Σου έχω πει, να μην ξοδεύεις άσκοπα τα χρήματα σου!!!!!!Έχω τεμπελιάσει να περάσω άλλη μια αναμονή φορτιστή στο Τζαπανέζικο, την έχω αγοράσει αλλά δεν το έχω κάνει. Θα γίνει και αυτό.
Σου έχω πει, να μην ξοδεύεις άσκοπα τα χρήματα σου!!!!!!Έχω τεμπελιάσει να περάσω άλλη μια αναμονή φορτιστή στο Τζαπανέζικο, την έχω αγοράσει αλλά δεν το έχω κάνει. Θα γίνει και αυτό.
Έβγαλε τις τιμές ο Rade για το ντεπόζιτο. Είναι έξω από την δική μου λογική χρήσης, αλλά το πλήρες κιτ πύργου και ντεπόζιτου είναι 3100 ευρώ περίπου. Φτηνό δεν το λες, απλησίαστο δεν το λες επίσης.
Για το δικό μου γούστο ο πύργος και τα πισινά +5 λίτρα είναι ο συνδυασμός προστασίας και αυτονομίας που κερδίζει.
Αυτά είναι για το 9Χ0 που έβαλες και τα έχω δει, μεταξύ άλλων και στο Φρανκενστάιν 950 ράλι το Κρητικό που έτρεχαν λίγο σάλια.You searched for - Perfect-fairings
www.perfect-fairings.com
Εδώ και 2 βδομάδες...Έβγαλε τις τιμές ο Rade για το ντεπόζιτο. Είναι έξω από την δική μου λογική χρήσης, αλλά το πλήρες κιτ πύργου και ντεπόζιτου είναι 3100 ευρώ περίπου. Φτηνό δεν το λες, απλησίαστο δεν το λες επίσης.
Για το δικό μου γούστο ο πύργος και τα πισινά +5 λίτρα είναι ο συνδυασμός προστασίας και αυτονομίας που κερδίζει.
Ναι αλλά δεν είχε τιμή τότε.Εδώ και 2 βδομάδες...
KTM 790 Adventure
Ίσως είναι και θέμα εσωτερικών διαμερισμάτων στο ντεπόζιτο που δημιουργούν "τέτοια θέματα". Ίσως. Δεν πιστεύω διότι η στάθμη λειτουργεί κανονικά, επίσης σε βίντεο στο σωλήνα που πλακώνεται ο οδηγός από γεμάτο στις 200άρες το "πόσο απομένει" δεν ξεκινάει να γράφει 100 χιλιόμετρα μετά, γράφει...advride.gr
3500 για το 790...Ναι αλλά δεν είχε τιμή τότε.
Κι εγώ δε θα το έβαζα αλλά τα μπροστινα τεποζιτα του Rade Garage ειναι 3 λίτρα λιγότερα από τα εργοστασιακα της KTM και μαλλον για αυτο προσθεσαν και πισω. τα πισω ειναι άλλα 5 οποτε πας στα 22...Την ανωμαλία του να βάλει κάποιος πιο μικρό ρεζερβουάρ εμπρός για να προστεθεί ένα άλλο πίσω, την έχουν συζητήσει.με γιατρό;
Τι να σου πω τώρα, το θέμα κιλά έχει συζητηθεί μέχρι αηδιας. 3 λίτρα στο 790 είναι 75 χιλιόμετρα μείον αυτονομία, αν δεν βάλεις πίσω.Κι εγώ δε θα το έβαζα αλλά τα μπροστινα τεποζιτα του Rade Garage ειναι 3 λίτρα λιγότερα από τα εργοστασιακα της KTM και μαλλον για αυτο προσθεσαν και πισω. τα πισω ειναι άλλα 5 οποτε πας στα 22...
Αυτό που σιγουρα θα αξιζε ειναι ενα ανεξαρτητο test που θα δοκιμαζε τη διαφορα στην αισθηση και συμπεριφορα λογω της αλλαγης του βαρους...δλδ μπροστα θα ειναι 3 λιτρα πιο ελαφρυ δλδ περιπου 2.25 κιλα και αλλα 3 λογω των ρεζερβουαρ..δλδ 5 κιλα πιο ελαφρυ μπροστα...αμα βαλει καποιος και τα πισω μπορει να ειναι 5 κιλα πιο βαρυ πισω...δλδ εχουμε μια μικρη αλλαγη στην κατανομη...
Παντως με τα μπροστα τεποζιτα κερδιζεις 5 κιλα βαρος...αμα βαλεις και μια λιθιου κερδιζεις αλλα 2,5 και κανα 4-5 απο εξατμιση...το μηχανακι θα πεσει στα 200 κιλα γεματο...με 3 λιτρα λιγοτερο καυσιμο.
θα λυθεί και με καινούργιο μαμά καπάκι, αλλά καλύτερα με το power parts. Πιο οριστική λύση.σημερα ειδα ενα δακρυ απο το καπακι των υγρων φρενων ,καπου ειχα διαβασει για αυτο το θεμα στα ktm αλλα δεν θυμαμαι που. Αν βαλω το καπακι απο τα power parts λυνεται το θεμα?
Καλό!θα λυθεί και με καινούργιο μαμά καπάκι, αλλά καλύτερα με το power parts. Πιο οριστική λύση.
Αυτό που χρειάζεται είναι σφίξιμο με ροπόκλειδο (είτε μαμά είτε power parts), όχι μόνο από εσένα αλλά και από τον μηχανικό στο μέλλον.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Marketing aside, ας γεμίσεις τα μαμά 3 λίτρα λιγότερο.Κι εγώ δε θα το έβαζα αλλά τα μπροστινα τεποζιτα του Rade Garage ειναι 3 λίτρα λιγότερα από τα εργοστασιακα της KTM και μαλλον για αυτο προσθεσαν και πισω. τα πισω ειναι άλλα 5 οποτε πας στα 22...
Αυτό που σιγουρα θα αξιζε ειναι ενα ανεξαρτητο test που θα δοκιμαζε τη διαφορα στην αισθηση και συμπεριφορα λογω της αλλαγης του βαρους...δλδ μπροστα θα ειναι 3 λιτρα πιο ελαφρυ δλδ περιπου 2.25 κιλα και αλλα 3 λογω των ρεζερβουαρ..δλδ 5 κιλα πιο ελαφρυ μπροστα...αμα βαλει καποιος και τα πισω μπορει να ειναι 5 κιλα πιο βαρυ πισω...δλδ εχουμε μια μικρη αλλαγη στην κατανομη...
Παντως με τα μπροστα τεποζιτα κερδιζεις 5 κιλα βαρος...αμα βαλεις και μια λιθιου κερδιζεις αλλα 2,5 και κανα 4-5 απο εξατμιση...το μηχανακι θα πεσει στα 200 κιλα γεματο...με 3 λιτρα λιγοτερο καυσιμο.