amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
δεν είσαι εραστής της ταχύτητας προφανώς.
H αλήθεια είναι ότι επειδή είμαι εραστής της ταχύτητας...εγκατέλειψα τους 21 τροχούς...κι ετοιμάζομαι για V2 Πανικάλε...δεν είσαι εραστής της ταχύτητας προφανώς.
#ναταλέμεαυτά για να καταγράφονται. Εύγε, κουκλί.H αλήθεια είναι ότι επειδή είμαι εραστής της ταχύτητας...εγκατέλειψα τους 21 τροχούς...κι ετοιμάζομαι για V2 Πανικάλε...
Ε καλά μην το δένεις και κόμπο...γιατι κι άλλοι ετοιμάζονταν να ακυρώσουν τα μνημόνια με ένα αρθρο με ενα νόμο...αλλά τελικά. Αλλά από ο,τι φαίνεται κάθε φορά που πλησιάζω στην πορτοκαλί λαίλαπα κάτι γίνεται και καταλήγω σε κάτι άλλο. και μαλλον θα έχει 17αρι μπροστινό για πρώτη φορά στα χρονικά. Για να δούμε μηπως λογω lockdown πετυχουμε και καμια καλή προσφορά...#ναταλέμεαυτά για να καταγράφονται. Εύγε, κουκλί.
Αναρτηση δεν ειναι μονο το ελατηριο και το ξερεις φανταζομαιΔεν ξερω γιατι εστιαζεις τοσο στο θεμα των αναρτησεων παροτι πολλοι παραπονιουνται γι αυτο αλλα πρεπει να κανουμε σαν να μην αξιζουν πραγματικα μια καλη αναρτηση η οποια πλεον μετα απο τα τοσα χρονια παραγωγης και εξελιξης ειναι τσαμπα...οταν λεμε για προβληματικες αναρτησεις, μιλαμε για αυτες που ενας αναβατης 90 κιλων θα τις τερματισει για πλακα στο πρωτο νεροφαγωμα...το να φερνεις παραδειγματα πρωταθλητων που δεν μπορουν να πανε την αναρτηση τους απο το 95% στο 99% δεν ειναι η υποθεση μας...
Καποιοι οδηγαμε τα μηχανακια λιγο πιο γρηγορα και δυναμικα απο αλλους και εχουμε διαφορετικες απαιτησεις....δεν ειναι αναγκη να εισαι παγκοσμιος για να μη θες ενα μηχανακι που τερματιζει και κοπαναει για πλακα (και οταν συμβει αυτο, ειναι και πιθανο να σε ριξει κατω)...επισης, παροτι δεν μετραμε πουθενα με χρονομετρα αυτο δεν αρκει για να λεμε οτι οκ ολα πανε αρα μην παραπονιεσαι...το οτι πανε δε σημαινει οτι πανε και καλα...ποδηλατο στο βουνο κανεις και με αναρτησεις και χωρις, αλλα επειδη δεν ειναι ολοι επαγγελματιες ποδηλατες πρεπει ολοι να παρουν το ποδηλατο χωρις τις αναρτησεις και να τους φυγουν τα σφραγισματα?
Οταν μια αναρτηση τερματιζει ολη της τη διαδρομη, δεν δουλευει και ειναι εν δυναμει επικινδυνη. Και btw, ενα βαρυ μηχανακι οπως ολα τα ονοφφ εχει πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις σε λειτουργια αναρτησεων απο ενα ελαφρυ μηχανακι. Και οταν εχεις πλεον ανταγωνιστικα μηχανακια στα μεταχειρισμενα που μπορεις να παρεις με το 1/3 των χρηματων, η γκρινα προς το μηχανακι της κουτας, το εξελιγμενο 5 χρονια τωρα αδυνατει να ανταποκριθει στα βασικα, θα ειναι μεγαλυτερη.
Δεν γινονται λοιπον ολα για να πανε απλα καπου, ολα πανε. Σε ολα τα βουνα που πανε τα τ7/790/990/gs1200 πανε και στρογγυλοφαναρα παπια. Ολα γινονται λοιπον για το ποσο ανετα και καλα πανε και ποσο θα κανουν την ζωη πιο ευκολη στον αναβατη.
ναι αλλα δεν ανεφερα καν την λεξη ελατηριοΑναρτηση δεν ειναι μονο το ελατηριο και το ξερεις φανταζομαι
Εκτός του ότι σχεδόν πάντα οι απαντήσεις σου περιέχουν σχόλια που διαστρεβλώνουν τα γραπτά μου, απομονώντας εντέχνως και μερικώς φράσεις, συμπεραίνοντας αυθαίρετα κτλ κτλ κτλμ θεωρείς και δεδομένο ότι "εσείς" έχετε δίκιο έτσι; Σόρυ θα "σας" βάλλω στο κόπο να "συνεχίζετε" να τα "εξηγείτε με τον ίδιο τρόπο".δεν υπαρχει τιποτα προσωπικο, απλα λες τα ιδια και τα ιδια σε πραγματα που εχουμε χιλιοεξηγησει, οποτε και εγω απαντω στα ιδια πραγμα, με τον ιδιο τροπο...το θεμα των αναρτησεων το εχουμε ξανα-ματα-αναλυσει, αλλα παρ ολα αυτα δεν καταλαβαινεις αυτο που προσπαθουμε να σου πουμε...
Τώρα ποιοί είστε οι " εσείς" και ποιοι οι "εμείς' δεν έχω καταλάβει. Ίσως περισσότερο κατάλαβα το κείμενο του STF.
Εγώ που θεωρώ τον εαυτό μου μέσο αναβάτη:
με το ίδιο μηχανάκι, στην ίδια διαδρομή έχω πιάσει τον εαυτό μου να είναι την μια "κουλαδι"και την άλλη "χεράς".
Πιο πολύ παίζει ρόλο πως κοιμήθηκα και πως ξύπνησα, παρά η ανάρτηση επιπέδου Τ7 ή 790s. Έχω την οικονομική δυνατότητα να πάρω και τα δύο, αλλά αφού δεν τερματίζω με τίποτα το πιο φθηνό γιατί να πάρω το πιο ready to race. Που να race?
Θα το πάρω μόνο γιατί με φτιαχνει. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον μέσο αναβάτη, αλλά με το γούστο, την αισθητική, του καθένα.
Νομίζω πιο πολύ εκεί εστιάζεται κυρίως το marketing, των εταιρειών παρά στην εξέλιξη αναρτήσεων μαζικής παραγωγής.
Ο μέσος αναβάτης έχει τόσα πολλά να βελτιώσει, που για το τράνταγμα στο νεροφάγωμα δεν θα του φταίει μόνο η ανάρτηση (που στοιχίζει χρήματα) αλλά θα του φταίει και το πόσο σφιχτά κρατάει το τιμόνι, πόσο καλά έχει τοποθετήσει το σώμα του, πόσο σωστά πατάει στους μαρσπιέδες κ.ο.κ.τεσπα, οπως εγραψα και πιο πισω, διαφορετικοι αναβατες εχουν διαφορετικες απαιτησεις, και πλεον οι απαιτησεις απο τα μηχανακια σημερα εχουν ανεβει...μετα απο τοσα χρονια, περιμενεις τα προβληματα που ειχαν μηχανακια πριν 20 χρονια στα δυναμικα χαρακτηριστικα τους να μην τα εχουν σημερα, διοτι αν τα εχουν, ποιος και ο λογος των νεοτερων μοντελων γενικα. Το οτι καποιοι μπορει να μην τα δουν δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν...Και επειδη ισως δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι εγω ειμαι παγκοσμιος και τα παω ταπα και τα τελειωνω ολα και ολους, να πω οτι αναφερω, ξανα, οτι μιλαμε για φυσιολογικες συνθηκες. Οποιος πεσει με λιγη φορα σε ενα νεροφαγωμα γιατι ειτε παει λιγο πιο γρηγορα η απλα δε το ειδε, η κανει κανενα χαζοαλματακι θα καταλαβει τι εννοω, δεν ειναι αναγκη να παει κανεις οπως παει ο boano στα βιντεακια του για να δει την αδυναμια...Ουτε ειπα οτι ειναι κακο το μηχανακι, απλα εγραψα πως στο 2020 οι απαιτησεις εχουν ανεβει
Χα χα χα, τι Μάρθα Βούρτση βρε.... ωραίος!δεν υπαρχει κανενας εσεις και εμεις, υπαρχουν διαφορετικοι αναβατες με διαφορετικες απαιτησεις...απλα ο stf ο οποιος λεει οτι του διαστρεβλώνω τα γραπτά του και απομονώντας εντέχνως και μερικώς φράσεις δημιουργησε αυτη την εντυπωση διοτι ως συνηθως, επιασε μια (1) λεξη, την εκανε bold, την χρωματησε κιολας, και εγραψε εκει πανω την αραδα του για τους εμεις και τους εσεις, τους μεν και δεν, κατα πως κανει σε μονιμη βαση εδω μεσα....απλα αυτα που κανει ο ιδιος, νομιζει οτι τα κανουν και οι αλλοι οποτε μυγιαζεται ευκολα, αλλα παντα με το μαρθα βουρτση υφος του φιλικα, με εκτιμηση, γιατι εχεις κατι προσωπικο μαζι μου κλπ κλπ κλπ...
τεσπα, οπως εγραψα και πιο πισω, διαφορετικοι αναβατες εχουν διαφορετικες απαιτησεις, και πλεον οι απαιτησεις απο τα μηχανακια σημερα εχουν ανεβει...μετα απο τοσα χρονια, περιμενεις τα προβληματα που ειχαν μηχανακια πριν 20 χρονια στα δυναμικα χαρακτηριστικα τους να μην τα εχουν σημερα, διοτι αν τα εχουν, ποιος και ο λογος των νεοτερων μοντελων γενικα. Το οτι καποιοι μπορει να μην τα δουν δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν...Και επειδη ισως δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι εγω ειμαι παγκοσμιος και τα παω ταπα και τα τελειωνω ολα και ολους, να πω οτι αναφερω, ξανα, οτι μιλαμε για φυσιολογικες συνθηκες. Οποιος πεσει με λιγη φορα σε ενα νεροφαγωμα γιατι ειτε παει λιγο πιο γρηγορα η απλα δε το ειδε, η κανει κανενα χαζοαλματακι θα καταλαβει τι εννοω, δεν ειναι αναγκη να παει κανεις οπως παει ο boano στα βιντεακια του για να δει την αδυναμια...Ουτε ειπα οτι ειναι κακο το μηχανακι, απλα εγραψα πως στο 2020 οι απαιτησεις εχουν ανεβει
Μια παρέμβαση στο σχόλιο σου. Σε κανένα γραπτό μου αλλά σε κανένα, δεν διεκδικώ το αλάθητο. Τη γνώμη μου καταθέτω και προσπαθώ πολύ ελέγχοντας κάθε κείμενο μου να γίνεται όσο το δυνατόν σαφές. Από εκεί και πέρα το μόνο που χρειάζεται από τον αναγνώστη είναι θετική διάθεση. Εννοείται πως μπορεί να υπάρχει και ο αντίλογος, το ύφος όμως έχει μεγάλη σημασία.υ..γ την άλλη διαμάχη την προσπερνάω,. Απλά έχετε διαφορετικές απόψεις. Κάμμια από τις δύο δεν είναι η απόλυτα σωστή ( ακόμα και αυτή που εγώ συντάσομαι)
Μην χαλας το θεμα του παιδιου!!
Να διαβάσει κάτι ως τις 10 που έχει τον μπάτσελορΜην χαλας το θεμα του παιδιου!!
Ποιο μπατσελορΝα διαβάσει κάτι ως τις 10 που έχει τον μπάτσελορ