Απο ότι διαβάζω καταλαβαίνω ότι η ανάκληση αφορά στο ελατήριο επαναφοράς του πιστονιού της τρόμπας και όχι της μανέτας, οπότε καλύτερα να το τσεκάρεις.Άρα η ανάκληση αφορά την μανέτα επι της ουσίας; Εγώ τις έχω αλλάξει έτσι και αλλιώς, ωστόσο τσέκαρα και ον-λάιν και δεν μου βγάζει ανάκληση.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Παιδες, εψαξα και το parts manual, τα μονα ελατηρια στο φρενο ειναι το κλασσικο που ειναι μεσα στο εμβολο της τρομπας και ενα ελατηριακι που πιεζει αναποδα τη μανετα ωστε να ειναι συνεχεια σε επαφη με το εμβολο και να μην κοπαναει, ανεξάρτητα απο που την εχει ρυθμισει ο χρηστης...
Αρα δεν ειναι στη μανετα ειναι στην τρομπα.Αυτο που ειναι στην Μανέτα ειΝαι το ελλατωματικοό ελατήριο και μαλλον δεν επιστρέφει η Μανέτα στην κανονική της θέση σε περίπτωση μεγάλης φθοράς του....,,,αρα δεν επιστρέφει κ το έμβολο της τρόμπας στην αρχική του θέση , με αποτέλεσμα το σωληΝακι των φρενών να ειναι συνεχως πρεσσαρισμένο (υπό πίεση ) με το υδραυλικό υγρό των φρένων , ειτε πατάς ειτε δεν πατάς την Μανέτα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στη τρόμπα θα ειναι ετσι πιστεύω κ εγω
Το ελατήριο στην τρόμπα του φρένου είναι, καμία σχέση με την Μανέτα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Επισης το είχα το θέμα και στο 1090, μου το αλλαξαν στην εγγυηση χωρις συζήτηση. Δε θέλουν πολύ σφιξιμο τα βιδακια του γιατι στραβωνουν ευκολα.Παρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων
Sent from my iPhone using Tapatalk
Είναι "κλασσικό ΚΤΜ πρόβλημα" σε αρκετά μοντέλα.Παρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων
Περίεργο....ΔΕΝ το έχω συναντήσει ούτε σε ένα...Κι έχουν περάσει ουκ ολίγα από τα χέρια μου.Είναι "κλασσικό ΚΤΜ πρόβλημα" σε αρκετά μοντέλα.
Μου το έκανε και μένα το 1090, ήθελε λίγο σφίξιμο το καπάκι από το εργοστάσιοΠαρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων
Sent from my iPhone using Tapatalk