KTM 790 Adventure

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδιά μαζί σας είμαι...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απλά με όλο αυτό το πλασάρισμα που γίνεται από τις εταιρείες, νομίζω ότι το έχουμε κάνει σούπερ περίπλοκο

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πάντα μιλάμε για το 790 έτσι... Που σου δίνει την επιλογή.
Με τα 990 δεν συνέβαινε αυτό. Και φαίνεται και στις βόλτες.
Στα 20 απλά που θα δεις και λίγα λέω, θα δεις και ένα R...

Παιδιά μαζί σας είμαι...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Nαι, τωρα καταλαβα τι ρωτας , με το προηγουμενο σχολιο σου. Εχει αλλαξει τελειως η φιλοσοφια του R/μη R στην ΚΤΜ απο τα 990. Εχεις δικιο, στα 990 οι διαφορες ηταν ελαχιστες, μονο διαφορα διαδρομων αναρτησεων και έλλειψη ABS στα R. Tωρα ειναι τελειως διαφορετικο σαν εξοπλισμος, περιπου σαν τις απλες και Adventure εκδοσεις της BMW.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πάντα μιλάμε για το 790 έτσι... Που σου δίνει την επιλογή.
Με τα 990 δεν συνέβαινε αυτό. Και φαίνεται και στις βόλτες.
Στα 20 απλά που θα δεις και λίγα λέω, θα δεις και ένα R...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι μιλάω για το 790.
Ουτως η άλλως στα 990 είτε απλό είτε R είναι φουλ ρυθμιζόμενες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
189kg λεει η ΚΤΜ κενο υγρων το απλο, 207 το υπολογιζαν πληρες υγρων, 212 το R μου φαινεται λογικο. Μανι-μανι 3-4kg τα γλυτωνεις αλλαζοντας το τελικο-ντουλαπα EuroIV/V με ενα αφτερμαρκετ.

Αν ακομη περιμενετε δικυλινδρο adventure bike 700-800κεκ με υποπλαισιο ικανο για φορτωμα, ηλεκτρονικα μπινελικια και μεγαλα ντεποζιτα κατω απο 200κιλα γεματο, γεμιστε τις βαλιτσες με ηλιο...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ελαφρύ δεν είναι...είναι μεσαίο adve μηχανημα με 20λιτρο τεπόζιτο, πολύ καλή αυτονομία -στα χαρτιά πάντα...αλλά σίγουρα είναι το πιο ελαφρύ στην κατηγορία της μεγάλης αυτονομίας. Πολύ θέλανε να είναι το νέο 640...αλλά δε γίνονται όλα όπως λέει και ο k0k0s
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
σε σχσεση με το 990 που ολοι με αυτο το συγκρινουν τωρα τελευταια ειναι ελαφρυτερο.το 990 με γεματα ρεζερβουαρ ηταν γυρω στα 230 μετρημενο...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
To 990 ηταν 226 κιλα γεματο. Με δυο βαριες εξατμισεις και συμβατικη μπαταρια... 14 κιλα κατω με μονό τελικο και μπαταρια λιθιου απο το εργοστασιο, 800 κυβικα και σε σειρα κινητηρα αντι ν2 δε μου φαινεται και τρομερη εξελιξη, για τα 15 χρονια απο τη στιγμη που βγηκε το πρωτο 950...επισης το μηχανακι απο κοντα ειναι αισθητα πιο φαρδυ απο το 950/990
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
To 990 ηταν 226 κιλα γεματο. Με δυο βαριες εξατμισεις και συμβατικη μπαταρια... 14 κιλα κατω με μονό τελικο και μπαταρια λιθιου απο το εργοστασιο, 800 κυβικα και σε σειρα κινητηρα αντι ν2 δε μου φαινεται και τρομερη εξελιξη, για τα 15 χρονια απο τη στιγμη που βγηκε το πρωτο 950...επισης το μηχανακι απο κοντα ειναι αισθητα πιο φαρδυ απο το 950/990
+990
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To μονο τελικο των 10/11/1290 ζυγιζει 6.4κιλα, οποτε και του 790 καπου εκει εικαζω οτι θα ειναι. Για μπαταρια λιθιου στανταρ απο το εργοστασιο δεν εχω διαβασει πουθενα.
Ακομη κι ετσι να ειναι ομως, 14κιλα κατω, σχεδον τη μιση καταναλωση στα ιδια περιπου αλογα, φορτωμενο με ενα καρο ηλεκτρονικα βοηθηματα και διαστηματα σερβις ανα 15,000χλμ , ειναι μια εξελιξη.

Επισης, θεωρω οτι ειναι λιγο αδικη η συγκριση, καθως τα 950/990 ηταν ηδη πολυ μπροστα. Στην ουσια εβγαλαν στην παραγωγη σχεδον αυτουσιες αγωνιστικες μηχανες rally, με πολυ μικρες διαφορες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
To μονο τελικο των 10/11/1290 ζυγιζει 6.4κιλα, οποτε και του 790 καπου εκει εικαζω οτι θα ειναι. Για μπαταρια λιθιου στανταρ απο το εργοστασιο δεν εχω διαβασει πουθενα.
Ακομη κι ετσι να ειναι ομως, 14κιλα κατω, σχεδον τη μιση καταναλωση στα ιδια περιπου αλογα, φορτωμενο με ενα καρο ηλεκτρονικα βοηθηματα και διαστηματα σερβις ανα 15,000χλμ , ειναι μια εξελιξη.

Επισης, θεωρω οτι ειναι λιγο αδικη η συγκριση, καθως τα 950/990 ηταν ηδη πολυ μπροστα. Στην ουσια εβγαλαν στην παραγωγη σχεδον αυτουσιες αγωνιστικες μηχανες rally, με πολυ μικρες διαφορες.

Εγω απλα λεω οτι το χαμηλοτερο βαρος που υποσχονται πρακτικα δεν υπαρχει...Η μπαταρια θα ειναι οντως λιθιου, και εχουμε μια μειωση απο εκει της ταξης των 4 κιλων σχεδον...και τα τελικα των 950/990 ζυγιζαν κοντα 10 κιλα, χοντρικα μιλαμε οτι με το καλημερα μπορεις να αφαιρεσεις απο τα 950/990 15 κιλα...

τα 950/990 εχουν χωροδικτυωμα πλαισιο, το 790 στρατζαριστο σωληνωτο...τα 950/990 ν2 μοτερ για μειωμενο πλατος της μοτοσυκλετας κατι που οντως εχουν πετυχει πολυ καλα παρα τα τεραστια τεποζητα στο πλαι, το 790 ενα φτηνης κατασκευης εν σειρα 2κ, για μειωμενο κοστος, με μειωνεκτιμα ομως το φαρδος (οπως ειπα, απο κοντα ειναι αισθητα πιο φαρδυ απο τα παλια μοντελα αλλα και τα τελευταια 1090 1190 κλπ)

Η καταναλωση στα παλιοτερα μοντελα ηταν θεμα προβληματικης χαρτογραφισης και τζετινγκ απο το εργοστασιο...τα καρμπ μοντελα αν σεταριστουν σωστα πετυχαινουν ανετα καταναλωσεις 6λτ/100χλμ εθνικης (το δικο μου καιει 6λτ οταν παω σταθερα με 140), και το ιδιο κανουν και τα τελευταια 990 μοντελα....

γενικα το μηχανακι σχεδιαστηκε για να κοστιζει στην εταιρεια λιγο, και να φερει πολλα εσοδα, με το ελαχιστο ανα μοναδα κοστος...αυτο φαινεται απο παντου...φτηνα πλαστικα, δαγκανες μαναμεκαψες, ντιζα στο συμπλεκτη και μη ρυθμιζομενες αναρτησεις στο απλο μοντελο...εχουν σκασει περισσοτερα στον ανθυποδιασημο υποτιθεται αγωνιζομενο (??????) chris brits brats πως τον λενε που δεν τον ξερει ουτε η μανα του αλλα φροντισε η κτμ να μας τον μαθει πλασαροντας το ονομα του συνεχεια

ολη η μελετη της μηχανης εγινε με βαση την οικονομια στην παραγωγη, οχι στις επιδοσεις και στην οδικη συμπεριφορα...και αυτο εχει να κανει και με την στροφη του κοσμου γενικοτερα σε αλλα πραγματα οπως η ανετη σελα, τα θερμενομενα γκριπ, και της πληρους αδιαφοριας για το τι γινεται κατω απο το ''καπο''

το πρωτο lc8 μοτερ οταν το σχεδιασε η κτμ το σχεδιασε με σκοπο να τρεξει sbk μελλοντικα και να βγαζει 190 αλογα τροχο...γι αυτο το λογο το μοτερ με σχεδον μηδενικες αλλαγες εβγαζε στον τελευταιο δουκα 130+ τροχο αξιοπιστα...και γι αυτο ενα lc8 αποκλειεται εβερ να σπασει/να βαρεσει μπιελα/στροφαλο κλπ αν δεν γινει καποια εξωτερικη μαλακια...


τα ηλεκτρονικα ειναι παντα καλοδεχουμενα, αλλα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα προσθετο...οτι εχει φορτωμενο απο βοηθημα το 790/1290 θα μπορουσε να μπει αυτουσιο απο το πρωτο 950 μεχρι το πρωτο στρογγυλοφαναρο παπι...

θα ειναι κακο το 790? δυσκολο, καλο μηχανακι θα ειναι .... απλα ειναι τραγικο να βλεπεις μετα απο 20 χρονια ενα μηχανακι στην παραγωγη υποδεεστερο απο αυτο που στην ουσια τα ξεκινησε ολα, που οχι μονο εχει μηδενικη εξελιξη σε σχεση με το πρωτο, αλλα εχει κανει και βηματα πισω κιολας στο βωμο της οικονομιας...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
To μονο τελικο των 10/11/1290 ζυγιζει 6.4κιλα, οποτε και του 790 καπου εκει εικαζω οτι θα ειναι. Για μπαταρια λιθιου στανταρ απο το εργοστασιο δεν εχω διαβασει πουθενα.
Ακομη κι ετσι να ειναι ομως, 14κιλα κατω, σχεδον τη μιση καταναλωση στα ιδια περιπου αλογα, φορτωμενο με ενα καρο ηλεκτρονικα βοηθηματα και διαστηματα σερβις ανα 15,000χλμ , ειναι μια εξελιξη.

Επισης, θεωρω οτι ειναι λιγο αδικη η συγκριση, καθως τα 950/990 ηταν ηδη πολυ μπροστα. Στην ουσια εβγαλαν στην παραγωγη σχεδον αυτουσιες αγωνιστικες μηχανες rally, με πολυ μικρες διαφορες.
Καμία αντίρρηση, υποτίθεται όμως ότι θα έβγαζαν ένα μηχανάκι το οποίο σχεδιάστηκε με βάση το "you spoke, we listened" και αν θυμάμαι το βίντεο είχε αναβάτες που ζητούσαν χαμηλό βάρος.
Η διαφορά βάρους με το 990 δεν αγγίζει τα αναμενόμενα.

Νομίζω τελικά πως η ΚΤΜ εννοούσε "stou koufou thn porta, pare thn porta Kai fyge"

Ισως, επειδή το κέντρο βάρους φαίνεται να είναι πιο χαμηλά από το 990, του δώσει ένα κλικ καλύτερου χειρισμού στα κλειστά χωμάτινα τεραιν, μονοπάτια κτλ, αλλά αυτό ας το δούμε καλύτερα σε κάποιο test ride.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καμία αντίρρηση, υποτίθεται όμως ότι θα έβγαζαν ένα μηχανάκι το οποίο σχεδιάστηκε με βάση το "you spoke, we listened" και αν θυμάμαι το βίντεο είχε αναβάτες που ζητούσαν χαμηλό βάρος.
Η διαφορά βάρους με το 990 δεν αγγίζει τα αναμενόμενα.

