KTM 690 smc + enduro

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν βρήκα το ελληνικό ,αλλά και με το αγγλικό κάνουμε δουλειά στο Ktm.com
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μετά από 15 μέρες περίπου το μηχανάκι δεν δουλεύει καλά ,δεν παίρνει μπροστά χωρίς γκάζι , και σβήνει στα φανάρια .

1.Βγάλαμε το σώμα του injection και βάλαμε ένα άλλο για να δούμε αν έχει πρόβλημα το σώμα ,οι αισθητήρες ,το tps κτλ.
2.Αλλαξαμε το ρεζερβουάρ μαζί με την τρόμπα βενζίνης για να δούμε μήπως έχει γίνετε κάτι εκεί αλλά τίποτα ,πείσεις έγινε έλεγχος στην δίκη μου τρόμπα αλλά λειτουργεί μια χαρα 3,5 bar .
3.οποτε αν και σετ άραγε τον εγκέφαλο με το πρόγραμμα τις ktm για akrapovic δεν είδαμε αποτέλεσμα .

Η ερώτηση μου είναι η εξής ,υπάρχει περίπτωση να έχουν πειράξει κάτι στον εγκέφαλο (με κάποιο άλλο ενδιάμεσο πρόγραμμα) και η επαναφορά του προγράμματος από την ktm να μην άλλαξε αυτές τις παραμέτρους ;

Βαλβιδες -κοκοράκια κτλ ελέγχθηκαν ,ρυθμίστηκαν και όλα οκ .

Σκέφτεστε τίποτα άλλο να κοιτάξουμε ;

Το συνεργείο που είναι το μηχανάκι είναι οκ με εμπειρία στα ktm και οι μηχανικοί το καλό που έχουν είναι ότι ακούνε την άποψη μου , συζητάνε το πρόβλημα και είναι αισιόδοξοι .

Επισεις σκέφτεστε κάτι άλλο να κοιτάξουμε ;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τι να πω δεν ξέρω.. έχει ντίζα γκαζιού αυτό ή είναι ride by wire;
Έχετε ελέγξει τι "σήμα" (στον εγκέφαλο ή στο tps) δίνει το γκάζι μήπως κάτι δεν πάει καλά , λέω γω τώρα..:thinking:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τι να πω δεν ξέρω.. έχει ντίζα γκαζιού αυτό ή είναι ride by wire;
Έχετε ελέγξει τι "σήμα" (στον εγκέφαλο ή στο tps) δίνει το γκάζι μήπως κάτι δεν πάει καλά , λέω γω τώρα..:thinking:
ride by wire
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Κάτι θυμόμουν για τα 690.. ήμουν σίγουρος για το Δούκα πως είναι RideByWire.
Στέκει καθόλου αυτό που σκέφτηκα ή μπα; Μήπως στέλνει κάτι "βραχυκυκλωμένο" το γκάζι ή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλημερα
Αλλαξαμε ολο το σωμα efi μαζι με το tps και την γκαζιερα .οποτε το βραχυκυκλωμα εκει αποκλειεται !προσπαθω να σκευτω πιο ανοιχτα αλλα ειναι λιγο μετρημενα κουκια , απλο μοτερ με λιγα ηλεκτρικα .

καρμπυρατερ και παλι καρμπυρατερ και μηδενικα ηλεκτρικα -εμπρος ολοταχως για πισω
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κάτι θυμόμουν για τα 690.. ήμουν σίγουρος για το Δούκα πως είναι RideByWire.
Στέκει καθόλου αυτό που σκέφτηκα ή μπα; Μήπως στέλνει κάτι "βραχυκυκλωμένο" το γκάζι ή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Παίζουν αυτά τα ενδεχόμενα.
Αλλά αφού μπριζώθηκε σε διαγνωστικό ΚΤΜ ,θα έπρεπε όλα να φανούν χαρτί κ καλαμάρι.
Και μετά το reset & επαναμπρογραμματισμό ,θα έπρεπε όλα να δουλεύουν ρολόϊ.

Καλημερα
Αλλαξαμε ολο το σωμα efi μαζι με το tps και την γκαζιερα .οποτε το βραχυκυκλωμα εκει αποκλειεται !προσπαθω να σκευτω πιο ανοιχτα αλλα ειναι λιγο μετρημενα κουκια , απλο μοτερ με λιγα ηλεκτρικα .

