KTM 790 Adventure

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ε ναι για αυτό το έχω βάλει στην εξίσωση...γιατί φαίνεται next-gen...μ αυτα και με κεινα καλό μάιο το βλεπω να ειναι διαθέσιμο για test ride...και το Tenere 700 καλό Σεπτέμβρη...στην αναμονή...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Και άμα ημουν και στην Αγγλία ίσως να το είχα παραγγείλει...προκαταβολή 199 λίρες...και επιτόκιο 0% για 60 μήνες...δηλαδή σαν να σου λένε έλα πάρτο...

να ετοιμάσουμε ομαδική παραγγελία στον @XLGeorge ????? με παραλαβή εκεί φυσικά, να το στρώσουμε μέχρι να έρθουμε Ελλάδα....
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Στην φώτο φαίνεται "πολύ" μηχανή.... Ελπίζω να είναι έτσι και να μην φταίει η λήψη.
Εδω φαινεται πιο ογκωδες απο τις πομονες.......η μασκα παντως δεν χωνευεται με τιποτα !!!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Νομίζω στην κατηγορία adventure αυτό που κάνει την KTM να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εταιρίες είναι τα R μοντέλα. Στο 790 οι διαστάσεις των τροχών όπως και πολλά άλλα παραμένουν ίδια μεταξύ των 2 μοντέλων. Το R όμως πέρα από τη μεγαλύτερη διαδρομή έχει πλήρως ρυθμιζόμενα μπρος πίσω. Και αυτό έχει μεγάλη διαφορά.Δηλαδή με 1000 ευρώ διαφορά παίρνεις κάτι που αξίζει πολύ παραπάνω. Αν με ρωτάς αν ο μέσος αναβάτης μπορεί να καταλάβει τη διαφορά, πιστεύω πως ακόμα και ο πιο άσχετος μπορεί να την καταλάβει. Το κατά πόσο τη χρειάζεται είναι άλλο θέμα. Εγώ πιστεύω ότι στην Ελλάδα με τους δρόμους που έχουμε, αν θες να έχεις μία μηχανή και να πηγαίνεις παντού χρειάζεσαι on off...και αν πηγαίνεις και χώματα ναι χρειάζεται η ρυθμιζόμενη μπρος πίσω. Στο δικό μου που δεν είναι KTM έχει μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά ακόμα και στην άσφαλτο, που στην ελλάδα είναι γεμάτη ανωμαλίες μπαλώματα και λακούβες...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Αυτό γίνεται τωρα. Και ακόμη δεν εχουμε δει την διαφορα μιας πληρως ρυθμιζομενης WP ανάρτησης σε αντιθεση με μια ΜΗ ρυθμιζόμενη WP ανάρτηση.

Τα προηγουμενα χρόνια ολα έβγαιναν με πλήρως ρυθμιζόμενες εκτός του 1050 αν δεν απατώμαι.
Σαφώς οι αναβαθμίσεις και οι περισσότερες επιλογές είναι ευπρόσδεκτες. Μήπως όμως πραγματικά δεν τις χρειαζόμαστε? Μήπως μας κάνουν να θέλουμε να έχουμε πάντα το καλύτερο και το καλυτερότερο??

Τεσπα, περι ορεξεως.. ;)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Μα για αυτό η ΚΤΜ εκτός από το R έχει και το απλό 790...για αυτούς που δε χρειάζονται τη ρυθμιζόμενη μπρος πίσω. Απλά η KTM ήθελε να φτιάξει το απόλυτο υπερόπλο στη μεσαία κατηγορία. Μια κατηγορία στην οποία πρωτοπόρος σε πολλά επίπεδα από το 2008 ήταν η BMW με το F800gs, αν αφήσουμε τις πωλήσεις απέξω γιατί εκεί παίζουν κι άλλοι παράγοντες...Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση αυξάνει το εύρος χρήσης. Ακριβώς επειδή έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά απόλαυση αίσθηση ευχαρίστηση πιστεύω ότι αξίζει. γιατι στην τελική με 15.000 αγοράζεις κι ενα αξιοπρεπες αυτοκίνητο...τι να το κάνεις το 790. και με ενα σκουτερ κανεις μια χαρά μετακινήσεις...Μηχανάκια σαν το 790 R δε φτιάχνονται για απλές μετακινήσεις. Ο κάθενας που τα αγοράζει μπορεί να τα κάνει ο,τι θελει, μεχρι να το βαλει κι εξω από το σπίτι του να το κοιτάει μόνο...
Οπότε πιστεύω ότι η ρυθμιζόμενη -μηχανικά- ανάρτηση είναι αναβάθμιση πολύ πιο σημαντική από το quickshifter ή άλλα ηλεκτρονικά καλούδια...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@Chester24

Κάποιος που θα προτιμήσει το R έναντι του απλού είναι συνήθως οι χωμάτινες ικανότητες του πρώτου. Όταν λέμε για χώμα, τότε λέμε για αναρτήσεις και μετά για όλα τα υπόλοιπα. Οπότε εκεί θέλεις το καλύτερο.
Επίσης η ασχολία με τις αναρτήσεις, οι ρυθμίσεις και οι πειραματισμοί που κάνεις σε εξελίσσουν σαν αναβάτη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό γίνεται τωρα. Και ακόμη δεν εχουμε δει την διαφορα μιας πληρως ρυθμιζομενης WP ανάρτησης σε αντιθεση με μια ΜΗ ρυθμιζόμενη WP ανάρτηση.

