Ευτυχώς που ήταν μόνο μια η (χαλασμένη) σπείρα...todor έχεις μπλέξει σε σπείρα... Με σπουργίτια
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επαναλαμβανω οτι οι λαμπες εαν απλα ειναι +130% αλλα γραφουν 55W τοτε ΔΕΝ ειναι αυτες το θεμα σου.αφού λεπόν τα έχω ανοίξει όλα μπρος πίσω τι παρατήρησα....
η μέτρηση στο ρελαντί χωρίς φώτα ήταν 12,5. Με τα φώτα πήγε στο 12,20κάτι και μόλις έβαλα και την μεγάλη σκάλα έπεσε στο 12,18 και σχεδόν έμεινε εκεί!
- καθάρισα με σπρέι επαφών όλες τις φίσες και αφού τις φύσηξα, έβαλα WD40. (με τόσο χώμα που είχαν απορώ πως λειτουργούσε το μεχανάκι)
- σε μία θέση (για όλα τα φώτα) είχε 20Α ασφάλεια, αντί για 10Α... προληπτικά έβαλα καινούριες σε όλες τις θέσεις
- η πίσω η λάμπα δεν ήταν κουμπωμένη και δεν ταίριαζε στο ντουί!!!! την άλλαξα με απλή λάμπα 2 θέσεων και ανάβει μια χαρά (όχι όμως σαν φρένο... θα το δούμε μετα)
- το ένα καλώδιο από το ένα φως ήταν τραυματισμένο. το κάλυψα με θερμοσυστελλόμενο.
- μετράω μπαταρία (στο ρελαντί) με τα καινούρια φώτα (Η1 Philips +130% extreme vision), η τάση έπεφτε, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο όταν την μέτρησα προχθές (με το καμένο πίσω λαμπάκι). βγάζω τις λάμπες και ξαναμετράω, καμιά πτώση!!!! βάζω τις παλιές (απλές Η1) και η τάση δεν φαίνεται να κατηφορίζει όπως είχα δει αρχικά!!!!
(9) για να μετρήσω πηνία και ανορθωτή, πρέπει να βγάλω τεπόζιτο!!! εκεί κάτω καταλήγουν τα καλώδια!!!!)
- η εικόνα της μπαταρίας δε μου έκανε για καινούρια!! φθαρμένα όλα τα γράμματα σχεδόν (μόνο τη μάρκα μπόρεσα να δω που είναι GS battery....)
- το μόνο πρόβλημα που παραμένει είναι που δεν ανάβει η πίσω λάμπα στο φρένο... ούτε στο πάνω ούτε στο κάτω, ούτε και με της καινούρια ασφάλεια...
- υποθέτω ότι όλα καλά κι όλα ωραία λοιπόν, ίσως να αλλάξω μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (λίγο περισσότερο από τώρα δλδ... ΚΤΜ αφού...)
α, επίσης για πρώτη φορά έβαλα και φορτιστή στη μπαταρία!!!!!!!! (αυτόν του Lidl που επιλέγεις την μηχανή και το αφήνεις να φορτίσει....
τέλος, για πρώτη φορά λοιπόν, νιώθω πολύ περήφανος που έλυσα και έδεσα τη μηχανή, έστω και για απλά πράγματα, με μοναδική απώλεια μια βίδα που στερεώνει τη μάσκα, η οποία ήταν φαγωμένη από πριν....
Ξεχασα, συνηθως αν το στοπ δεν αναβει ούτε απο μπροστινο ουτε απο πισω φρενο τοτε ειτε ειναι θεμα στην καλωδίωση/ντουι ή η καινουρια διπολικη λαμπα που εβαλες δεν ειναι καλη, εχει καμμενο το νημα των 21W του φρενου. Κατι τετοιο με εχει στειλει να ψαχνω κανα-δυο φορες...
όταν τον έβαλα έδειχνε 11,9. Μετά από κανένα 10λεπτο ανέβαινε κοντά στο 12,4-5 και όταν την έβγαλα για αν την βάλω πάνω (όχι στο μισάωρο όμως) είχε φτάσει 13.Εχω δει παρομοιο προβλημα απο μπαταρια καμμενη που δεν δεχοταν φορτιση. Οταν βαλεις τον φορτιστη Lidl πανω τι ταση γραφει; Μετρα μια ταση αμεσως οταν τον βαλεις και αλλη μια μετα απο μιση ωρα, χωρις να αφαιρεσεις τους ακροδέκτες του φορτιστη απο τη μπαταρια.
