KTM 790 Adventure

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε το ίδιο έκανε κ η χοντα με το Άφρικα 1000 , γενικά το θεωρώ πολύ κακο .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κώστα το ίδιο κάνει και αυτή τη στιγμή η Suzuki. Και το κάνουν πολλές εταιρείες με τα απερχόμενα μοντέλα συνήθως με "λευκές" εκπτώσεις που δεν κυκλοφορούν παρά μόνο εντός των καταστημάτων.

Συγκεκριμένα για το 790 όμως χτυπάει κάποιος πιο άσχημα λόγω του ότι έχει περάσει λιγότερο από 1,5 χρόνος από τότε που πραγματικά ήρθε στην αγορά ενώ η φήμη για τη κατασκευή του μόνο έπαιζε 5-6 χρόνια... Αλλά όπως είπα, ειδικά το 790 ως μοντέλο έπεσε σε στιγμές μεγάλων αλλαγών για την εταιρεία.

Λυπάμαι που δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αν και δεν έχω καταφέρει μέχρι σήμερα να συνηθίσω αυτή τη "μαγική εικόνα" με την αποσπασμένη -από το κυρίως σώμα- μάσκα της. Πάντως όποιος ενδιαφέρεται θα είναι πολύ τυχερός να το πάρει σε αυτή τη τιμή και απαλλαγμένο από τις παιδικές ασθένειες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν αλλάζει το μοντέλο, όλοι ξεστοκάρουν. Το παράλογο δεν καταλαβαίνω η την "ατιμία" στον αγοραστή, λες και δεν ξέρει ότι συμβαίνει αυτό.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
To afrika 1000 το 2016 είχε περίπου 15000€ , το 2017 χωρίς να αλλάξει μοντέλο το έβρισκες με 0χλμ στα 12000 , και από αντιπρόσωπο στα 13500 , χωρίς να αλλάξει μοντέλο .

Δεν μιλάω για μοντέλα που έχουν αλλάξει η έχουν υποστεί φεις λιφτ

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To afrika 1000 το 2016 είχε περίπου 15000€ , το 2017 χωρίς να αλλάξει μοντέλο το έβρισκες με 0χλμ στα 12000 , και από αντιπρόσωπο στα 13500 , χωρίς να αλλάξει μοντέλο .

Δεν μιλάω για μοντέλα που έχουν αλλάξει η έχουν υποστεί φεις λιφτ

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οποτε ο αγοραστής του 2016 έχασε ένα ταληρακι και βάλε σε ένα χρονο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν αλλάζει το μοντέλο, όλοι ξεστοκάρουν. Το παράλογο δεν καταλαβαίνω η την "ατιμία" στον αγοραστή, λες και δεν ξέρει ότι συμβαίνει αυτό.
Είπαμε, ειδικά στο 790 το θέμα είναι πως δε πρόλαβε να "ζήσει" 15 μήνες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To afrika 1000 το 2016 είχε περίπου 15000€ , το 2017 χωρίς να αλλάξει μοντέλο το έβρισκες με 0χλμ στα 12000 , και από αντιπρόσωπο στα 13500 , χωρίς να αλλάξει μοντέλο .

Δεν μιλάω για μοντέλα που έχουν αλλάξει η έχουν υποστεί φεις λιφτ

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείς στο Σαρακάκη; Το έδινε 3 χιλιάρικα κάτω; Μιλάμε ίδια μοντέλα, σωστά; Γιατί έχει και ένα σκασμό εκδόσεις. Αν ναι, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ!!!
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Eγώ πάντως την 1 οΧτώβρη που πέρασα από σαρακάκη είχε στοκ 2018 κόκκινο ραλλύ 14090ευρά,
και τρικολόρε adv 13500 του 2017 manual όχι dct και τα δυο μηχανάκια (εννοείται γυμνά)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η ΚΤΜ παντως τα τελευταια χρονια αλλαζει τα μοντελα σαν σωβρακα. Το 1190 κρατησε 3-4 χρονακια, το 1050 2 χρονακια, το 1090 αλλα 2 χρονια, το 1290 παει για αλλαγη του χρονου στα 3 χρονια κτλ. Δεν μου κανει εντυπωση που το 790 θα αλλαξει στα 2 χρονια.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εννοείς στο Σαρακάκη; Το έδινε 3 χιλιάρικα κάτω; Μιλάμε ίδια μοντέλα, σωστά; Γιατί έχει και ένα σκασμό εκδόσεις. Αν ναι, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ!!!
3000 ανεξάρτητη εισαγωγή , 2000 Σαρακάκης