καρμπυρατερ και παλι καρμπυρατερ και μηδενικα ηλεκτρικα -εμπρος ολοταχως για πισω
Αν η κεφαλή έχει υποστεί τροποποιήσεις (ροϊκή-εκκεντροφόρους-προπορεία χρονισμού) τότε εξηγούνται όλα.
Αν οι τροποποιήσεις έχουν γίνει και στην τύχη ,τότε όλα αυτά είναι αναμενόμενα.
Αν υπάρχουν κ ζημιές σε έδρες-βαλβίδες-έκκεντρα ,τότε δεν φτάνουν οι ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.

Σιγουρέψτε πρώτα οτι λειτουργούν σωστά τα απλά
(αντλία βενζίνης-μπαταρία-ηλεκτρ.κύκλωμα-ανορθωτής-πολλαπλασιστής-λάμδα-αισθητήρας όγκου αέρα-αιθητήρας θερμοκρασίας αέρα)
Κι αν δεν βρείτε κι εκεί κάτι...
Ανοίχτε το.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το μηχανάκι είχε το πρόβλημα από τότε που το πήρα , το διαπίστωσα πριν την αγορά και υπέθεσα ότι "μονοκυλινδρο είναι θα το φτιάξουμε εύκολα " "not".

Ο χρονισμός είναι οκ και ο προηγούμενος λέει ότι δεν είχε πειράξει κάτι στην κεφαλή αλλά ποτέ δεν είσαι σίγουρος με τους ξένους .

Αντλία βενζίνης και μπαταρία είναι οκ , τα υπόλοιπα για έλεγχο την Πέμπτη αν προλάβω αλλιώς μετά το Πάσχα που θα ξαναγυρίσω .

Βασικά ρωτάω για να βοηθήσω το συνεργείο να τελειώσουμε μια ώρα αρχύτερα .
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Κάνε ενα τηλεφωνο στον μηχανικό που εχουμε στην χαλκιδα στο γνωστό κατεμαγαζο του Μιμίκου !!!
Νομιζω οτι κατι μπορει να γινει
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα μήνα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το φτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκαζιά έσβηνε.

Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί με ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .

Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .

Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το εφτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκάζια έσβηνε.

Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .

Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .

Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .
Kαι καπως ετσι βγαινει η κακη φημη....
Το κτμ ειναι ενα ιδιαιτερο οχημα,
-του βαζουν χερι αυτοι που δεν ξερουν(μιλαω για τους προηγουμενους μαστορους)
-το κανουν πουτανα
-το παραλαμβανει ο επομενος ιδιοκτητης και αντε να βγαλει ακρη...

3 απλα βηματα της κακης φημης...δεν λεω για σενα,εσυ πολυ καλα το εκανες και με την υπομονη σου(και χρημα βεβαια)το ξαναεκανες μηχανακι...μονο σε καλο μπορει να σου βγει η υποθεση γιατι λογικα θα εμαθες καμποσα πραγματακια για τη μηχανη σου παραπανω ;)
Αντε, καλοταξιδη λοιπον απο τωρα και αναμενουμε φωτο
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα μήνα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το φτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκαζιά έσβηνε.

Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί με ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .

Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .

Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .
Τι μοντέλο ειναι η μοτο;
Πολυ πιθανόν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε περάσει πρόγραμμα για μοντέλο άλλης χρονιάς ή να είχε περάσει το πρόγραμμα για τον εκκεντροφόρο του rally (αλλά χωρίς τον εκκεντροφόρο...).
Πάντως τώρα που παραλαβές το μηχανάκι σου από το συνεργείο κάνε τα εξής:
α) Άνοιξε το διακόπτη από το κλειδί, άνοιξε το γκάζι αργά μέχρι το τέρμα και ξαναγύρνα το αργά στην αρχική του θέση, κλείσε με το κλειδί και περίμενε για 10sec χωρίς να πειράξεις τίποτα. (throttle calibration).
β) Μετά από 24ωρη ακινησία της μηχανής ώστε να ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, άνοιξε το διακόπτη από το κλειδί πατά μίζα και χωρίς να ακουμπήσεις τίποτα άφησε τον κινητήρα στο ρελαντί για 15min, κλείσε από το κλειδί και περίμενε 10sec. (reset adaptation).
Μετά από αυτά ο κινητήρας σου θα δουλεύει πιο ομαλά. Αν εξακολουθεί να μην δουλεύει σωστά τότε:
γ) TPS calibration.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Τι μοντέλο ειναι η μοτο;
Πολυ πιθανόν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε περάσει πρόγραμμα για μοντέλο άλλης χρονιάς ή να είχε περάσει το πρόγραμμα για τον εκκεντροφόρο του rally (αλλά χωρίς τον εκκεντροφόρο...).
Πάντως τώρα που παραλαβές το μηχανάκι σου από το συνεργείο κάνε τα εξής:
α) Άνοιξε το διακόπτη από το κλειδί, άνοιξε το γκάζι αργά μέχρι το τέρμα και ξαναγύρνα το αργά στην αρχική του θέση, κλείσε με το κλειδί και περίμενε για 10sec χωρίς να πειράξεις τίποτα. (throttle calibration).
η) Μετά από 24ωρη ακινησία της μηχανής ώστε να ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, άνοιξε το διακόπτη από το κλειδί πατά μίζα και χωρίς να ακουμπήσεις τίποτα άφησε τον κινητήρα στο ρελαντί για 15min, κλείσε από το κλειδί και περίμενε 10sec. (reset adaptation).
Μετά από αυτά ο κινητήρας σου θα δουλεύει πιο ομαλά. Αν εξακολουθεί να μην δουλεύει σωστά τότε:
γ) TPS calibration.
Ξέρεις αν αυτό ισχύει και για τα 990;
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Όχι δεν το γνωρίζω αλλά γιατί όχι. Μια δοκιμή θα είχε ενδιαφέρον, δωρεάν ειναι ευτυχώς!
δωρεαν δεν ειναι, να ξερεις οτι το 990 καιει ακομα και σβηστο :p Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ξέρεις αν αυτό ισχύει και για τα 990;
Το reset adaptation ,ΝΑΙ ,ισχύει για τα 990 ,και γίνεται ακριβώς με την ίδια διαδικασία.

Το throttle calibration ,ΟΧΙ ,δεν ισχύει ,γιατί δεν έχουν ride by wire ,αλλά ντίζες.

Το TPS calibration ,για να γίνει σωστά ,θέλει κούμπωμα στο διαγνωστικό.
 

lepetymniotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Μυτιλήνη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ktm 690 adventure
Το reset adaptation ,ΝΑΙ ,ισχύει για τα 990 ,και γίνεται ακριβώς με την ίδια διαδικασία.

Το throttle calibration ,ΟΧΙ ,δεν ισχύει ,γιατί δεν έχουν ride by wire ,αλλά ντίζες.

Το TPS calibration ,για να γίνει σωστά ,θέλει κούμπωμα στο διαγνωστικό.
Το TPS calibration γίνεται και με πολύμετρο (καλής ποιότητας πχ. Fluke) ή με διαγνωστικό της Ktm ή με το TUNE ECU (και τσάμπα).
Επανέρχομαι με καλά νέα ,μετά από σχεδόν ένα μήνα παρέλαβα το μηχανάκι .
Το άφησα στο συνεργείο για να το φτιαξουν κ έφυγα για ένα ταξίδι , όταν γύρισα είχε μισό φτιαχτεί αλλά όχι 100% , δούλευε το διαγνωστικό ,έπαιρνε μπροστά χωρίς γκάζι ,κρατούσε ρελαντί αλλά με μια απότομη γκαζιά έσβηνε.

Με λίγα λόγια ο προηγούμενος είχε περάσει ένα πρόγραμμα και το είχε κάνει πουτ@#α , φταίνε όμως οι μηχανικοί που κάνουν πειράματα στου κασίδη το κεφάλι . Το πρόγραμμα είχε περαστεί με ένα software tuneecu νομίζω και είχαν κάνει απίστευτες παπαριες ,όταν το γύρισαν στον εργοστασιακό προγραμματισμό , έστρωσε αλλά έσβηνε με την απότομη γκαζιά , μετά από αυτό το διαγνωστικό έβγαλε ότι είχε πρόβλημα η πεταλούδα γκαζιού ,ήθελε κάτι σαν ρύθμιση ,προγραμματισμό η κάτι τέτοιο .
Μετά από αυτό παρέλαβα το μηχανάκι και τώρα το έχω στα χέρια 3-4 μέρες , δουλεύει τέλεια , πάει πολύ γρήγορα και με όλη αυτή την περιπέτεια έμαθα και όλο το ιστορικό της δικής μου μηχανής .

Ελπίζω να συνεχίσει να δουλεύει τόσο καλά και τον επόμενο μήνα .

Θα ανεβάσω φωτό μέσα στις επόμενες μέρες , τις χρωστάω .
Σου παραθέτω ένα link το οποίο έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σχετικά με τα περί....EFI. Καλό διάβασμα........
http://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-efi-idiots-guide.931664/
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στο δικο μου κανανε ρυθμιση στο tps με διαγνωστικο και ειναι μια χαρα τωρα .

Σημερα ειχα αδεια και βαλαμε τα ρεζερβουαρ evo1 απο την rally-raidproducts , εκατσαν μια χαρα! χρονος εγκαταστασης περιπου 1,5 ωρα , δυο ατομα .
 
Top Bottom