Νομίζω τελικά πως η ΚΤΜ εννοούσε "stou koufou thn porta, pare thn porta Kai fyge"

Ισως, επειδή το κέντρο βάρους φαίνεται να είναι πιο χαμηλά από το 990, του δώσει ένα κλικ καλύτερου χειρισμού στα κλειστά χωμάτινα τεραιν, μονοπάτια κτλ, αλλά αυτό ας το δούμε καλύτερα σε κάποιο test ride.
Οπότε ξαναγυρναμε σε αυτο:

Αν ακομη περιμενετε δικυλινδρο adventure bike 700-800κεκ με υποπλαισιο ικανο για φορτωμα, ηλεκτρονικα μπινελικια και μεγαλα ντεποζιτα κατω απο 200κιλα γεματο, γεμιστε τις βαλιτσες με ηλιο...
Καποια πραγματα απλα δεν γίνονται (και να μεινει το κοστος σε επιπεδα μαζικης παραγωγης κι οχι limited edition)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
k0k0s

Εστιασα στο fail του promotion την μοτοσυκλέτας.
Το αν γίνεται να έχεις δικύλινδρο travel Enduro κάτω των 200 kgs είναι άλλο θέμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω απλα λεω οτι το χαμηλοτερο βαρος που υποσχονται πρακτικα δεν υπαρχει...Η μπαταρια θα ειναι οντως λιθιου, και εχουμε μια μειωση απο εκει της ταξης των 4 κιλων σχεδον...και τα τελικα των 950/990 ζυγιζαν κοντα 10 κιλα, χοντρικα μιλαμε οτι με το καλημερα μπορεις να αφαιρεσεις απο τα 950/990 15 κιλα...

τα 950/990 εχουν χωροδικτυωμα πλαισιο, το 790 στρατζαριστο σωληνωτο...τα 950/990 ν2 μοτερ για μειωμενο πλατος της μοτοσυκλετας κατι που οντως εχουν πετυχει πολυ καλα παρα τα τεραστια τεποζητα στο πλαι, το 790 ενα φτηνης κατασκευης εν σειρα 2κ, για μειωμενο κοστος, με μειωνεκτιμα ομως το φαρδος (οπως ειπα, απο κοντα ειναι αισθητα πιο φαρδυ απο τα παλια μοντελα αλλα και τα τελευταια 1090 1190 κλπ)

Η καταναλωση στα παλιοτερα μοντελα ηταν θεμα προβληματικης χαρτογραφισης και τζετινγκ απο το εργοστασιο...τα καρμπ μοντελα αν σεταριστουν σωστα πετυχαινουν ανετα καταναλωσεις 6λτ/100χλμ εθνικης (το δικο μου καιει 6λτ οταν παω σταθερα με 140), και το ιδιο κανουν και τα τελευταια 990 μοντελα....

γενικα το μηχανακι σχεδιαστηκε για να κοστιζει στην εταιρεια λιγο, και να φερει πολλα εσοδα, με το ελαχιστο ανα μοναδα κοστος...αυτο φαινεται απο παντου...φτηνα πλαστικα, δαγκανες μαναμεκαψες, ντιζα στο συμπλεκτη και μη ρυθμιζομενες αναρτησεις στο απλο μοντελο...εχουν σκασει περισσοτερα στον ανθυποδιασημο υποτιθεται αγωνιζομενο (??????) chris brits brats πως τον λενε που δεν τον ξερει ουτε η μανα του αλλα φροντισε η κτμ να μας τον μαθει πλασαροντας το ονομα του συνεχεια

ολη η μελετη της μηχανης εγινε με βαση την οικονομια στην παραγωγη, οχι στις επιδοσεις και στην οδικη συμπεριφορα...και αυτο εχει να κανει και με την στροφη του κοσμου γενικοτερα σε αλλα πραγματα οπως η ανετη σελα, τα θερμενομενα γκριπ, και της πληρους αδιαφοριας για το τι γινεται κατω απο το ''καπο''

το πρωτο lc8 μοτερ οταν το σχεδιασε η κτμ το σχεδιασε με σκοπο να τρεξει sbk μελλοντικα και να βγαζει 190 αλογα τροχο...γι αυτο το λογο το μοτερ με σχεδον μηδενικες αλλαγες εβγαζε στον τελευταιο δουκα 130+ τροχο αξιοπιστα...και γι αυτο ενα lc8 αποκλειεται εβερ να σπασει/να βαρεσει μπιελα/στροφαλο κλπ αν δεν γινει καποια εξωτερικη μαλακια...


τα ηλεκτρονικα ειναι παντα καλοδεχουμενα, αλλα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα προσθετο...οτι εχει φορτωμενο απο βοηθημα το 790/1290 θα μπορουσε να μπει αυτουσιο απο το πρωτο 950 μεχρι το πρωτο στρογγυλοφαναρο παπι...

θα ειναι κακο το 790? δυσκολο, καλο μηχανακι θα ειναι .... απλα ειναι τραγικο να βλεπεις μετα απο 20 χρονια ενα μηχανακι στην παραγωγη υποδεεστερο απο αυτο που στην ουσια τα ξεκινησε ολα, που οχι μονο εχει μηδενικη εξελιξη σε σχεση με το πρωτο, αλλα εχει κανει και βηματα πισω κιολας στο βωμο της οικονομιας...
Mη μου πεις οτι πεφτεις απο τα συννεφα που ενα μηχανακι σχεδιαστηκε για να φερει πολλα εσοδα στην εταιρια , με το χαμηλοτερο δυνατο κοστος... Αυτος ειναι ο ορισμος μιας εταιριας που θελει να εχει εσοδα. Οπως επισης αδυνατω να πιστεψω οτι υπαρχει τοσος πολυς κοσμος που περιμενει το ιδανικο για εκεινους εξειδικευμενο ον-οφ με ικανοτητες εντουρο , παραβλεποντας πως η οποιαδηποτε εταιρια κατα πασα πιθανοτητα εχει σαν πρωταρχικο της στοχο να βγαλει ενα μηχανακι που θα πουλησει στους πολλους, στη συντριπτικη πλειοψηφια των αναβατων, κι οχι ενα μηχανακι που θα ειναι για λιγους.

Συμφωνω οτι βαλανε "δευτερης" διαλογης εξαρτηματα -αν και η Bybre ειναι θυγατρικη της Brembo- και μαλλον θα κανεις παρτυ οταν μαθεις οτι το 790 θα φτιαχνεται στην Κινα , στο εργοστασιο της CF-Moto. Το ιδιο ομως συμβαινει και με πχ το Iphone X...

Οσο για τα παρελκομενα, σιγουρα θα μπορουσαν να μπουν παντου εκ των υστερων, αλλα εκει να δεις τι αυξηση σε βαρος και διαστασεις θα ειχες.

Αυτο που ξεχνατε ειναι πλεον ισχυουν αυστηροτατες προδιαγραφες ρυπων. Και για να τις πιασεις και να μπορεσεις να βγαλεις μηχανη στην αγορα, καπου πρεπει να κοψεις και καπου να φορτωσεις βαρος.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
k0k0s

Εστιασα στο fail του promotion την μοτοσυκλέτας.
Το αν γίνεται να έχεις δικύλινδρο travel Enduro κάτω των 200 kgs είναι άλλο θέμα.
Γιαννη, αν ηταν να πιστευω στα προμοσιον των εταιριων, δε θα βριζομουν ποτε με αναβατη Χοντα, θα εβγαινε παντα μια ναραμου οταν τελειωνα το ξυρισμα να με χαιδεψει και καμια γυναικα δε θα μεταμορφωνοταν σε ανθρωποφαγο δρακο στις ημερες τις περιοδου της...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
ανθυποδιασημο υποτιθεται αγωνιζομενο (??????) chris brits brats πως τον λενε που δεν τον ξερει ουτε η μανα του
Τον chris brits brats δεν θα τον ξαναπιασεις στο στομα σου!!
ΤΟΝ CHRIS BRITS BRATS!!
 
Top Bottom