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είπαμε, ειδικά στο 790 το θέμα είναι πως δε πρόλαβε να "ζήσει" 15 μήνες.
Η BMW κάνει κάθε χρόνο έκπτωση. Το ότι άργησε να έρθει όπως και η τιμολόγηση, κακό της αντιπροσωπείας είναι.
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επίσης, να θυμηθούμε ότι:
ΒΜW κάθε δύο χρόνια "φρεσκάρισμα", στα τέσσερα αλλαγή, με το μοντέλο 1250 τώρα το άλλαξε σαν μοτίβο γιατί είπε ότι καλύτερα να ρίξει λεφτά στο μοτέρ παρά στην εμφάνιση. Το XR το φρεσκάρισε μηχανικά στην διετία και το άλλαξε στα τέσσερα επίσης.
ΚΤΜ το 990 είχε αλλαγές σχεδόν κάθε χρονιά, εμφανισιακά δεν το πείραξαν όντως από το 2005 ως το 2013 που βγήκε το 1190 (το 950 έζησε δύο χρόνια, το 950Ε μόνο ένα; ). Το μοντέλο λειτουργίας της ΚΤΜ όμως είναι πλέον διαφορετικό, ό,τι δεν πουλάει δεν το κρατάει στην γκάμα, αλλάζει κυνηγώντας το κέρδος. Κάπως έτσι άλλαξε το 1190, έτσι βελτιώνεται το 1290, το 790 ήταν ένα πείραμα που πήγε λάθος γιατί δεν είχε όσα R ζητούσε η αγορά και διορθώνεται με το 890 που έχει μόνο R και ελπίζω να μείνει έτσι. Στα 690 το ίδιο γίνεται.
Η Άφρικα δεν έκανε φρεσκάρισμα στην διετία και αλλαγή στα τέσσερα; Ακόμα και το τενεΚέ 1200 είχε φρεσκάρισμα μηχανικών μερών, το Vstrom 1000 το ίδιο και πλήρης αλλαγή μοντέλου φέτος.
Δεν μιλάω καν για SS που η διετία είναι αυστηρός κανόνας ούτε για enduro που θεωρείται φυσιολογικό να αλλάζουν κάθε χρόνο και δεν σηκώνεται κανενός το φρύδι, ίσα ίσα παράπονα αν δεν συμβεί.

Οπότε γιατί συζητάμε για "ασέβεια" προς τον πελάτη;

υγ το αυτό δεν ισχύει για μουλτιμουστάρδα και εσώρουχο τίγρη;

λένε ότι έρχεται νέο KLR φέτος, θα σπάσουν τα καλούπια, θα γκρεμιστούν φούρνοι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επίσης, να θυμηθούμε ότι:
ΒΜW κάθε δύο χρόνια "φρεσκάρισμα", στα τέσσερα αλλαγή, με το μοντέλο 1250 τώρα το άλλαξε σαν μοτίβο γιατί είπε ότι καλύτερα να ρίξει λεφτά στο μοτέρ παρά στην εμφάνιση. Το XR το φρεσκάρισε μηχανικά στην διετία και το άλλαξε στα τέσσερα επίσης.
ΚΤΜ το 990 είχε αλλαγές σχεδόν κάθε χρονιά, εμφανισιακά δεν το πείραξαν όντως από το 2005 ως το 2013 που βγήκε το 1190 (το 950 έζησε δύο χρόνια, το 950Ε μόνο ένα; ). Το μοντέλο λειτουργίας της ΚΤΜ όμως είναι πλέον διαφορετικό, ό,τι δεν πουλάει δεν το κρατάει στην γκάμα, αλλάζει κυνηγώντας το κέρδος. Κάπως έτσι άλλαξε το 1190, έτσι βελτιώνεται το 1290, το 790 ήταν ένα πείραμα που πήγε λάθος γιατί δεν είχε όσα R ζητούσε η αγορά και διορθώνεται με το 890 που έχει μόνο R και ελπίζω να μείνει έτσι. Στα 690 το ίδιο γίνεται.
Η Άφρικα δεν έκανε φρεσκάρισμα στην διετία και αλλαγή στα τέσσερα; Ακόμα και το τενεΚέ 1200 είχε φρεσκάρισμα μηχανικών μερών, το Vstrom 1000 το ίδιο και πλήρης αλλαγή μοντέλου φέτος.
Δεν μιλάω καν για SS που η διετία είναι αυστηρός κανόνας ούτε για enduro που θεωρείται φυσιολογικό να αλλάζουν κάθε χρόνο και δεν σηκώνεται κανενός το φρύδι, ίσα ίσα παράπονα αν δεν συμβεί.

Οπότε γιατί συζητάμε για "ασέβεια" προς τον πελάτη;

υγ το αυτό δεν ισχύει για μουλτιμουστάρδα και εσώρουχο τίγρη;

λένε ότι έρχεται νέο KLR φέτος, θα σπάσουν τα καλούπια, θα γκρεμιστούν φούρνοι...
Στην εποχή του καταναλωτισμού τα φρεσκαρίσματα είναι αναμενόμενα.
Νομίζω όμως πως δε συζητάμε ακριβώς αυτό για τη περίπτωση του 790. Τα παραπάνω μοντέλα στα οποία αναφέρθηκες δεν είχαν όλο αυτό το ταρατατζούμ και έ-έ-έ-ρχεται που είχε το 790. Λέω λοιπόν ότι περιμέναμε επί 5-6-7 (δε θυμάμαι κι εγώ πόσα χρόνια) να έρθει αυτό το 790R και όταν ήρθε δε προλάβαμε καλά-καλά να το δούμε ανάμεσα μας και το άλλαξε αμέσως (καλά που προλάβαμε να το χαζέψουμε λίγο στο advride troffy και μάλιστα σε έκδοση rally).
Αυτό λοιπόν είναι που κάνει τη διαφορά σε σχέση με όλα τα άλλα που πολύ σωστά γράφεις. Δηλαδή είναι ΟΚ (σε σχέση με τις εποχές που ζούμε), ένα μηχανάκι που κυκλοφορεί 4 χρόνια και λίγο πριν το αλλάξει η τιμή πέφτει για να φύγει το στοκ. Άτυχοι οικονομικά μόνο όσοι αγοράσαν λίγους μήνες πριν. Στη περίπτωση του 790 όμως αυτή οι ατυχία "αγκαλιάζει" σχεδόν όλους τους ιδιοκτήτες. Δε ξέρω αν γίνεται αντιληπτό αυτό που θέλω να πω.

Αν αποφασίσεις να μείνεις με αυτό κάμποσα χρόνια είναι μικρό το κακό, αφού σε 1-2 χρόνια από σήμερα η αγορά μεταχειρισμένου θα προσαρμόσει τις τιμές σύμφωνα με τον αρχικό τιμοκατάλογο (κερδισμένοι βέβαια και πάλι όσοι αγοράσαν σε χαμηλή τιμή καινούριο). Κλασικά και ειδικά στη χώρα αμς, την έχουμε κάνει και αυτή τη συζήτηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλάς για Ελλάδα, όπου η ΚΤΜ έχει κωμικό μερίδιο αγοράς γενικά; Γιατί έξω πήγε κάτι παραπάνω από μιά χαρά το 790 και ΚΑΝΕΙΣ δεν παραπονέθηκε για την έκπτωση, ίσα ίσα που κάθε προσφορά είναι ευκαιρία να ψωνίσουν και άλλοι, ενημέρωση μεταξύ μελών για το ποιός ντίλερ έχει στοκ, γενικά άλλη φιλοσοφία.

Καταλαβαίνω αυτό που λες γιατί το λες από την μεριά του "αναβάτη-επενδυτή" ο οποίος κατοικεί στην χώρα μας πιθανώς αποκλειστικά. Τα ξαναείπαμε σε άλλο νήμα, είμαστε τραγικά μικρή και κωμικώς διαστρεβλωμένη αγορά. Και όταν μιλάμε για πελάτες 790R μιλάμε για... 20 ανθρώπους; 30; Να μου πεις μερικές χιλιάδες πελάτες tracer ή vstrom να πω ότι όντως αγγίζει πολύ κόσμο αυτό που συζητάμε.

Δυστυχώς ο γιατρός με τα ντουκάτι σε άλλο φόρουμ βγαίνει αληθινός (και δεν θυμάμαι καν ποιός είναι να του πω ότι τον παρεξήγησα τότε ως εντελώς γραφικό, είχε και κάποια δίκια) στο ότι ο πελάτης που έχει λεφτά για μηχανάκι για να το χαρεί δεν έχει τα κριτήρια του τυπικού Έλληνα στην επιλογή του. Και ο πελάτης που έχει 15000 μετρητό για να τα πετάει στο χώμα δεν είναι ο τυπικός "επενδυτής".


Τα τακτικά φρεσκαρίσματα ισχύουν όσο με θυμάμαι, δεν είναι κάτι νέο. Νέα είναι η φτωχοποίηση της χώρας όπου θέλουμε να γυρίσουμε στα 60ς "όχημα για μιά ζωή" αλλά όλος ο κόσμος έχει φύγει από εκεί ανεπιστρεπτί.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιλάς για Ελλάδα, όπου η ΚΤΜ έχει κωμικό μερίδιο αγοράς γενικά; Γιατί έξω πήγε κάτι παραπάνω από μιά χαρά το 790 και ΚΑΝΕΙΣ δεν παραπονέθηκε για την έκπτωση, ίσα ίσα που κάθε προσφορά είναι ευκαιρία να ψωνίσουν και άλλοι, ενημέρωση μεταξύ μελών για το ποιός ντίλερ έχει στοκ, γενικά άλλη φιλοσοφία.

Καταλαβαίνω αυτό που λες γιατί το λες από την μεριά του "αναβάτη-επενδυτή" ο οποίος κατοικεί στην χώρα μας πιθανώς αποκλειστικά. Τα ξαναείπαμε σε άλλο νήμα, είμαστε τραγικά μικρή και κωμικώς διαστρεβλωμένη αγορά. Και όταν μιλάμε για πελάτες 790R μιλάμε για... 20 ανθρώπους; 30; Να μου πεις μερικές χιλιάδες πελάτες tracer ή vstrom να πω ότι όντως αγγίζει πολύ κόσμο αυτό που συζητάμε.

Δυστυχώς ο γιατρός με τα ντουκάτι σε άλλο φόρουμ βγαίνει αληθινός (και δεν θυμάμαι καν ποιός είναι να του πω ότι τον παρεξήγησα τότε ως εντελώς γραφικό, είχε και κάποια δίκια) στο ότι ο πελάτης που έχει λεφτά για μηχανάκι για να το χαρεί δεν έχει τα κριτήρια του τυπικού Έλληνα στην επιλογή του. Και ο πελάτης που έχει 15000 μετρητό για να τα πετάει στο χώμα δεν είναι ο τυπικός "επενδυτής".


Τα τακτικά φρεσκαρίσματα ισχύουν όσο με θυμάμαι, δεν είναι κάτι νέο. Νέα είναι η φτωχοποίηση της χώρας όπου θέλουμε να γυρίσουμε στα 60ς "όχημα για μιά ζωή" αλλά όλος ο κόσμος έχει φύγει από εκεί ανεπιστρεπτί.
Έτσι είναι. Βάζω μόνο σε εισαγωγικά το "διαστρεβλωμένη αγορά", αλλά ας μη το ανοίξουμε πάλι αυτό το θέμα. Σε κάθε περίπτωση όλοι κοντά είμαστε με μικρές αποκλίσεις στο τρόπο σκέψης που κάνουν όμως τη διαφορά στην αιτιολόγηση των πραγμάτων.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το ταρατατζούμ και έ-έ-έ-ρχεται που είχε το 790. Λέω λοιπόν ότι περιμέναμε επί 5-6-7 (δε θυμάμαι κι εγώ πόσα χρόνια) να έρθει αυτό το 790R και όταν ήρθε δε προλάβαμε καλά-καλά να το δούμε
Είναι αστείο αυτό, βασικά είναι "εμπορική αυτοκτονία μοντέλου" από πλευράς ΚΤΜ. Ο κόσμος περίμενε το R, η ΚΤΜ δεν πίστευε ότι έχει αγορά και είδαμε (από φόρα του εξωτερικού) τι έγινε, στην δε Ελλάδα μας ψέκαζαν με το "πάρτε το απλό αφού δεν χρειάζεστε το R άντε που γίνατε όλοι Χρηστάκηδες Σημύδες και το ζητάτε". Έπεσε στην χώρα μας και σε κάκιστη συγκυρία οικονομικά, η ΚΤΜ στην χώρα μας δεν έχει καλές συμφωνίες με τράπεζα, ζονκ γενικώς.

Το ταραταζούμ το έκανε και το Τ700, το έκανε και η Άφρικα 15 χρόνια κάθε φέτος ερχόταν, το έκανε και το Vstrom 1000 που "αναβιώνει το DR800 με 21 μπροστινό" κι έκανε και ένα σπλατς μαζί γιατί άλλαξε ρούχα μόνο. Δεν είναι κακό το ταρατατζούμ αρκεί να φέρεις το σωστό προϊόν στην σωστή τιμή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι αστείο αυτό, βασικά είναι "εμπορική αυτοκτονία μοντέλου" από πλευράς ΚΤΜ. Ο κόσμος περίμενε το R, η ΚΤΜ δεν πίστευε ότι έχει αγορά και είδαμε (από φόρα του εξωτερικού) τι έγινε, στην δε Ελλάδα μας ψέκαζαν με το "πάρτε το απλό αφού δεν χρειάζεστε το R άντε που γίνατε όλοι Χρηστάκηδες Σημύδες και το ζητάτε". Έπεσε στην χώρα μας και σε κάκιστη συγκυρία οικονομικά, η ΚΤΜ στην χώρα μας δεν έχει καλές συμφωνίες με τράπεζα, ζονκ γενικώς.

Το ταραταζούμ το έκανε και το Τ700, το έκανε και η Άφρικα 15 χρόνια κάθε φέτος ερχόταν, το έκανε και το Vstrom 1000 που "αναβιώνει το DR800 με 21 μπροστινό" κι έκανε και ένα σπλατς μαζί γιατί άλλαξε ρούχα μόνο. Δεν είναι κακό το ταρατατζούμ αρκεί να φέρεις το σωστό προϊόν στην σωστή τιμή.
Εννοούσα ότι το ίδιο το ταρατατζουμ είχε μεγαλύτερη διάρκεια από την ύπαρξη του. Φυσικά και δεν είναι κακό.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εγω πηρε το ktm 790adv S, άσφαλτο , πύραυλος , χώματοδρομο τωρα, με χωμάτινα λαστιχα με τακούνι , κανει παπάδες , κατεβαίνει κ ανεβαινει αερα στις μικρες παραλιες, καβάντζες απο τον σχινο προς τα στραβά ( κοντά στο Αλεποχώρι για όποιον ξέρει )
12.000 ευρώ κ οποίος προλάβει , σε δεκα ημέρες εχουν φυγει παρα πολλα και S και R
Τα μοντέλα ειναι 2ο εξάμηνο του 20 , χωρις κανενα απο τα θέματα με τα ρεζερβουάρ που ειχαν τα μοντέλα του 19 κ χωρις καμια ανάκληση
Το απλό ΚΤΜ 790 adv , ειναι μια κλάση καλύτερο απο το απλό T7

To ΚΤΜ 790 adv R , τωρα , ειναι πιο ψηλό με κορυφαίο εμπρος καλαμι κ πιςω σετ ελατήριο αμορτισέρ , ομως τι να τα κανεις , πόσες φορές θα σου χρειαστούν ; Πολυ λίγες
Δεν αξίζει να τα σκάσεις , παίρνεις το απλό που με χωμάτινα λαστιχα ον οφφ ειναι ΠΙΣΤΟΛΙ κ στο χώμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
... στην δε Ελλάδα μας ψέκαζαν με το "πάρτε το απλό αφού δεν χρειάζεστε το R άντε που γίνατε όλοι Χρηστάκηδες Σημύδες και το ζητάτε".
Με πέθανες βραδιατικα..... :ha:p:ha
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βάζεις και αυτα στο S , και δεν σκέφτεσαι καθόλου το ακριβο R

Mitas E-07


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ε καλά δεν είναι έτσι ακριβώς και πριν βιαστεις θα σου πω ότι τα έχω οδηγήσει κ τα δυο

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom