Πρωινή σκέψη, που αφορά και οποιονδήποτε άλλο θέλει το εν λόγω μηχανάκι γιατί εγώ σκέφτομαι φωναχτά αλλά "χαλάει" και η αγγελία, ίσως και όχι, no bad publicity, δεν έχω πιεί και καφέ, ακούγεται και το τερατίνι που ξυπνάει και θα θέλει πρωινό οπότε βιαστικά.
Το εν λόγω έχει δύο πλευρές: Αντικειμενικά, δεν είναι "15 ετών" γιατί ο Κώστας (και ο γατοΚώστας) έχουν φροντίσει για αυτό. Είναι 15 ετών αλλά δεν είναι με τα 15ετίας περιφερειακά και ευαίσθητα αναλώσιμα. Σε μερικά πράγματα η ηλικία φαίνεται (διακόπτες πχ) σε μερικά όχι (πλήρης απουσία περίεργων θορύβων που δείχνουν ανοχές πχ). Το μηχανάκι είναι καλό και το discontinued δεν είναι ακόμα πρόβλημα.
Υποκειμενικά, θέλει εργονομικές αλλαγές που δεν ξέρω αν θα το χαλάσουν, κάποιο λόγο είχε η ΚΤΜ που το έφτιαξε έτσι και κάποιο λόγο είχε που άλλαξε τα επόμενα. Δεν τις θυμόμουν γιατί η μετάβαση fazer>9X0 είναι διαφορετική από την μετάβαση BMW>9X0 (το Χ και XR έχουν την εργονομία των 1Χ90, περιέργως ο πήγασος μοιάζει με το 9Χ0 περισσότερο σαν τρίγωνο αναβάτη). Φαρδύτερο και πιο ψηλά τιμόνι και πιο ψηλή σέλα με λίγο πιο χαμηλά και πίσω μαρσπιέ (δεν ξέρω καν αν γίνεται αυτό δηλαδή) τέλος πάντων δεν είναι ενοχλητική η θέση των ποδιών και έτσι να μείνει. Η πράξη δείχνει ότι προσαρμόζεται το σώμα γρήγορα.
Σε κάθε περίπτωση, είναι πολύ τίμιο μηχανάκι, σε σωστή τιμή, το οποίο δεν θα φύγει δύσκολα αν το πάρω και δεν ταιριάξουμε, χωρίς να χάσει αξία.
Και αυτός είναι προβληματισμός γιατί δεν είναι ο έρωτας της ζωής (ούτε το 1290 και 790, ούτε το 1200GS ήταν μπαμ ερωτεύσιμα, σε αντίθεση με το XR που απλά δεν μπορούσα να το βγάλω από το μυαλό μου από το τεστ ράιντ και μετά) αλλά είναι "τζάμπα πείραμα" κατά κάποιο τρόπο. Και τροποποιεί το πλάνο γκαράζ ως εξής: από XR-X με διπλές ζάντες σε XR-950-(άγνωστο ακόμα enduro 100 κιλών) με πλεονέκτημα σε εκδρομές μακριά που περιέχουν εύκολο χώμα γιατί ταξιδεύει πολύ πιο άνετα (μηχανική ικανότητα λόγω μοτέρ) από το Χ, τύπου αυτών που έκανε ο
Aldebaran που είναι στο γούστο μου. Και ο
Aldebaran σαν τυπάκι και τα πολλά χιλιόμετρα σε μιά μέρα