Οι εργοστασιακες ζαντες λύθηκαν για να βαφτουν τα στεφανια με ηλεκτροστατικη γιατί είχαν γρατζουνιές και εκει διαπιστώθηκε ότι ήταν στραβά και τα δυο. Σε χρηση εντουρο και μικρές ταχυτητες το ελαφρυ στραβωμα δεν φαίνεται καν αφου ούτε και εγω το κατάλαβα σε δοκιμη στο χωμα ομως στο δρομο ένιωθα ότι κάτι δεν πάει καλά μετα τα 70 χλμ.
Στο ψάξιμο για καινουρια στεφανια βρηκα της moose στα 130 ευρω εκαστο και excel tagasako στα 230 ευρω εκαστο. Οι ακτίνες ειχαν ελαφριά οξείδωση και θα τις άλλαζα γιατί δεν μπορώ να τις βλεπω ετσι οπότε αλλα 70 ευρω για κάθε τροχο.
Στην πρώτη επιλογή θα έδινα 130 ευρω στεφανι +70 ακτινες + 30 ακτινολογηση σύνολο δηλαδή 230 ευρω για κάθε τροχο.
Στο car.gr βρηκα εναν καινουριο εμπρος τροχο μάρκας Twenty για Ktm τον οποίο πουλούσαν 170 ευρω ετοιμο για τοποθέτηση με αποστατες και ρουλεμαν.Η τιμη ήταν χαμηλή λόγω λάθους παραγγελίας.
Την μάρκα δεν την είχα ακούσει ως τωρα και σε μια αναζήτηση που έκανα βρήκα τους συγκεκριμένους τροχους να πωλούνται από το ευρωπαϊκό site 24mx.eu στα 250 ευρω. Οι κριτικές που διάβασα στο site αλλά και σε διάφορα forum ήταν πολύ καλές και ολοι ήταν ευχαριστημένοι από την ποιότητα και την αντοχή.
Τελικα αγόρασα τον εμπρος τροχο από την Ελλάδα στα 170 ευρω και παρήγγειλα αλλον εναν ιδιο 18 για πισω από το 24mx.eu στα 250 ευρω με δωρεάν μεταφορικά.
Η ποιότητα κατασκευής του τροχου φαίνεται πολύ καλή από κοντά και διαθέτει μαλιστα 4mm ανοξείδωτες ακτίνες.
Αναμονή για τον πισω τροχο τωρα.
Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk