KTM 640 LC4 ADVENTURE

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
βρε γμτ μου.... με τρελαίνει που η μόνη λύση για πίσω κάγκελα (χοντρά, όχι αυτό-που δεν απλώνεις ούτε κάλτσες-για σαμάρια) είναι από την Holan με 180€!!!!!
και δεν πουλάει και κανένας!!!!

άσε που έχω και χάλια φώτα...

(πρέπει να πω κάπου τον πόνο μου!!!!! αααααααααααααααααχ βεστρομάκι μου.... με τα απ' όλα του.........)


άντε να δούμε και το πρώτο σερβισάκι που πλησιάζει :)
Kαι Givi/Sw Motech/Touratech να υπηρχαν, κατω απο 180€ αποκλειεται να ηταν. Πχ η Hepco Becker ζηταει 360... Καποτε εβγαζε η SW Motech παντως, ψαξου μηπως βρεις κανενα σετ ξεχασμενο.

Για τα φωτα, βαλε λαμπες LED μαρκας Novisight.

Για το σερβις, κανε ταχυρυθμα μαθηματα αυτοδιδακτων μηχανικων...
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Για το σερβις, κανε ταχυρυθμα μαθηματα αυτοδιδακτων μηχανικων...
Να του πεις επίσης του νεαρού, να παρακολουθήσει και σεμινάρια διαχείρισης νευρικότητας όταν χαλάει, γιατί μπορεί να του μπουν κακές σκέψεις και να θέλει να βάλει κάναν αναπτήρα από κάτω....
:fun:fun:p:p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα οι novisight είναι οι nighteye?
Aν δεις τα κουτια ειναι ολοιδια, ακομη και το Logo, μονο το ονομα αλλαζει. Απο εμπειρια επειδη εχω ψωνισει και απο τα 2 ειναι ακριβως το ιδιο απο μεριας ποιοτητας. Και εχουν και τα ιδια χρηματα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
βρε γμτ μου.... με τρελαίνει που η μόνη λύση για πίσω κάγκελα (χοντρά, όχι αυτό-που δεν απλώνεις ούτε κάλτσες-για σαμάρια) είναι από την Holan με 180€!!!!!
και δεν πουλάει και κανένας!!!!

άσε που έχω και χάλια φώτα...

(πρέπει να πω κάπου τον πόνο μου!!!!! αααααααααααααααααχ βεστρομάκι μου.... με τα απ' όλα του.........)


άντε να δούμε και το πρώτο σερβισάκι που πλησιάζει :)
Υπομονή...
Αύριο είναι Πέμπτη...
Από βδομάδα πάλι τα προβλήματα... :fun
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Aν δεις τα κουτια ειναι ολοιδια, ακομη και το Logo, μονο το ονομα αλλαζει. Απο εμπειρια επειδη εχω ψωνισει και απο τα 2 ειναι ακριβως το ιδιο απο μεριας ποιοτητας. Και εχουν και τα ιδια χρηματα.
Από πλευράς απόδοσης?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Από πλευράς απόδοσης?
Toυμπανιζε-σαμπανιζε, τετοιες φοραω και στο 1090 και στο 750 και ειναι εξαιρετικες. Ειδικα στις Η4 του 750 που ειναι δυσκολο να πετυχουν καλη αποκοπη δεσμης για να μην τυφλωνουν η δεσμη ειναι και δυνατη αλλα και κομμενη "μαχαιρι". Πολυ ευχαριστημενος, τις συνιστω!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Από τις nighteye που έχω άποψη, είμαι πολύ ευχαριστημένος, και στο 990 πριν,και στο ματρακα τώρα :)
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εμενα παντως οι Nighteye (Η7) χαλασαν και οι δυο σε λιγοτερο απο 6 μήνες..
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μήπως ξέρουμε και τι είδος air bleeder μπαίνει στο καλάμι του 640??? M4 ή m5???

(ναι, οκ, όλα τα είχα, τα air bleeder μου έλειπε....)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μην βαλεις bleeder. Χαλανε και αρχιζουν και χανουν. Ξεβιδωνε το βιδακι μια φορα το τριμηνο, δεν τρεχεις δα σε ειδικες Ντακαρ καθε μερα.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μην βαλεις bleeder. Χαλανε και αρχιζουν και χανουν. Ξεβιδωνε το βιδακι μια φορα το τριμηνο, δεν τρεχεις δα σε ειδικες Ντακαρ καθε μερα.
Στα σωληνοβίντεα λένε ότι χρειάζεται κάθε φορά πριν από βόλτα.... Υπερβολή??
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Checking And Adjusting Steering Head Bearing; Bleeder Screw Front Fork; Cleaning The Dust Sleeves Of The Telescopic Fork - Ktm 640 LC4 ADVENTURE Owner's Manual [Page 24]

Στη μεση της σελιδας εξηγει. Εαν πας χωμα, μια στο τοσο ανοιγεις τις βαλβιδες. Εαν πας κυριως ασφαλτο, αρκει να το κανεις σε καθε αλλαγη λαδιων, οποτε καταλαβαινεις ποσο υπερβολη ειναι το "σε καθε βολτα".
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
βρε γμτ μου.... με τρελαίνει που η μόνη λύση για πίσω κάγκελα (χοντρά, όχι αυτό-που δεν απλώνεις ούτε κάλτσες-για σαμάρια) είναι από την Holan με 180€!!!!!
και δεν πουλάει και κανένας!!!!

άσε που έχω και χάλια φώτα...

(πρέπει να πω κάπου τον πόνο μου!!!!! αααααααααααααααααχ βεστρομάκι μου.... με τα απ' όλα του.........)


άντε να δούμε και το πρώτο σερβισάκι που πλησιάζει :)
Χαχαχα.. Ε, όχι και να σου λείπει το vstrom..απαπαπαπα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
το λοιπόν.... το πορτοκαλί μωρό μου έκλεισε αισίως (?) τα 3000 χλμ στα χέρια μου!!! και υπάρχουν 2 θεματάκια (μόνο και για την ώρα)

πάμε στο πιο σοβαρό........
ξεκινάω σήμερα χαράματα για Λάρισα...κάνω 2 στάσεις πριν φύγω όλα καλά, όλα λειτουργούν! πλησιάζοντας Λάρισα, παρατηρώ ότι το στροφόμετρο κάνει κάτι κουλά και νεκρώνει!
σταματάω Λάρισα και φυσικά το σβήνω το μηχανάκι. Πάω να μιζάρω να ξεκινήσω... τίποτα!!!! ξανά... τίποτα!!! ξανά... ακούγεται το ρελέ εκκίνησης (τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ) και τπτ.....βάζω δευτέρα, με σπρώχνουν τα καλόπαιδα της παρέας και τσακμακώνει αμέσως..... (εδώ να πω ότι τα φώτα τα είχα κλήσει όταν σταματήσαμε)
όλη μέρα, σταμάτα/σβήσε ξεκίνα, κανένα πρόβλημα...
και φτάνουμε στο σούρουπο, όπου χρειάζεται να ανοίξω τα φώτα. Τα ανοίγω και μετά από λίγο, πάλι τα ίδια με το στροφόμετρο και βλέπω ότι και το φως μπροστά δεν είναι και τόσο δυνατό. Σβήνω τη μηχανή σε μια στάση και παπαλα... δεν ξανά παίρνει! τελικά με κατηφόρα-σκαστή δευτέρα πήρα, αλλά τώρα δεν έχω φώτα... (εδώ να αναφέρω ότι στο σέρβις πριν από 500 χλμ, με φίλο μου γνώστη/μηχανικό, αλλάξαμε τις λάμπες μπροστά από απλές H1 στις +130% της Philips.
Επίσης είδα ότι το κοντέρ της ταχύτητας είναι πιο φωτεινό από αυτό των στροφών...άσχετο εντελώς αυτό?? απλά το αναφέρω

και στο "δευτερεύων"
μετά την μικρή ασφάλτινη βόλτα την προηγούμενη Κυριακή και μετά την μεγάλη σιδερόκωλη σήμερα παρατήρησα ότι ο συμπλέκτης, μετά από κανένα μισάωρο (και λίγο ακόμα) γίνεται πολύ μαλακός και δυσκολεύει να συμπλεκτάρει. αν κάνω στάση 5-10 λεπτά, επανέρχεται στην φυσιολογική αίσθηση!
να πώ ότι στο σέρβις αλλάξαμε και τα υγρά συμπλέκτη. Έβαλε από το παρακάτω ζουμί Που του έδωσα....



εκτός από την προφανή λύση.....μετά το 640 τι... έχετε να προτείνετε κάτι???

σας ευχαριστώ :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι νεες λαμπες δεν εχουν καμια σημασια. Τσεκαρε την μπαταρια, μπορεί να θελει αλλαγη. Με βολτομετρο δες τι ταση δινει με τη μηχανη αναμμενη με σβηστα φωτα, και τι με αναμμενα. Μπορει ν ειναι και πηνια, αλλα μαλλον για μπαταρια το κοβω.

Το ATF δεν κανει για τον υδραυλικο συμπλεκτη. Θες παραφινελαιο φαρμακευτικό, ή αλλιως mineral oil.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
επίσης, να αναφέρω ότι κανονικά, ο ανορθωτής βιδώνει πάνω σε μια βάση ή οποία σταθεροποιεί την ασφαλειοθήκη και "κουμπώνει" την μπαταρία, όπως φαίνεται εδώ(το Νο 20 είναι η βάση που τα κάνει όλα αυτά)
στο δικό μου, αυτό το λαμάκι-βάση λείπει.... και ο ανορθωτής είναι δεμένος με δεμάτικό πάνω στο πλαίσιο και έχει και μια ελευθερία κινήσεων.... να ακούμπησε πάνω σε κανέναν πόλο της μπαταρίας και να τσουρουφλιάστηκε???
(φώτο θα βάλω αργότερα, αν μπορέσω)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
+1 για μπαταρία.
Πότε αλλαχθηκε τελευταία φορά;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παίδες όσο είχε σβηστά τα φώτα η μπαταρία φορτιζε κανονικά και η μίζα δούλευε..
Μόλις άναψε τα φώτα εκτός του ότι έπεσε η τάση πολύ γρήγορα αποφορτίστηκε τελείως η μπαταρία...
 
Top Bottom