al800
Μέλος
Ε ναι για αυτό το έχω βάλει στην εξίσωση...γιατί φαίνεται next-gen...μ αυτα και με κεινα καλό μάιο το βλεπω να ειναι διαθέσιμο για test ride...και το Tenere 700 καλό Σεπτέμβρη...στην αναμονή...
Και άμα ημουν και στην Αγγλία ίσως να το είχα παραγγείλει...προκαταβολή 199 λίρες...και επιτόκιο 0% για 60 μήνες...δηλαδή σαν να σου λένε έλα πάρτο...
Εδω φαινεται πιο ογκωδες απο τις πομονες.......η μασκα παντως δεν χωνευεται με τιποτα !!!!!Στην φώτο φαίνεται "πολύ" μηχανή.... Ελπίζω να είναι έτσι και να μην φταίει η λήψη.
Γιατι ρε παιδια;KTM χωρίς R σουτζουκάκια σμυρνέικα χωρίς κύμινο...
To 1050 ειχε μονο ρυθμιση προφορτισης και αποσβεσης εκτονωσης στο αμορτισερ, πιρουνι καμια απολυτως ρυθμιση, οπως και το απλο 1090. Το 1090R εχει πληρως ρυθμιζομενα μπρος/πισω, αλλα δεν ειναι μονο εκει η διαφορα. Πισω πλεον εχει ενα πολυ ανωτερο αμορτισερ (ακομη και απο του 1190) με PDS, διπλο εμβολακι που αποτρεπει το αμορτισερ να τερματιζει αποτομα. Ακομη και τα 1190/R, 1290/R εχουν τεραστιες διαφορες, τα απλα μοντελα εχουν EDS (ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση) ενω τα R πληρως ρυθμιζομενη χειροκινητα. Περαν του οτι η η ηλεκτρονικη ρυθμιση των απλων ειναι πολυ απλοϊκη και δεν καλυπτει το 80% των αναβατων, ποιοτικα τα αμορτισερ ειναι αλλου επιπεδου. Ενδεικτικο ειναι οτι το κοστος των ΕDS με ολα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια ειναι το ιδιο με των χειροκινητων R. Ειναι απλα πολυ ανωτερα αμορτισερ/πιρουνια.Αυτό γίνεται τωρα. Και ακόμη δεν εχουμε δει την διαφορα μιας πληρως ρυθμιζομενης WP ανάρτησης σε αντιθεση με μια ΜΗ ρυθμιζόμενη WP ανάρτηση.
Τα προηγουμενα χρόνια ολα έβγαιναν με πλήρως ρυθμιζόμενες εκτός του 1050 αν δεν απατώμαι.
Σαφώς οι αναβαθμίσεις και οι περισσότερες επιλογές είναι ευπρόσδεκτες. Μήπως όμως πραγματικά δεν τις χρειαζόμαστε? Μήπως μας κάνουν να θέλουμε να έχουμε πάντα το καλύτερο και το καλυτερότερο??
Τεσπα, περι ορεξεως..
Πάντα μιλάμε για το 790 έτσι... Που σου δίνει την επιλογή.@Chester24
Κάποιος που θα προτιμήσει το R έναντι του απλού είναι συνήθως οι χωμάτινες ικανότητες του πρώτου. Όταν λέμε για χώμα, τότε λέμε για αναρτήσεις και μετά για όλα τα υπόλοιπα. Οπότε εκεί θέλεις το καλύτερο.
Επίσης η ασχολία με τις αναρτήσεις, οι ρυθμίσεις και οι πειραματισμοί που κάνεις σε εξελίσσουν σαν αναβάτη.
Παιδιά μαζί σας είμαι...To 1050 ειχε μονο ρυθμιση προφορτισης και αποσβεσης εκτονωσης στο αμορτισερ, πιρουνι καμια απολυτως ρυθμιση, οπως και το απλο 1090. Το 1090R εχει πληρως ρυθμιζομενα μπρος/πισω, αλλα δεν ειναι μονο εκει η διαφορα. Πισω πλεον εχει ενα πολυ ανωτερο αμορτισερ (ακομη και απο του 1190) με PDS, διπλο εμβολακι που αποτρεπει το αμορτισερ να τερματιζει αποτομα. Ακομη και τα 1190/R, 1290/R εχουν τεραστιες διαφορες, τα απλα μοντελα εχουν EDS (ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση) ενω τα R πληρως ρυθμιζομενη χειροκινητα. Περαν του οτι η η ηλεκτρονικη ρυθμιση των απλων ειναι πολυ απλοϊκη και δεν καλυπτει το 80% των αναβατων, ποιοτικα τα αμορτισερ ειναι αλλου επιπεδου. Ενδεικτικο ειναι οτι το κοστος των ΕDS με ολα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια ειναι το ιδιο με των χειροκινητων R. Ειναι απλα πολυ ανωτερα αμορτισερ/πιρουνια.
Το εαν καποιος τα χρειαζεται ειναι αλλη συζητηση. Το εαν ειναι οντως ανωτερα στις εκδοσεις R, ναι ειναι. Ειδικα στα 790/1090 οπου οι απλες εκδοσεις εχουν και λιγοτερες ρυθμισεις αλλα και "κατωτερα" σωθικα.