amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Μην τον ξενερώνεις τον άνθρωπο, έφαγε την πρώτη σφαλιάρα με τις ατέλειωτες ροπές του v2 στο άνοιγμα της 6ης από 1301 κυβικά στα 100χαω...Και πρόσεχε το γκάζι της, δεν είναι XR αυτό
Μην τον ξενερώνεις τον άνθρωπο, έφαγε την πρώτη σφαλιάρα με τις ατέλειωτες ροπές του v2 στο άνοιγμα της 6ης από 1301 κυβικά στα 100χαω...Και πρόσεχε το γκάζι της, δεν είναι XR αυτό
Καλοτάξιδο Γιώργη...!Μπήκε στο γκαράζ.
Θα ακολουθήσει γενικό τσεκ, καθάρισμα, ότι αναλώσιμο μπορώ να αλλάξω εγώ και ένα καλό σέρβις σε εξουσιοδοτημένο για να πάρουμε την ευλογία (την σφραγίδα) της ΚΤΜ.
τουσέΜην τον ξενερώνεις τον άνθρωπο, έφαγε την πρώτη σφαλιάρα με τις ατέλειωτες ροπές του v2 στο άνοιγμα της 6ης από 1301 κυβικά στα 100χαω...
Δεν ξενερωνει άλλο ο Γιώργης, πήρε αντρικό μηχανάκι επιτέλους.Μην τον ξενερώνεις τον άνθρωπο, έφαγε την πρώτη σφαλιάρα με τις ατέλειωτες ροπές του v2 στο άνοιγμα της 6ης από 1301 κυβικά στα 100χαω...
Τα 0-400 μας ενδιαφέρουν....εκεί ξυρίζουν τον γαμπροΔεν είναι αργό από στάση, 0-200 έχει ελάχιστη διαφορά. Σε ανοίγματα από "κανονικές" ταχύτητες πάσχει, θέλει μια δυο κάτω.
Τα 0-400 μας ενδιαφέρουν....εκεί ξυρίζουν τον γαμπρο
Δεν μας νοιάζουν τα χλμ.....τα μέτρα μας ενδιαφέρουν πχια0-200 Χαω όχι μέτρα
...Δεν μας νοιάζουν τα χλμ.....τα μέτρα μας ενδιαφέρουν πχια
Επαγγελματική διαστροφή
Γιώργο, καλοτάξιδο !!!Μπήκε στο γκαράζ.
Θα ακολουθήσει γενικό τσεκ, καθάρισμα, ότι αναλώσιμο μπορώ να αλλάξω εγώ και ένα καλό σέρβις σε εξουσιοδοτημένο για να πάρουμε την ευλογία (την σφραγίδα) της ΚΤΜ.
Σήμερα είπα να δω πόσες στροφές έχει το SAS στα 100 με 6 γιατί ποτέ δεν συγκρατώ τέτοιες λεπτομέρειες...κοντά στις 3500 λοιπόν. Θεωρώ πως μέχρι 90 μπορεί καποιος να πάει ανθρώπινα χωρίς πολλά γκάπα γκουπα (αν υπάρχει λόγος, πχ μένεις από βενζίνη ). Η διαφορά (πέρα από το διαφορετικό setup του μοτέρ που είναι υπέρ του gt) ειναι πως το adv φοραει 17/42 ενω το GT 17/38. Λογικά με ένα 40 πίσω θα είσαι super....ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός για μεγάλος V2 αλλά θέλει κόντυμα η μετάδοση (αγοράστηκε κιτ αλυσιδογράναζα -1 μπροστά), δεν πας με 100 και 6η με τίποτα.
Ούτε εγώ συγκράτησα την αναλογία ταχύτητας/στροφών, ήταν και σε μίλια το κοντέρ. Πάντως, +2 πίσω θεωρώ ότι είναι μικρή αλλαγή (στα αλυσοδογραναζα που παράγγειλα είχε και αυτή την επιλογή), εγώ πήγα σε -1 μπροστά και θεωρώ ότι θα είναι μια χαρά. Διάβασα ότι το αλλάζουν αρκετοί και το βρίσκω λογικό, είναι κλασσική μετατροπή σε μεγάλα δικύλινδρα...Σήμερα είπα να δω πόσες στροφές έχει το SAS στα 100 με 6 γιατί ποτέ δεν συγκρατώ τέτοιες λεπτομέρειες...κοντά στις 3500 λοιπόν. Θεωρώ πως μέχρι 90 μπορεί καποιος να πάει ανθρώπινα χωρίς πολλά γκάπα γκουπα (αν υπάρχει λόγος, πχ μένεις από βενζίνη ). Η διαφορά (πέρα από το διαφορετικό setup του μοτέρ που είναι υπέρ του gt) ειναι πως το adv φοραει 17/42 ενω το GT
Σου στέλνω σε ΠΜ το τηλέφωνο του Σπύρου (kamikaze motorcycles) που κάνει αυτή την δουλειά και θα σε κατατοπίσει πλήρως. Κι εγώ έτσι τα φέρνω.καλοριζικο! πολυ πολυ καλο!!!
μπορεις να μας πεις λιγο την διαδικασια εισαγωγης?
ευχαριστω
To είχα κοιτάξει το gearing commander πριν ψωνίσω και είχα αποφασίσει ότι από τις διαθέσιμες επιλογές που είχα στα αλυσιδογράναζα (στοκ, 16/38, 17/40) το 16/38 θα ήταν καλύτερο. Από το λίγο που οδήγησα την μοτοσυκλέτα μου φάνηκε αρκετά μακριά γραναζωμένη οπότε και τα +2 πίσω μάλλον δεν θα με κάλυπταν. Τα περί μεταξονίου δεν τα σκέφτηκα να σου πω την αλήθεια αλλά δεν νομίζω να καταλάβω και καμιά διαφοράΛογικες αλλαγες ολες. Το -1 μπροστα ειναι κάτι μεταξύ του +2 και +3 πίσω και με βάση το Gearing Commander - Motorcycle Speed and Drive Train Calculator v7 πιο κοντά στο +2. Πχ, στα 100km/h με 6η, με το στοκ εχεις 3380rpm με το 16/38 3598 με το 17/41 3653 και με το 17/40 3564. Αυτα σε sduke gt 2016-2017.
Πέρα από τις μικροδιαφορες στις στροφές του μοτερ το πιο γραναζι αλλαζει επηρεάζει και το μεταξόνιο. Μικραίνοντας το μπροστά αυξάνει το μεταξόνιο κάνοντας την μοτοσυκλετα πιο σταθερή αλλά πιο αργή στις αλλαγές κατεύθυνσης, μεγαλώνοντας το πίσω μειώνεται το μεταξόνιο κάνοντας την μοτο πιο νευρική αλλά πιο γρήγορη στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης, ένα μικρότερο γραναζι μπροστά επιβαρύνει περισσότερο την αλυσίδα.
Θα μου πεις πολύ θεωρία, στην πράξη ελάχιστοι θα καταλάβουμε κάτι πέρα από τις στροφές, το άρπαγμα ή το κοπανημα της αλυσίδας. Σωστα, απλά τα αναφέρω να υπάρχουν μιας και πιάσαμε το θέμα. Στο επισυναπτόμενο ολόκληρο το report από το site.
Δυστυχώς τα αλυσιδογράναζα είναι σε άθλια κατάσταση οπότε και δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω βόλτες με αυτά. Θα δείξει αν τελικά θα είναι ΟΚ...Είναι ωραίο που έχεις την δυνατότητα να παίξεις με το γραναζωμα. Με το xr αν μακρύνει το κιβώτιο για να ηρεμήσει η 6η στην εθνική οδό, η 1η θα γίνει αστεία.
Προσωπικά θα το άφηνα στοκ και θα έπαιρνα απόφαση μετά μερικές βόλτες για την αλλαγή. Σε τελική αυτό το προσπερασματα με δύο κάτω είναι "τυπικό" για v2 μοτέρ