το λοιπόν.... το πορτοκαλί μωρό μου έκλεισε αισίως (?) τα 3000 χλμ στα χέρια μου!!! και υπάρχουν 2 θεματάκια (μόνο και για την ώρα)
πάμε στο πιο σοβαρό........
ξεκινάω σήμερα χαράματα για Λάρισα...κάνω 2 στάσεις πριν φύγω όλα καλά, όλα λειτουργούν! πλησιάζοντας Λάρισα, παρατηρώ ότι το στροφόμετρο κάνει κάτι κουλά και νεκρώνει!
σταματάω Λάρισα και φυσικά το σβήνω το μηχανάκι. Πάω να μιζάρω να ξεκινήσω... τίποτα!!!! ξανά... τίποτα!!! ξανά... ακούγεται το ρελέ εκκίνησης (τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ) και τπτ.....βάζω δευτέρα, με σπρώχνουν τα καλόπαιδα της παρέας και τσακμακώνει αμέσως..... (εδώ να πω ότι τα φώτα τα είχα κλήσει όταν σταματήσαμε)
όλη μέρα, σταμάτα/σβήσε ξεκίνα, κανένα πρόβλημα...
και φτάνουμε στο σούρουπο, όπου χρειάζεται να ανοίξω τα φώτα. Τα ανοίγω και μετά από λίγο, πάλι τα ίδια με το στροφόμετρο και βλέπω ότι και το φως μπροστά δεν είναι και τόσο δυνατό. Σβήνω τη μηχανή σε μια στάση και παπαλα... δεν ξανά παίρνει! τελικά με κατηφόρα-σκαστή δευτέρα πήρα, αλλά τώρα δεν έχω φώτα... (εδώ να αναφέρω ότι στο σέρβις πριν από 500 χλμ, με φίλο μου γνώστη/μηχανικό, αλλάξαμε τις λάμπες μπροστά από απλές H1 στις +130% της Philips.
Επίσης είδα ότι το κοντέρ της ταχύτητας είναι πιο φωτεινό από αυτό των στροφών...άσχετο εντελώς αυτό?? απλά το αναφέρω
και στο "δευτερεύων"
μετά την μικρή ασφάλτινη βόλτα την προηγούμενη Κυριακή και μετά την μεγάλη σιδερόκωλη σήμερα παρατήρησα ότι ο συμπλέκτης, μετά από κανένα μισάωρο (και λίγο ακόμα) γίνεται πολύ μαλακός και δυσκολεύει να συμπλεκτάρει. αν κάνω στάση 5-10 λεπτά, επανέρχεται στην φυσιολογική αίσθηση!
να πώ ότι στο σέρβις αλλάξαμε και τα υγρά συμπλέκτη. Έβαλε από το παρακάτω ζουμί Που του έδωσα....
εκτός από την προφανή λύση.....μετά το 640 τι... έχετε να προτείνετε κάτι???
σας ευχαριστώ