KTM 790 Adventure

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Από τους πρώτους ταξιδευτές "στα δύσκολα" της ανεξερεύνητης τότε Ρωσίας, ο Walter Colebatch, έγραφε ότι θέλει μηχανάκι 180-185 κιλά ΜΕ τον εξοπλισμό του ταξιδιού φορτωμένο, ψεκασμό για να δουλεύει πάντα και παντού και να αλλάζεται ένα μπεκάκι εύκολα αν υποθέσουμε ότι βουλώνει, πράγμα που δεν θυμάμαι να έπαθε ποτέ, αυτονομία 400 χλμ πάνω/κάτω. Και "έλιωσε" ένα BMW X-Challenge στα χιλιόμετρα στις συνθήκες που του αρέσουν, νομίζω το απέσυρε με πάνω από 100,000 χιλιόμετρα στα χέρια του, εκδρομικού εντούρο ήτοι Ρωσία από ζόρικο χώμα. Αν θυμαμαι σωστά, μετά του έστησε ο Lyndon ένα 690Rally.
.
Καλά εδώ μιλάμε για ανθρώπους όμως όχι για Θεούς....
Κατά τ άλλα άμα έχεις φράγκα και είσαι και λίιιγο "χεράς" και λίγο φιτ
τσιμπάς το κατέμι, του καλαφατίζεις τα πρέκια και το φχαρστιέσαι
Και τι έγινε άμα ρουφάει τη μάνα του και το μπατέρα του?
Και τι έγινε κι άμα κάψει και καμιά φλάτζα?
Και τι έγινε κι άμα φας και τα μούτρα σου στην τελική, καλά να είσαι, θα πάρεις άλλο.

Τώρα άμα τα φράγκα δε υπάρχουν και προσπαθείς να ταξιδέψεις με το τίποτα
και το σιμ μια χαρά είναι και την πλάκα σου θα κάνεις -με άλλο τρόπο-
κλπ κλπ κλπ

Εγώ το 790 το κόβω στα 14000 μακάρι να χα να το παιρνα
μακάρι να χα και να το σπαγα και να μην μ ένοιαζε
Στην ηληκία μου όμως δεν έχω χρόνο να περιμένω να πληρωθούν τα γραμμάτια.
δατς ολ φοκς


υγ
Εύχομαι σ όσους το ονειρευτούν, να το πάρουν και να το χαρούν
κι να χαρούμε κι εμείς μαζί τους
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
μιά χαρά υπάρχει, στο travel, μαζί με το 450 rally replica για όσους όλα τα άλλα τους φαίνονται "λίγα", 138 κιλά στεγνό.
Τώρα το είδα. Γεράματα ρεεεε και δεν βλέπω καλά χαχαχα

Ωραίο και το 690 πάντως
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ολα μοχλικο εχουν πλεον. Τα 2019 ειναι ιδια μηχανακια ακριβως. Ιδια ειναι επισης τα χουσβαρνα του '18, με μονη διαφορα τη μαλακια για τις ταχυτητες και τα γραφικα.
Επισης αυτη τη στιγμη υπαρχουν στοκ '18αρια χουσβαρνα σουπερμοτο.
πλέον.... ΤΝΧ για την πληροφορία :)
είχα μείνει στα παλιότερα μοδελάκια :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα ρε παίδες.

Εμένα όσο μου αρεσει από το τιμόνι και πίσω, άλλο τόσο είναι άσχημο από εκεί και μπροστά.
Σαν να του έχεις κοτσαρει μια γκουμουτσα εκεί μπροστά, δεν ταιριάζει καθόλου με τις γραμμές της μοτοσικλέτας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα ρε παίδες.

Εμένα όσο μου αρεσει από το τιμόνι και πίσω, άλλο τόσο είναι άσχημο από εκεί και μπροστά.
Σαν να του έχεις κοτσαρει μια γκουμουτσα εκεί μπροστά, δεν ταιριάζει καθόλου με τις γραμμές της μοτοσικλέτας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Νομίζω όταν το δεις από κοντά θα αναθεωρήσεις.
Είναι η νέα μάσκα που είδαμε στα πιο μεγάλα μοντέλα και είναι τρομερή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω όταν το δεις από κοντά θα αναθεωρήσεις.
Είναι η νέα μάσκα που είδαμε στα πιο μεγάλα μοντέλα και είναι τρομερή.
Μόνο που δεν καβαλάμε μια μάσκα, καβαλάμε ένα σύνολο που καλό είναι να είναι αρμονικό. Τη μάσκα δε θα τη κρεμάσω στο τοίχο ούτε θα τη κάνω φωτιστικό.
Όσοι σύμφωνα με την αισθητική τους βλέπουν κάτι αρμονικό καλώς και τους αρέσει το 790.
Κάποιοι από εμάς δεν βλέπουμε κάτι αρμονικό, εγώ βλέπω μια μηχανή της οποίας με πατέντα της κόλλησαν τη μάσκα του 1290 και επειδή δεν συνδέεται πουθενά με το κυρίως σώμα της μηχανής το αποτέλεσμα είναι αρκετά άτσαλο. Σε ότι αφορά εμένα ούτε η κοιλιακή χώρα της μηχανής δε "δένει" με το σύνολο καθώς όπως είπα διακρίνω δυο όγκους (παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος και ξέρω πως δεν βρίσκονται τυχαία εκεί).