Τα προηγουμενα χρόνια ολα έβγαιναν με πλήρως ρυθμιζόμενες εκτός του 1050 αν δεν απατώμαι.
Σαφώς οι αναβαθμίσεις και οι περισσότερες επιλογές είναι ευπρόσδεκτες. Μήπως όμως πραγματικά δεν τις χρειαζόμαστε? Μήπως μας κάνουν να θέλουμε να έχουμε πάντα το καλύτερο και το καλυτερότερο??

Τεσπα, περι ορεξεως.. ;)
To 1050 ειχε μονο ρυθμιση προφορτισης και αποσβεσης εκτονωσης στο αμορτισερ, πιρουνι καμια απολυτως ρυθμιση, οπως και το απλο 1090. Το 1090R εχει πληρως ρυθμιζομενα μπρος/πισω, αλλα δεν ειναι μονο εκει η διαφορα. Πισω πλεον εχει ενα πολυ ανωτερο αμορτισερ (ακομη και απο του 1190) με PDS, διπλο εμβολακι που αποτρεπει το αμορτισερ να τερματιζει αποτομα. Ακομη και τα 1190/R, 1290/R εχουν τεραστιες διαφορες, τα απλα μοντελα εχουν EDS (ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση) ενω τα R πληρως ρυθμιζομενη χειροκινητα. Περαν του οτι η η ηλεκτρονικη ρυθμιση των απλων ειναι πολυ απλοϊκη και δεν καλυπτει το 80% των αναβατων, ποιοτικα τα αμορτισερ ειναι αλλου επιπεδου. Ενδεικτικο ειναι οτι το κοστος των ΕDS με ολα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια ειναι το ιδιο με των χειροκινητων R. Ειναι απλα πολυ ανωτερα αμορτισερ/πιρουνια.

Το εαν καποιος τα χρειαζεται ειναι αλλη συζητηση. Το εαν ειναι οντως ανωτερα στις εκδοσεις R, ναι ειναι. Ειδικα στα 790/1090 οπου οι απλες εκδοσεις εχουν και λιγοτερες ρυθμισεις αλλα και "κατωτερα" σωθικα.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
@Chester24

Κάποιος που θα προτιμήσει το R έναντι του απλού είναι συνήθως οι χωμάτινες ικανότητες του πρώτου. Όταν λέμε για χώμα, τότε λέμε για αναρτήσεις και μετά για όλα τα υπόλοιπα. Οπότε εκεί θέλεις το καλύτερο.
Επίσης η ασχολία με τις αναρτήσεις, οι ρυθμίσεις και οι πειραματισμοί που κάνεις σε εξελίσσουν σαν αναβάτη.
Πάντα μιλάμε για το 790 έτσι... Που σου δίνει την επιλογή.
Με τα 990 δεν συνέβαινε αυτό. Και φαίνεται και στις βόλτες.
Στα 20 απλά που θα δεις και λίγα λέω, θα δεις και ένα R...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
To 1050 ειχε μονο ρυθμιση προφορτισης και αποσβεσης εκτονωσης στο αμορτισερ, πιρουνι καμια απολυτως ρυθμιση, οπως και το απλο 1090. Το 1090R εχει πληρως ρυθμιζομενα μπρος/πισω, αλλα δεν ειναι μονο εκει η διαφορα. Πισω πλεον εχει ενα πολυ ανωτερο αμορτισερ (ακομη και απο του 1190) με PDS, διπλο εμβολακι που αποτρεπει το αμορτισερ να τερματιζει αποτομα. Ακομη και τα 1190/R, 1290/R εχουν τεραστιες διαφορες, τα απλα μοντελα εχουν EDS (ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση) ενω τα R πληρως ρυθμιζομενη χειροκινητα. Περαν του οτι η η ηλεκτρονικη ρυθμιση των απλων ειναι πολυ απλοϊκη και δεν καλυπτει το 80% των αναβατων, ποιοτικα τα αμορτισερ ειναι αλλου επιπεδου. Ενδεικτικο ειναι οτι το κοστος των ΕDS με ολα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια ειναι το ιδιο με των χειροκινητων R. Ειναι απλα πολυ ανωτερα αμορτισερ/πιρουνια.

Το εαν καποιος τα χρειαζεται ειναι αλλη συζητηση. Το εαν ειναι οντως ανωτερα στις εκδοσεις R, ναι ειναι. Ειδικα στα 790/1090 οπου οι απλες εκδοσεις εχουν και λιγοτερες ρυθμισεις αλλα και "κατωτερα" σωθικα.
Παιδιά μαζί σας είμαι...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom