KTM 790R

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω τεμπελιάσει να περάσω άλλη μια αναμονή φορτιστή στο Τζαπανέζικο, την έχω αγοράσει αλλά δεν το έχω κάνει. Θα γίνει και αυτό.
Σου έχω πει, να μην ξοδεύεις άσκοπα τα χρήματα σου!!!!!! :laugh:
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έβγαλε τις τιμές ο Rade για το ντεπόζιτο. Είναι έξω από την δική μου λογική χρήσης, αλλά το πλήρες κιτ πύργου και ντεπόζιτου είναι 3100 ευρώ περίπου. Φτηνό δεν το λες, απλησίαστο δεν το λες επίσης.

Για το δικό μου γούστο ο πύργος και τα πισινά +5 λίτρα είναι ο συνδυασμός προστασίας και αυτονομίας που κερδίζει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έβγαλε τις τιμές ο Rade για το ντεπόζιτο. Είναι έξω από την δική μου λογική χρήσης, αλλά το πλήρες κιτ πύργου και ντεπόζιτου είναι 3100 ευρώ περίπου. Φτηνό δεν το λες, απλησίαστο δεν το λες επίσης.

Για το δικό μου γούστο ο πύργος και τα πισινά +5 λίτρα είναι ο συνδυασμός προστασίας και αυτονομίας που κερδίζει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά είναι για το 9Χ0 που έβαλες και τα έχω δει, μεταξύ άλλων και στο Φρανκενστάιν 950 ράλι το Κρητικό που έτρεχαν λίγο σάλια.

Η συζήτηση είναι για το 7/890.

Κοιτάζω το πιθανό μέλλον τώρα κύριε μανιακέ, ανεμοκαλυψη, αυτονομία και φουλ πακέτο ηλεκτρονικά σιξσιξσιξ που χαλάνε στην μέση του rtw.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ποσό κοστίζει με την εργασια να αλλάξεις μούρη στο 790adv
Υπαρχει καποιο συνεργείο αθηνα που κανει την αντικατάσταση ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
σημερα ειδα ενα δακρυ απο το καπακι των υγρων φρενων ,καπου ειχα διαβασει για αυτο το θεμα στα ktm αλλα δεν θυμαμαι που. Αν βαλω το καπακι απο τα power parts λυνεται το θεμα?
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Έβγαλε τις τιμές ο Rade για το ντεπόζιτο. Είναι έξω από την δική μου λογική χρήσης, αλλά το πλήρες κιτ πύργου και ντεπόζιτου είναι 3100 ευρώ περίπου. Φτηνό δεν το λες, απλησίαστο δεν το λες επίσης.

Για το δικό μου γούστο ο πύργος και τα πισινά +5 λίτρα είναι ο συνδυασμός προστασίας και αυτονομίας που κερδίζει.
Εδώ και 2 βδομάδες...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ και 2 βδομάδες...
Ναι αλλά δεν είχε τιμή τότε.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ναι αλλά δεν είχε τιμή τότε.
3500 για το 790...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι 3500 μην κάνεις μαθηματικά κυρ Σωτήρη και αβγατιζεις τις τιμές. Είστε πολύ λαρτζ κύριοι.

1149+1889

Και τώρα είδα ότι έβαλα λάθος λινκ πιο πάνω και για αυτό μπερδεύτηκε και ο μανιακός.

