amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Αν δεν το παρουσιασει στην αγορα που πουλησε πιο πολυ, που θα το δειξει;
Πολύ ενδιαφέρον, αλλά δεν μπόρεσαν να βρουν ένα καλύτερο μούτρο γμτ!Επίσημο πλέον
Χωρίς τη μούρη ειναι πιο ομορφο.Έκδοση για το advride
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό με τον κανιβαλισμό των υπολοίπων μοντέλων το σκέφτηκα αλλά έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα και άλλη φορτωτική ικανότητα. Κατά τη γνώμη μου χώραγε μια τέτοια πρόταση και θα γινόταν ευπρόσδεκτη.Απλά προσπαθούν να μένουν στο προσκήνιο ανανεώνοντας τα μηχανάκια συστηματικα. Εξάλλου οποίο μηχανάκι τους και να πάρεις είναι πάντα στην κορυφή της κατηγορίας οπότε ότι και να πάρεις αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση δε χάνεις.
Επίσης τα μηχανάκια 1χ90 είναι ουσιαστικά απαράλλακτα από το πρώτο 1190 οπότε δεν έχουν βάλει βαθιά τα χέρια στις τσέπες.
Τώρα για το λόγο που δε βγάζουν το 890 με 19 17, η απάντηση είναι ότι μάλλον θα κανιβαλισει όλες τις κατηγορίες τους με αυτή τη διάσταση, η τουλάχιστον αυτό νομίζουν. Το 900αρι μοτέρ πάντως θα είναι αρκετά ροπατο ώστε κάποιος να μη χρειάζεται να πάει στο 1290
Βασικα, ολες οι εταιρειες εχουν για σημαια τους μονο το κερδος και μονο αυτο!!!!!! Ολα τα αλλα, ειναι.... κουβεντα να γινεται.....Ποιός πιστεύει ότι η ΚΤΜ είναι μιά εταιρία που έχει μόνο το συναίσθημα "σημαία".
Νομίζω πως περιγράφεις ένα επιτυχημένο οικονομικά μοντέλο μιας επιχείρησης. Δεκτόν μιας και οι εταιρείες πλεον πρέπει να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους αλλά δεν νομίζω να έχει σχέση με το τι εισπράττει ο καταναλωτής. Φυσικά, η νεκροψία θα δείξει, σίγουρα χαζοί δεν είναι στην ΚΤΜ, οπότε ίσως υπάρχει κάποια λογική που δεν καταλαβαίνουμε (ή να συντρέχουν παραγωγικές διαδικασίες που δεν γνωρίζουμε, στοκ ανταλλακτικών, κτλ)Ποιός πιστεύει ότι η ΚΤΜ είναι μιά εταιρία που έχει μόνο το συναίσθημα "σημαία". Εσύ, πέρασε έξω, δεν θα καταλάβεις.
Ποιός πιστεύει τον Πίρερ όταν λέει ότι στόχο έχει να κάνει την ΚΤΜ (και όλο το γκρουπ) τον κορυφαίο κατασκευαστή της Ευρώπης για αρχή. Σαν πωλήσεις το έχει καταφέρει, σαν κέρδη όχι.
Ποιός πιστεύει ότι είναι πιο φτηνό να φτιάχνεις μοντέλα έτσι και γιουβέτσι στην γραμμή παραγωγής, να παραγγέλνεις πολλούς κωδικούς ανταλλακτικών, να εκπαιδεύεις τεχνικούς σε πολλές διαφορετικές κατασκευές;
Ποιός πιστεύει ότι φτιάχνοντας στην ουσία ΕΝΑ μηχανάκι και αλλάζοντας απλά αναρτήσεις "απλό" και R έχεις μέγιστη απόδοση στην γραμμή σου, μέγιστο κέρδος από παραγγελία υλικών, μέγιστη ευελιξία στο πως θα διαμορφώσεις τα "απλά" και R και θα βάλεις περισσότερο κέρδος στην τσέπη; Ποιός δεν έχει ήδη δει να γίνεται αυτό στα μεγάλα, που έρχονται "φουλ έξτρα" και πληρώνεις το κλειδάκι στον αντιπρόσωπο να στο περάσει στα όργανα για να ενεργοποιηθούν τα πέραν της βασικής διαμόρφωσης; Πόσο φτηνό να βγαίνει "νέο μοντέλο" όταν η γραμμή υπάρχει ήδη από δύο χρόνια πίσω και θα συνεχίσει να δουλεύει για τα επόμενα τρία τουλάχιστον ίδια (έτσι βλέπουμε ότι γίνεται με τα μεγάλα);
Δεν απαξιώνει το παραγόμενο προϊόν όταν κάνεις οικονομική την παραγωγή του, αλλά σε ωφελεί πολύ να μικραίνεις το κόστος παραγωγής και να κρατάς ίδια ή μεγαλύτερη τιμή στο προϊόν. Ο Πίρερ τα έχει πει, το ότι το κοινό δεν θέλει να καταλάβει άλλο θέμα.
790/890 πανε να γινουν τα 950/990 και εξω πανε πολυ καλαΔεν μπορώ να κατανοήσω το τμήμα μάρκετινγκ της ktm
1050 το έκοψε πρώτη παραγωγή 2015
1090 πρώτη παραγωγή 2017
1190 το έκοψε πρώτη παραγωγή 2015(2013)
1290 πρώτη παραγωγή 2017
1290 Τ το έκοψε πρώτη παραγωγή 2017 έως 2018(2015)
790 μάλλον θα το κόψει? πρώτη παραγωγή 2017
890.πρωτη παραγωγή 2020
Τι δεν καταλαβαίνω ?
Το θεωρείτε φυσιολογικό ?