τα πηνία μου γιατί είναι off?? σαν άσχετος εντελώς θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις?
ως ντιπ πρωτάρης και τα βυζγιά πάνω από τη μπλούζα θα με δώκουν κάτι νυχτερινές χαρές... άλλο πράμα!!!!!!!!Να το βγάλεις το τεπόζιτό Άρχοντα.
Αν δεν το βγάλεις είναι σα να πχιάνεις τα βυζγιά πάνω απ'τη μπλούζα.
Και άσε τους αυγολέμονους να είχανε να λένε για να χουνε να πούνε..
Aμα ολα αυτα ειναι με τον φορτιστη συνδεδεμενο, τοτε παιζει πολυ να ειναι η μπαταρια σου. Αμα ουτε με τον φορτιστη πανω δεν βλεπεις 13.5-14V μαλλον η μπαταρια τα εχει παιξει και δεν παιρνει φορτιση. Δειχνει ταση αλλα δε μπορει να δωσει ρευμα. Αλλο η ταση (12V) και αλλο τα αμπερ ρευματος που χρειαζεται για να δουλεψει κατι σωστα. Τα πηνια σου μαλλον δεν εχουν τιποτα.όταν τον έβαλα έδειχνε 11,9. Μετά από κανένα 10λεπτο ανέβαινε κοντά στο 12,4-5 και όταν την έβγαλα για αν την βάλω πάνω (όχι στο μισάωρο όμως) είχε φτάσει 13.
Βοηθάνε αυτά ή λέω μπούρδες?
πάντως, το ξανά γράφω, η μπαταρία ΔΕΝ έδειχνε καινούρια (όπως μου είχε πει ο πρώην της...)Aμα ολα αυτα ειναι με τον φορτιστη συνδεδεμενο, τοτε παιζει πολυ να ειναι η μπαταρια σου. Αμα ουτε με τον φορτιστη πανω δεν βλεπεις 13.5-14V μαλλον η μπαταρια τα εχει παιξει και δεν παιρνει φορτιση. Δειχνει ταση αλλα δε μπορει να δωσει ρευμα. Αλλο η ταση (12V) και αλλο τα αμπερ ρευματος που χρειαζεται για να δουλεψει κατι σωστα. Τα πηνια σου μαλλον δεν εχουν τιποτα.
Ο ευκολος τροπος επιβεβαιωσης, βρες μια αλλη μπαταρια , βαλτην πανω και ξαναμετρα. Και ας μην ειναι ακριβως η δικη του. Εαν εκει δεις στις 4000σαλ 13.5+ τοτε η δικη σου μπαταρια σιγουρα εχει το προβλημα.
α) Η εμφανιση ειναι ενδεικτικη αλλα οχι απολυτη. Εχω δει μπαταριες με αραχνες να δουλευουν κανονικα, και μπαταριες 2 μηνων να κλανουν πανω τους. Ο πιο ευκολος τροπος για να μη βγαζεις βυζγια τεποζιτα και πηνια ειναι αυτος που σου ειπα ,μια μπαταρια που να ξερεις οτι ειναι καλη , εστω και απο αλλο μηχανακι. Εαν με αυτη τη μπαταρια πανω το μηχανακι φορτιζει κανονικα, δεν ειναι τα πηνια σου, ειναι η παλια σου μπαταριαπάντως, το ξανά γράφω, η μπαταρία ΔΕΝ έδειχνε καινούρια (όπως μου είχε πει ο πρώην της...)
τώρα περιμένω ένα πρόχειρο βολτόμετρο (μπαίνει στο πριζάκι για το κινητό) για να έχω μια εικόνα μέχρι να μπει το μόνιμο πάνω, οπότε υπομονή (και σε αυτό το θέμα) αυτή τη βδομάδα
ευελπιστώ ότι θα τα δείχνει όλα φυσιολογικά!
τρώγεσαι για καινούριο θέμα Ε???? :fun:funΠούλησέ το να σωθείς
Ε ναι θα πέσει και διαφήμιση στο ράδιο, και σαν μπλάκμαν θα φωνάζω, εδώωωωωωωωω, έγινε το θαύμααααααααααατρώγεσαι για καινούριο θέμα Ε???? :fun:fun