Το σωστό


 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την ανωμαλία του να βάλει κάποιος πιο μικρό ρεζερβουάρ εμπρός για να προστεθεί ένα άλλο πίσω, την έχουν συζητήσει.με γιατρό;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Την ανωμαλία του να βάλει κάποιος πιο μικρό ρεζερβουάρ εμπρός για να προστεθεί ένα άλλο πίσω, την έχουν συζητήσει.με γιατρό;
Κι εγώ δε θα το έβαζα αλλά τα μπροστινα τεποζιτα του Rade Garage ειναι 3 λίτρα λιγότερα από τα εργοστασιακα της KTM και μαλλον για αυτο προσθεσαν και πισω. τα πισω ειναι άλλα 5 οποτε πας στα 22...
Αυτό που σιγουρα θα αξιζε ειναι ενα ανεξαρτητο test που θα δοκιμαζε τη διαφορα στην αισθηση και συμπεριφορα λογω της αλλαγης του βαρους...δλδ μπροστα θα ειναι 3 λιτρα πιο ελαφρυ δλδ περιπου 2.25 κιλα και αλλα 3 λογω των ρεζερβουαρ..δλδ 5 κιλα πιο ελαφρυ μπροστα...αμα βαλει καποιος και τα πισω μπορει να ειναι 5 κιλα πιο βαρυ πισω...δλδ εχουμε μια μικρη αλλαγη στην κατανομη...
Παντως με τα μπροστα τεποζιτα κερδιζεις 5 κιλα βαρος...αμα βαλεις και μια λιθιου κερδιζεις αλλα 2,5 και κανα 4-5 απο εξατμιση...το μηχανακι θα πεσει στα 200 κιλα γεματο...με 3 λιτρα λιγοτερο καυσιμο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κι εγώ δε θα το έβαζα αλλά τα μπροστινα τεποζιτα του Rade Garage ειναι 3 λίτρα λιγότερα από τα εργοστασιακα της KTM και μαλλον για αυτο προσθεσαν και πισω. τα πισω ειναι άλλα 5 οποτε πας στα 22...
Αυτό που σιγουρα θα αξιζε ειναι ενα ανεξαρτητο test που θα δοκιμαζε τη διαφορα στην αισθηση και συμπεριφορα λογω της αλλαγης του βαρους...δλδ μπροστα θα ειναι 3 λιτρα πιο ελαφρυ δλδ περιπου 2.25 κιλα και αλλα 3 λογω των ρεζερβουαρ..δλδ 5 κιλα πιο ελαφρυ μπροστα...αμα βαλει καποιος και τα πισω μπορει να ειναι 5 κιλα πιο βαρυ πισω...δλδ εχουμε μια μικρη αλλαγη στην κατανομη...
Παντως με τα μπροστα τεποζιτα κερδιζεις 5 κιλα βαρος...αμα βαλεις και μια λιθιου κερδιζεις αλλα 2,5 και κανα 4-5 απο εξατμιση...το μηχανακι θα πεσει στα 200 κιλα γεματο...με 3 λιτρα λιγοτερο καυσιμο.
Τι να σου πω τώρα, το θέμα κιλά έχει συζητηθεί μέχρι αηδιας. 3 λίτρα στο 790 είναι 75 χιλιόμετρα μείον αυτονομία, αν δεν βάλεις πίσω.

Προσωπικά πάντα, το δικό μου θέλω κοιτώντας, η μεγάλη (τύπου 12 ώρες σέλα) ημέρα με τις κατά το δυνατόν λιγότερες αναγκαστικές στάσεις, ανεξάρτητα ωραρίου χωριού και με δυνατότητα διέλευσης από κάθε είδους δρόμο καλύπτεται και με τα 5 κιλά παραπάνω του κανονικού ντεπόζιτου. Μπαταρία και εξάτμιση μπορείς σε όλα να αλλάξεις. Η πολύ ελαφριά εξάτμιση σίγουρα κάνει θόρυβο που στην δική μου χρήση δεν είναι επιθυμητός, πλέον οι ομολογκαρισμένες δεν είναι πολύ διαφορετικές σε βάρος από τις στοκ γιατί δεν έχουν τον καταλύτη μέσα.

Ψυχολογικά και κσφετερεισκά το "200 on the road" μετράει πολύ.

Στην πράξη δεν ξέρω. Αυτό που έλεγε ότι κατεβάζει το βάρος ακόμα πιο χαμηλά ίσως κάνει διαφορά άλλα το 790 έχει ελαφριά αίσθηση ήδη και το είχα οδηγήσει κατεβαίνοντας από τον Πήγασο που είναι οριακά κάτω από 200.

