Μια λυση για καταργηση του εργοστασιακου πλαστικου φιλτρου και του ρυθμιστη καυσιμου απο το εσωτερικο του ρεζερβουαρ και τοποθετηση του
εξωτερικα για ευκολη προσβαση.
Η αλλαγη αυτη εχει τα εξης πλεονεκτηματα...
1)Ευκολη αλλαγη του φιλτρου καυσιμου
2)Μεταλλικο φιλτρο και οχι πλαστικο (στο δικο μου εσπασε καποια στιγμη)
3) Με την αλλαγη του φιλτρου αλλαζεται και ο ρυθμιστης πιεσης ο οποιος ειναι ενσωματωμενος στο φιλτρο.
Με τα μαυρα βελη δειχνω τα σημεια με υψηλη πιεση και τα κοκκινα τις χαμηλης.
Επισης θα μπορουσε να καταργηθει η εσωτερικη αντλια και να μπει μια εξωτερικη αν υπαρχει τροπος η αντλια να μπορει να τοποθετηθει χαμηλα
δηλαδη στο υψος της εργοστασιακης.
Το συγκεγκριμενο φιλτρο ειναι απο group vag με ενσωματωμενο ρυθμιστη πιεσης. Υπαρχουν διαφοροι τυποι φιλτρων με ρυθμιστες 3bar, 3,5 bar
και 5,5bar και θα διαλεξουμε αυτον που μας ταιριαζει.
Το σχεδιαγραμμα ειναι για τον ανυσηχο El-gatto!
Το ιδιο φιλτρο το ειχα στο super tenere turbo που ειχα φτιαξει καποτε και ηταν αψογο
και σταθερο στις πιεσεις.
εξωτερικα για ευκολη προσβαση.
Η αλλαγη αυτη εχει τα εξης πλεονεκτηματα...
1)Ευκολη αλλαγη του φιλτρου καυσιμου
2)Μεταλλικο φιλτρο και οχι πλαστικο (στο δικο μου εσπασε καποια στιγμη)
3) Με την αλλαγη του φιλτρου αλλαζεται και ο ρυθμιστης πιεσης ο οποιος ειναι ενσωματωμενος στο φιλτρο.
Με τα μαυρα βελη δειχνω τα σημεια με υψηλη πιεση και τα κοκκινα τις χαμηλης.
Επισης θα μπορουσε να καταργηθει η εσωτερικη αντλια και να μπει μια εξωτερικη αν υπαρχει τροπος η αντλια να μπορει να τοποθετηθει χαμηλα
δηλαδη στο υψος της εργοστασιακης.
Το συγκεγκριμενο φιλτρο ειναι απο group vag με ενσωματωμενο ρυθμιστη πιεσης. Υπαρχουν διαφοροι τυποι φιλτρων με ρυθμιστες 3bar, 3,5 bar
και 5,5bar και θα διαλεξουμε αυτον που μας ταιριαζει.
Το σχεδιαγραμμα ειναι για τον ανυσηχο El-gatto!
Το ιδιο φιλτρο το ειχα στο super tenere turbo που ειχα φτιαξει καποτε και ηταν αψογο
και σταθερο στις πιεσεις.
Τελευταία επεξεργασία: