθώσω τυχόν ατέλειες. Βασικά μάλλον θέλει κάποια φλάντζα αλλαγή μιας και έχω δει πως έχουν λάδια οι λαιμοί της εξάτμισης εκεί που πιάνουν πάνω στον κινητήρα.. Είχε κανείς κάτι παρόμοιο?
Στάλθηκε από το Elite 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επειδή τα είχα και τα δύο θα σου πω πως το 640 θα σε κουράσει στην άσφαλτο ειδικά αν κάνεις και ταξίδια διπλός !! Δεν είναι θέμα ταχύτητας πάντα όπως αναφέρεις ότι αφου πάω σιγά ας πάρω κάτι χαμηλότερο σε κυβικά και δύναμη ! Το 640 είναι ένα μονοκύλινδρο μηχανάκι το οποίο θα σου είναι αρκετά κουραστικό αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις στην άσφαλτο !! Στο χώμα βέβαια είναι τρομερό παιχνιδίαρικο το κάνεις ότι θες και πάς παντού ! Πρέπει να βάλεις κάτω και να σκεφτείς τι κάνεις περισσότερο ώστε να αποφασίσεις αν θα κάνεις την άλλαγη κατα την γν'ωμη μουΕγω παντως ψηνομαι πάρα πολύ να δώσω το 990adv και να παω σε 640adv... Βασικά με το 990 πάω παντού χώμα, άσφαλτο. Με το 640 τι γίνεται;
Ξέρω ο΄τι θα έχω μειονέκτημα στην εθνική, αλλά γενικότερα είμαι της χαμηλής ταχύτητας. Με το 990 πάω 120 - 130χλμ, είτε μονός είτε διπλός. Ελάχιστες οι φορές που θα πάω 150+
Με ταχυτητες 120-130 (βλ. εθνικη οδο) θα βλαστημησεις αν καθησεις στην σελα του για κανα διωρο συνεχομενα (λογω υπερβολικων κραδασμων) Αν δε εισαι και διπλος τοτε ακομα χειροτεραΕγω παντως ψηνομαι πάρα πολύ να δώσω το 990adv και να παω σε 640adv... Βασικά με το 990 πάω παντού χώμα, άσφαλτο. Με το 640 τι γίνεται;
Ξέρω ο΄τι θα έχω μειονέκτημα στην εθνική, αλλά γενικότερα είμαι της χαμηλής ταχύτητας. Με το 990 πάω 120 - 130χλμ, είτε μονός είτε διπλός. Ελάχιστες οι φορές που θα πάω 150+
Συμφωνώ, δεν κάνει για ταξίδι...ας πούμε πάνω από 2-3 ώρες...εκ πείρας.Με ταχυτητες 120-130 (βλ. εθνικη οδο) θα βλαστημησεις αν καθησεις στην σελα του για κανα διωρο συνεχομενα (λογω υπερβολικων κραδασμων) Αν δε εισαι και διπλος τοτε ακομα χειροτερα
Το 990 δεν το εχεις για την ανεση στα ασφαλτινα κομματια-επειδη ταξιδευει χαλαρα 140-150, το χεις επειδη το γουσταρεις,Εγω παντως ψηνομαι πάρα πολύ να δώσω το 990adv και να παω σε 640adv... Βασικά με το 990 πάω παντού χώμα, άσφαλτο. Με το 640 τι γίνεται;
Ξέρω ο΄τι θα έχω μειονέκτημα στην εθνική, αλλά γενικότερα είμαι της χαμηλής ταχύτητας. Με το 990 πάω 120 - 130χλμ, είτε μονός είτε διπλός. Ελάχιστες οι φορές που θα πάω 150+
Το 990 δεν το εχεις για την ανεση στα ασφαλτινα κομματια-επειδη ταξιδευει χαλαρα 140-150, το χεις επειδη το γουσταρεις,
οποτε μην κοιτας να το αλλαξεις με μικροτερο κατω απο τετοιο κριτηριο και με ενα "παλιο" μηχανακι...
Αν δεν υπαρχουν κι αλλοι λογοι, θα σου πω οτι ξερω προσωπικα,πανω απο 10 παραδειγματα ανθρωπων που εδωσαν το 950/990 για να κανουν αλλαγη-αναβαθμιση......... η συνεχεια????? ξαναπουλησε ο καθενας οτι αγορασε και επεστρεψαν σε 990..χωρις υπερβολη.
Mερικα παραδειγματα @milvas @MrAdventure @πυξιδας990