Είναι ωραίες οι επιλογές επιτέλους. Πολλά πλέον τα μηχανάκια και ο εξοπλισμός για κάθε τσέπη.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
σημερα ειδα ενα δακρυ απο το καπακι των υγρων φρενων ,καπου ειχα διαβασει για αυτο το θεμα στα ktm αλλα δεν θυμαμαι που. Αν βαλω το καπακι απο τα power parts λυνεται το θεμα?
θα λυθεί και με καινούργιο μαμά καπάκι, αλλά καλύτερα με το power parts. Πιο οριστική λύση.
Αυτό που χρειάζεται είναι σφίξιμο με ροπόκλειδο (είτε μαμά είτε power parts), όχι μόνο από εσένα αλλά και από τον μηχανικό στο μέλλον.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
θα λυθεί και με καινούργιο μαμά καπάκι, αλλά καλύτερα με το power parts. Πιο οριστική λύση.
Αυτό που χρειάζεται είναι σφίξιμο με ροπόκλειδο (είτε μαμά είτε power parts), όχι μόνο από εσένα αλλά και από τον μηχανικό στο μέλλον.
Καλό! :roflmao:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είδα σήμερα ένα R με αλλαγμένο μούτρο και με πλαινα καπάκια ψυγείου ως το ρεζερβουάρ και μου φάνηκε πολύ όμορφο και άγριο όπως οφείλει να είναι ένα ΚΤΜ.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Κι εγώ δε θα το έβαζα αλλά τα μπροστινα τεποζιτα του Rade Garage ειναι 3 λίτρα λιγότερα από τα εργοστασιακα της KTM και μαλλον για αυτο προσθεσαν και πισω. τα πισω ειναι άλλα 5 οποτε πας στα 22...
Αυτό που σιγουρα θα αξιζε ειναι ενα ανεξαρτητο test που θα δοκιμαζε τη διαφορα στην αισθηση και συμπεριφορα λογω της αλλαγης του βαρους...δλδ μπροστα θα ειναι 3 λιτρα πιο ελαφρυ δλδ περιπου 2.25 κιλα και αλλα 3 λογω των ρεζερβουαρ..δλδ 5 κιλα πιο ελαφρυ μπροστα...αμα βαλει καποιος και τα πισω μπορει να ειναι 5 κιλα πιο βαρυ πισω...δλδ εχουμε μια μικρη αλλαγη στην κατανομη...
Παντως με τα μπροστα τεποζιτα κερδιζεις 5 κιλα βαρος...αμα βαλεις και μια λιθιου κερδιζεις αλλα 2,5 και κανα 4-5 απο εξατμιση...το μηχανακι θα πεσει στα 200 κιλα γεματο...με 3 λιτρα λιγοτερο καυσιμο.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Marketing aside, ας γεμίσεις τα μαμά 3 λίτρα λιγότερο.
Η διαφορά είναι στα 3 κιλά που έχουν χάσει απο τα άλλου πάχους τεπόζιτα/σχεδιασμό. Όχι απο τα λίτρα, στα λίτρα αν είναι δεν γεμίζεις και το μαμά 15 λίτρα και είσαι άλλα 12 κιλά ξέρω γω κάτω :p
Τα πίσω είναι πολύ ενδιαφέρουσα λύση, ίσως μαζί με Rottweiler να έχει κάποιος καλή αυτονομία.
Το κέντρο βάρους με τέτοια νούμερα δεν κουνιέται καθόλου. Αυτό που αλλάζει πολύ είναι η δυναμική κατάσταση της μοτοσυκλέτας (βάλτε 2 κιλά βαλιτσάκι πίσω πίσω στην μοτοσυκλέτα για να πω μια αναλογία - και μετά βάλτε και συνοδηγό που κάθεται κολλητά με εσάς).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εμπ1




 
Top Bottom