Με άλλα λόγια... δεν είναι απαραίτητο ότι είναι λειτουργικό, ικανό κτλ. να είναι και όμορφο. Φυσικά και ανάποδα, δεν είναι απαραίτητο ότι είναι όμορφο να σημαίνει πως είναι και λειτουργικό. Οπότε ας μη τραβάμε από τα μαλλιά τα πράγματα και ας αφήσουμε να λειτουργεί η υποκειμενική αισθητική του καθενός μας.

Και για να μη μου καταλογιστούν εμπάθειες σε σχέση με το 790, θέλω να θυμίσω πως όποιος σκαλίσει τα κατά καιρούς σχόλια μου θα δει πως η KTM είναι μια εταιρεία που εκτιμώ πολύ γιατί πιστεύω πως προσέφερε πρόοδο στον μοτοσυκλετισμό, όπως πιστεύω πως στη χώρα μας για αρκετά χρόνια είχε πελάτες με λάθος νοοτροπία σε ότι αφορά τις μηχανές της, ιδιαίτερα την εποχή που έκανε τη παρουσία της δυναμικά αισθητή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μόνο που δεν καβαλάμε μια μάσκα, καβαλάμε ένα σύνολο που καλό είναι να είναι αρμονικό. Τη μάσκα δε θα τη κρεμάσω στο τοίχο ούτε θα τη κάνω φωτιστικό.
Όσοι σύμφωνα με την αισθητική τους βλέπουν κάτι αρμονικό καλώς και τους αρέσει το 790.
Κάποιοι από εμάς δεν βλέπουμε κάτι αρμονικό, εγώ βλέπω μια μηχανή της οποίας με πατέντα της κόλλησαν τη μάσκα του 1290 και επειδή δεν συνδέεται πουθενά με το κυρίως σώμα της μηχανής το αποτέλεσμα είναι αρκετά άτσαλο. Σε ότι αφορά εμένα ούτε η κοιλιακή χώρα της μηχανής δε "δένει" με το σύνολο καθώς όπως είπα διακρίνω δυο όγκους (παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος και ξέρω πως δεν βρίσκονται τυχαία εκεί).

Με άλλα λόγια... δεν είναι απαραίτητο ότι είναι λειτουργικό, ικανό κτλ. να είναι και όμορφο. Φυσικά και ανάποδα, δεν είναι απαραίτητο ότι είναι όμορφο να σημαίνει πως είναι και λειτουργικό. Οπότε ας μη τραβάμε από τα μαλλιά τα πράγματα και ας αφήσουμε να λειτουργεί η υποκειμενική αισθητική του καθενός μας.

Και για να μη μου καταλογιστούν εμπάθειες σε σχέση με το 790, θέλω να θυμίσω πως όποιος σκαλίσει τα κατά καιρούς σχόλια μου θα δει πως η KTM είναι μια εταιρεία που εκτιμώ πολύ γιατί πιστεύω πως προσέφερε πρόοδο στον μοτοσυκλετισμό, όπως πιστεύω πως στη χώρα μας για αρκετά χρόνια είχε πελάτες με λάθος νοοτροπία σε ότι αφορά τις μηχανές της, ιδιαίτερα την εποχή που έκανε τη παρουσία της δυναμικά αισθητή.
Την υποκειμενικη αισθητικη εκφραζουμε φιλε......και παντα βλεποντας φωτογραφιες!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αρκετές πληροφορίες.
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Απογοητευτικό το γεγονός ότι τα μπροστινά του απλού δεν είναι ρυθμιζόμενα.

Επίσης σκίζουν τα ιμάτιά τους ότι τα τεπόζιτα είναι υπερανθεκτικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom