onroad
Superhero
Δεν βρήκα το ελληνικό ,αλλά και με το αγγλικό κάνουμε δουλειά στο Ktm.com
ride by wireΤι να πω δεν ξέρω.. έχει ντίζα γκαζιού αυτό ή είναι ride by wire;
Έχετε ελέγξει τι "σήμα" (στον εγκέφαλο ή στο tps) δίνει το γκάζι μήπως κάτι δεν πάει καλά , λέω γω τώρα..
Παίζουν αυτά τα ενδεχόμενα.Κάτι θυμόμουν για τα 690.. ήμουν σίγουρος για το Δούκα πως είναι RideByWire.
Στέκει καθόλου αυτό που σκέφτηκα ή μπα; Μήπως στέλνει κάτι "βραχυκυκλωμένο" το γκάζι ή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Αν η κεφαλή έχει υποστεί τροποποιήσεις (ροϊκή-εκκεντροφόρους-προπορεία χρονισμού) τότε εξηγούνται όλα.Καλημερα
Αλλαξαμε ολο το σωμα efi μαζι με το tps και την γκαζιερα .οποτε το βραχυκυκλωμα εκει αποκλειεται !προσπαθω να σκευτω πιο ανοιχτα αλλα ειναι λιγο μετρημενα κουκια , απλο μοτερ με λιγα ηλεκτρικα .
καρμπυρατερ και παλι καρμπυρατερ και μηδενικα ηλεκτρικα -εμπρος ολοταχως για πισω
Kαι καπως ετσι βγαινει η κακη φημη....Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το εφτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκάζια έσβηνε.
Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .
Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .
Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .
Τι μοντέλο ειναι η μοτο;Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα μήνα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το φτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκαζιά έσβηνε.
Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί με ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .
Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .
Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .
Ξέρεις αν αυτό ισχύει και για τα 990;Τι μοντέλο ειναι η μοτο;
Πολυ πιθανόν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε περάσει πρόγραμμα για μοντέλο άλλης χρονιάς ή να είχε περάσει το πρόγραμμα για τον εκκεντροφόρο του rally (αλλά χωρίς τον εκκεντροφόρο...).
Πάντως τώρα που παραλαβές το μηχανάκι σου από το συνεργείο κάνε τα εξής:
α) Άνοιξε το διακόπτη από το κλειδί, άνοιξε το γκάζι αργά μέχρι το τέρμα και ξαναγύρνα το αργά στην αρχική του θέση, κλείσε με το κλειδί και περίμενε για 10sec χωρίς να πειράξεις τίποτα. (throttle calibration).
η) Μετά από 24ωρη ακινησία της μηχανής ώστε να ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, άνοιξε το διακόπτη από το κλειδί πατά μίζα και χωρίς να ακουμπήσεις τίποτα άφησε τον κινητήρα στο ρελαντί για 15min, κλείσε από το κλειδί και περίμενε 10sec. (reset adaptation).
Μετά από αυτά ο κινητήρας σου θα δουλεύει πιο ομαλά. Αν εξακολουθεί να μην δουλεύει σωστά τότε:
γ) TPS calibration.
Όχι δεν το γνωρίζω αλλά γιατί όχι. Μια δοκιμή θα είχε ενδιαφέρον, δωρεάν ειναι ευτυχώς!Ξέρεις αν αυτό ισχύει και για τα 990;
δωρεαν δεν ειναι, να ξερεις οτι το 990 καιει ακομα και σβηστο ΧαχαχαχαχαχαχαχαχαΌχι δεν το γνωρίζω αλλά γιατί όχι. Μια δοκιμή θα είχε ενδιαφέρον, δωρεάν ειναι ευτυχώς!
Το reset adaptation ,ΝΑΙ ,ισχύει για τα 990 ,και γίνεται ακριβώς με την ίδια διαδικασία.Ξέρεις αν αυτό ισχύει και για τα 990;
Καταραμένη φτώχεια......δωρεαν δεν ειναι, να ξερεις οτι το 990 καιει ακομα και σβηστο Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Το TPS calibration γίνεται και με πολύμετρο (καλής ποιότητας πχ. Fluke) ή με διαγνωστικό της Ktm ή με το TUNE ECU (και τσάμπα).Το reset adaptation ,ΝΑΙ ,ισχύει για τα 990 ,και γίνεται ακριβώς με την ίδια διαδικασία.
Το throttle calibration ,ΟΧΙ ,δεν ισχύει ,γιατί δεν έχουν ride by wire ,αλλά ντίζες.
Το TPS calibration ,για να γίνει σωστά ,θέλει κούμπωμα στο διαγνωστικό.
Σου παραθέτω ένα link το οποίο έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σχετικά με τα περί....EFI. Καλό διάβασμα........Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα μήνα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το φτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκαζιά έσβηνε.
Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί με ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .
Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .
Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .