GeorgeKor
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- ΚΤΜ 790adv
Top 100++ Athens
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αδερφε, ή σε λαθος νημα το ποσταρες ή εγω βλεπω πολυυυυυ μπροστα.Top 100++ Athens
Sent from my iPhone using Tapatalk
Επειδή έχεις το απλό το 790, ή αλλιώς S έκδοση δεν μπορώ να σου απαντήσω.Στο 790 adv , πως άπενεργοποιω το TRACTION CONTROL?
Απο τα μενού , εχει επιλογή traction ON , και OFF , αλλα οταν κλικαρω το off , δε γινεται κατι , δεν απενεργοποιείται
Κώστα το 790 έχει τελείως διαφορετικό μενού σχετικά με αυτές τις ρυθμίσεις από τα 1Χ90 μοντέλαΟταν πατησεις στο μενου MTC OFF, πρεπει να εχεις κλειστο το γκαζι για να το "παρει".
Κώστα το 790 έχει τελείως διαφορετικό μενού σχετικά με αυτές τις ρυθμίσεις από τα 1Χ90 μοντέλα
Θα το δοκιμάσω αυριο , θελω να κανω καμια σούζα , αν κ νομίζω κλειστο ειχα το γκαζι οταν ήμουν στο μενού ... σταματημένος ήμουν με σβηστή την μηχανήΟταν πατησεις στο μενου MTC OFF, πρεπει να εχεις κλειστο το γκαζι για να το "παρει".
ζαντες vstrom?CFMoto 800MT: Το πρώτο μοντέλο με κινητήρα KTM
Όποιος αναρωτηθεί τι θα γίνει με το 790 μοτέρ, η Κίνα έχει την απάντηση...
Σαν μηχανακι σεμεδακι είναι.CFMoto 800MT: Το πρώτο μοντέλο με κινητήρα KTM
Όποιος αναρωτηθεί τι θα γίνει με το 790 μοτέρ, η Κίνα έχει την απάντηση...
790 με τιμή Κίνας, χμμ δεν κακόCFMoto 800MT: Το πρώτο μοντέλο με κινητήρα KTM
Όποιος αναρωτηθεί τι θα γίνει με το 790 μοτέρ, η Κίνα έχει την απάντηση...
Μέχρι στιγμής πάντως, σαν εταιρεία μου βγάζει πιο κινεζιά από άλλες (πχ. Voge-Benelli), τουλάχιστον οπτικά...και φαινεται να το εκαναν και πιο ομορφο απο την ΚΤΜ...
η CFM ειναι ανερχομενη δυναμη...θα παιξει δυνατα στα επομενα χρονια
Παντως η Kiska που σχεδιαζει τα ΚΤΜ και πολλα αλλα σχεδιαζει και τα CFMoto...Μέχρι στιγμής πάντως, σαν εταιρεία μου βγάζει πιο κινεζιά από άλλες (πχ. Voge-Benelli), τουλάχιστον οπτικά...
Από κοντά το Μπενελι εμένα μου φαίνεται λιγότερο ποιοτικό σε περιφερειακάΜέχρι στιγμής πάντως, σαν εταιρεία μου βγάζει πιο κινεζιά από άλλες (πχ. Voge-Benelli), τουλάχιστον οπτικά...