To μονο τελικο των 10/11/1290 ζυγιζει 6.4κιλα, οποτε και του 790 καπου εκει εικαζω οτι θα ειναι. Για μπαταρια λιθιου στανταρ απο το εργοστασιο δεν εχω διαβασει πουθενα.
Ακομη κι ετσι να ειναι ομως, 14κιλα κατω, σχεδον τη μιση καταναλωση στα ιδια περιπου αλογα, φορτωμενο με ενα καρο ηλεκτρονικα βοηθηματα και διαστηματα σερβις ανα 15,000χλμ , ειναι μια εξελιξη.
Επισης, θεωρω οτι ειναι λιγο αδικη η συγκριση, καθως τα 950/990 ηταν ηδη πολυ μπροστα. Στην ουσια εβγαλαν στην παραγωγη σχεδον αυτουσιες αγωνιστικες μηχανες rally, με πολυ μικρες διαφορες.
Εγω απλα λεω οτι το χαμηλοτερο βαρος που υποσχονται πρακτικα δεν υπαρχει...Η μπαταρια θα ειναι οντως λιθιου, και εχουμε μια μειωση απο εκει της ταξης των 4 κιλων σχεδον...και τα τελικα των 950/990 ζυγιζαν κοντα 10 κιλα, χοντρικα μιλαμε οτι με το καλημερα μπορεις να αφαιρεσεις απο τα 950/990 15 κιλα...
τα 950/990 εχουν χωροδικτυωμα πλαισιο, το 790 στρατζαριστο σωληνωτο...τα 950/990 ν2 μοτερ για μειωμενο πλατος της μοτοσυκλετας κατι που οντως εχουν πετυχει πολυ καλα παρα τα τεραστια τεποζητα στο πλαι, το 790 ενα φτηνης κατασκευης εν σειρα 2κ, για μειωμενο κοστος, με μειωνεκτιμα ομως το φαρδος (οπως ειπα, απο κοντα ειναι αισθητα πιο φαρδυ απο τα παλια μοντελα αλλα και τα τελευταια 1090 1190 κλπ)
Η καταναλωση στα παλιοτερα μοντελα ηταν θεμα προβληματικης χαρτογραφισης και τζετινγκ απο το εργοστασιο...τα καρμπ μοντελα αν σεταριστουν σωστα πετυχαινουν ανετα καταναλωσεις 6λτ/100χλμ εθνικης (το δικο μου καιει 6λτ οταν παω σταθερα με 140), και το ιδιο κανουν και τα τελευταια 990 μοντελα....
γενικα το μηχανακι σχεδιαστηκε για να κοστιζει στην εταιρεια λιγο, και να φερει πολλα εσοδα, με το ελαχιστο ανα μοναδα κοστος...αυτο φαινεται απο παντου...φτηνα πλαστικα, δαγκανες μαναμεκαψες, ντιζα στο συμπλεκτη και μη ρυθμιζομενες αναρτησεις στο απλο μοντελο...εχουν σκασει περισσοτερα στον ανθυποδιασημο υποτιθεται αγωνιζομενο (??????) chris brits brats πως τον λενε που δεν τον ξερει ουτε η μανα του αλλα φροντισε η κτμ να μας τον μαθει πλασαροντας το ονομα του συνεχεια
ολη η μελετη της μηχανης εγινε με βαση την οικονομια στην παραγωγη, οχι στις επιδοσεις και στην οδικη συμπεριφορα...και αυτο εχει να κανει και με την στροφη του κοσμου γενικοτερα σε αλλα πραγματα οπως η ανετη σελα, τα θερμενομενα γκριπ, και της πληρους αδιαφοριας για το τι γινεται κατω απο το ''καπο''
το πρωτο lc8 μοτερ οταν το σχεδιασε η κτμ το σχεδιασε με σκοπο να τρεξει sbk μελλοντικα και να βγαζει 190 αλογα τροχο...γι αυτο το λογο το μοτερ με σχεδον μηδενικες αλλαγες εβγαζε στον τελευταιο δουκα 130+ τροχο αξιοπιστα...και γι αυτο ενα lc8 αποκλειεται εβερ να σπασει/να βαρεσει μπιελα/στροφαλο κλπ αν δεν γινει καποια εξωτερικη μαλακια...
τα ηλεκτρονικα ειναι παντα καλοδεχουμενα, αλλα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα προσθετο...οτι εχει φορτωμενο απο βοηθημα το 790/1290 θα μπορουσε να μπει αυτουσιο απο το πρωτο 950 μεχρι το πρωτο στρογγυλοφαναρο παπι...
θα ειναι κακο το 790? δυσκολο, καλο μηχανακι θα ειναι .... απλα ειναι τραγικο να βλεπεις μετα απο 20 χρονια ενα μηχανακι στην παραγωγη υποδεεστερο απο αυτο που στην ουσια τα ξεκινησε ολα, που οχι μονο εχει μηδενικη εξελιξη σε σχεση με το πρωτο, αλλα εχει κανει και βηματα πισω κιολας στο βωμο της οικονομιας...